SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
"waarom ruik ik nog steeds jouw geur nog"
Dat komt door die lul. Die stinkt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Dan was die Stewart toch nog beter.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Reunietour paar jaar geleden met Hucknall op zang[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dan nog, hij krimpt ervanquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Goeie tt![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Niemand in het café kent het dansje
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Torn komt eraan <3Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:23 schreef cafca het volgende:
Waarom ruik ik steeds jouw scheur nog?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik heb die film dus nooit gezien... Maar dat had ik dus met het nummer Sonne... En ook altijd met dat gameprogramma wat als intro Du Hast hadquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik XxX keek en rammstein langs kwam met Feuerfrei had ik kippevel.![]()
met je lul uit je broek bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:23 schreef Fretwork het volgende:
Niemand in het café kent het dansjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:23 schreef cafca het volgende:
Waarom ruik ik steeds jouw scheur nog?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach had ik jou maar nooit gekend.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hallo Colin, goede smaakThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
van het album creme de la creme????Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Klein broodrooster.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kijk alleen de eerste 10 minutenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:23 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ik heb die film dus nooit gezien... Maar dat had ik dus met het nummer Sonne... En ook altijd met dat gameprogramma wat als intro Du Hast hadMeer dan genoeg.
Beatus vir qui suffert tentationem.
Wat is dit?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Niet dus...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Volgens mij was het het Album Het zwarte Goud (waarom weet ik dit?)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Straks heeft ie nog iets uit z'n broek inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:24 schreef Persefoneia het volgende:
Hij zegt een diepe buiging voor Benny Neyman. Dat zou ik dus niet doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heerlijk dat benny neyman nummer, heb 3 minuten lang jankend van het lachen bij de radio gezeten
Ze smelten de kazen!![]()
rood vooralquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Over lullen gesproken: Ouwe lullen muziekBeatus vir qui suffert tentationem.
Beste bluesnummer ooit, zelfs de Stones vinden van niet...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
roodroosterquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Mag ik hopen jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:25 schreef Fretwork het volgende:
Beste bluesnummer ooit, zelfs de Stones vinden van niet...
Goffer, ik heb nog gelijk ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij was het het Album Het zwarte Goud (waarom weet ik dit?)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Over rood gesproken, kan iemand die cameraman zeggen dat dat krullebolwijf in die rode jurk nou wel genoeg in beeld is geweest?Un dann rettet kein Kavallerie,
Er danst daar een vrouw veels te uitbundig om nog maar enigszins nuchter over te komen, die heeft zeker een meter of 2 naar achter geslagenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
in een rode jurk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Fretwork het volgende:
Er danst daar een vrouw veels te uitbundig om nog maar enigszins nuchter over te komen, die heeft zeker een meter of 2 naar achter geslagen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, morgen vanaf 6 tot 4 doet ie weer verzoekjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Zorro het volgende:
Over rood gesproken, kan iemand die cameraman zeggen dat dat krullebolwijf in die rode jurk nou wel genoeg in beeld is geweest?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
ze kan in elk geval dr lul niet uit dr broek halen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Fretwork het volgende:
Er danst daar een vrouw veels te uitbundig om nog maar enigszins nuchter over te komen, die heeft zeker een meter of 2 naar achter geslagenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Berkery het volgende:
I see a little red rooster and I want to paint it black
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Berkery het volgende:
I see a little red rooster and I want to paint it black
Dat zou een topshow zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze kan in elk geval dr lul niet uit dr broek halen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Maar ja, wie moet dan de wcmat om zijn nek doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ah de ubersmartlap.
Ik zie altijd Rita Verdonk voor me bij dit liedje
Rita Hovink & de Voederbietels
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ok, nu haak ik voorlopig even af, grafherrieThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Rita........ Laaaaaaaaaaaaaaaaaat me... Laat mij mijn eigen gang maar gaan...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
to get some satisfaction :-)quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:26 schreef Berkery het volgende:
I see a little red rooster and I want to paint it blackBeatus vir qui suffert tentationem.
Sterktequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de ubersmartlap.
Ik zie altijd Rita Verdonk voor me bij dit liedje![]()
De reacties op Starless waren hier ook niet echt positief, maar dat kon me niks schelen want ik heb het toch gehoord in de top 2000![]()
![]()
Sugababes.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rita Hovink & de Voederbietels
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik vond het wel mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
De reacties op Starless waren hier ook niet echt positief, maar dat kon me niks schelen want ik heb het toch gehoord in de top 2000![]()
Beetje een zeurlied vind ik
Ken betere NL talige nummersFor you, there'll be no more crying.
Rode jurk = Kelly Le Brock. Punt!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Chris deBurghquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb de clip van Rammstein zelf natuurlijk al wel meermalen gezien maar de film zelf niet. En ik hou ook niet van dat soort films xD. Maar toch jammer dat Feuer Frei er niet instaat...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Kijk alleen de eerste 10 minutenMeer dan genoeg.
Trouwens ik vind dit nummer als duet met Joling eigenlijk wel beter :S![]()
is van ergens in de jaren 70quote:
nederlands
achterhaald en oubollig dus
Teveel smartlap maar het mag net van me.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laat me alleen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb ik liever Bennyquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teveel smartlap maar het mag net van me.
Rita Hovink is een parel uit de Nederlandse muziekgeschiedenis.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De versie van Stout en Nieuw is natuurlijk beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeur niet.......Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog altijd beter als Claudia dit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
doe dan nog maar een keer Ritaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:31 schreef Keselo het volgende:
Blij dat deze bijna klaar is, Nielson en Miss MontrealOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mwoahquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
KC?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:31 schreef cafca het volgende:
Beter dan KC en 100x beter dan pokkemonOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hoe dan?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
![]()
De oehoe (Bubo bubo) is een van de grootste uilensoorten ter wereld (een andere grote soort is de Blakistons visuil). De naam van de vogel heeft deze te danken aan zijn roepgeluid. Vooral in de late winter laat het mannetje zijn imposante "oehoe"-roep horen.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rode jurk = Kelly Le Brock. Punt!
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En ik dacht hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1517 is een guilty pleasure van mijquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:31 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ach dit is iig een stuk beter dan 1517 en 1513
Leuk citaat, past goed bij mijn plaatje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef Berkery het volgende:
De oehoe (Bubo bubo) is een van de grootste uilensoorten ter wereld (een andere grote soort is de Blakistons visuil). De naam van de vogel heeft deze te danken aan zijn roepgeluid. Vooral in de late winter laat het mannetje zijn imposante "oehoe"-roep horen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou ja geef me dan maar Rita
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
HOEHOEHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jij denkt zeker dat je KC en the Sunshine band?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk KC en the Sunshine band xD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
VERHAAAAAAL!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
1517 is een guilty pleasure van mijThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
En wat voor leuk verhaal zit daar dan achter? xDquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
1517 is een guilty pleasure van mij![]()
Pietersens Vogelgids?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef Berkery het volgende:
De oehoe (Bubo bubo) is een van de grootste uilensoorten ter wereld (een andere grote soort is de Blakistons visuil). De naam van de vogel heeft deze te danken aan zijn roepgeluid. Vooral in de late winter laat het mannetje zijn imposante "oehoe"-roep horen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
x 1522 dit
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Nielson, wil je met me t-t-t-tWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hoe hoe hoerFor you, there'll be no more crying.
Maar nog steeds beter als ClaudiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Danquote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En net de ho-vink.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:33 schreef Berkery het volgende:
Hadden we net de red rooster, nu de oehoe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit nummer is dit jaar 400 plaatsen gezakt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
tot nu toe het slechtste nummer wat ik in de top 2000 gehoord hebquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
King Crimson
Dit is echt bagger, trouwensZe smelten de kazen!![]()
ow de sunshineband heeft het laten afweten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
King Crimson
Dit is echt bagger, trouwensOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Terror hoehoeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:33 schreef Berkery het volgende:
Hadden we net de red rooster, nu de oehoe![]()
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer is dit jaar 400 plaatsen gezakt.![]()
Hadden er nog 489 meer moeten zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer is dit jaar 400 plaatsen gezakt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Schandalig! Echt een nummer voor plek 4 is het!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer is dit jaar 400 plaatsen gezakt.![]()
Dat is toch van Benny Neijman? Ik weet niet hoe?Un dann rettet kein Kavallerie,
Jij hebt Afscheid vannacht niet gehoord?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tot nu toe het slechtste nummer wat ik in de top 2000 gehoord heb![]()
Ijsselsteinquote:
Wat hebben jullie liever, dit of Claudia op 4?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan claudia op 1quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Schandalig! Echt een nummer voor plek 4 is het!
Rellende_Rotscholier
![]()
Ebola op 4.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben jullie liever, dit of Claudia op 4?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
de 4 afschaffen lijkt me het bestequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben jullie liever, dit of Claudia op 4?
Nee, heb extra 4 slaappillen ingenomen zodat ik niet wakker zou worden tijdens dat nummerquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef Keselo het volgende:
[..]
Jij hebt Afscheid vannacht niet gehoord?Ze smelten de kazen!![]()
Neeeee neeee neeeeequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef Keselo het volgende:
[..]
Jij hebt Afscheid vannacht niet gehoord?Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
ik ben allang thuisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1509 Beast of Burden van Bette Midler
2 keer binnen een uur dus
Gestgemd op dit plaatje. Heerlijk!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Afscheid en Laura waren wel erger, Gotta Catch Em All ook, maar Hoe is wel 1 van de 20-30 slechtste nummers in de lijst denk ik ja.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er is iets heel soothing aan mid-70s StonesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als het de tijd waard is dan even Brussels Affair luisteren. Stones op hun hoogtepunt. Met Mick Taylorquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is iets heel soothing aan mid-70s Stones
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind dit de betere.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:36 schreef wdn het volgende:
1509 Beast of Burden van Bette Midler
2 keer binnen een uur dusDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het zijn nooit hun allerbesten, maar er zit ook niets vervelends tussen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is iets heel soothing aan mid-70s Stones[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ren Lenny, Renquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:37 schreef Persefoneia het volgende:
Lenny Kravitz staat er maar met 3 nummers in.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
beter 3 fantastische platen, dan 10 waarvan je denkt 'er zijn betere'quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:37 schreef Persefoneia het volgende:
Lenny Kravitz staat er maar met 3 nummers in.
3 te veel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:37 schreef Persefoneia het volgende:
Lenny Kravitz staat er maar met 3 nummers in.
Tenzij Rock and Roll is Dead of een van zijn 2 samenwerkingen met Mick erin staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze moet in de top 100 wmbquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit stond ooit op 1999.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toren! lekker AndreThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Prince staat er best vaak in
9x en allemaal goed
Eerste keer dat ik dat torn filmpje zag was het nog best leukAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja dit is ook lekker hoor
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Cherry O baby?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn nooit hun allerbesten, maar er zit ook niets vervelends tussen.![]()
Nou nog 10 nummers tot dat er weer eens wat echt goede nummers gedraaid worden xD
1510, 1508, 1502, 1498.
En oke deze is ook wel redelijk![]()
Mooie lippenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Aardig maar niet heel bijzonderFor you, there'll be no more crying.
laura pausini?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:39 schreef Nymphetic13 het volgende:
Nou nog 10 nummers tot dat er weer eens wat echt goede nummers gedraaid worden xD
1510, 1508, 1502, 1498.
En oke deze is ook wel redelijk
Leuk albumquote:
In die tijd kocht ik cd's met rock/pop bands met vrouwelijke zanger op wat de man achter de toonbank goed vond. Dit is er 1 van
Mooi spleetjequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tja ik weet het... Maar ook dit was een nummer wat mijn meisje tijdens haar ziekte graag luisterde...quote:![]()
Dit nummer komt nog zo vaak voorbij op zoveel verschillende stations. Best knap.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ze deed destijds toch net alsof ze zelf dat nummer had geschreven? Totdat bleek dat het een cover was. Genaaaant.![]()
Het is een sky radio nummerquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit nummer komt nog zo vaak voorbij op zoveel verschillende stations. Best knap.
Wut?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
Ze deed destijds toch net alsof ze zelf dat nummer had geschreven? Totdat bleek dat het een cover was. Genaaaant.![]()
Heb ik nooit iets over gehoord destijds..
Best gênant idd
Is dat zo ja? Da's wel genant.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
Ze deed destijds toch net alsof ze zelf dat nummer had geschreven? Totdat bleek dat het een cover was. Genaaaant.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Even stil want je praat door de gitaar heenAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Zo dat nummer waarbij in de clip Reagan tegen Tsjn...Tchernje..een Rus vecht.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ook prima.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Goede plaatThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
80's
Op tijd geinstalleerd voor FGTH
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik weet me in ieder geval te herinneren dat ze in interviews had verteld over het schrijfproces en daarna kwam iemand erachter dat het een demo van een onbekende band was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wut?![]()
Heb ik nooit iets over gehoord destijds..
Best gênant idd![]()
FRANKIE SAY WAR!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat is wel heel slecht zegquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet me in ieder geval te herinneren dat ze in interviews had verteld over het schrijfproces en daarna kwam iemand erachter dat het een demo van een onbekende band was.![]()
![]()
The poweeeeeer of loveeeeeeeeeee send from abooooooooovee.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet me in ieder geval te herinneren dat ze in interviews had verteld over het schrijfproces en daarna kwam iemand erachter dat het een demo van een onbekende band was.![]()
Altijd keihard meezingen met dat nummerquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
The poweeeeeer of loveeeeeeeeeee send from abooooooooovee.
Zeg.... xD Nee maar dit was gewoon een nummer wat mijn vriendin vooral in het ziekenhuis heel veel draaide... En ja dan begin je er toch gevoelens voor te krijgen... Net als Con te Partiro. Mja mijn vriendin had dan ook een Italiaanse oma...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als hij dat een mooi liedje vind, zal hij ook wel een spleetje hebben![]()
Band was ednaswapquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet me in ieder geval te herinneren dat ze in interviews had verteld over het schrijfproces en daarna kwam iemand erachter dat het een demo van een onbekende band was.Beatus vir qui suffert tentationem.
Dit vind ik veel fijner dan die 2 kabbelende beekjes van ze[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarom is er zeker niks meer vernomen ( qua muziek ) van haar na dat ene hitjequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet me in ieder geval te herinneren dat ze in interviews had verteld over het schrijfproces en daarna kwam iemand erachter dat het een demo van een onbekende band was.
Dit wordt zo'n goed huwelijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Altijd keihard meezingen met dat nummer
Trevor Horn kon goed verbergen dat dit toch wel behoorlijk gay wasWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die staat niet eens in de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:46 schreef cafca het volgende:
Op de App hoor ik nu the Last Time van de Stones[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel van Marco Borsato is beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heel begrijpelijk dat dat nummer dan speciaal is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:45 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Zeg.... xD Nee maar dit was gewoon een nummer wat mijn vriendin vooral in het ziekenhuis heel veel draaide... En ja dan begin je er toch gevoelens voor te krijgen... Net als Con te Partiro. Mja mijn vriendin had dan ook een Italiaanse oma...![]()
Ja tochquote:![]()
![]()
Volgens mij was dat gewoon de tijd, als je nu de clip van Club Tropicana ziet, gelooft toch niemand at Sjorsie hetero zou zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trevor Horn kon goed verbergen dat dit toch wel behoorlijk gay wasOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
Pearl Jam is toch ook wel een enorm teleurstellende band op Just Breathe na.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jij bent een teleurstellingquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pearl Jam is toch ook wel een enorm teleurstellende band op Just Breathe na.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Totdat Ike & Tina Turner voorbij komen
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pearl Jam is toch ook wel een enorm teleurstellende band op Just Breathe na.
Alive vind ik wel een kicken nummertjequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pearl Jam is toch ook wel een enorm teleurstellende band op Just Breathe na.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik ken dat nummer van Sia volgens mij echt niet.quote:
Robbie is altijd leuk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jeremy is ook wel prettig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alive vind ik wel een kicken nummertjeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat heb ik dus ook, even afwachtenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ken dat nummer van Sia volgens mij echt niet.
Robbie is altijd leuk.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
dit vind ik een zeiker van Robbie, die van Sia is wel te doen al vind ik dat ze veel beter heeftquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Robbie is altijd leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De lijst van dit uur niet gelezen, Chandelier? Is een mooi nummer vind ik. Volgens mij ga je het ook leuk vinden maar eerst nog een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Robbie is altijd leuk.![]()
Voor mij een van de beste popliedjes van de laatste jaren. Ik denk dat jij hem ook wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Robbie is altijd leuk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Prima nr van Robbie, maar t origineel is beterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat uur eindigt met Loreen, ik vind het nu al een leuk uur.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
De lijst van dit uur niet gelezen, Chandelier? Is een mooi nummer vind ik. Volgens mij ga je het ook leuk vinden maar eerst nog een beetje vreemd.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niet de beste van Robbie inderdaad. Wel een leuke videoclip.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit vind ik een zeiker van Robbie, die van Sia is wel te doen al vind ik dat ze veel beter heeftReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lul hier maar geheel doorheenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jawel dat ken jequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Robbie is altijd leuk.
Oh kut zat dit er nog tussen
World Party toch? Met o.a. Guy Chambers? Of zit ik er helemaal naast?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prima nr van Robbie, maar t origineel is beter![]()
Jammer dit
Ik ga even darten kijken
Oh dit vond ik vroeger zo'n mooi liedje.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ook, maar daar wordt het alleen maar beter van.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Kan dit hele nummer meezingen, schaam me nu toch wel een beetjeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heel goed, heel goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
World Party toch? Met o.a. Guy Chambers? Of zit ik er helemaal naast?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
jammer he....quote:
En dan doet hij ook nog een masker opOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Flopshow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
niets om voor te schamen nadat je verteld hebt over de wcmatquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Kan dit hele nummer meezingen, schaam me nu toch wel een beetjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vind het niet eens zo slecht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Kan dit hele nummer meezingen, schaam me nu toch wel een beetjeIk zou willen dat ik nu in de auto zat zodat ik keihard mee kon zingen met Trijntje's solo's. Ach, wat kan mij het schele.
![]()
Ik heb een wcmat opgezet..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Goed liedje om mij naar boven te verplaatsen voor de combi top 2000/darts[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat kan ook gewoon thuis, zijn er mensen bij?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo slecht.Ik zou willen dat ik nu in de auto zat zodat ik keihard mee kon zingen met Trijntje's solo's. Ach, wat kan mij het schele.
Oh jee, alarmen gaan nu af in omgeving den haag & nijmegen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar wordt het alleen maar beter van.
Rellende_Rotscholier
![]()
Nep nep nepHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ja inderdaad, mja dat heb ik met meer nummers hoor. Me vriendin en ik hadden allebei een heel gevarieerde smaak kwa muziek. We luisterden van alles, van klassiek tot metal, in allerlij talen etc. En tja het ziekenhuis, en met name haar kamergenote die vonden metal niet al te fijn xD Zo ook Overcome van Live is voor mij heel speciaal is, omdat dat nummer op de radio startte toen ze haar laatste adem uitblies... En ja als ik dat nummer vooral in deze maand of in September hoor dan stort ik nog weleens in... En dat is niet fijn als dat gebeurd terwijl je aan het rijden bent...quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat dat nummer dan speciaal is.![]()
Marco Borsato is een ondergewaardeerd allround artiest. Hij verdient al zijn noteringen in de Top 2000.
There I said it. Fight me.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik hoor TIlburg ook noodtoestandquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh jee, alarmen gaan nu af in omgeving den haag & nijmegen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
oh gelukkigquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets om voor te schamen nadat je verteld hebt over de wcmat
Ben inmiddels weer thuis en zit ongelofelijk in een Bridget Jones setting, exclusief de alcohol.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon thuis, zijn er mensen bij?![]()
Sorry, maar ik ben al het meest kansloos in dit topic. Ga je echt niet meer winnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Marco Borsato is een ondergewaardeerd allround artiest. Hij verdient al zijn noteringen in de Top 2000.
There I said it. Fight me.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
En daarna Strange Fruit van Billy Holiday. Maar de TV hangt ook, dus misschien ligt het aan Ziggo ofzo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat niet eens in de lijst.![]()
Idem...en geen Darcy.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben inmiddels weer thuis en zit ongelofelijk in een Bridget Jones setting, exclusief de alcohol.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik blijf het toch proberen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben al het meest kansloos in dit topic. Ga je echt niet meer winnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ALLEEN EN ZOOOOHOOOONDER JOOOOUUUHOOEEWHOEUEOUHWReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:53 schreef cafca het volgende:
[..]
En daarna Strange Fruit van Billy Holiday. Maar de TV hangt ook,![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avond![]()
Even slikken en weer doorgaan is een andere van MarcoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja hier zit toch wel een guilty pleasure.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Stickertje het volgende:
Dat was toch wel genieten met dat nummerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Emotioneel verhaal van je Fred.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Over de muurquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avondOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mag ik dan bij jouquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avond
OnderwegZe smelten de kazen!![]()
Pastorale. En dat zal het ook altijd blijven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avondOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Verdronken Vlinderquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avondDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Niet lachen: Op Fietse.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avond
En dit zegt een Brabantse.![]()
Ooseejaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avondReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pastorale boven Verdronken Vlinder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
betonpoalties is leuker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet lachen: Op Fietse.
En dit zegt een Brabantse.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Voor Haar, toch wel.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat is Nedersaksisch, niet Nederlands, anders had ik dat ook gezegd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En dit zegt een Brabantse.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb overwogen te stemmen op "Hart van mijn gevoel"quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En dit zegt een Brabantse.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ook een prachtnummer inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Pastorale. En dat zal het ook altijd blijven.![]()
Vind ik wel een zijn mindere, Angels en Feel vind ik betere ballads
Mag ik dan bij jou....quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
Maar wat vinden jullie het mooiste Nederlandstalige lied in de top 2000? Voor mij is dat toch wel avond![]()
met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pastorale boven Verdronken Vlinder.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
*proest*quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb overwogen te stemmen op "Hart van mijn gevoel"
Of was je serieus?![]()
![]()
Gelukkig niet iets van ons Guus in elk geval.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En dit zegt een Brabantse.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Of toch Flappie..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zong ik altijd voor mn ex... je kunt niet houden van de zon......quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ook een prachtnummer inderdaad
En dat bleek ook wel..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, geen idee waar dat vandaan komt.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
En dit zegt een Brabantse.![]()
Altijd in mijn lijstje gestaanAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ja!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Was dit niet de videoclip met de kunstschaatsersReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Robbie
Deze zomer was hij op een strandfestival in Bulgarije. Topshow
Misschien wel de beste artiest van deze generatie en beste entertainer ooit!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Was dit niet de videoclip met de kunstschaatsers
Ja mooi clipjequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Was dit niet de videoclip met de kunstschaatsers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb hem ooit gezien op Parkpop vlak nadat hij solo was gegaan, echt een feestje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef Dven het volgende:
Robbie
Deze zomer was hij op een strandfestival in Bulgarije. Topshow
Misschien wel de beste artiest van deze generatie en beste entertainer ooit!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Of toch Niemand in de stad..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind Afscheid het beste Nederlandstalige liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie zijn dan die mensen die op Kenny B hebben gestemd?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ohja..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Klopt, de Groot is sowieso een van de grote van Nederland, maar Avond vind ik zelf gewoon prachtigquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef Stickertje het volgende:
Land van maas & waal vind ik overigens ook wel een leuk nummer![]()
Heb hem een aantal keren gezien. Toevallig, omdat hij de topact van het festival was, maar meestal omdat vriendinnetjes hem graag wilde zien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gezien op Parkpop vlak nadat hij solo was gegaan, echt een feestje.
Stiekem genoot ik het meest
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |