SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
NeeGoed dat je het in een spoiler zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Leek mij ookquote:Op zondag 27 december 2015 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je het in een spoiler zet.
![]()
![]()
Hey Kramerquote:
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Weer die kiezels in de wangen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Mazzelaarquote:Op zondag 27 december 2015 12:42 schreef Berkery het volgende:
Ik had net mini saucijzenbroodjes voor lunch![]()
![]()
Ronnie, ben jij het?quote:Op zondag 27 december 2015 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben geen kerstrestjes.Maar wel chips en cola.
Nee ik vind het nummer gewoon zo'n zeiker, echte R Kelly meukquote:Op zondag 27 december 2015 12:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee, you are not alone had je t toch over?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Slechtquote:Op zondag 27 december 2015 12:42 schreef Berkery het volgende:
Ik had net mini saucijzenbroodjes voor lunchTeveel calorieën.
Make love, not war ☮![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 12:42 schreef Keselo het volgende:
Topickaapers zijn net zo erg als treinkapers.![]()
![]()
Wij gaan nu nog ontbijten/brunchen/lunchen26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Viesdikquote:Op zondag 27 december 2015 12:42 schreef Berkery het volgende:
Ik had net mini saucijzenbroodjes voor lunch![]()
kapen met zo'n bout TT
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Chips en cola niet dan?quote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 12:42 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan nu nog ontbijten/brunchen/lunchen
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 12:42 schreef Strani het volgende:
Over een paar liedjes Handle with Care van de Traveling Wilburys, 1 van m'n favorieten![]()
![]()
Straks maar even gaan springen bij rock n roll highschoolquote:No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Oh dat is zo prachtig, George op z'n bestquote:Op zondag 27 december 2015 12:42 schreef Strani het volgende:
Over een paar liedjes Handle with Care van de Traveling Wilburies, 1 van m'n favorietenIk kan er wel van huilen zo mooi
ja ook! lekker toch!?quote:
Baco time.quote:Op zondag 27 december 2015 12:42 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan nu nog ontbijten/brunchen/lunchen![]()
Inderdaad, als je dan kaapt... doe het dan met een geniale TT.quote:
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Vergetenquote:Op zondag 27 december 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat You Are Not Alone er nog in? Die vind ik echt wel een stukkie erger.
Die maakt de top 3 af![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Needeze spoiler is geen overbodige luxe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
je woont toch niet in Groningen he?!quote:Op zondag 27 december 2015 12:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Straks maar even gaan springen bij rock n roll highschoolI love music |Ajax forever
Ik ben sowieso niet echt van de calorieën tellen, dat is me ook wel aan te zien de laatste jarenquote:
Hoeft van mij niet hoor. Slecht voor mijn hoofdpijn.quote:Op zondag 27 december 2015 12:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Straks maar even gaan springen bij rock n roll highschoolMake love, not war ☮![]()
Wat een nikserig 13-in-een-dozijn overbodig liedje is dit zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heeft bij iemand een nummer uit de vrije keuzes ook daadwerkelijk de Top 2000 weten te halen ?
bij mij geen een![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ja hequote:Op zondag 27 december 2015 12:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is zo prachtig, George op z'n bestIk kan er wel van huilen zo mooi
En de altijd mysterieuze Roy Orbison, in 1 van z'n laatste werken.
![]()
In een provincie ernaastquote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
je woont toch niet in Groningen he?!No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Wie stemt hier dan ook op vraag je je af hequote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
Wat een nikserig 13-in-een-dozijn overbodig liedje is dit zeg.![]()
![]()
Bij mij ook nietquote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef TLC het volgende:
Heeft bij iemand een nummer uit de vrije keuzes ook daadwerkelijk de Top 2000 weten te halen ?
bij mij geen een![]()
![]()
![]()
Dit was ik vergeten.
Ik vond dit niet erg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vrouwen.quote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie stemt hier dan ook op vraag je je af he![]()
Jaa, de mijne komt het volgende uurquote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef TLC het volgende:
bij mij geen een![]()
![]()
![]()
Champagne Supernova bij mijquote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef TLC het volgende:
bij mij geen een![]()
That's my boy.quote:Op zondag 27 december 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was ik vergeten.
Ik vond dit niet erg.![]()
Calorieen tellen is echt een ziekte van deze tijd. Ik heb er zo'n hekel aan.. ben je lekker aan het eten zegt zo'n magere kutmuts: weet je wel hoeveel calorieen daar in zitten?quote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet echt van de calorieën tellen, dat is me ook wel aan te zien de laatste jaren
Nee en ik wil het niet weten. Ik wil er van genieten. Dank u.
quote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef TLC het volgende:
bij mij geen een![]()
Arctic Monkeys en Franz Ferdinand
Maar Arcade Fire niet
De Linnets hebben best leuke liedjes maar dit hoort er niet bij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vorig jaar Qotsa en Motorheadquote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef TLC het volgende:
bij mij geen een
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
oh dan mag het wel.. daar kan niks kapotquote:
Inderdaad dat ook. Sowieso die cd is echt zo fantastisch, elk nummer is raak gewoon!quote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja heEn de altijd mysterieuze Roy Orbison, in 1 van z'n laatste werken.
quote:Op zondag 27 december 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Linnets hebben best leuke liedjes maar dit hoort er niet bijMake love, not war ☮![]()
Gewoon dichtgroeien en op je 48ste ten onder gaan aan hart en vaatziektenquote:Op zondag 27 december 2015 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Calorieen tellen is echt een ziekte van deze tijd. Ik heb er zo'n hekel aan.. ben je lekker aan het eten zegt zo'n magere kutmuts: weet je wel hoeveel calorieen daar in zitten?
Nee en ik wil het niet weten. Ik wil er van genieten. Dank u.
#YOLO![]()
Ja, 'You Win Again' van de Bee Gees staat op 1697. Verbaasde me wel dat het niet in de standaardlijst stond.quote:Op zondag 27 december 2015 12:44 schreef TLC het volgende:
bij mij geen een![]()
![]()
Precies dat jaquote:Op zondag 27 december 2015 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Calorieen tellen is echt een ziekte van deze tijd. Ik heb er zo'n hekel aan.. ben je lekker aan het eten zegt zo'n magere kutmuts: weet je wel hoeveel calorieen daar in zitten?
Nee en ik wil het niet weten. Ik wil er van genieten. Dank u.Ik eet liever lekker met wat meer kilootjes op mijn heupen dan calorieën tellen en nooit meer lekker eten
dan heb ik in elk geval genotenquote:Op zondag 27 december 2015 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon dichtgroeien en op je 48ste ten onder gaan aan hart en vaatziekten
#YOLO
Ekdom mist wel al zijn pareltjes he? Living Doll, Pet Shop Boys, Henk.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ik krijg nu een brok in mijn keel jongens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is weer het andere uiterste hequote:Op zondag 27 december 2015 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#YOLO
heel goed!quote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies dat jaIk eet liever lekker met wat meer kilootjes op mijn heupen dan calorieën tellen en nooit meer lekker eten
Ik vind het jammer dat My Back Pages van Dylan en Co (die uit 92) niet in de lijst staat, daar moet ik altijd aan denken als de Wilbury's aankomen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit nummer moet het wel vooral van de tekst hebben. Klassieker, daar niet van.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Volgens mij is hij maar wat blij dat hij Living Doll niet hoeft te doen.quote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef F.Begbie het volgende:
Ekdom mist wel al zijn pareltjes he? Living Doll, Pet Shop Boys, Henk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niet teveel calorieën hequote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg nu een brok in mijn keel jongens.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Datquote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij maar wat blij dat hij Living Doll niet hoeft te doen.![]()
![]()
Eergisterenquote:Op zondag 27 december 2015 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Staat Clouseau ook in de top 2000?
