abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160096286
Ik hoop dat het eindelijk een keer gebeurt zodat de mensen die de afgelopen 30 jaar bezig zijn geweest met het voorspellen ervan eindelijk een keer hun gelijk krijgen.
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 14:15:41 #152
45833 crew  Fogel
pi_160175576
Ik las vanmiddag dat de VS nu vanwege de Cold Response oefening veel zooi naar Noorwegen brengt (tanks, vliegtuigen, helicopters, veldziekenhuizen). Prima, maar het plan is dat het hier ook blijft, netjes opgeslagen in berghallen. Genoeg materiaal om een leger van 15.000 man op de been te houden. En dat schijnt nodig te zijn vanwege de toon van Rusland.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_160175641
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Fogel het volgende:
Ik las vanmiddag dat de VS nu vanwege de Cold Response oefening veel zooi naar Noorwegen brengt (tanks, vliegtuigen, helicopters, veldziekenhuizen). Prima, maar het plan is dat het hier ook blijft, netjes opgeslagen in berghallen. Genoeg materiaal om een leger van 15.000 man op de been te houden. En dat schijnt nodig te zijn vanwege de toon van Rusland.
..and so it begins..
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:55:14 #154
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160176663
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Fogel het volgende:
De toon van Amerika vindt ik een stuk verontrustender .
There is only one religion
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 15:00:58 #155
45833 crew  Fogel
pi_160176785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:55 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De toon van Amerika vindt ik een stuk verontrustender .
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_160315622
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan praat je wel echt over talloze generaties. Ik ben hier nog erg weinig blanke negers tegengekomen.
Ik denk dat je er genoeg al gezien hebt, maar niet bewust bent. Ik ben ook half donker qua genen, maar iedereen ziet me gewoon als kaaskop.
pi_160322745
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:27 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Ik denk dat je er genoeg al gezien hebt, maar niet bewust bent. Ik ben ook half donker qua genen, maar iedereen ziet me gewoon als kaaskop.
Sowie bestaat "de echte europeaan" bijvoorbeeld echt allang niet meer. We zijn het resultaat van mix op mix op mix.

Anders waren we allemaal inteelt.
pi_160322915
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sowie bestaat "de echte europeaan" bijvoorbeeld echt allang niet meer. We zijn het resultaat van mix op mix op mix.

Anders waren we allemaal inteelt.
Wat bedoel je met de echte europeaan? UIteraard zijn wel allemaal mixed, maar doelde dan ook meer op afgelopen eeuwen.

UIteraard heb je onderling nog wel verschillen, en hebben bepaalde landen regio's toch wel uiterlijke kenmerken die verschillen.
pi_160322936
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:07 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Wat bedoel je met de echte europeaan? UIteraard zijn wel allemaal mixed, maar doelde dan ook meer op afgelopen eeuwen.

UIteraard heb je onderling nog wel verschillen, en hebben bepaalde landen regio's toch wel uiterlijke kenmerken die verschillen.
Nou er zijn verschillende ideeen mbt een derde wereldoorlog en in europa in het algemeen.

Sommigen denken dat de migratie-instroom die er nu is bedoeld is om de "oorspronkelijke europeaan" eruit te fokken.

Vandaar mijn stelling.
  donderdag 3 maart 2016 @ 01:11:38 #161
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
  zaterdag 5 maart 2016 @ 08:23:47 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160433973

staat op mijn favo conspiracy kanaal.
de war on terror loopt nu al langer door dan de vietnam oorlog.
en zou zo maar voor eeuwig door kunnen gaan en verder escaleren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 maart 2016 @ 02:26:12 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160481148
van de FP

Noord-Korea heeft maandag (lokale tijd) gedreigd met een aanval op Zuid-Korea en de Verenigde Staten. Het stalinistische land is woedend over een geplande legeroefening van de bondgenoten, berichtte persbureau Yonhap.

De machtige Noord-Koreaanse Nationale Defensie Commissie dreigde onder meer met de inzet van kernwapens. "Als we op de knop drukken om onze vijanden uit te roeien, zullen alle basissen van de provocateurs worden teruggebracht tot een zee van vlammen en as", meldde de commissie in een verklaring.

Zuid-Koreaanse en Amerikaanse militairen beginnen deze week aan hun grootste gezamenlijke legeroefening tot dusver, berichtte Yonhap eerder. Dat schoot Pyongyang in het verkeerde keelgat. De spanning op het Koreaanse schiereiland loopt al geruime tijd op, onder meer doordat het Noorden in januari een kernproef uitvoerde.

Nou dreigt N-K wel vaker,Maar dit kan toch echt een keer uit de hand lopen.
De kernwapens die N-K heeft zijn maar een lachertje vergeleken met die van de rest van de wereld.
Maar houd er rekening mee, dat het wel even om types zouden kunnen gaan die enorme verwoestingen aan kunnen richten.

En het is niet zo dat ze alleen op hun gat zitten en dreigementen uitvoeren, zie de sony hack en het tot zinken brengen van een zuid Koreaans schip.
De laatste 2 a 3 jaar sinds Kim jong Un aan de macht is.
Is het behoorlijk onrustig in de regio en dit zou nog wel eens behoorlijk uit de hand kunnen lopen.
pi_160483522
Zijn regime staat en valt bij het in stand houden van de dreiging van het buitenland, dus dit kan opnieuw voor de buhne zijn om zo zijn eigen positie in eigen land sterk te houden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_160483585
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:23 schreef theguyver het volgende:

De war on terror is eigenlijk gestart door Reagan in de jaren '80.
Bush blies hem enkel nieuw even in.
Het is inderdaad een oorlog waar geen einde aan komt, omdat de oorlog zelf ook voedingsbodem is voor het ontstaan van nieuwe terroristen.
De war on drug is overigens nog langer bezig.
  maandag 7 maart 2016 @ 10:45:43 #166
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160484396
Slim bedacht inderdaad door de elite, long term strategy for world domination, een oneindige oorlog dus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160484919
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Slim bedacht inderdaad door de elite, long term strategy for world domination, een oneindige oorlog dus.
nou leg eens voor de verandering uit hoe de "war on terror" en de "war on drugs" leiden tot world domination of is dat weer eens teveel gevraagd?
  maandag 7 maart 2016 @ 11:17:33 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160485042
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

nou leg eens voor de verandering uit hoe de "war on terror" en de "war on drugs" leiden tot world domination of is dat weer eens teveel gevraagd?
Wat de war on terror betreft is het wel redelijk simpel om te zien toch? Het is een zichzelf aanvullende cyclus van geweld. Door de strijd tegen terrorisme en de daarbij horende onschuldige slachtoffers broed je meer terroristen, daardoor kan het westen zich blijven bemoeien met het midden-oosten (militair), draconische maatregelen treffen in het westen (politiek)en dus de controle steeds strakker aantrekken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_160485168
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat de war on terror betreft is het wel redelijk simpel om te zien toch? Het is een zichzelf aanvullende cyclus van geweld. Door de strijd tegen terrorisme en de daarbij horende onschuldige slachtoffers broed je meer terroristen, daardoor kan het westen zich blijven bemoeien met het midden-oosten (militair), draconische maatregelen treffen in het westen (politiek)en dus de controle steeds strakker aantrekken.
Dat het een eeuwigdurende oorlog is, is wel duidelijk maar hoe dit leid tot "world domination" is mij volstrekt onduidelijk. Welke draconische maatregelen hebben we het eigenlijk over? Tot nu toe heeft de "war on terror" ons weinig beperkt in onze vrijheden. Het is in theorie mogelijk maar in de praktijk blijkt het niet echt, ja in Frankrijk werd de noodtoestand uitgeroepen na de laatste aanslag maar dat is niet zo heel vreemd.

Met de "war on terror" lijkt hetzelfde te gebeuren als met de "war on drugs" wat ook niet heeft geleid tot meer controle en minder drugs (in tegendeel zelfs en wellicht is daar een beter complot in te zoeken).
pi_160486585
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:23 schreef theguyver het volgende:

Are dinosaurs still alive?
Do alien lizards rule the world? en nog veel meer onzin staat ook op je favo 'conspiracy' kanaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 7 maart 2016 @ 12:47:32 #171
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160486768
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat het een eeuwigdurende oorlog is, is wel duidelijk maar hoe dit leid tot "world domination" is mij volstrekt onduidelijk. Welke draconische maatregelen hebben we het eigenlijk over? Tot nu toe heeft de "war on terror" ons weinig beperkt in onze vrijheden. Het is in theorie mogelijk maar in de praktijk blijkt het niet echt, ja in Frankrijk werd de noodtoestand uitgeroepen na de laatste aanslag maar dat is niet zo heel vreemd.
Zoals ik het zie in het licht van een negatief perspectief zorgt de war on terror voor de mogelijkheid tot het implementeren van een restrictief infrastructuur en wetten die op het moment nog niet misbruikt worden maar wel zo breed in scope zijn dat het niet perse alleen voor daadwerkelijk bomgordel dragende jihadisten bedoelt hoeft te zijn. Puur technisch gezien gekeken naar het internet worden er steeds meer zwarte lijsten gemaakt wat internet adressen betreft, nu alleen nog voor jihadisten sites (denk ik) maar deze kunnen even makkelijk gebruikt worden voor anti-overheidssites en weet ik het allemaal. Ook een grote stap naar het internationaal en intercontinentaal uitwisselen van financiële gegevens (Big data) waar de EU maar moet hopen en geloven dat de VS zich aan de gestelde beperkingen houdt ( https://en.wikipedia.org/wiki/Terrorist_Finance_Tracking_Program ). Een nieuw EU wijd opsporings en samenwerkingsorgaan die overde lokale overheden heen gaat in naam van terrorismebestrijding en men went onderhand steeds meer aan zwaarbewapende politieagenten die rond lopen. Ook de regelgeving wat betreft toegang tot computers en bestanden van mensen zonder hun medeweten is uitgebreid https://www.rijksoverheid(...)ng-naar-tweede-kamer

Dit zijn hoofdzakelijk allemaal surveillancemaatregelen maar er zitten dus ook andere zaken tussen (paspoort afpakken, tegoeden bevriezen, contact- en gebied- verboden etc) en ik heb de daadwerkelijke artikelen er niet bij gepakt maar ik gok zomaar dat in het Legalese wat er staat dat het niet specifiek bedoelt hoeft te zijn voor terrorismebestrijding maar voor 'zware delicten' (en wie bepaald het 'gewicht' van een delict? )

quote:
Met de "war on terror" lijkt hetzelfde te gebeuren als met de "war on drugs" wat ook niet heeft geleid tot meer controle en minder drugs (in tegendeel zelfs en wellicht is daar een beter complot in te zoeken).
War on drugs heb ik ook een ander idee bij, dat dan weer wel. Het zijn twee verschillende beestjes met (eventueel) twee verschillende doelen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_160486811
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Do alien lizards rule the world? en nog veel meer onzin staat ook op je favo 'conspiracy' kanaal.
En stel hij zou dat geloven, nou en? Geeft toch niet? Er is geen 1 waarheid voor zover we nu nog weten.
pi_160489152
Wel grappig dat de ene bnw'er de andere verwijt in bnw te geloven :)
  maandag 7 maart 2016 @ 14:22:29 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160489246
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Allemaal complotten die hier ook geregeld naar voren zijn gekomen.
Wat is het probleem?
Misschien moet je de filmpjes bekijken in plaats van veroordelen op een TITEL!

Ik heb veel vreemdere dingen hier voorbij zien komen dan een mogelijke theorie die van dat kanaal af komt, leuke is ze pakken alles op!

Zeker nog nooit van mokele mbembe gehoord?
pi_160489590
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Allemaal complotten die hier ook geregeld naar voren zijn gekomen.
Wat is het probleem?
Misschien moet je de filmpjes bekijken in plaats van veroordelen op een TITEL!

Ik heb veel vreemdere dingen hier voorbij zien komen dan een mogelijke theorie die van dat kanaal af komt, leuke is ze pakken alles op!

Zeker nog nooit van mokele mbembe gehoord?
Ik heb ietsjes van gekeken. Lijkt mij kinderachtige disinfo. De computerachtige artificial stem geluid zegt genoeg over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')