abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158559776
Bekijk deze IS video eens en je zult gelijk zien wat ik bedoel met de TT (geen schokkende beelden):

http://heavy.com/news/201(...)sored-youtube-daesh/

Het volgende filmpje duurt zo'n 20 minuten. Tot bij 17 minuten is het filmpje prima te kijken en is er eigenlijk weinig schokkends te zien. Je hoeft niet lang te kijken om te zien wat ik bedoel met de TT:

http://video.foxnews.com/(...)live/?#sp=show-clips

Waar het mij omgaat is dat deze producties veel te gelikt overkomen. De graphics die worden gebruikt doen denken aan een nieuwe uitgave van Call of Duty en de rest aan een Hollywood film. De production value is echt veel te hoog.

IS zijn hersenloze barbaren, maar de propaganda moet ons doen geloven dat het hersenloze barbaren zijn... met hersenen!

Ze willen een kalifaat, maar zijn zo dom om continu het Westen te provoceren met kidnappingen en aanslagen dat ze geen kans krijgen om echt een kalifaat op te bouwen. Dat getuigt niet echt van goed strategisch denken. Maar we moeten wel geloven dat IS een zeer professionele marketing afdeling heeft om het gedachtegoed van IS uit te dragen, wat strategisch/tactisch wel weer erg slim is. Wel dom dat ze hun prioriteiten dan weer niet op orde hebben. Wat zijn ze nou, slim of dom??

En wisten jullie dat het Israelische bedrijf SITE vaak de IS video's de wereld in brengt voordat IS dat zelf voor elkaar krijgt?

Rita Katz is de woordvoerster van SITE. Even googelen op haar naam en Isis. HIer is wat info:
https://www.intellihub.com/rita-katz-fake-isis-video-exposed/

Grappig dat IS super professionele video's weet te maken voor hun professionele markerting campagne, maar dan is een Israelisch bedrijf ze net steeds voor met het uitbrengen van de video's! Blijkbaar weet IS heel veel van productie, maar is distributie op het internet niet helemaal hun ding.

Zelfs Fox news maakt melding van neppe IS video's die in studios zijn opgenomen:

Experts say ISIS ransom clip faked
http://www.foxnews.com/wo(...)o-kill-japanese.html

Mijn positie:

Er zijn wel degelijk extremistische moslims in de wereld, maar het gevaar van IS wordt overdreven door onder andere de CIA en de Mossad. De CIA en de Mossad zijn bezig met propaganda en willen ons doen geloven dat IS super georganiseerd is en daarom heel erg gevaarlijk. Ik heb een heel sterk vermoeden dat deze IS video's niet door IS worden gemaakt, maar door mensen die er baat bij hebben dat het Westen de moslims blijft haten (verdeel en heers) en dat er oorlog gevoerd kan worden (fijn geld verdienen voor het militair industriële complex).

Iedereen die zijn huiswerk een beetje heeft gedaan, weet dat het officiele verhaal rondom 9/11 niet helemaal lijkt te kloppen en dat sowieso de Mossad een nogal verdachte rol heeft gespeeld bij 9/11 om het maar even voorzichtig te zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Probably_on_pcp op 27-12-2015 04:01:29 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 27 december 2015 @ 02:27:28 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_158559918
Sicke graphics, nice IS
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_158560131
Tis wel Bollywoodachtig allemaal hé?
:o
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158560275
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bekijk deze IS video eens en je zult gelijk zien wat ik bedoel met de TT (geen schokkende beelden):

Het volgende filmpje duurt zo'n 20 minuten. Tot bij 17 minuten is het filmpje prima te kijken en is er eigenlijk weinig schokkends te zien. Je hoeft niet lang te kijken om te zien wat ik bedoel met de TT:

Waar het mij omgaat is dat deze producties veel te gelikt over komen. De graphics die worden gebruikt doen denken aan een nieuwe uitgave van Call of Duty en de rest aan een Hollywood film. De production value is echt veel te hoog.

IS zijn hersenloze barbaren, maar de propaganda moet ons doen geloven dat het hersenloze barbaren zijn... met hersenen!

Ze willen een kalifaat, maar zijn zo dom om continu het Westen te provoceren met kidnappingen en aanslagen dat ze geen kans krijgen om echt een kalifaat op te bouwen. Dat getuigt niet echt van goed strategisch denken. Maar we moeten wel geloven dat IS een zeer professionele marketing afdeling heeft om het gedachtegoed van IS uit te dragen, wat strategisch/tactisch wel weer erg slim is. Wel dom dat ze hun prioriteiten niet op orde hebben.

En wisten jullie dat het Israelische bedrijf SITE vaak de IS video's de wereld in brengt voordat IS dat zelf voor elkaar krijgt?

Rita Katz is de woordvoerster van SITE. Even googelen op haar naam en Isis. HIer is wat info:
https://www.intellihub.com/rita-katz-fake-isis-video-exposed/

Grappig dat IS super professionele video's weet te maken voor hun professionele markerting campagne, maar dan is een Israelisch bedrijf ze net steeds voor met het uitbrengen van de video's! Blijkbaar weet IS heel veel van productie, maar is distributie op het internet niet helemaal hun ding.

Mijn positie:

Er zijn wel degelijk extremistische moslims in de wereld, maar het gevaar van IS wordt overdreven door onder andere de CIA en de Mossad. De CIA en de Mossad zijn bezig met propaganda en willen ons doen geloven dat IS super georganiseerd is en daarom heel erg gevaarlijk. Ik heb een heel sterk vermoeden dat deze IS video's niet door IS worden gemaakt, maar door mensen die er baat bij hebben dat het Westen de moslims blijft haten (verdeel en heers) en dat er oorlog gevoerd kan worden (fijn geld verdienen voor het militair industriële complex).

Iedereen die zijn huiswerk een beetje heeft gedaan, weet dat het officiele verhaal rondom 9/11 niet helemaal lijkt te kloppen en dat sowieso de Mossad een nogal verdachte rol heeft gespeeld bij 9/11 om het maar even voorzichtig te zeggen.
Ben het met je eens.

Het is natuurlijk vreemd dat ISIS nog niks bij Israël gedaan heeft toch?
-
pi_158560280
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Tis wel Bollywoodachtig allemaal hé?
:o
Ja het slaat echt helemaal nergens op.

Tot ik deze filmpjes zag, moest ik eigenlijk niet zoveel weten van de theorieën dat Westerse inlichtingendiensten achter IS zaten.

Maar toen ik deze IS propaganda voor het eerst zag, had ik deze reactie :') Dit is echt zo nep en overdreven allemaal.
pi_158560322
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ben het met je eens.

Dat is inderdaad verdacht.
pi_158560367
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat is inderdaad verdacht.
En wat ook apart is dat de VS ze bewapenen en pissig zijn dat Rusland ze bombarderen in Syrië.
-
pi_158560426
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En wat ook apart is dat de VS ze bewapenen en pissig zijn dat Rusland ze bombarderen in Syrië.
Je de mythe dat IS heel erg sterk is en moeilijk te verslaan, die moet wel in stand worden gehouden natuurlijk.

Wanneer de Russen korte metten maken met een stel idioten in pick-up trucks, dan slaat het Westen een modderfiguur en wordt het duidelijk voor de Westerse burgers dat IS helemaal niet zo'n grote bedreiging is als men ons wil doen geloven.
pi_158560472
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je de mythe dat IS heel erg sterk is en moeilijk te verslaan, die moet wel in stand worden gehouden natuurlijk.

Wanneer de Russen korte metten maken met een stel idioten in pick-up trucks, dan slaat het Westen een modderfiguur en wordt het duidelijk voor de Westerse burgers dat IS helemaal niet zo'n grote bedreiging is als men ons wil doen geloven.
Yep. Maar wat het Westen wil is dat Assad verdwijnt.

En ook daar zal het dan een puinhoop worden, net als Irak en Libië.
-
pi_158560490
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:05 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Yep. Maar wat het Westen wil is dat Assad verdwijnt.

En ook daar zal het dan een puinhoop worden, net als Irak en Libië.
Syrië is al een puinhoop. Het kan niet erger worden. Tenzij men een atoombom op gooit. Video's gezien van Damascus? Puin, puin en nog eens puin.
pi_158560518
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:07 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Syrië is al een puinhoop. Het kan niet erger worden. Tenzij men een atoombom op gooit.
Syrië is een puinhoop door het Westen.

En als Assad verdwijnt wordt het helemaal een zooi daar.
-
pi_158560601
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Tot ik deze filmpjes zag, moest ik eigenlijk niet zoveel weten van de theorieën dat Westerse inlichtingendiensten achter IS zaten.

Maar toen ik deze IS propaganda voor het eerst zag, had ik deze reactie :') Dit is echt zo nep en overdreven allemaal.
Wat deed je twijfelen over de beelden ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158560738
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wat deed je twijfelen over de beelden ?
Het is te gelikt. De production value is te hoog. Mooie snelle graphics en in het 2e filmpje van de OP zijn de scenes met de gevangene zo uit een overdreven Hollywood film gehaald lijkt het.
pi_158560780
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het is te gelikt. De production value is te hoog.
Je bedoelt een beetje zoals dit?
-
pi_158560804
quote:

[..]

Het is te gelikt. De production value is te hoog. Mooie snelle graphics en in het 2e filmpje van de OP zijn de scenes met de gevangene zo uit een overdreven Hollywood film gehaald lijkt het.
Of ze zijn serieus getalenteerd dat kan natuurlijk ook :X :o
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158560866
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Die ken ik ook ja. Jammer dat we niet meer verificatie hebben of het echt van een hackergroep komt.
pi_158560882
Nog een leuke, die ik zojuist ook even aan de OP heb toegevoegd:

Zelfs Fox news maakt melding van neppe IS video's die in studios zijn opgenomen:

Iedereen even naar de richting van de schaduwen kijken en je afvragen of deze door de zon worden gecreëerd of studio verlichting:

pi_158560884
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Die ken ik ook ja. Jammer dat we niet meer verificatie hebben of het echt van een hackergroep komt.
Ja precies.. maar het ziet er wel apart uit hey?
-
pi_158560908
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:02 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja precies.. maar het ziet er wel apart uit hey?
Ja, tot nu toe nog geen film of serie gezien die dit zo hebben gebruikt. Kan dus heel goed de real deal zijn.
  zondag 27 december 2015 @ 04:11:32 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158560958
Ik ging het James Foley onthoofdings filmpje kijken toen er een social media oproep was om niet te kijken en bekende mensen gingen dat ook zeggen en toen werd het verdacht , en ja hoor nep filmpje .
Briljant dat mensen niet gingen kijken door het geloof dat dat het beste was en daarmee JUIST meededen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158561007
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:11 schreef Summers het volgende:
Ik ging het James Foley onthoofdings filmpje kijken toen er een social media oproep was om niet te kijken en bekende mensen gingen dat ook zeggen en toen werd het verdacht , en ja hoor nep filmpje .
Briljant dat mensen niet gingen kijken door het geloof dat dat het beste was en daarmee JUIST meededen .
Ja dat had ik dus ook in eerste instantie. Dan laat men foto's zien uit IS video's en wordt gezegd dat het filmpje te erg is om te laten zien. Daarom zag ik video 2 uit de OP pas een half jaar later en moest ik vervolgens concluderen dat het er wel heel verdacht uit zag allemaal.
  zondag 27 december 2015 @ 04:43:33 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158561033
quote:

[..]

Zijn er nog meer theorieën waar je niks van wil weten ?
pi_158561039
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Zijn er nog meer theorieën waar je niks van wil weten ?
Nou op t moment kom ik zoveel raars tegen dat ik t gevoel soms heb dat wij als gewone bevolking spelen in "The Truman Show", je weet wel die film met Jim Carrey. Ik sta nu voor veel meer open dan 5 jaar terug.

Maar de platte Aarde theorie bijv., daar hoef je bij mij niet mee aan te komen :)
  zondag 27 december 2015 @ 04:48:09 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158561042
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nou op t moment kom ik zoveel raars tegen dat ik t gevoel soms heb dat wij als gewone bevolking spelen in "The Truman Show", je weet wel die film met Jim Carrey.
Ik weet het , het is een kruising tussen de truman show en the matrix
pi_158561043
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik weet het , het is een kruising tussen de truman show en the matrix
En Equilibrium :)
-
  zondag 27 december 2015 @ 05:02:30 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158561054
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:49 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En Equilibrium :)
Die film heb ik niet gezien maar net over gelezen en klinkt bekend .
pi_158561181
quote:

Mijn positie:

Er zitten studio opnames bij inderdaad, dat wil echter niet zeggen dat de CIA of Israël er achter zitten, moslims van over de hele wereld die richting Syrië zijn vertrokken om voor het kalifaat te vechten brengen vaardigheden mee.
met goede video bewerking programma's is veel mogelijk, enkel nog een camera op elke hoek.
Studio's zijn er vast in Raqqa of misschien wel in Irak, of Turkije waar de olie naar toe gegaan is.
In Turkije blijken de valse Syrische paspoorten ook gemaakt te worden.
Aan geld en wapens hebben ze geen tekort, die worden ongetwijfeld vanuit Turkije en of Saoedi Arabië geleverd.
Over het gevaar van IS zal ik kort zijn, loop een willekeurig asielcentrum binnen en vraag eens aan de Syriërs waarom ze hun land zijn ontvlucht terwijl IS helemaal niet zo'n gevaar is volgens jou.
Verder zijn de vele aanslagen binnen de grenzen van de EU maar ook dat wat in asielcentra gebeurt veel sprekender dan IS in Syrië ooit zal zijn.
Het kalifaat heeft zich kunnen organiseren en zo sterk kunnen groeien omdat Rusland en China tegen ingrijpen waren en elke resolutie daartoe blokkeerde.
Er had jaren geleden al een politieke oplossing moeten komen waarbij Syrië onder toezicht verkiezingen had kunnen houden, in 2013 was er een mooie mogelijkheid toen er onderhandelingen waren over de chemische wapens met Assad.

IS is niets anders dan een zoveelste vrucht van de islamitische boom, over de wereld zijn er heel veel groepen die vanuit de islam aanslagen plegen.
Wat vooral ook sprekend is, is de oorverdovende stilte vanuit de islamitische gemeenschap, mensen verbranden, verzuipen, onthoofden, een kogel door hun kop schieten, vrouwen en kinderen tot slavin maken, de straten blijven leeg en velen trachten naar Syrië af te reizen om mee te doen.
Als Israël een scheet laat dan staan de pleinen hier vol want de Jodenhaat zit er goed in bij moslims.

Maar goed, ook in het geval van Syrië is weer sprake van vieze politiek, van een olie pijpleiding, de Turkije-Qatar pijpleiding die door Syrië moet.
De golfstaten zouden maar wat graag een deel van de Europese markt in handen krijgen, Rusland zal dat natuurlijk niet graag zien gebeuren.
Verder is het weer de aloude soenniet vs sjiiet vs 'niet moslims' omdat ze geen wahabieten zijn of christen enz.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_158561184
IS is stinkend, stinkend rijk. Mede omdat wij westerlingen die IS "oh zo gemeen en slecht" vinden toch stiekem braaf hun olie en antiek spul kopen.

Dus ja, ze hebben zat budget voor gelikte filmpjes en studios. En de reden daarvoor is iets waarvoor wij ons mogen schamen.
pi_158561264
Ik denk dat je IS nogal onderschat. Ja, het is een idioot stel, maar zeer zeker niet hersenloos. Het tactische brein erachter bestaat uit de oude Iraakse legerleiding. Die weten echt wel hoe het allemaal werkt.
  zondag 27 december 2015 @ 08:16:20 #30
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158561283
Ik hoopte dat Rita Katz een beetje lekker was zodat ik niet volledig zinloos deze OP heb gelezen. Maar helaas :{
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158562612
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 02:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En in Nederland, en in Hongarije, en in Slovenie, en in Noorwegen.

Dus ja, goed punt man.
pi_158562629
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 08:11 schreef Jigzoz het volgende:
Ik denk dat je IS nogal onderschat. Ja, het is een idioot stel, maar zeer zeker niet hersenloos. Het tactische brein erachter bestaat uit de oude Iraakse legerleiding. Die weten echt wel hoe het allemaal werkt.
Daarom, daar zit een behoorlijke structuur achter. En juist hun doelgroep, de jongeren, voelen zich aangesproken hierdoor.

Jonge mannen die zich in het Westen verdeeld voelen ("ik ben geen nederlander maar ook geen <random land>" die zich niet geaccepteerd voelen. Daar werkt dat natuurlijk extra goed op in.
  zondag 27 december 2015 @ 12:25:33 #33
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158564360
-edit-reactie op verwijderd bericht

[ Bericht 95% gewijzigd door Dance99Vv op 27-12-2015 20:30:29 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158564915
quote:

[..]

N simpel opname met 'n mobieltje kan ook 'schokkende' effectief propaganda maken.
Veel van de mensen die geloven dat de onthoofdings videos echt zijn hebben de vids niet gekeken.
Ik heb geen ene overtuigende IS vid gezien. Is ook meer dan 'n beete vreemd dat al de ouders van de slachtoffers in zo'n korte tijd overal op internationale TV te zien zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158565019
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Disinfo imo.
Was er niet 'n verhaaltje dat die fllm was in de koffertje van John McCain gevonden?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158565069
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nou op t moment kom ik zoveel raars tegen dat ik t gevoel soms heb dat wij als gewone bevolking spelen in "The Truman Show", je weet wel die film met Jim Carrey. Ik sta nu voor veel meer open dan 5 jaar terug.

Maar de platte Aarde theorie bijv., daar hoef je bij mij niet mee aan te komen :)
The Truman Show is een van de creepiest/most disturbing films is heb me ooit gezien.
pi_158565894
Ik vind deze mooie verwoord en goed uitgezochte stuk.
Met dank aan user Kham, bij clues forum.

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1751&start=120

"How does ISIS/ISIL/Daesh/Islamic State as a Muslim religious organization compare to other Muslim religious organizations in North America and the world?

There are only a few independent, large religious organizations that offer religious guidance, family support, education and outreach to Muslims that serve people from several countries. It is important to note that in the Middle East, the governments are in charge of religious matters and so there is no need for large independent Muslim organizations.

From media reports, ISIS/ISIL/Daesh/Islamic State seem to be an organization that serves several countries. ISIS/ISIL/Daesh/Islamic State could be compared to existing large Islamic organizations that also serve several countries. From my experience of living in the Muslim community for the last 30 years, I have found that Muslims living in north America join the following types of organizations:

Muslim Association of Puget Sound is an example of a local mosque. This one is run mostly by Muslims who are Microsoft employees, organized and professional.
http://www.mapsredmond.org/

Muslim Student Association of the University of Washington is an example of a college fellowship Muslim organization and are financially independent from the national group based in Virginia.
http://msauw.org/

Islamic Society of North America ISNA is one of a handful of national groups. They deal with conferences where Muslims from all over attend, as well as education, fellowship and work with local residents to reduce fear of Muslims caused by the media. States with large Muslim populations might have a local chapter.
http://www.isna.net/

Islamic circle of North America ICNA is another national group much like ISNA. States with large Muslim populations might have a local chapter also.
http://www.icna.org/

Council on American Islamic relations CAIR is national organization but it is only loosely affiliated with state chapters in the U.S. State chapters do all the work.
http://www.cair.com (I couldn't get this link to work but google says it works, could just be down for the day)

CAIR Seattle is an example of a local chapter that deals with advocacy support for any religion. There are CAIR chapters in dozens of states. Local CAIR groups are financially independent from the national group.
http://www.cairseattle.org/

The media and government is starting to go after CAIR as if it were a terrorist organization. Since CAIR advocates for Muslims who are targeted by the FBI, I can see why. Here is one example: http://www.cairseattle.org/case-studies ... g-attorney

There are not many other legitimate Muslim organizations other than the types listed above. I have had positive experiences with all the organizations I have listed. For countries with large Muslim populations, the government usually has a department of religion and they function as the religious guidance organization for the country, only after neighborhood mosques. For countries with small Muslim populations, neighborhood mosques are the first place Muslims go for assistance also. Larger organizations act more like secondary support service providers when local mosques are unable to provide needed services.

When clicking on these links, you will notice that the sites are speaking out against Islamic radicalism and denounce ISIS/ISIL/Daesh/Islamic State. I doubt if you will ever learn that Muslims are speaking out against terrorism from the main stream media. The Muslim organizations listed above appear lucid, reasonable and family oriented. This is real life.

Where are the links for ISIS/ISIL/Daesh/Islamic State on the internet? One is not able to find them. All we can do is wait for the media/governments to find them and then report out. Everything coming from the media/government about ISIS/ISIL/Daesh/Islamic State is crazy, unreasonable and gang oriented. This is fake life.

The links above to real Muslim organizations show real Muslims giving real compassion and help to those in need. This is nothing at all like the nonsense that the state reports that ISIS/ISIL/ Daesh/Islamic State says. Perhaps this is one more piece of circumstantial evidence that ISIS/ISIL/Daesh/Islamic State is not a real organization populated by real Muslims, but instead a fake organization populated by fake Muslims which is being used as a tool by world powers to advance agendas.

If ISIS/ISIL/Daesh/Islamic State is real, then I would like to inspect their websites myself to determine their validity. But I can’t do that, because I can’t find one damn ISIS/ISIL/Daesh/Islamic State website on the whole damn internet."
pi_158569617
Een 17 jarige met een fatsoenlijke telefooncamera kan dat zelfs.
Waarom zou daesh het dan niet kunnen. :')
NEE!
pi_158575234
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 15:23 schreef HexHunter het volgende:
Een 17 jarige met een fatsoenlijke telefooncamera kan dat zelfs.
Waarom zou daesh het dan niet kunnen. :')
Punt 1. Hou eens op met die achterlijke term 'Daesh'... wtf zeg hey...

Punt 2. De VS heeft toegegeven ISIS op te leiden en te bewapenen. Dus waarom zouden ze de videos ook niet voor ze maken dan?
-
pi_158576813
Ja, ik geloof dat IS zulke gelikte video's maakt maar aan de andere kant vind ik o.a. de Foley onthoofding en Jihadi John erg dubieus.
  zondag 27 december 2015 @ 19:47:39 #42
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158577595
Ik ben best bereid ergens te geloven dat de Amerikanen zo naïef en dwaas zijn de extremistische Islam te financieren en bewapenen en het gevaar daarvan ernstig te onderschatten, alhoewel me dat vrij sterk lijkt. Hoe dat geopolitieke denken precies in elkaar steekt ben ik niet zo in thuis.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158577987
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik ben best bereid ergens te geloven dat de Amerikanen zo naïef en dwaas zijn de extremistische Islam te financieren en bewapenen en het gevaar daarvan ernstig te onderschatten, alhoewel me dat vrij sterk lijkt. Hoe dat geopolitieke denken precies in elkaar steekt ben ik niet zo in thuis.
Check even post #43, dan kan je het zien.

En voor het geopolitieke denken hoef je slechts maar Zbigniew Brzezinski te kijken in de VS welke de belangrijkste foreign policy adviseur is...

Die het geopolitieke veld als 1 groot 'schaakbord' ziet:
-
  zondag 27 december 2015 @ 20:05:30 #44
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158578219
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er andere groep gesteund om zo Assad tegen te werken. Maar IS een Amerikaans of joods complot noemen is net zulke vuige geschiedsvervalsing als holocaustontkenning.
Dat geloof ik ook niet nee. Ik ben best goed bekend met de Islam, en de religie redelijk kennende denk dat ik dat er geen Amerikanen nodig zijn om zo'n jihadistisch monster te creëren. Aan de andere kant is het gewoon simpelweg een psychopatenbede vergelijkbaar met de Mexicaanse drugskartels in midden-amerika die meer geven om macht en politiek dan geloof.
Groepen steunen om Assad eruit te werken ja, dat is het het denk ik.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158578268
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook niet nee. Ik ben best goed bekend met de Islam, en de religie redelijk kennende denk dat ik dat er geen Amerikanen nodig zijn om zo'n jihadistisch monster te creëren. Aan de andere kant is het gewoon simpelweg een psychopatenbede vergelijkbaar met de Mexicaanse drugskartels in midden-amerika.
En dat is verder ook helemaal geen geheim. Kun je in alle degelijke kranten uitgebreid over lezen. De world police laat nog weleens steekjes vallen.
pi_158578403
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook niet nee. Ik ben best goed bekend met de Islam, en de religie redelijk kennende denk dat ik dat er geen Amerikanen nodig zijn om zo'n jihadistisch monster te creëren. Aan de andere kant is het gewoon simpelweg een psychopatenbede vergelijkbaar met de Mexicaanse drugskartels in midden-amerika die meer geven om macht en politiek dan geloof.
Hoe dacht jij dat die lui allemaal zo radicaliseren daar? Laten we eerst eens kappen met de boel daar bombarderen en uitbuiten wat al decennia lang aan de gang is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lichtkogel op 27-12-2015 20:22:04 ]
-
  zondag 27 december 2015 @ 20:30:34 #47
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_158579271
quote:
Waar het mij omgaat is dat deze producties veel te gelikt overkomen. De graphics die worden gebruikt doen denken aan een nieuwe uitgave van Call of Duty en de rest aan een Hollywood film. De production value is echt veel te hoog.
Download Adobe CC suite, volg wat YT en andere after FX en premiere tutorials en elke kneus met wat gevoel voor tijdlijn en computers kan zulke video's produceren, inclusief effecten, lensflares, zoomgrapjes etc.
Echt moeilijk is dat niet, kwestie van materiaal schieten, ideetje voor de film uitschrijven en een dag of 3/4 klooien op je pc, renderen en klaar, de distri heb ik t niet over, maar qua productie is het echt niks bijzonders hoor. oO<
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_158579651
quote:

[..]

Wat is er precies nep en overdreven?
  zondag 27 december 2015 @ 20:46:09 #49
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158580032
Waarom wordt dit stukje conversatie nou weer verwijderd?
pi_158580098
quote:
9s.gif Op zondag 27 december 2015 20:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
Waarom wordt dit stukje conversatie nou weer verwijderd?
Omdat er iemand nogal liep te trollen...

Let's get back OT
-
pi_158580298
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 20:30 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Download Adobe CC suite, volg wat YT en andere after FX en premiere tutorials en elke kneus met wat gevoel voor tijdlijn en computers kan zulke video's produceren, inclusief effecten, lensflares, zoomgrapjes etc.
Echt moeilijk is dat niet, kwestie van materiaal schieten, ideetje voor de film uitschrijven en een dag of 3/4 klooien op je pc, renderen en klaar, de distri heb ik t niet over, maar qua productie is het echt niks bijzonders hoor. oO<
Het is geen probleem inderdaad. Een paar goede camera's, paar cameradrones en een clubje jihadi's met computerskills en wat software.
Whatever...
pi_158580363
Als we kijken naar wat Putin te zeggen heeft over ISIS en wie ze financiert:

En hij de enige is die ze daadwerkelijk bestrijdt in Syrië en nogal wat kritiek ervoor te verduren kreeg, dan is het toch wel duidelijk dat hij gelijk heeft toch?
-
  zondag 27 december 2015 @ 21:07:41 #53
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158581308
Doet Putin niet mee aan de NWO?
pi_158582185
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Doet Putin niet mee aan de NWO?
Het lijkt erop van niet, daar hij onlangs een arrestatiebevel heeft uitgevaardigd voor Rothschild en Soros.
http://politicalvelcraft.(...)savior-george-soros/
-
pi_158582428
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:51 schreef Lichtkogel het volgende:

En hij de enige is die ze daadwerkelijk bestrijdt in Syrië en nogal wat kritiek ervoor te verduren kreeg, dan is het toch wel duidelijk dat hij gelijk heeft toch?
Nee, hij krijgt kritiek voor het feit dat ze alle tegenstanders van Assad bestoken, terwijl het westen liever ziet dat hij zich beperkt tot IS.
Het westen wil Assad weg hebben, Rusland heeft Assad liever in het zadel.
Daar zit het knelpunt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_158582515
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het is geen probleem inderdaad. Een paar goede camera's, paar cameradrones en een clubje jihadi's met computerskills en wat software.
Klopt, maar de meeste westerlingen zien zichzelf superieur ten opzichte van de rest van de wereld, en dus kunnen in hun ogen alleen westerlingen mooie videos maken.
Dus dan moet een gelikt filmpje uit het midden-oosten wel nep zijn....
pi_158582617
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, hij krijgt kritiek voor het feit dat ze alle tegenstanders van Assad bestoken, terwijl het westen liever ziet dat hij zich beperkt tot IS.
Het westen wil Assad weg hebben, Rusland heeft Assad liever in het zadel.
Daar zit het knelpunt.
Assad moet ook blijven zitten, want als hij weg is, wordt het een quagmire daar, net zoals in Libië en Irak.

Er was eerst ook niks aan de hand in dat land, net zoals in Libië, totdat het Westen ervoor zorgde dat het een puinhoop werd in die landen door oppositiepartijen te gaan steunen.
-
pi_158583857
Niemand doet geheimzinnig over de opkomst en snelle groei van de schoften van ISIS, het is helaas nu eenmaal een wisselwerking van de bemoeienis in het Midden-Oosten. Geeft al die gasten een common enemy, en daar wordt hendig op ingespeeld.

Dus ik blijf bij mijn punt dat ze deze filmpjes inderdaad zelf maken. Daar hebben ze genoeg mensen voor waarschijnlijk, tussen al die aanhangers zullen genoeg verschillende specialisten zitten.
  zondag 27 december 2015 @ 21:51:47 #59
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158583917
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:22 schreef Lichtkogel het volgende:
Het lijkt erop van niet, daar hij onlangs een arrestatiebevel heeft uitgevaardigd voor Rothschild en Soros.
http://politicalvelcraft.(...)savior-george-soros/
Hmmmzzz, interessant!! Eens even lezen.
pi_158584270
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:30 schreef Lichtkogel het volgende:

Er was eerst ook niks aan de hand in dat land, net zoals in Libië, totdat het Westen ervoor zorgde dat het een puinhoop werd in die landen door oppositiepartijen te gaan steunen.
Er was dus wel wat aan de hand in die landen....
pi_158585129
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar de meeste westerlingen zien zichzelf superieur ten opzichte van de rest van de wereld, en dus kunnen in hun ogen alleen westerlingen mooie videos maken.
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Onze cultuur vind ik superieur. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat deze IS malloten niet een trucje met wat software kunnen uithalen. Echter een welvarende staat met gelukkige mensen en enig comfort, dat kunnen ze niet en zullen ze de komende eeuwen niet kunnen.
Whatever...
pi_158585378
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Niemand doet geheimzinnig over de opkomst en snelle groei van de schoften van ISIS, het is helaas nu eenmaal een wisselwerking van de bemoeienis in het Midden-Oosten. Geeft al die gasten een common enemy, en daar wordt hendig op ingespeeld.

Dus ik blijf bij mijn punt dat ze deze filmpjes inderdaad zelf maken. Daar hebben ze genoeg mensen voor waarschijnlijk, tussen al die aanhangers zullen genoeg verschillende specialisten zitten.
Natuurlijk heeft bemoeienis van de rest van de wereld flinke invloed (mee rnog in het verleden). De verdeel en heers tactiek van de VS heeft lang gewerkt. En voor de VS werkt deze nog steeds. Het MO is ONS probleem, want het ligt om de hoek. Overigens worden wij ook nog steeds uit elkaar gespeeld. Of dacht je dat de financiele crisis niet was geexporteerd naar de EU om de aandacht af te leiden....

We zijn met zijn allen gek om te vertrouwen op Erdogan en Obama. We mogen nog blij zijn met Putin ook straks... totdat het gelazer in het MO over is en hij een gehard en goed uitgerust leger heeft opgebouwd. Maar sowieso zullen wij ons ook een keer als militaire wereldmacht moeten gaan opstellen ipv de puppets van de USA. Het zijn best goede bondgenoten, maar als het puntje bij paaltje komt kiezen ze voor hun eigen belang (en terecht).

Als wij niet in staat zijn als Europa onze eigen broek op te houden met onze enorme rijkdom, industriële kracht en technologie, komt iemand het halen.

Maargoed, uiteindelijk is het de diepgewortelde stammencultuur uit de woestijn, de wrede en gewelddadige manier van leven die volgens mij zeker bepaalde eigenschappen hebben gekweekt die zorgen voor het eeuwige conflict daar. Mensen zijn geevolueerd onder oorlog de laatste duizenden jaren. En daarvoor in Afrika zal dat zeker ook hebben gespeeld gezien het gedrag van onze neefjes de apen en de manier van leven daar...
Whatever...
pi_158585912
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Hmmmzzz, interessant!! Eens even lezen.
Moet de credits aan Ali_boo geven voor deze. ;)
-
pi_158585959
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er was dus wel wat aan de hand in die landen....
Nee hoor, alles was prima tot het Westen daar de boel ging lopen opstoken.

Bereid om een korte video te bekijken ervoor..?
-
pi_158586189
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:15 schreef Spanky78 het volgende:

Onze cultuur vind ik superieur. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat deze IS malloten niet een trucje met wat software kunnen uithalen. Echter een welvarende staat met gelukkige mensen en enig comfort, dat kunnen ze niet en zullen ze de komende eeuwen niet kunnen.
Onze cultuur is niks superieurs aan op het moment en is een bak van verderf geworden.

En sowiezo, geen enkele cultuur is superieur eigenlijk. Enige waar het om gaat is dat iedereen trots mag zijn op zijn eigen cultuur zolang ze het anderen maar niet gaan opdringen.

Hetgeen wat alles verziekt zijn de banken, die zorgen voor alle armoede, oorlogen en ellende in de wereld. Haal je die banken van ieders nek, moet je eens opletten wat er gebeurt... ;)
-
pi_158586575
Het is Hollywood kwaliteit!!
  zondag 27 december 2015 @ 22:46:42 #67
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158586584
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef Lichtkogel het volgende:
Moet de credits aan Ali_boo geven voor deze.
Wel heldhaftig van Putin. Er zijn dus blijkbaar ook leiders die er tegen opstaan. Dát is nodig..
pi_158587496
quote:

Ze willen een kalifaat, maar zijn zo dom om continu het Westen te provoceren met kidnappingen en aanslagen dat ze geen kans krijgen om echt een kalifaat op te bouwen. Dat getuigt niet echt van goed strategisch denken.
IS is meer een apocalyptische cult.
Wat ze willen is een laatste veldslag bij Dabiq
pi_158587644
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:46 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Wel heldhaftig van Putin. Er zijn dus blijkbaar ook leiders die er tegen opstaan. Dát is nodig..
Weet je wie als enige ooit een Rothschild heeft laten oppakken en in de gevangenis heeft laten zetten..?
-
pi_158587719
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

IS is meer een apocalyptische cult.
Wat ze willen is een laatste veldslag bij Dabiq
In de bijbel hebben ze het over Damascus...
=================================================
Isaiah 17: Destruction of Damascus

"This message came to me concerning Damascus: 'Look, Damascus will disappear! It will become a heap of ruins. The cities of Aroer will be deserted. Sheep will graze in the streets and lie down unafraid. There will be no one to chase them away. The fortified cities of Israel will also be destroyed, and the power of Damascus will end. The few left in Aram will share the fate of Israel's departed glory,' says the Lord Almighty" (Isaiah 17:1-3, NLT).
https://www.raptureready.com/featured/gillette/Isaiah_17.html
-
pi_158587817
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:51 schreef Lichtkogel het volgende:

Hij bestrijdt ze niet Lichtkogel, echt niet geloof mij. Putin is mede verantwoordelijk voor het conflict. Ik weet zelf van mijn eigen familie dat Putin de strijders voor vrijheid voor hun land ( Kaukasus) een visum geeft en geld om naar Syrie te gaan

Chechen in Turkije 100,000, in Jordanie : 15,00, in Irak : meer dan 10,000 in Syrië : 5,00 - ;6,000

Sepetember 2001 weten we het nog? Bush sprak over een oorlog tegen terroisme en vroeg elke land om steun hierin. Tot hierver met mij eens uiteraard? En wie belt Bush kort daarna op? Juist Putin ondanks zijn achterban. Putin wilde samen met Bushje deze oorlog tegen terroisme weleens aangaan.

Wacht eens even.... de oplettende lezer zal in de gaten hebben dat dit vor het eerst is sinds de wo2 dat Rusland een deal met Amerika is gaan maken en samen gingen werken.

Nogmaals voor Putin president werd ergens begin 2000 had niemand van hem gehoord. Geen enkele Rus kende hem. En was lang voor 11 september maar het was Putin die terroisme op de kaart heeft gebracht. Hij beschuldigde de Tstjenenen van terroisme, terwijl die gewoonweg strijden voor hun vrijheid. Voor tientallen jaren vochten zij voor hun vrijheid. Vele oorlogen zijn gevoerd met genocide als gevolg op het Kaukasus bevolking.

En dan ontploffen er flatgebouwen in 1999 in Rusland. Vele Russne vonden hierbij de dood. Onmiddelijk werd door Rusland de vinger gewezen naar Tstjenenen. Deze aanslagen is tot op de dag niet bewezen dat het door Tsjenenen is gepleegd, sterker nog , later zou een bom worden gevonden waarvan de Russische overheid zei dat het " een test was om te kijken hoe goed het Russische volk kan reageren" en de explosieven waren snel weggenomen door de FSB en nooit meer iets van gezien. Maar de vinger werd wel gewezen naar Tsjetjenie. Hoppa, Rusland had meteen heel het volk in ene eenheid gebracht. En had meteen vrij spel om opnieuw zich als een beest te gedragen in de Kaukasus. En ze gingen als beesten tekeer die Russen. Alles werd platgenuked.

lid van de FSB was Vladimir Putin. Zonder enige grondige redenen werd Grozny platgenuked. Rusland zei " dit is terroisme en heel de wereld moet ons hierin steunen" en dat gebeurde want geen enkel land veroordeelde deze wreedheden. Rusland kon losgaan onder de naam : 'war on terrorism'

In die tijd : 1999 was Bush net bezig met zijn president schap. Toen veroordeelde hij wel wat Rusland had gedaan hoor maar daar bleef het bij. Maar wanneer Bush zelf te maken kreeg met terrorisme in 2001 kwam meteen een telefoontje van Putin. Putin was de eerste de EERSTE van alle regeringleiders met steun : wij willen graag helpen met het bestrijden van terroisme , zei Putin. En het was meneer PUTIN die voorstelde om Afghanistan binnen te vallen. Putin liet de Amerikaanse oorlogsspullenn toe in hun land om via Rusland naar centraal Azie te gaan. De president van Oezbekistan ging akkoord ook met een Amerikaanse basis in zijn land. Onder het mom van "war on terror"

Even daarvoor dus in de zomer van 2000 had Rusland in Tstjenenie een nieuwe regering geplaatst. EEntje die kont van het Kremlin kuste. Maar deze regering was hard voor het Tstjeeense volk. Mensenrechten hadden ze schijt aan. Mischandeling , doden en martelen was niet ongewoon. En de wereld die dacht dat Putin bezig was met terroisme. En toen begon Putin te roepen dat er een link was tussen Jihad en het Tsjetjeense volk.

En dan komt Beslan in het oog. In 2004 wordt daar een school in gijzeling gehouden. Helaas vele kinderen en volwassenen zijn omgekomen en Putin zegt dat er een link is tussen de Tsjenenen en Islamitische netwerken zoals : Al qaida. En toen deze gijzeling afgelopen was zei putin dat vele van deze gijzelaars kwamen uit Arabische landen. Dit was nieuw. Een hele vreemde uitspraak ook van Putin.

Putin en zijn regering begonnen te spreken hoe ze die terroisme nou moesten bestrijden. Welke methode moesten ze gebruiken?

Het was Putin die het hele idee van internationaal terrorisme op de kaart heeft gebracht. Dat was zijn politieke spelletje. En het Westen trapt er met blinde ogen in. Zij denken een goede partner te hebben gevonden in moeder RUsland met Putin als leider. Nu Bush weg is en Obama als president is ziet de wereld Obama als de bad guy en Putin als de held.

Ondertussen beginnen er Arabische lentes. Dictators worden verdreven ( Tunesie, Libie en in Egypte en Syria). Maar, niemand neemt de bevolking serieus. Ook weinige leiders in het Westen. " nee deze leiders niet weghalen want dan komen er buitenlandse terroristen die connecties hebben met Jihad"
En hier lees ik precies hetzelfde : als -x- niet was geweest dan was er niets aan de hand, als -x- niet als leider weg was geweest was er nu niets aan de hand

enzovoort. En nu zijn we zoveel jaar later en is er niets veranderd. Rusland gaat gewoon verder.
pi_158588279
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:46 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

-Edit- doe dat nou maar niet, is ook niet het onderwerp hier

[ Bericht 22% gewijzigd door Dance99Vv op 28-12-2015 00:27:01 ]
-
pi_158588696
Het ergste is nog dat moslims het idee hebben dat daar een heilige oorlog wordt gevoerd. Terwijl het niets anders was dan een politiek spelletje van machthebbers.

Allemaal . elke leider is verantwoordelijk voor de chaos. Alleen hadden ze dit nooit gewild noch voorspelt.
pi_158588944
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

In de bijbel hebben ze het over Damascus...
=================================================
Isaiah 17: Destruction of Damascus

"This message came to me concerning Damascus: 'Look, Damascus will disappear! It will become a heap of ruins. The cities of Aroer will be deserted. Sheep will graze in the streets and lie down unafraid. There will be no one to chase them away. The fortified cities of Israel will also be destroyed, and the power of Damascus will end. The few left in Aram will share the fate of Israel's departed glory,' says the Lord Almighty" (Isaiah 17:1-3, NLT).
https://www.raptureready.com/featured/gillette/Isaiah_17.html
Kijk dit bedoel ik met Christenen met hun bijbel. Krijg je dit soort onzin. Heeft geen fuck met deze tijd te maken.

Dit gaat over Juda tegen Israël en Assyrië. Aram is het land van het Aramees. Die waren vijanden van Judah in die tijd volgens Jesaja. je kan bijbel teksten echt niet gebruiken. Ik snap dat Christenen dat altijd doen maar goed. Het is zondag dus zijn ze naar de kerk geweest.
pi_158588981
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:31 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Kijk dit bedoel ik met Christenen met hun bijbel. Krijg je dit soort onzin. Heeft geen fuck met deze tijd te maken.

Dit gaat over Juda tegen Israël en Assyrië. Aram is het land van het Aramees. Die waren vijanden van Judah in die tijd volgens Jesaja. je kan bijbel teksten echt niet gebruiken. Ik snap dat Christenen dat altijd doen maar goed. Het is zondag dus zijn ze naar de kerk geweest.
Sowieso alleen al omdat de bijbel ook is samengesteld uit veel eerdere verhalen, en eigenlijk gewoon een soort doorvertelling is.
pi_158589388
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is Hollywood kwaliteit!!
Oftewel te superieur....
pi_158589413
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 23:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sowieso alleen al omdat de bijbel ook is samengesteld uit veel eerdere verhalen, en eigenlijk gewoon een soort doorvertelling is.
Weer een christen die verhaaltjes van de bijbel gebruikt :

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:24 schreef Ali_boo het volgende:
Bible Prophacy happening?

Isaiah 17

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158589501
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:41 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Weer een christen die verhaaltjes van de bijbel gebruikt :

[..]

Euh nee lees even goed wat ik zeg. Ik zeg juist dat de bijbel ook alleen maar een verzameling verhalen is van culturen en volkeren daarvoor.
pi_158589553
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:11 schreef Szikha2 het volgende:

[..]
Nogmaals voor Putin president werd ergens begin 2000 had niemand van hem gehoord. Geen enkele Rus kende hem. En was lang voor 11 september maar het was Putin die terroisme op de kaart heeft gebracht. Hij beschuldigde de Tstjenenen van terroisme, terwijl die gewoonweg strijden voor hun vrijheid. Voor tientallen jaren vochten zij voor hun vrijheid. Vele oorlogen zijn gevoerd met genocide als gevolg op het Kaukasus bevolking. .
Precies, en Putin deed ook iets dat tot die tijd ongehoord was: hij liet toe dat de VS militaire bases opzetten in landen die deel uitmaakten van de voormalige Sovjet-Unie om zo de strijd in Afghanistan mogelijk te maken.
Op die manier liet Putin de VS zijn vuile werk opknappen.
pi_158589762
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies, en Putin deed ook iets dat tot die tijd ongehoord was: hij liet toe dat de VS militaire bases opzetten in landen die deel uitmaakten van de voormalige Sovjet-Unie om zo de strijd in Afghanistan mogelijk te maken.
Op die manier liet Putin de VS zijn vuile werk opknappen.
:Y

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Euh nee lees even goed wat ik zeg. Ik zeg juist dat de bijbel ook alleen maar een verzameling verhalen is van culturen en volkeren daarvoor.
ja ik had je goed begrepen hoor. ik wil alleen maar aantonen dat er meer zo denken, een Christelijke clubje zeg maar .Bijbel is ook een verzameling van verhalen en mythen. Overgenomen en gegoten in een nieuw jasje. En de verhalen zijn ook helemaal niet waar. Er heeft nooit een stam Israël bestaan. Goden zijn door elkaar gehaald ( de J - God was van de bedoeienen en Elohim van de Kenaiten en de andere goden in de bijbel van lokale mensen)

Ik vind het echt idioot telkens weer die Jesaja zien langs te komen. Hetzelfde met de zogenaamde " eindtijd" die je hier ook vaak terug leest. Dat doemdenken. Dat is vooral bij christenen heel sterk.

Maar hun bijbel heeft het niet over een eindtijd maar over eind deze dagen en staat voor iets dat juist mooi is :)
pi_158589916
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:51 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

:Y

[..]

ja ik had je goed begrepen hoor. ik wil alleen maar aantonen dat er meer zo denken, een Christelijke clubje zeg maar .Bijbel is ook een verzameling van verhalen en mythen. Overgenomen en gegoten in een nieuw jasje. En de verhalen zijn ook helemaal niet waar. Er heeft nooit een stam Israël bestaan. Goden zijn door elkaar gehaald ( de J - God was van de bedoeienen en Elohim van de Kenaiten en de andere goden in de bijbel van lokale mensen)

Ik vind het echt idioot telkens weer die Jesaja zien langs te komen. Hetzelfde met de zogenaamde " eindtijd" die je hier ook vaak terug leest. Dat doemdenken. Dat is vooral bij christenen heel sterk.

Maar hun bijbel heeft het niet over een eindtijd maar over eind deze dagen en staat voor iets dat juist mooi is :)
Ok dan begreep ik je post verkeerd. Sorry :)

Religie is (nu ook nog maar zeker vroeger) een superhandige manier geweest om ons als volkeren bepaalde richtingen op te sturen en zo te overheersen.
pi_158590033
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 04:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog een leuke, die ik zojuist ook even aan de OP heb toegevoegd:

Iedereen even naar de richting van de schaduwen kijken en je afvragen of deze door de zon worden gecreëerd of studio verlichting:

[ afbeelding ]
Als de zon laag staat en precies innhet midden van de twee mannen is dit best mogelijk. Tevens lijkt het alsof de twee heren in de zon kijken omdat ze hun ogen een beetje dichtknijpen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_158590934
edit: Reactie op verwijderd bericht omdat het nogal (extreem) offtopic was :). (Ik PM je de tekst wel, kan je het doorsturen naar mootie)

[ Bericht 32% gewijzigd door jogy op 28-12-2015 00:56:18 ]
-
pi_158591134
Laat maar. <bericht verwijderd>
pi_158591834
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 00:01 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Als de zon laag staat en precies innhet midden van de twee mannen is dit best mogelijk. Tevens lijkt het alsof de twee heren in de zon kijken omdat ze hun ogen een beetje dichtknijpen.
Klopt, heb ook al eens een website gezien waarbij de foto werd geanalyseerd en er gewoon een verklaring was voor de belichting. Dat was in de lijn die jij nu suggereert.
  maandag 28 december 2015 @ 15:01:41 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158601609
Tja tegenwoordig stelt het niet zo veel meer voor om een goed filmpje te maken hoor.
Voor meer achtergrond info en veel voorbeeld filmpjes verwijs ik je naar pornhub :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 december 2015 @ 15:27:50 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158602365
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:01 schreef theguyver het volgende:
Tja tegenwoordig stelt het niet zo veel meer voor om een goed filmpje te maken hoor.
Voor meer achtergrond info en veel voorbeeld filmpjes verwijs ik je naar pornhub :+
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 28 december 2015 @ 15:35:32 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158602611
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:01 schreef theguyver het volgende:
Op zich heb je best een goed punt ja. Een willekeurige mbo/hbo filmkunde drop out kan dit wel in elkaar monteren met een beetje een middelmatige camera. Al vind ik die foto met die vreemde schaduwval wel verdacht :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158603014
Alhoewwel ik zeker geloof dat er een kunstmatig gemaakte 'hype' rondom IS bestaat, en het daadwrrkelijke gevar van IS zelf relatief klein is (maar bv het gevaar van terreuraanslagen vaak ook bestaat zonder dat er een direkt verband met IS is, enkel dat als 'naam' er achteraf aan gekoppeld wordt, bv de museumaanslag in Tunis, de charlie Hebdo aanslag en enkele bomaanslagen in Yemen zijn bv deels wel dor IS opgeeist of worden door velen gezien als door IS georganiseerd, maar werkelijke bewijzen daarvoor zijn eerder gering)...

enkel, de bewering dat de fuilmpjes wel door 'professionals' of ig westerlingen gemaakt zuden moeten worden en het idee dat mensen in Syrie dat 'niet zuden kunnen doen' is imho een beetje onzinnig..

Het is zowel onzin te beweren dat de mensen in Syrie 'dat niet zouden kunnen maken'..
Mar evenzeer het idee te denken dat 'andere heel professionele firma's dat in studio's zouden maken... de belangrijkste reden waarom dat onwaarschijnlijk is, is dat zoiets gewoon helemal niets oplevert...

Waarom zouden bv westerse geheime diensten dat voor IS laten regelen en dan ook nog met dure professionals en in studio's ?
Juist omdat het uiteindelijk de indruk moet wekken dat dit in Syrie gemaakt is, is het ook veel envoudiger om dat door die groepen zelf te laten filemen.. en nee, daarvoor heb je momenteel allang geen dure studio's of professionele aparatur nodig, video's edittten en filmen kun je met breed beschikbare opname-apparaten (HD-camera's vind je overall) en bv video-edit software op gewone workstations/desktops of zelfs laptops
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 28 december 2015 @ 15:51:18 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158603275
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 15:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Op zich heb je best een goed punt ja. Een willekeurige mbo/hbo filmkunde drop out kan dit wel in elkaar monteren met een beetje een middelmatige camera. Al vind ik die foto met die vreemde schaduwval wel verdacht :@.
Tegenwoordig kan je eigenlijk van alles al maken via een mobiel.
En dan heb je nog niet eens een hightech mobielje nodig.

Kijk naar programma's zoals instagram en zo ... belichting kleur helderheid etc je kan van alles aanpassen.
Dus waarom zou een arabier in de woestijn niet een beetje filmpje kunnen bewerken??
  maandag 28 december 2015 @ 15:58:31 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158603507
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tegenwoordig kan je eigenlijk van alles al maken via een mobiel.
En dan heb je nog niet eens een hightech mobielje nodig.

Kijk naar programma's zoals instagram en zo ... belichting kleur helderheid etc je kan van alles aanpassen.
Dus waarom zou een arabier in de woestijn niet een beetje filmpje kunnen bewerken??
Een smartphone vind ik dan weer iets te veel van een understatement. Beetje een nette camera en een standaard moet genoeg zijn lijkt me, een oude iphone of android heeft alsnog te veel limitaties (optisch zoomen bijvoorbeeld) en er zit in dit topic ook een filmpje wat echt met grafische software gemaakt moet worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 28 december 2015 @ 16:19:04 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158604073
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 15:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Een smartphone vind ik dan weer iets te veel van een understatement. Beetje een nette camera en een standaard moet genoeg zijn lijkt me, een oude iphone of android heeft alsnog te veel limitaties (optisch zoomen bijvoorbeeld) en er zit in dit topic ook een filmpje wat echt met grafische software gemaakt moet worden.
Met de juiste apps kan je best wel wat leuks maken.
Zo zit er bij sommige toestellen ook een slomotion functie op.
En toen ik mij later terug zag in filmpje leek het net een scene van timewarp!
En dat met een mobiel, En tja zoals ik al zeg..
Als dit 10 jaar geleden gemaakt zou zijn zou ik inderdaad op mijn kop krabben.
Maar in dit geval totaal niet.
pi_158614630
Waarom zouden 'IS/ISIS/ISL/whatever other name' hun eigen 'schokkende' propaganda vids faken of manipuleren? Als we moeten geloven dat 't allemaal 'blood-thirsty,ruthless,accomplished,fanatical,cocaine-fuelled rapists,well-organised desert warriors and highly-trained killers/murderers' zijn – waarom nemen ze de tijd,energie en kosten om fancy studio vids te maken?
Ik denk dat 'n simpel mobieltje film kan veel indrukwekkender zijn....zo lang als de beelden echt zijn.
Als je wil 'n echte schokkende filmpje wil zien – kijk dan naar de 'Robert Budd Dwyer suicide'.
WARNING: Het is echt en erg disturbing. Dat gevoel heb ik zelf nooit van de 'IS' vids gehad.
pi_158616234
Wellicht komt dat doordat je een nogal verwrongen beeld hebt van het Midden-Oosten, dat het daar allemaal middeleeuwse toestanden zijn en men dus niet in staat is om een beetje behoorlijke filmopname te maken.
pi_158616981
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 23:26 schreef Szikha2 het volgende:
Het ergste is nog dat moslims het idee hebben dat daar een heilige oorlog wordt gevoerd. Terwijl het niets anders was dan een politiek spelletje van machthebbers.

Allemaal . elke leider is verantwoordelijk voor de chaos. Alleen hadden ze dit nooit gewild noch voorspelt.
Nee - ergste is dat de 'schokkende' vids als haat propaganda tegen moslims zijn gebruikt.
Bijna net zo erg is dat sommige mensen blijven denken dat de vids echt zijn.
pi_158617060
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 21:17 schreef Wantie het volgende:
Wellicht komt dat doordat je een nogal verwrongen beeld hebt van het Midden-Oosten, dat het daar allemaal middeleeuwse toestanden zijn en men dus niet in staat is om een beetje behoorlijke filmopname te maken.
Absoluut niet. WRONG AGAIN.
pi_158617926
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 21:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ergste is dat de 'schokkende' vids als haat propaganda tegen moslims zijn gebruikt.
Over welke vids heb je het nou eigenlijk?

Er was genoeg gruwelijk, ongemonteerd IS spul in omloop tot de meeste sites die meuk hard zijn gaan blocken. Genoeg om te concluderen dat IS of eigenlijk de radicale islam op een beestachtig wrede manier aan het huishouden is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 21:56:45 ]
pi_158618323
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 21:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij twijfelt zelfs aan je geboorte
  maandag 28 december 2015 @ 22:06:45 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158618386
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 20:47 schreef Tingo het volgende:
Waarom zouden 'IS/ISIS/ISL/whatever other name' hun eigen 'schokkende' propaganda vids faken of manipuleren? Als we moeten geloven dat 't allemaal 'blood-thirsty,ruthless,accomplished,fanatical,cocaine-fuelled rapists,well-organised desert warriors and highly-trained killers/murderers' zijn – waarom nemen ze de tijd,energie en kosten om fancy studio vids te maken?
Ik denk dat 'n simpel mobieltje film kan veel indrukwekkender zijn....zo lang als de beelden echt zijn.
Als je wil 'n echte schokkende filmpje wil zien – kijk dan naar de 'Robert Budd Dwyer suicide'.
WARNING: Het is echt en erg disturbing. Dat gevoel heb ik zelf nooit van de 'IS' vids gehad.
Nah ik heb ergere gezien..
Maar deze is best wel ranzig en best onverwacht! :r
Mja niet mijn smaak om al dit soort filmpjes te gaan vergelijken..
pi_158622558
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nah ik heb ergere gezien..
Maar deze is best wel ranzig en best onverwacht! :r
Mja niet mijn smaak om al dit soort filmpjes te gaan vergelijken..
Ik geef maar 'n voorbeeld over 'n echte horrific,geweldadige manier van doodgaan.
Boeit me niet als jij erger heb gezien.
Tis ook niet mijne 'smaak' om dit soort filmpjes te kijken.
Waarschijnlijk waarheid ook 'smakeloos' voor je is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')