"Droog je tranen ook al heb je veel verdriehiet"
Ik zal maar niet zeggen dat hij ook nog rookt.quote:Op zondag 27 december 2015 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#YOLO
Ja die draaide Rob eergisteren alquote:Op zondag 27 december 2015 12:48 schreef Scrummie het volgende:
"Droog je tranen ook al heb je veel verdriehiet"Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
daarbij heeft ook dat weer te maken met bemoeizucht. Ik bepaal wat ik eet. Niet een ander.quote:Op zondag 27 december 2015 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#YOLOI love music |Ajax forever
living doll is hij echt niet rouwig omquote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef F.Begbie het volgende:
Ekdom mist wel al zijn pareltjes he? Living Doll, Pet Shop Boys, Henk.![]()
Die heb ik eerste kerstdag gehoord jaquote:Op zondag 27 december 2015 12:48 schreef Scrummie het volgende:
"Droog je tranen ook al heb je veel verdriehiet"No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Passie, ja die staat erinquote:Op zondag 27 december 2015 12:48 schreef Scrummie het volgende:
"Droog je tranen ook al heb je veel verdriehiet"![]()
Een keer trek je de conclusie politiek is niets voor Henkie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarbij heeft ook dat weer te maken met bemoeizucht. Ik bepaal wat ik eet. Niet een ander.![]()
Luistervrienden..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik mis dat ook, gewoon volwassen kerels met levenservaring die echt mooie muziek maken en dat zulke liedjes ook daadwerkelijk opgemerkt worden. De perfecte supergroep was het. Niet zoals die van een paar jaar terug waarin men probeerde iets krampachtigs op te zetten met Mick Jagger en Joss Stone, die gewoon niks met elkaar te maken hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 12:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad dat ook. Sowieso die cd is echt zo fantastisch, elk nummer is raak gewoon!![]()
Totdat je hoge ziektenkosten te wijten zijn aan jouw ongezonde levensstijl en wij daar als maatschappij voor mogen opdragen.quote:Op zondag 27 december 2015 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarbij heeft ook dat weer te maken met bemoeizucht. Ik bepaal wat ik eet. Niet een ander.![]()
Nou, meestal bepaal ik wat je eet.quote:Op zondag 27 december 2015 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarbij heeft ook dat weer te maken met bemoeizucht. Ik bepaal wat ik eet. Niet een ander.
gelukkig zie ik de knipoogquote:Op zondag 27 december 2015 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat je hoge ziektenkosten te wijten zijn aan jouw ongezonde levensstijl en wij daar als maatschappij voor mogen opdragen.
Kennelijk zit je er toch meer mee dan je wil toegeven anders zou het je ene oor ingaan en het andere uit.quote:Op zondag 27 december 2015 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh jaquote:Op zondag 27 december 2015 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, meestal bepaal ik wat je eet.![]()
Thanks!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 december 2015 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mis dat ook, gewoon volwassen kerels met levenservaring die echt mooie muziek maken en dat zulke liedjes ook daadwerkelijk opgemerkt worden. De perfecte supergroep was het. Niet zoals die van een paar jaar terug waarin men probeerde iets krampachtigs op te zetten met Mick Jagger en Josh Stone, die gewoon niks met elkaar te maken hebben.Gewoon je emoties tonen als vent, kwetsbaar opstellen en niemand die roept "gaaaay". De beste supergroep ooit
Prima uurtje op komsy zo..Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ruby on rails.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ruby ruby ruby aaah aaah aahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, meestal bepaal ik wat je eet.
Preciesquote:Op zondag 27 december 2015 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eensGewoon je emoties tonen als vent, kwetsbaar opstellen en niemand die roept "gaaaay". De beste supergroep ooit
![]()
![]()
ik vind in zijn algemeenheid dat mensen zich niet zo met anderen moeten bemoeien. let eerst allemaal eens op jezelf.quote:Op zondag 27 december 2015 12:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kennelijk zit je er toch meer mee dan je wil toegeven anders zou het je ene oor ingaan en het andere uit.
Roepie roepie roepie roepie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
daar zaten best leuke liedjes bij....quote:Op zondag 27 december 2015 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mis dat ook, gewoon volwassen kerels met levenservaring die echt mooie muziek maken en dat zulke liedjes ook daadwerkelijk opgemerkt worden. De perfecte supergroep was het. Niet zoals die van een paar jaar terug waarin men probeerde iets krampachtigs op te zetten met Mick Jagger en Joss Stone, die gewoon niks met elkaar te maken hebben.I love music |Ajax forever
Wel de minste Musequote:Op zondag 27 december 2015 12:50 schreef Molurus het volgende:
Gisteravond Muse gemist zie ik.![]()
Volgende pas op plaats 859.Desondanks wel tof dat Muse gedraaid werd natuurlijk
Roepieroepie vogel!quote:
Kan ik bellen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat doen mensen ook die calorieën tellen anders zouden ze het in eerste instantie niet bijhouden. Al moet het niet op een veroordelende toon worden gezegd dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 27 december 2015 12:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind in zijn algemeenheid dat mensen zich niet zo met anderen moeten bemoeien. let eerst allemaal eens op jezelf.![]()
Jammer dat het slechtste nummer van Kaiser Chiefs erin staat en niet het prachtige Oh My God of het lekkere I Predict a Riot
Doe het dan gewoon goed en zet Maximo Park erin.quote:Op zondag 27 december 2015 12:52 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat het slechtste nummer van Kaiser Chiefs erin staat en niet het prachtige Oh My God of het lekkere I Predict a Riot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Roepieroepie vogel!
Kan ik bellen?
Nul neegie nul neegie, 1336![]()
Het was best aardig maar wat mij betreft (en dat is ook persoonlijk, weet ik) was het te geforceerd. Ik zie liever supergroepen waarbij er ook een bepaalde logica is dat de artiesten samenwerken. Een beetje geschiedenis.quote:Op zondag 27 december 2015 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar zaten best leuke liedjes bij....![]()
Eens.quote:Op zondag 27 december 2015 12:52 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat het slechtste nummer van Kaiser Chiefs erin staat en niet het prachtige Oh My God of het lekkere I Predict a Riot![]()
Och, de minste Muse is nog steeds goed te pruimen.quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 12:52 schreef MaJo het volgende:
Desondanks wel tof dat Muse gedraaid werd natuurlijkZe staan er maarliefst 9 keer in, en 8 daarvan vrij hoog.
Dat zou nog toffer zijnquote:Op zondag 27 december 2015 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon goed en zet Maximo Park erin.
Beste van de B.G'sFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
laat ik het zo zeggen.. het verpest je lekkernij op dat moment.quote:Op zondag 27 december 2015 12:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat doen mensen ook die calorieën tellen anders zouden ze het in eerste instantie niet bijhouden. Al moet het niet op een veroordelende toon worden gezegd dat ben ik met je eens.I love music |Ajax forever
De minste Muse is altijd beter dan de beste Guus Meeuwis inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 12:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Och, de minste Muse is nog steeds goed te pruimen.
[..]Ze staan er maarliefst 9 keer in, en 8 daarvan vrij hoog.
Of Love is not a competition...quote:Op zondag 27 december 2015 12:52 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat het slechtste nummer van Kaiser Chiefs erin staat en niet het prachtige Oh My God of het lekkere I Predict a RiotI love music |Ajax forever
Als Blind Faith wordt gerekend als supergroep moet ik zeggen:
Crosby, Stills & Nash > Blind Faith > Traveling Wilburys, maar die staan wel huizenhoog boven de rest. Temple of the Dog komt er ergens ver achteraan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haten op Brabantquote:Op zondag 27 december 2015 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
De minste Muse is altijd beter dan de beste Guus Meeuwis inderdaad![]()
![]()
Dat vind ik beduidend hun mooiste ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
A perfect Circlequote:Op zondag 27 december 2015 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Blind Faith wordt gerekend als supergroep moet ik zeggen:
Crosby, Stills & Nash > Blind Faith > Traveling Wilburys, maar die staan wel huizenhoog boven de rest. Temple of the Dog komt er ergens ver achteraan
quote:Op zondag 27 december 2015 12:54 schreef Persefoneia het volgende:
Het volgende uur.... The Jam.....Dat wordt het fijnste moment dat uurtje.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nou Mercy is toch echt heel erg kut hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
De minste Muse is altijd beter dan de beste Guus Meeuwis inderdaadI love music |Ajax forever
Nu reclame, maar zometeen brengt Otis Redding.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niks mis met Brabant maar wel met Guus Meeuwisquote:
dus ook met het nummer Brabantquote:Op zondag 27 december 2015 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks mis met Brabant maar wel met Guus Meeuwis![]()
![]()
Ik vind het ook niet veel soeps maar echt duizend keer Mercy luisteren is minder erg dan 1x keer Guus Meeuwisquote:Op zondag 27 december 2015 12:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou Mercy is toch echt heel erg kut hoor.
Dat is wel het ergste jaquote:
oneens.quote:Op zondag 27 december 2015 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet veel soeps maar echt duizend keer Mercy luisteren is minder erg dan 1x keer Guus MeeuwisI love music |Ajax forever
1320 Try A Little Tenderness Otis Redding 1966
1319 Thank You Alanis Morissette 1998
1318 Plush Stone Temple Pilots 1993
1317 Handle With Care Traveling Wilburys 1988
1316 The Reflex Duran Duran 1984
1315 A Town Called Malice The Jam 1980
1314 Isn't She Lovely Stevie Wonder 1976
1313 Guilty Barbra Streisand 1980
1312 Accidentally In Love Counting Crows 2004
1311 Vogue Madonna 1990
1310 Fairground Simply Red 1995
1309 My Baby Just Cares For Me Nina Simone 1987![]()
Otis die dood is
1315 A Town Called Malice The Jam 1980![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1311 Vogue Madonna 1990
Eensch!quote:Op zondag 27 december 2015 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet veel soeps maar echt duizend keer Mercy luisteren is minder erg dan 1x keer Guus Meeuwis![]()
Ik zou zelfs nog liever duizend keer het nummer Madness horen dan 1x Meeuwis.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
1317quote:Op zondag 27 december 2015 12:58 schreef D. het volgende:
1315 A Town Called Malice The Jam 1980
1311 Vogue Madonna 1990
1309 My Baby Just Cares For Me Nina Simone 1987
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik vind Mercy eigenlijk wel oke, wel heel erg over the top maar dat is stiekem wel lekker
1320 Try A Little Tenderness Otis Redding 1966![]()
1319 Thank You Alanis Morissette 1998![]()
1318 Plush Stone Temple Pilots 1993![]()
1317 Handle With Care Traveling Wilburys 1988![]()
1316 The Reflex Duran Duran 1984![]()
![]()
1314 Isn't She Lovely Stevie Wonder 1976![]()
1313 Guilty Barbra Streisand 1980![]()
1312 Accidentally In Love Counting Crows 2004![]()
1311 Vogue Madonna 1990![]()
1310 Fairground Simply Red 1995![]()
![]()
![]()
1310 Fairground Simply Red 1995(die is nog wel leuk)
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Madness is echt de ergste inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 12:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eensch!![]()
Ik zou zelfs nog liever duizend keer het nummer Madness horen dan 1x Meeuwis.Maar helemaal mee eens. Ik heb gisteren de top uitgezet toen Guus opkwam
Zo erg is Guus niet, trouwens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou ik hoor sommige nummers van Guus liever dan een random album track van Musequote:Op zondag 27 december 2015 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Madness is echt de ergste inderdaadMaar helemaal mee eens. Ik heb gisteren de top uitgezet toen Guus opkwam
1310 Fairground Simply Red 1995![]()
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Met een QUUUUUUU[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ook niks mis mee.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 13:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nou ik hoor sommige nummers van Guus liever dan een random album track van MuseJij weet dingenquote:
Oeh brunch is klaar, tot later
Eetzequote:
Welke bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2015 13:04 schreef zorro28 het volgende:
Het midden van het uur hierna is wel bijzonder ruk zeg![]()
![]()
Otis
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ah, het volgende uurquote:Op zondag 27 december 2015 13:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vrijwel alles tussen Emeli Sandé en Lange Frans & Baas BIk dacht even dit uur.
![]()
Voor het eerst in de lijst deze
Vorig jaar ook toch?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb ik hier nu ook op gestemd? Volgens mij welWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
volgens mijn excel bestand niet hoorquote:I love music |Ajax forever
Niet slecht ofzo, maar somehow heb ik hier niet zo veel mee.
Van mij mag er muzikaal wel iets meer te beleven zijn. En bij dit soort heel oude nummers is de geluidskwaliteit altijd een beetje matig.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Voor de Alanis haters: http://www.dailymotion.co(...)ers-alanis-spoof_funNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
oh.. nou mooi dat ie erin staat dan, zijn beste ookquote:Op zondag 27 december 2015 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mijn excel bestand niet hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb een vermoeden wat er nu komt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mensen die hun kind vernoemen naar een popartiest
Nou inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, dat snap je toch niet hè?quote:Op zondag 27 december 2015 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen die hun kind vernoemen naar een popartiestMake love, not war ☮![]()
Heb ik met mijn honden wel gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Iggy toch?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En dan vaak de naam ook nog verkeerd spellen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen die hun kind vernoemen naar een popartiest![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Jij bent ook degene die zijn dochter heeft vernoemd naar een liedje van Lenny Kravitz.Make love, not war ☮![]()
Wij hadden ooit een langharige herder die luisterde naar de naam Zappa.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dit vind ik nou typisch zo'n nummer waarvan ik enorm verbaasd ben dat dat zoveel stemmen heeft gekregen dat het in de top 2000 komt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Precies, het is niet onaardig maar ik kan me zo 500 nummers bedenken die beter zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 13:13 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik nou typisch zo'n nummer waarvan ik enorm verbaasd ben dat dat zoveel stemmen heeft gekregen dat het in de top 2000 komt.![]()
Yep, Always on the run is nu 11quote:Op zondag 27 december 2015 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent ook degene die zijn dochter heeft vernoemd naar een liedje van Lenny Kravitz.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Voor de duidelijkheid ... ook niet friesland 😝quote:Op zondag 27 december 2015 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh dan mag het wel.. daar kan niks kapot![]()
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 27 december 2015 13:13 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik nou typisch zo'n nummer waarvan ik enorm verbaasd ben dat dat zoveel stemmen heeft gekregen dat het in de top 2000 komt.Make love, not war ☮![]()
Owja, dat is die met diamant ingelegdequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit nummer heeft een beetje dezelfde charme als Bittersweet Symphony van the Verve.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
ohquote:Op zondag 27 december 2015 13:14 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid ... ook niet friesland 😝
Ow ik dacht Mr. Cab driver.quote:
Ik las het vandeweek van Rottdog. Time flies....Make love, not war ☮![]()
Ik heb wel eens gelezen dat muzieksmaak per persoon kan verschillenquote:Op zondag 27 december 2015 13:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Precies, het is niet onaardig maar ik kan me zo 500 nummers bedenken die beter zijn.![]()
![]()
![]()
ik heb een slechte verbinding... zit midden in een weiland[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een leugen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat muzieksmaak per persoon kan verschillen![]()
![]()
Ik neem nummers altijd al een stuk minder serieus als er een heel deel wordt begeleid met OOOOOOOHOHOHOOOH of WEEEHOHOHOHOHO OEHEHEOOEH![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb een slechte verbinding... zit midden in een weiland![]()
![]()
Ook nog een paar keer live gezien dit. kan me er niks van herinneren.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En zelfs dat blijft niet hetzelfdequote:Op zondag 27 december 2015 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat muzieksmaak per persoon kan verschillen![]()
![]()
![]()
Waarom zit je midden in een weiland?quote:Op zondag 27 december 2015 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb een slechte verbinding... zit midden in een weiland
Wil je een sticker?quote:Op zondag 27 december 2015 13:16 schreef D. het volgende:
STP
Ik heb nu nog alle nummers waar ik op gestemd heb voorbij horen komenMake love, not war ☮![]()
De zanger ook nietquote:Op zondag 27 december 2015 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook nog een paar keer live gezien dit. kan me er niks van herinneren.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
2001 op Lowlands, maar laat Brother52 dat niet horen...quote:Op zondag 27 december 2015 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook nog een paar keer live gezien dit. kan me er niks van herinneren.I love music |Ajax forever
Is een garpjequote:Op zondag 27 december 2015 13:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Waarom zit je midden in een weiland?![]()
![]()
Stone Temple Pilots![]()
Plush
![]()
![]()
R.I.P. Scott Weiland
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Nou maak je het onnodig gecompliceerdquote:Op zondag 27 december 2015 13:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En zelfs dat blijft niet hetzelfde![]()
![]()
Yup, en op de 1e ook nogquote:Op zondag 27 december 2015 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
2001 op Lowlands, maar laat Brother52 dat niet horen...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het poetsen leuker is.![]()
![]()
Tja we kunnen moeilijk beweren dat ie er zelf niks aan bijgedragen heeft...quote:Op zondag 27 december 2015 13:17 schreef Timo20 het volgende:
Stone Temple Pilots![]()
Plush
![]()
![]()
R.I.P. Scott WeilandI love music |Ajax forever
Ah, zo. Ik ken genoeg mensen die dat serieus bedoeld hadden kunnen hebben.quote:
Hoe zou muzieksmaak kunnen verschillen als we ieder jaar 2000 liedjes in de top 2000 hebben staan.quote:Op zondag 27 december 2015 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een onorthodoxe theorie, dat geef ik toe.
Schaakmat, atheïsten.![]()
Beetje doodgaan in een tourbus.
Dat is zoooo Blind Melon..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Toch jammer van Shannon... leek een veelbelovend bandje te zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje doodgaan in een tourbus.
Dat is zoooo Blind Melon..I love music |Ajax forever
Haha, okay jij wintquote:Op zondag 27 december 2015 13:18 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hoe zou muzieksmaak kunnen verschillen als we ieder jaar 2000 liedjes in de top 2000 hebben staan.
Schaakmat, atheïsten.![]()
![]()
Pretty Penny of Sex Type Thingquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Overleden aan een overdosis plas?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
.
Daarom, minstens 2 keerquote:Op zondag 27 december 2015 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pretty Penny of Sex Type Thing![]()
![]()
Zo mooi dit
Eigenlijk niet zoveel anders dan Dance the Night Away ditWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Toen Dylan nog redelijk verstaanbaar was..I love music |Ajax forever
Maar deze kan ik wel hebbenquote:Op zondag 27 december 2015 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk niet zoveel anders dan Dance the Night Away ditNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
maar dan zonder kuttoeter, dat scheeltquote:Op zondag 27 december 2015 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk niet zoveel anders dan Dance the Night Away dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Godver wat een fijn uurtje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat zullen er mensen teleurgesteld zijn toen ze het album kochten op dit nummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
en jaren later ook bij Extremequote:Op zondag 27 december 2015 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat zullen er mensen teleurgesteld zijn toen ze het album kochten op dit nummerI love music |Ajax forever
Waarom? Ik ken de plaat niet.quote:Op zondag 27 december 2015 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat zullen er mensen teleurgesteld zijn toen ze het album kochten op dit nummer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: