..and so it begins..quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Fogel het volgende:
Ik las vanmiddag dat de VS nu vanwege de Cold Response oefening veel zooi naar Noorwegen brengt (tanks, vliegtuigen, helicopters, veldziekenhuizen). Prima, maar het plan is dat het hier ook blijft, netjes opgeslagen in berghallen. Genoeg materiaal om een leger van 15.000 man op de been te houden. En dat schijnt nodig te zijn vanwege de toon van Rusland.
De toon van Amerika vindt ik een stuk verontrustender .quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Fogel het volgende:
Ik las vanmiddag dat de VS nu vanwege de Cold Response oefening veel zooi naar Noorwegen brengt (tanks, vliegtuigen, helicopters, veldziekenhuizen). Prima, maar het plan is dat het hier ook blijft, netjes opgeslagen in berghallen. Genoeg materiaal om een leger van 15.000 man op de been te houden. En dat schijnt nodig te zijn vanwege de toon van Rusland.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De toon van Amerika vindt ik een stuk verontrustender .
Ik denk dat je er genoeg al gezien hebt, maar niet bewust bent. Ik ben ook half donker qua genen, maar iedereen ziet me gewoon als kaaskop.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan praat je wel echt over talloze generaties. Ik ben hier nog erg weinig blanke negers tegengekomen.
Sowie bestaat "de echte europeaan" bijvoorbeeld echt allang niet meer. We zijn het resultaat van mix op mix op mix.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:27 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik denk dat je er genoeg al gezien hebt, maar niet bewust bent. Ik ben ook half donker qua genen, maar iedereen ziet me gewoon als kaaskop.
Wat bedoel je met de echte europeaan? UIteraard zijn wel allemaal mixed, maar doelde dan ook meer op afgelopen eeuwen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sowie bestaat "de echte europeaan" bijvoorbeeld echt allang niet meer. We zijn het resultaat van mix op mix op mix.
Anders waren we allemaal inteelt.
Nou er zijn verschillende ideeen mbt een derde wereldoorlog en in europa in het algemeen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:07 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de echte europeaan? UIteraard zijn wel allemaal mixed, maar doelde dan ook meer op afgelopen eeuwen.
UIteraard heb je onderling nog wel verschillen, en hebben bepaalde landen regio's toch wel uiterlijke kenmerken die verschillen.
De war on terror is eigenlijk gestart door Reagan in de jaren '80.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:23 schreef theguyver het volgende:
staat op mijn favo conspiracy kanaal.
de war on terror loopt nu al langer door dan de vietnam oorlog.
en zou zo maar voor eeuwig door kunnen gaan en verder escaleren.
nou leg eens voor de verandering uit hoe de "war on terror" en de "war on drugs" leiden tot world domination of is dat weer eens teveel gevraagd?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Slim bedacht inderdaad door de elite, long term strategy for world domination, een oneindige oorlog dus.
Wat de war on terror betreft is het wel redelijk simpel om te zien toch? Het is een zichzelf aanvullende cyclus van geweld. Door de strijd tegen terrorisme en de daarbij horende onschuldige slachtoffers broed je meer terroristen, daardoor kan het westen zich blijven bemoeien met het midden-oosten (militair), draconische maatregelen treffen in het westen (politiek)en dus de controle steeds strakker aantrekken.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
nou leg eens voor de verandering uit hoe de "war on terror" en de "war on drugs" leiden tot world domination of is dat weer eens teveel gevraagd?
Dat het een eeuwigdurende oorlog is, is wel duidelijk maar hoe dit leid tot "world domination" is mij volstrekt onduidelijk. Welke draconische maatregelen hebben we het eigenlijk over? Tot nu toe heeft de "war on terror" ons weinig beperkt in onze vrijheden. Het is in theorie mogelijk maar in de praktijk blijkt het niet echt, ja in Frankrijk werd de noodtoestand uitgeroepen na de laatste aanslag maar dat is niet zo heel vreemd.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat de war on terror betreft is het wel redelijk simpel om te zien toch? Het is een zichzelf aanvullende cyclus van geweld. Door de strijd tegen terrorisme en de daarbij horende onschuldige slachtoffers broed je meer terroristen, daardoor kan het westen zich blijven bemoeien met het midden-oosten (militair), draconische maatregelen treffen in het westen (politiek)en dus de controle steeds strakker aantrekken.
Are dinosaurs still alive?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:23 schreef theguyver het volgende:
staat op mijn favo conspiracy kanaal.
de war on terror loopt nu al langer door dan de vietnam oorlog.
en zou zo maar voor eeuwig door kunnen gaan en verder escaleren.
Zoals ik het zie in het licht van een negatief perspectief zorgt de war on terror voor de mogelijkheid tot het implementeren van een restrictief infrastructuur en wetten die op het moment nog niet misbruikt worden maar wel zo breed in scope zijn dat het niet perse alleen voor daadwerkelijk bomgordel dragende jihadisten bedoelt hoeft te zijn. Puur technisch gezien gekeken naar het internet worden er steeds meer zwarte lijsten gemaakt wat internet adressen betreft, nu alleen nog voor jihadisten sites (denk ik) maar deze kunnen even makkelijk gebruikt worden voor anti-overheidssites en weet ik het allemaal. Ook een grote stap naar het internationaal en intercontinentaal uitwisselen van financiële gegevens (Big data) waar de EU maar moet hopen en geloven dat de VS zich aan de gestelde beperkingen houdt ( https://en.wikipedia.org/wiki/Terrorist_Finance_Tracking_Program ). Een nieuw EU wijd opsporings en samenwerkingsorgaan die overde lokale overheden heen gaat in naam van terrorismebestrijding en men went onderhand steeds meer aan zwaarbewapende politieagenten die rond lopen. Ook de regelgeving wat betreft toegang tot computers en bestanden van mensen zonder hun medeweten is uitgebreid https://www.rijksoverheid(...)ng-naar-tweede-kamerquote:Op maandag 7 maart 2016 11:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat het een eeuwigdurende oorlog is, is wel duidelijk maar hoe dit leid tot "world domination" is mij volstrekt onduidelijk. Welke draconische maatregelen hebben we het eigenlijk over? Tot nu toe heeft de "war on terror" ons weinig beperkt in onze vrijheden. Het is in theorie mogelijk maar in de praktijk blijkt het niet echt, ja in Frankrijk werd de noodtoestand uitgeroepen na de laatste aanslag maar dat is niet zo heel vreemd.
War on drugs heb ik ook een ander idee bij, dat dan weer wel. Het zijn twee verschillende beestjes met (eventueel) twee verschillende doelen.quote:Met de "war on terror" lijkt hetzelfde te gebeuren als met de "war on drugs" wat ook niet heeft geleid tot meer controle en minder drugs (in tegendeel zelfs en wellicht is daar een beter complot in te zoeken).
En stel hij zou dat geloven, nou en? Geeft toch niet? Er is geen 1 waarheid voor zover we nu nog weten.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Are dinosaurs still alive?
Do alien lizards rule the world? en nog veel meer onzin staat ook op je favo 'conspiracy' kanaal.
Allemaal complotten die hier ook geregeld naar voren zijn gekomen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Are dinosaurs still alive?
Do alien lizards rule the world? en nog veel meer onzin staat ook op je favo 'conspiracy' kanaal.
Ik heb ietsjes van gekeken. Lijkt mij kinderachtige disinfo. De computerachtige artificial stem geluid zegt genoeg over.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Allemaal complotten die hier ook geregeld naar voren zijn gekomen.
Wat is het probleem?
Misschien moet je de filmpjes bekijken in plaats van veroordelen op een TITEL!
Ik heb veel vreemdere dingen hier voorbij zien komen dan een mogelijke theorie die van dat kanaal af komt, leuke is ze pakken alles op!
Zeker nog nooit van mokele mbembe gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |