Ik ook, want ManU gun ik dit altijd welquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb genoten van deze eerste helft
''WE'RE SORRY YOU'RE LOSING 2-0 AGAINST STOKE''quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Rickertman96 het volgende:
dit is nu al een geweldige voetbaldag
Preciesquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, want ManU gun ik dit altijd wel
Ron Beton in dat rijtjequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:35 schreef iPat het volgende:
Blind en Depay zullen a la L. de Jong en Vlaar over een paar jaar wel weer in de Eredivisie spelen.
Komen nog wel aan de bak bij een andere buitenlandse club omdat ze nu Man Utd op hun CV hebben staan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:35 schreef iPat het volgende:
Blind en Depay zullen a la L. de Jong en Vlaar over een paar jaar wel weer in de Eredivisie spelen.
10/10quote:
Shat on louisquote:
Z'n vriendin is een sadist.quote:
twitter:DanielleBux twitterde op zaterdag 26-12-2015 om 14:37:02@GaryLineker Hope not. Funniest man in football. reageer retweet
Moet je gewoon je bek houden inderdaad, eerst maar presteren, maar dat gaat niet meer lukkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:40 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vond de voorpagina van The Sun 100% terecht. Je weet waar je aan begint als je trainer van United wordt. Dan ga je niet als een zielige vent excuses eisen. In zijn tenenkrommende steenkolen Engels.
Het is leedvermaak voor haarquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Z'n vriendin is een sadist.twitter:DanielleBux twitterde op zaterdag 26-12-2015 om 14:37:02@GaryLineker Hope not. Funniest man in football. reageer retweet
Ach, die speelt zoals iedereen in Nederland had verwachtquote:
Beetje zoals met Blind en de regio Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, die speelt zoals iedereen in Nederland had verwacht
Buiten regio Eindhoven dan.
Ik ben ook nooit echt weggeweest van zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, die speelt zoals iedereen in Nederland had verwacht
Buiten regio Eindhoven dan.
Deels zal dat aan LVG liggen, maar Rooney is ook wel echt hard op zijn retour.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb Rooney nog nooit zo slecht zien presteren onder een manager als bij Louis.
Toch interessant om te zien hoeveel beter hij speelt onder Hodgson in het nationaal elftal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deels zal dat aan LVG liggen, maar Rooney is ook wel echt hard op zijn retour.
dan had hij dat al gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:43 schreef empa1010 het volgende:
Misschien stapt v. Gaal uit zichzelf wel op...
Hoeft hij minder te werkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:45 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Toch interessant om te zien hoeveel beter hij speelt onder Hodgson in het nationaal elftal.
Kan niet zo maar lijkt me? Anders zie ik hem er best voor aan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:43 schreef empa1010 het volgende:
Misschien stapt v. Gaal uit zichzelf wel op...
Matig dat PSV niet won uit inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
United, what happened? Zelfs PSV zou hiervan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |