Ik ook, want ManU gun ik dit altijd welquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb genoten van deze eerste helft
''WE'RE SORRY YOU'RE LOSING 2-0 AGAINST STOKE''quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Rickertman96 het volgende:
dit is nu al een geweldige voetbaldag
Preciesquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, want ManU gun ik dit altijd wel
Ron Beton in dat rijtjequote:Op zaterdag 26 december 2015 14:35 schreef iPat het volgende:
Blind en Depay zullen a la L. de Jong en Vlaar over een paar jaar wel weer in de Eredivisie spelen.
Komen nog wel aan de bak bij een andere buitenlandse club omdat ze nu Man Utd op hun CV hebben staan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:35 schreef iPat het volgende:
Blind en Depay zullen a la L. de Jong en Vlaar over een paar jaar wel weer in de Eredivisie spelen.
10/10quote:
Shat on louisquote:
Z'n vriendin is een sadist.quote:
twitter:DanielleBux twitterde op zaterdag 26-12-2015 om 14:37:02@GaryLineker Hope not. Funniest man in football. reageer retweet
Moet je gewoon je bek houden inderdaad, eerst maar presteren, maar dat gaat niet meer lukkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:40 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vond de voorpagina van The Sun 100% terecht. Je weet waar je aan begint als je trainer van United wordt. Dan ga je niet als een zielige vent excuses eisen. In zijn tenenkrommende steenkolen Engels.
Het is leedvermaak voor haarquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Z'n vriendin is een sadist.twitter:DanielleBux twitterde op zaterdag 26-12-2015 om 14:37:02@GaryLineker Hope not. Funniest man in football. reageer retweet
Ach, die speelt zoals iedereen in Nederland had verwachtquote:
Beetje zoals met Blind en de regio Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, die speelt zoals iedereen in Nederland had verwacht
Buiten regio Eindhoven dan.
Ik ben ook nooit echt weggeweest van zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, die speelt zoals iedereen in Nederland had verwacht
Buiten regio Eindhoven dan.
Deels zal dat aan LVG liggen, maar Rooney is ook wel echt hard op zijn retour.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb Rooney nog nooit zo slecht zien presteren onder een manager als bij Louis.
Toch interessant om te zien hoeveel beter hij speelt onder Hodgson in het nationaal elftal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deels zal dat aan LVG liggen, maar Rooney is ook wel echt hard op zijn retour.
dan had hij dat al gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:43 schreef empa1010 het volgende:
Misschien stapt v. Gaal uit zichzelf wel op...
Hoeft hij minder te werkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:45 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Toch interessant om te zien hoeveel beter hij speelt onder Hodgson in het nationaal elftal.
Kan niet zo maar lijkt me? Anders zie ik hem er best voor aan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:43 schreef empa1010 het volgende:
Misschien stapt v. Gaal uit zichzelf wel op...
Matig dat PSV niet won uit inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
United, what happened? Zelfs PSV zou hiervan winnen.
Who cares?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Leicester niet als hoofdwedstrijd????????????????????????
Guus wel?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Cocu's schuld.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Matig dat PSV niet won uit inderdaad
Niet slecht nee, allemaal spelers die een deukje hebben opgelopen maar het nu leuk doen, er is nog hoop voor Depayquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:45 schreef Kopsterk het volgende:
Overigens heeft dat Stoke ook een behoorlijke metamorfose ondergaan. Was vroeger toch altijd zo'n 'lange halen gauw thuis fysiek beunen gif'-ploeg. Voorhoede die ze nu hebben is technisch van hoog niveau.
Kiezen ze nou serieus voor Southampton-Arsenal?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Die wedstrijd is om 20:45, Hans.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kiezen ze nou serieus voor Southampton-Arsenal?
20:45quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kiezen ze nou serieus voor Southampton-Arsenal?
Arnautovic is echt een beest. Net als Pieters nu. Weet niet wat ze daar te vreten krijgen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:45 schreef Kopsterk het volgende:
Overigens heeft dat Stoke ook een behoorlijke metamorfose ondergaan. Was vroeger toch altijd zo'n 'lange halen gauw thuis fysiek beunen gif'-ploeg. Voorhoede die ze nu hebben is technisch van hoog niveau.
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ga die wedstrijd bekijken
Dus? Het wordt toch uitgezonden? Waarom maak je je er zo druk om wat de hoofdwedstrijd is?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koploper op bezoek bij Liverpool?
Een paar (voornamelijk voor degratdatiespelende) clubs in engeland vallen van dat principe afquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:45 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat niet iedereen voor het karige aanbod van FOX Sports International gaat betalen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus? Het wordt toch uitgezonden? Waarom maak je je er zo druk om wat de hoofdwedstrijd is?
is niet in hd meen ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus? Het wordt toch uitgezonden? Waarom maak je je er zo druk om wat de hoofdwedstrijd is?
Maar jij hebt er geen last van, ik zie derhalve geen reden om heisa te maken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen voor het karige aanbod van FOX Sports International gaat betalen.
Ik zet mijn stream dan ook aan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen last van, ik zie derhalve geen reden om heisa te maken.
Ze doen het vanwege Nederlands trainer principe enzo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen last van, ik zie derhalve geen reden om heisa te maken.
een andere top teamquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
In een andere top team stond Memphis nu op het podium bij de Ballon d'Or
andere top teamquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens was Stoke voor deze speelronde wel de ploeg met de minst gescoorde doelpunten in de Premier League. Opvallend.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet slecht nee, allemaal spelers die een deukje hebben opgelopen maar het nu leuk doen, er is nog hoop voor Depay
Analfabeetquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens deze redenering kan Luciano Narsingh ook een Gouden Bal krijgen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
altijd ja, jaren 80 shitquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:50 schreef Caland het volgende:
Zijn dat kerstbroekjes ofzo van United of zijn ze altijd zo lelijk.
In Inghalo we trustquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
ik hoop eigenlijk dat Hiddink gelijk met 5-0 verliest.
Ah, thanks. Dan is het nog lachwekkender dat ze niet voor Liverpool-Leicester kiezen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wedstrijd is om 20:45, Hans.
Volgens deze post nam jij die opmerking serieus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens deze redenering kan Luciano Narsingh ook een Gouden Bal krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |