De begroting van PSV is 60 miljoen meen ik. Zowel uit sponsoring, recettes als merchandising haalt Feyenoord meer poen binnen. Het verschil wordt gemaakt door de exploitatie van het stadion. Over het geheel haalt PSV meer geld op en kan dus ook meer uitgeven aan salarissen. Maar dan nog vind ik het teleurstellend dat Feyenoord slechts incidenteel beter presteert dan PSV.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omzet. Dat zegt dus niks. Want tegenover omzet staan kosten. Of denk je dat eigenaar zijn van een stadion gratis is?
We winnen wel vaker van PSV dan zij van ons, dus dat is opzich nog wel positief.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De begroting van PSV is 60 miljoen meen ik. Zowel uit sponsoring, recettes als merchandising haalt Feyenoord meer poen binnen. Het verschil wordt gemaakt door de exploitatie van het stadion. Over het geheel haalt PSV meer geld op en kan dus ook meer uitgeven aan salarissen. Maar dan nog vind ik het teleurstellend dat Feyenoord slechts incidenteel beter presteert dan PSV.
Voor drie miljoen en een salaris van één haal je dat wel ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:47 schreef Henrys het volgende:
Of haal een keer een topspeler die zich al bewezen heeft ipv de hoofdprijs voor middelmaat te betalen \
Je schiet er alleen geen fuck mee op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We winnen wel vaker van PSV dan zij van ons, dus dat is opzich nog wel positief.
Hector Herrera kan geweldig ballen, kan naar genoeg andere clubs als zijn rol daar uitgespeeld is. Komt nooit in de Eredivisie spelen, al is het maar door het salaris. Krijg je Guardado-taferelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:52 schreef witteviool het volgende:
Tapia halen...
Haal dan Marvelous Nakamba van Vitesse. Een speler die veel meer bij Feyenoord past, loopvermogen heeft, keihard werkt, agressief is, een geweldige techniek + inzicht heeft.
Tapia ligt altijd op de grond te huilen.
Of anders een Hector Herrera van FC Porto bijvoorbeeld, die is daar ook op een zijspoor beland. Met Vilhena en Vejinovic (wat beiden technisch gezien hele leuke voetballers zijn) win je de oorlog niet. Er moet meer gestreden worden op het veld.
Eens, buitenspelers hebben vaak een dip, en daar komen ze altijd wel overheen. Schaken is beter als Bilal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:47 schreef Henrys het volgende:
Of haal een keer een topspeler die zich al bewezen heeft ipv de hoofdprijs voor middelmaat te betalen (Vejinovic,Bilal,Toornstra) en talenten als Woudenberg en Manu te verhuren of voor een habbekrats te verkopen.
Schaken hadden we ook nog kunnen gebruiken die is een van de beste spelers van ADO en is minstens 2x zo goed als Bilal
ik zeg in ieder geval seizoen afmaken...quote:Vilhena: "Zoals het nu gaat, hoef ik niet per se weg"
Wil Feyenoord nog wat verdienen aan Tonny Vilhena dan moeten ze hem in januari verkopen maar de middenvelder hoeft niet zo nodig weg
Het contract van twintigjarige middenvelder loopt komende zomer af en een aantal clubs zouden geïnteresseerd zijn in hem. "Ik hou me er eerlijk gezegd niet zo mee bezig", vertelde Vilhena tegen Voetbal International. "Ik heb het bij Feyenoord nog steeds geweldig naar mijn zin, de sfeer in de groep is goed en ik krijg complimenten van de trainers."
"Vooral Jan Wouters is veel met me bezig, geeft me tips waar ik echt iets aan heb. Je merkt dat hij zelf vroeger op dezelfde positie heeft gespeeld. Zoals het nu gaat, hoef ik niet per se weg, eerlijk gezegd. Dan wacht ik liever tot de zomer. Ondanks dat ik niet heel veel speel, voel ik toch dat ik een belangrijke bijdrage kan leveren aan de prestaties van Feyenoord."
"Door de schorsing van Simon Gustafson sta ik nu in het elftal. Dat is prettig want op die manier kan ik nog iets van ritme opdoen. Daarna komen er nog zat moeilijke wedstrijden aan: Ajax-uit, PSV-thuis, Vitesse-uit. Speciale opdrachten
quote:Jens Toornstra heeft niet de intentie om Feyenoord in januari te verlaten. Net als Lex Immers wil de middenvelder blijven vechten voor zijn plaats.
Vorige week gaf Immers al aan dat hij de moed niet wil opgeven, en Toornstra doet dat evenmin. "Een gesprek met Martin van Geel over een transfer? Nee, nog niet", zei de 26-jarige speler in gesprek met FC Afkicken. Toornstra kwam dit seizoen tot acht optredens in de Eredivisie.
Lees meer: Beenhakker wil niet meer naar De Kuip
"Ik heb niet het idee dat Giovanni van Bronckhorst snel gaat wisselen, maar ik hoop nog steeds dat er opeens een kans komt die ik dan zal aangrijpen. Ik wil niet te snel opgeven, al weet je het nooit in de voetballerij." Toornstra en Immers zijn hun basisplek kwijtgeraakt door de komst van Simon Gustafson en Marko Vejinovic.
Jens Toornstra, die vorig seizoen slechts drie competitieduels van Feyenoord miste, heeft in De Kuip nog een contract tot medio 2018. De verbintenis van Lex Immers bij de Rotterdammers is een jaar eerder verlopen.
Ja ze zitten ook met zijn allen te wachten op beenhakker in de kuipquote:Leo Beenhakker heeft nog steeds een slecht gevoel bij zijn vertrek bij Feyenoord. Hij wil zijn gezicht dan ook niet meer laten zien in De Kuip.
In januari 2011 moest Beenhakker als technisch directeur zijn spullen pakken, onder meer omdat hij volgens directeur Eric Gudde 'te oud' was. In NRC Handelsblad vertelt Don Leo dat hij daarom niet meer in De Kuip komt. "Ik ga mezelf geen pijn doen. Er zijn een paar mensen die ik niet meer wil zien. Dan ga ik het ook niet opzoeken."
Of een vertrek van Gudde daar verandering in zal brengen, kan Beenhakker niet zeggen. "Daar neem ik geen voorschot op. Ik heb sindsdien niet meer de behoefte gehad om naar het stadion te gaan. Er zijn diverse mensen geweest die getracht hebben me toch zover te krijgen, ik doe het gewoon niet. Klaar."
Hij kan toch gewoon half anoniem in een willekeurig vak gaan zitten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja ze zitten ook met zijn allen te wachten op beenhakker in de kuip
Ik vond Beenhakker een mongool, dus die hoef ik inderdaad niet meer terug te zien in De Kuip.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja ze zitten ook met zijn allen te wachten op beenhakker in de kuip
Ik wil niemand meer van Vitesse. De vorige twee spelers die daar vandaan komen zijn ook drama.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:52 schreef witteviool het volgende:
Tapia halen...
Haal dan Marvelous Nakamba van Vitesse. Een speler die veel meer bij Feyenoord past, loopvermogen heeft, keihard werkt, agressief is, een geweldige techniek + inzicht heeft.
Of anders een Hector Herrera van FC Porto bijvoorbeeld, die is daar ook op een zijspoor beland. Met Vilhena en Vejinovic (wat beiden technisch gezien hele leuke voetballers zijn) win je de oorlog niet. Er moet meer gestreden worden op het veld.
Niets is sterker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:11 schreef exile79 het volgende:
http://global-vote.blogsp(...)-vs-BENFICA.html?m=1
Even stemmen nog. Hebben maar een kleine voorsprong
80 procentquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:11 schreef exile79 het volgende:
Gênant dit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:11 schreef exile79 het volgende:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gezellig kerstdiner gehad Badder?
Badr gisteren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gezellig kerstdiner gehad Badder?
Ben het voor een keer met je eens. Je kan wel lekker makkelijk geld verdienen door die simpele feyenoordsupporters te gebruiken, maak een of andere site aan vol met advertenties en maak een poll met Feyenoord en deze een keer op fr12 en voordat je het weet loop je binnenquote:
Klopt het eten wel?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben wel wat jonger hoor.
Eigenlijk ook van geen kanten, maar omdat jij denkt dat je humor hebt, geef ik je die cadeau.quote:
Hey Badder! Ben je weer uit het ziekenhuis jongen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eigenlijk ook van geen kanten, maar omdat jij denkt dat je humor hebt, geef ik je die cadeau.
Kerstgedachte en zo.
Zeker, tof dat je er naar vraagt hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hey Badder! Ben je weer uit het ziekenhuis jongen?
Nou, je komt een beetje geprikkeld over de laatste dagen, dus ik denk die heeft vast een rotte, eenzame kerst gehad. Dan is het natuurlijk wel fijn als je die aandacht hier wel krijgt natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker, tof dat je er naar vraagt hoor.
Wat ben je toch een goed mens. Vast kerstgevoelens?
Nee, helaas, niets van dat alles. Heerlijke kerst eigenlijk, maar fijn dat je je zorgen maakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, je komt een beetje geprikkeld over de laatste dagen, dus ik denk die heeft vast een rotte, eenzame kerst gehad. Dan is het natuurlijk wel fijn als je die aandacht hier wel krijgt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, je komt een beetje geprikkeld over de laatste dagen, dus ik denk die heeft vast een rotte, eenzame kerst gehad. Dan is het natuurlijk wel fijn als je die aandacht hier wel krijgt natuurlijk.
Nou jongens, de maat van jullie e-penis is beide gegroeid of in ieder geval even groot gebleven na deze geweldige conversatie. Mag het weer over Feyenoord gaan hier? Bedankt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, helaas, niets van dat alles. Heerlijke kerst eigenlijk, maar fijn dat je je zorgen maakt.
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:28 schreef Typisch het volgende:
Mag het weer over Feyenoord gaan hier? Bedankt.
Kan jij mij vertellen of het nou ook nog iets betekend?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:50 schreef onlogisch het volgende:
http://global-vote.blogsp(...)tml?m=1#pd_a_9246622
Even stemmen boys. Het is de finale. Ook al staan we al 12k votes voor, toch maar even stemmen
Natuurlijk betekent het niks.quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen of het nou ook nog iets betekend?
ik heb op benrfica gestemd, heb ik nu een probleem hier?quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:50 schreef onlogisch het volgende:
http://global-vote.blogsp(...)tml?m=1#pd_a_9246622
Even stemmen boys. Het is de finale. Ook al staan we al 12k votes voor, toch maar even stemmen
Bij ieder woord dat van jouw toetsenbord komt ontstaan problemen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb op benrfica gestemd, heb ik nu een probleem hier?
Jippie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
VERDOMME MAN!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kunnen we nog de beste grasmat winnen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:08 schreef MPC60 het volgende:
Jammer, was er toch nog een prijs geweest dit jaar.
Staan volgens mij nu eerste, dus natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kunnen we nog de beste grasmat winnen?
Zelf heb ik hem met plezier gelezen, maar dat zal voor een ieder verschillen natuurlijk. Leest snel wegquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb he boekje De Snor van Jószef Kiprich gekregen van de kerstman. Is dat wat?
Halen!quote:Eredivisie-clubs die een talentvolle middenvelder zoeken, doen er goed aan om eens een wedstrijd van BK Häcken te bekijken. Dat stelt Feyenoorder Simon Gustafson (20), die grote dingen verwacht van zijn tweelingbroer Samuel. Waar Simon namens Feyenoord opvalt als aanvallende middenvelder, is Samuel een controleur. "Hij speelt in het eerste van mijn vorige club BK Häcken. Mensen zien mij als het grotere talent, maar daar ben ik niet mee eens", stelt Gustafson in gesprek met Voetbal International.
"Ik heb het geluk gehad dat op mijn positie iemand geblesseerd raakte. Dat geluk had hij niet, maar hij heeft zeker net zo veel talent", beveelt de Feyenoorder zijn broer Samuel aan. Samuel Gustafson speelde in totaal al vijftig keer voor Häcken en maakte in die duels negen goals. In tegenstelling tot Simon speelde hij nog niet voor de Zweedse nationale ploeg. Er zit volgens Simon nóg een talentvolle Gustafson aan te komen: "Mijn jongste broertje Elias speelt bij Häcken in de Onder-19."
De broers Gustafson hebben het voetbaltalent niet van een vreemde. "Mijn vader is ooit een jaar prof geweest bij GAIS. Voetbal hoort bij onze opvoeding", legt hij uit. Gustafson geldt als een van de opvallendste nieuwkomers in de Eredivisie en speelde al twee keer voor de Zweedse nationale ploeg. Van een plek in de EK-selectie durft hij echter nog niet te dromen. "Ik heb er alleen bij gezeten toen de bondscoach alleen maar spelers uit de Zweedse competitie opriep. Als ik me verder ontwikkel, komt het later wel", sluit hij af.
Is waarschijnlijk veel te goedkoop voor Van Geelquote:
Jij volgt de Deense en Japanse competitie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk veel te goedkoop voor Van Geel
Hij en die Japanse spits die PSV ook wil zouden goede aankopen zijn
Ach mannetje toch, het zit diep hè?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lampen TT door dat aandachtsgeile autistje weer.
Kneusje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach mannetje toch, het zit diep hè?
-XXX-
Jij hebt echt niets beters te doen hè.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
-XXX-
Vraag jij je nooit af waarom iedereen je haat? Of denk je dat het altijd aan anderen ligt en dat je zelf enorm grappig bent?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
-XXX-
Zo'n ventje weet echt wel waar hij mee bezig is. Die zit zich op Tweede Kerstdag helemaal te verkneukelen als er weer een nieuwe reactie in het Ajax- of Feyenoordtopic is. Op school krijgt hij dan een pets voor zijn kanis, maar hier levert het nog aandacht op ook. Gewoon negeren die troep.quote:Op zondag 27 december 2015 05:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vraag jij je nooit af waarom iedereen je haat? Of denk je dat het altijd aan anderen ligt en dat je zelf enorm grappig bent?
Ik zou ook vermoeid raken van de tafel van Keesquote:Op zondag 27 december 2015 11:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik hoorde dat Kuyt vermoeid zou zijn bij de tafel van Kees? Volgens mij gewoon klinkklare onzin of niet?
Boeiend. Winterstop.quote:Op zondag 27 december 2015 11:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik hoorde dat Kuyt vermoeid zou zijn bij de tafel van Kees? Volgens mij gewoon klinkklare onzin of niet?
PSV thuis is wel lekker om de competitie mee te hervatten. Direct weer voor het echie.quote:Op zondag 27 december 2015 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Kutwinterstop. Na die wanvertoning van vorige week was ik blij om even een maandje niet meer naar dat 'voetbal' van ons te hoeven kijken maar nu ik lig in in foetushouding in bed m'n cluppie te missen
PSV thuis verliezen we niet zo snel. Juist de wedstrijd daarna gaat het altijd mis hequote:Op zondag 27 december 2015 13:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
PSV thuis is wel lekker om de competitie mee te hervatten. Direct weer voor het echie.
Ajax moet naar ADO, dus als wij thuis 'gewoon' winnen ligt de strijd om het kampioenschap weer helemaal open. Verlies je, dan kun je die titel zo goed als vergeten.
Tering, wat een clichés weer.
hij is wel 35 he......quote:Op zondag 27 december 2015 11:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha, alsof Feyenoord op kan meten tegen de financiële mogelijkheden van PSV en natuurlijk de naamsbekendheid uit het buitenland.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk veel te goedkoop voor Van Geel
Hij en die Japanse spits die PSV ook wil zouden goede aankopen zijn
quote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha, alsof Feyenoord op kan meten tegen de financiële mogelijkheden van PSV en natuurlijk de naamsbekendheid uit het buitenland.
Keep on dreaming buddy
quote:Op zondag 27 december 2015 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Karsdorp en Kuijt samen op vakantie Bilal en El Ahmadi samen op vakantie met de team spirit zal het wel goed zitten.
Niks meer van gehoord eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2015 22:04 schreef PIETR het volgende:
Hoe zit het met Tapia. Bod op hem afgewezen door Twente?
Lees net op Twitter dat Tapia en Feyenoord er al lang uit zijn, maar Feyenoord en Twente nog niet.quote:
Dat eerste is dan ook niet zo heel moeilijk; biedt hetzelfde salaris en hij is allang blijquote:Op zondag 27 december 2015 22:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lees net op Twitter dat Tapia en Feyenoord er al lang uit zijn, maar Feyenoord en Twente nog niet.
Verwacht morgen meer nieuws, als Van Geel weer aan het werk gaat.
Geloof niet dat die zoveel afwijzen kunnen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:04 schreef PIETR het volgende:
Hoe zit het met Tapia. Bod op hem afgewezen door Twente?
Ja, het lijkt me logisch dat de onderhandeling met de club het moeilijkste is ja. de vraag is meer hoe groot het gat is tussen vraagprijs en bod natuurlijk, dat kan 0.5-1 mln zijn, maar ook gerust 2-3 mln als Twente gek doet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat eerste is dan ook niet zo heel moeilijk; biedt hetzelfde salaris en hij is allang blij
Waarom zou Tapia over een maandje meer waard zijn da nu? Daarbij kan Twente maar beter snel gaan handelen aangezien ze een transferverbod van twee jaar boven het hoofd hangt.quote:Op zondag 27 december 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
De transferperiode duurt nog een maand.. waarom zou Twente nu al zaken doen.. als ze wachten wordt de prijs opgedreven
Als Twente wacht is de kans op meer clubs die interesse hebben aanzienlijk en dat verhoogt de prijs in een vrije markt economiequote:Op zondag 27 december 2015 23:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zou Tapia over een maandje meer waard zijn da nu? Daarbij kan Twente maar beter snel gaan handelen aangezien ze een transferverbod van twee jaar boven het hoofd hangt.
Dat transferverbod heeft er weinig mee te maken, als ze Tapia nu verkopen hebben ze alsnog geen geld om een speler te kopen. Die zullen zich gaan richten op transfervrije spelers / jeugd. En ze zullen hopen op een club die meer wil gaan betalen, geef ze geen ongelijk. Zie Wijnaldum / Fer, ging je ook niet bij het eerste en beste bod akkoord (niet dat de spelers te vergelijken zijn, maar de situatie wel)quote:Op zondag 27 december 2015 23:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zou Tapia over een maandje meer waard zijn da nu? Daarbij kan Twente maar beter snel gaan handelen aangezien ze een transferverbod van twee jaar boven het hoofd hangt.
Maar al eerder spelers transfervrij vastleggen, met het risico dat Tapia niet verkocht wordt, lijkt me al helemaal een doodvonnis.quote:Op maandag 28 december 2015 09:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat transferverbod heeft er weinig mee te maken, als ze Tapia nu verkopen hebben ze alsnog geen geld om een speler te kopen. Die zullen zich gaan richten op transfervrije spelers / jeugd. En ze zullen hopen op een club die meer wil gaan betalen, geef ze geen ongelijk. Zie Wijnaldum / Fer, ging je ook niet bij het eerste en beste bod akkoord (niet dat de spelers te vergelijken zijn, maar de situatie wel)
Oppermod.quote:
De kans is nogal zeer groot dat Ziyech gaat natuurlijk, ik weet niet of ze dan nog steeds Tapia moeten verkopen.quote:Op maandag 28 december 2015 13:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Maar al eerder spelers transfervrij vastleggen, met het risico dat Tapia niet verkocht wordt, lijkt me al helemaal een doodvonnis.
quote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef onlogisch het volgende:
http://global-vote.blogsp(...)html?m=1%3Cbr%20/%3E
Even voten jongens. Voting loopt tot vanavond.
Dirkgodtwitter:Kuyt twitterde op maandag 28-12-2015 om 18:11:37There is only one right answer! Vote! #feyenoord https://t.co/vrecqcLkYO https://t.co/ODZM1O6s2F reageer retweet
quote:Op maandag 28 december 2015 18:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Dirkgodtwitter:Kuyt twitterde op maandag 28-12-2015 om 18:11:37There is only one right answer! Vote! #feyenoord https://t.co/vrecqcLkYO https://t.co/ODZM1O6s2F reageer retweet
Done. Gaan we zowaar nog een prijs pakken.quote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef onlogisch het volgende:
http://global-vote.blogsp(...)html?m=1%3Cbr%20/%3E
Even voten jongens. Voting loopt tot vanavond.
quote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Done. Gaan we zowaar nog een prijs pakken.
Ik heb al 4 keer gestemd dus moet lukkenquote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Done. Gaan we zowaar nog een prijs pakken.
Ik mag maar 1x. Mijn vrouw is bang dat anders het internet straks op is.quote:Op maandag 28 december 2015 18:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb al 4 keer gestemd dus moet lukken
Elke dag 2x gestemd. Leek vanmiddag nog wel spannend te worden toen het gat steeds kleiner werd, maar nu niet meerquote:Op maandag 28 december 2015 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mag maar 1x. Mijn vrouw is bang dat anders het internet straks op is.
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2015 19:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Elke dag 2x gestemd. Leek vanmiddag nog wel spannend te worden toen het gat steeds kleiner werd, maar nu niet meer
Gewoon even Herrera halen. DOE HET MARTIN.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:52 schreef witteviool het volgende:
Tapia halen...
Vind ik "Acta non Verba" mooier.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:20 schreef Tortugal het volgende:
Facta non verba klinkt toch veel beter dan res non verba.. En facta kan je ook prima vertalen als daden.
Tja, veel te jong om iets zinnigs over te zeggen wmb maar aangezien we tegenwoordig in een Mickey mouse competitie ballen en de helft van onze middenvelders door het ijs zakt denk ik dat hij wel een toevoeging kan zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik weet het niet zo wat betreft die Tapia. Is dat nou echt zo'n bijzondere speler?
Kan wel aardig tegen een balletje schoppenquote:Op dinsdag 29 december 2015 09:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik weet het niet zo wat betreft die Tapia. Is dat nou echt zo'n bijzondere speler?
Het is ook wel een veelscorende speler of niet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja, veel te jong om iets zinnigs over te zeggen wmb maar aangezien we tegenwoordig in een Mickey mouse competitie ballen en de helft van onze middenvelders door het ijs zakt denk ik dat hij wel een toevoeging kan zijn.
Volgens mij is het niet echt een hele spannende voetballer. Kan prima ballen, maar of het nou beter is dan wat we hebben is maar de vraag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
Volgens mij niet maar welke middenvelder bij ons doet dat wel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is ook wel een veelscorende speler of niet?
Beter dan mr pornosnor dit seizoen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Tapia is wel aardig doelgericht hoor, scoorde vorig seizoen 5 goals in 17 potjes. Best aardig voor een verdediger/middenvelder.
Dit seizoen vooral geblesseerd geweest en als ie speelde was het kut want heel Twente is kut.
Feyenoord mist een type Marcel Brands.quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:59 schreef Scrummie het volgende:
Tapia is talentvol, meerdere posities inzetbaar. Ik zou hem halen, als er een middenvelder of verdediger vertrekt. Gebeurt dat niet; niet halen. Winterstop is wat mij betreft niet het moment door te selecteren en dan weer zo'n jonge jongen halen.
Als er niets vertrekt kan je wat mij betreft maar 1 ding doen, en alleen als er echt genoeg geld ligt; een echt goeie spits halen die er gelijk kan staan. Maar ik geloof niet dat we genoeg centjes hebben liggen.
Of een type Scrummie als TD.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord mist een type Marcel Brands.
Ik ook. Maar nog steeds wel hoor. Denk dat je hem nog niet moet afschrijven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Beter dan mr pornosnor dit seizoen.Ik had hoge verwachtingen van hem begin dit seizoen.
Het is niet onmogelijk om het tot TD te schoppen. Andre Boas Villa was ook geen voetballer voordat hij trainer werd.quote:
Dat lijkt mij sterk. Spelers die veel scoren, daar houdt van Geel niet van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is ook wel een veelscorende speler of niet?
Begrijp ik hieruit dat ik je stem heb?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:46 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk om het tot TD te schoppen. Andre Boas Villa was ook geen voetballer voordat hij trainer werd.
Welke spits heb je op het oog? Ik wil een nieuwe TD die een fatsoenlijke spits haalt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat ik je stem heb?
#MaasgebouwCoup
Je snapt dat ik dit soort zaken eerst met mijn (toekomstige) scouting dien te overleggen. Willen we in elke laag van de organisatie verbetering, beginnen we bij de scouting. Als daar geen spits uit komt die wij, als Feyenoord dus de volledige staf voldoende vinden, zullen hier eerst consequenties uit volgen voor het huidige scoutingsapparaat. Deze evaluatie zal direct plaats vinden na mijn aanstelling, en zodoende zal, indien dat nodig is, vanaf eind januari het nieuwe scoutingsapparaat in werking zijn. Logischerwijs hangt daar aan vast, tenzij er buitenkansjes zijn, dat we geen aankopen doen in januari zonder een goed rapport. In mijn periode als TD gaan we namelijk voor structuur en duidelijkheid, geen valse beloftes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Welke spits heb je op het oog? Ik wil een nieuwe TD die een fatsoenlijke spits haalt.
Mogelijk kan je natuurlijk ook wel iets met één van de schaduwlijstjes, zullen ook wel 40-45 spitsen op staan.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:17 schreef Sejt het volgende:
Scandinavië is een regio met jonge, leergierige en talentvolle spelers, die voor een relatief lage prijs op te pikken zijn. Op de velden van Sønderborg tot aan Tromsø lopen toekomstige sterren rond.
De nieuwe TD van Feyenoord, Scrummie, zal als een van zijn eerste taken een nieuw scouting apparaat op zetten. Gerucht gaat, dat de welbekende gemotiveerde scout genaamd Sejt aangesteld gaat worden door Scrummie. Sejt zal de velden in de Noordelijke landen voor Feyenoord af zal gaan, waar hij al een aantal ruwe diamanten op het oog heeft.
Samen zijn wij Feyenoord! Fok weet het beter.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je snapt dat ik dit soort zaken eerst met mijn (toekomstige) scouting dien te overleggen. Willen we in elke laag van de organisatie verbetering, beginnen we bij de scouting. Als daar geen spits uit komt die wij, als Feyenoord dus de volledige staf voldoende vinden, zullen hier eerst consequenties uit volgen voor het huidige scoutingsapparaat. Deze evaluatie zal direct plaats vinden na mijn aanstelling, en zodoende zal, indien dat nodig is, vanaf eind januari het nieuwe scoutingsapparaat in werking zijn. Logischerwijs hangt daar aan vast, tenzij er buitenkansjes zijn, dat we geen aankopen doen in januari zonder een goed rapport. In mijn periode als TD gaan we namelijk voor structuur en duidelijkheid, geen valse beloftes.
Neen, tenzij als assistent. Gio blijft gewoon hoofdtrainer. We kunnen wel kijken of jouw specifieke kwaliteiten ergens op Varkenoord te gebruiken zijn. Lijkt je dat wat?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:00 schreef satecl het volgende:
Mag ik me dan aanbieden als trainer? Al het middelmaat naar te tribune!
Nee, verhuur me dan maar naar Excelsior met een paar talentjes erbij. Halen wij Europees voetbal en gaan we stunten op Woudensteijn tegen spelers als Immers, Toornstra en Kramer,quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Neen, tenzij als assistent. Gio blijft gewoon hoofdtrainer. We kunnen wel kijken of jouw specifieke kwaliteiten ergens op Varkenoord te gebruiken zijn. Lijkt je dat wat?
Primaquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, verhuur me dan maar naar Excelsior met een paar talentjes erbij. Halen wij Europees voetbal en gaan we stunten op Woudensteijn tegen spelers als Immers, Toornstra en Kramer,
Laten we zeggen dat je een hypothetische zomerbudget voor 20 miljoen hebt (in onze dromen). Wie zou je halen en waarom wel/niet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat ik je stem heb?
#MaasgebouwCoup
Is Scrummie een mof?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:11 schreef Caland het volgende:
Duitsers aan het roer van Feyenoord. Als dat maar goed gaat.
De toilet rol.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:48 schreef Tortugal het volgende:
Scrummie, welke rol krijgt klaasweetalles?
Dit lijkt me een goede rol voor hem, passend bij zijn specifieke kwaliteiten. Hulde!quote:
U hoorde het hier voor het eerst. Uit Pluskut zelfs heb ik van horen zeggenquote:
Dat klopt sowieso niet. Ja, half jaartje gewoond.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
U hoorde het hier voor het eerst. Uit Pluskut zelfs heb ik van horen zeggen
Dat is beter dan een scheetje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:56 schreef Scrummie het volgende:
HahaIk moet hier wel een traantje laten met al deze support.
Zo noemen ze de Gemeente zelf ook echt. Ze houden van duidelijkheid die Duitsers.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso niet. Ja, half jaartje gewoond.
Ik zal het maar gewoon even zeggen;
Ik heb mijn jeugd in Vroomshoop doorgebracht. Een klein pittoresk dorpje aan de rand van Twente. Daarna ben ik tijdelijk in Enschede gaan samenwonen. Vervolgens weer terug naar Vroomshoop, en sinds een half jaartje bijna inwoner van metropool Hardenberg.
Bovenstaande mag gebruikt worden voor mijn toekomstige Wikipedia pagina zodra mijn aanstelling voltooid is.
Klopt. Maar dit is niet altijd zo geweest. Pas sind 20 jaar ofzo. Het was eerder gemeente Den Ham. Daar stond dan ook het gemeentehuis.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo noemen ze de Gemeente zelf ook echt. Ze houden van duidelijkheid die Duitsers.
[ afbeelding ]
Om Vroomshoop nou pittoresk te noemen. Daar komt zo'n beetje al het tuig van de regio vandaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klopt sowieso niet. Ja, half jaartje gewoond.
Ik heb mijn jeugd in Vroomshoop doorgebracht. Een klein pittoresk dorpje aan de rand van Twente. Daarna ben ik tijdelijk in Enschede gaan samenwonen. Vervolgens weer terug naar Vroomshoop, en sinds een half jaartje bijna inwoner van metropool Hardenberg.
Bovenstaande mag gebruikt worden voor mijn toekomstige Wikipedia pagina zodra mijn aanstelling voltooid is.
Je bent in de war met Fons Spooren. Daar krijg je jeuk van, op bepaalde plekken...quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:17 schreef Oldground het volgende:
Ik krijg altijd jeuk van Toon Gerbrands.
quote:De overstap van Kenneth Vermeer naar Feyenoord ging vrijwel geruisloos. Zeker als je het vergelijkt met andere spelers die Amsterdam verruilden voor Rotterdam. ''De supporters zien dat ik elke wedstrijd alles geef'', verklaart de doelman zelf.
''Uiteindelijk valt of staat daar een status bij. Bij presteren. Bij het laten zien wat je voor een club doet. Daaraan hoeven ze bij mij niet te twijfelen. Ik geef alles. Het gevoel dat ik Feyenoorder ben, is heel sterk'', aldus Vermeer in Voetbal International. Karim El Ahmadi vertelde onlangs dat de sluitpost Feyenoord kampioen kan maken, maar Vermeer gelooft daar niet zo in.
''Giovanni van Bronckhorst speelt de belangrijkste rol in de goede prestaties van Feyenoord. In alles merk je dat hij topvoetballer is geweest. Hij blijft onder alle omstandigheden relaxed en dat heeft zijn uitwerking op de groep. Van een trainer die zich gestrest gedraagt, gaan spelers zich ook gestrest gedragen.Van Bronckhorst straalt een aangename ontspannenheid uit. Alsof hij wil zeggen: Het komt goed. En zo voelen wij dat ook op het veld. Ik weet hoe onvergetelijk het is om kampioen te worden. En dat gevoel moet Feyenoord ook weer gaan ervaren. We zijn ertoe in staat.''
Nee, ik praat gewoon normaalquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:48 schreef H.FR het volgende:
Hé, Scrummie, je praat toch niet zoals Fredsj hè?
Nah. Klopt een beetje. Maar daarom woon ik er dan ook niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Om Vroomshoop nou pittoresk te noemen. Daar komt zo'n beetje al het tuig van de regio vandaan.
Alleen hierom al verdien je de functie als TD. (Dit gun je je ergste vijand niet).quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb mijn jeugd in Vroomshoop doorgebracht. Een klein pittoresk dorpje aan de rand van Twente.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:40 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen hierom al verdien je de functie als TD. (Dit gun je je ergste vijand niet).
Sure.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:39 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En de supporters trappen er allemaal in
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik praat gewoon normaal. Ook niet zoals van Geel, maar gewoon normaal. En zet me een paar weken in Rotterdam, en ik praat half Rotterdams. Ze noemen mij ook wel de accenten man.
quote:Want één overtreding en de UEFA zal een volgende straf uitschrijven. Het kan niet waar zijn dat 98 procent van de goedwillende supporters de dupe wordt van 200 man die sleutelbossen, neusdruppels en paraplus op het veld gaan gooien
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik praat gewoon normaal. Ook niet zoals van Geel, maar gewoon normaal. En zet me een paar weken in Rotterdam, en ik praat half Rotterdams. Ze noemen mij ook wel de accenten man.
Dat met die accenten heb ik ook grappig/handig is dat bij prankcalls enzo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:
Dat was ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Groot stuk tekst van Gudde:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)eeen-omtrent-stadion
maar dit:
[..]
Wat een neuzenactiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hier graag heel erg uitgebreid op in willen gaan, maar dat doe ik tijdens het afsluitende seizoen interview met Jan Dirk. Nu is dartsen even belangrijkerquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:05 schreef K.offie het volgende:
[..]
Zeg Scrummie, hoe je praat zal mij een zorg zijn. Waar ik wel in geïnteresseerd ben:
• Hoe vaak kom je op Varkenoord?
• Wat is je standpunt t.a.v. het nieuwe stadion?
• Wat vind je van ene meneer Gudde?
• Wie wordt onze nieuwe spits?
• Wanneer wordt Kongolo verlengd?
• Wat doen we met Vilhena?
Als je je muil tijdens de wedstrijd eens zou houden, zou je die ook eens kunnen gebruiken om te ademen. Had je al die neusdruppels niet nodig.quote:
Nope, zeer zeker niet. Al heeft Fons het geluk dat ik tot vandaag de dag nog nooit van hem gehoord had.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent in de war met Fons Spooren. Daar krijg je jeuk van, op bepaalde plekken...
Niet tijdens de nieuwjaarsborrel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou hier graag heel erg uitgebreid op in willen gaan, maar dat doe ik tijdens het afsluitende seizoen interview met Jan Dirk. Nu is dartsen even belangrijker
Hmmmz dan heb je vast een zwak voor Immers.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou hier graag heel erg uitgebreid op in willen gaan, maar dat doe ik tijdens het afsluitende seizoen interview met Jan Dirk. Nu is dartsen even belangrijker
Nee wacht. Er zijn toch geen mensen die sleutelbossen het veld op gooien? Serieus? Hoe kom je dan weer thuis?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Groot stuk tekst van Gudde:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)eeen-omtrent-stadion
maar dit:
[..]
Ik zie nu dat het een Nederlands onderonsje is. Het is je vergevenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:39 schreef K.offie het volgende:
[..]
Hmmmz dan heb je vast een zwak voor Immers.
Ik had gehoopt dat onze td (net als ik) leicester - man city zat te kijken
Geen probleem grote baas.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het een Nederlands onderonsje is. Het is je vergeven
Dat je het weet: ik heb graag een td met een visie
Een aparte bos met cokesleutels natuurlijk, duh.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee wacht. Er zijn toch geen mensen die sleutelbossen het veld op gooien? Serieus? Hoe kom je dan weer thuis?
Meen je dit?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef Scrummie het volgende:
Maar ze denken dus over netten. Dat is zo bijzonder afschuwelijk lelijk.
Zeker in de war met Immers. Vilhena speelde (vrijwel) nooit op #10.quote:Het is nog onduidelijk waar Tonny Vilhena zijn loopbaan zal gaan vervolgen, maar Danny Blind hoopt dat de middenvelder een goede keuze maakt. De bondscoach ziet in de Feyenoorder, die over een aflopend contract beschikt, namelijk een interessante speler voor het Nederlands elftal.
Blind zegt in het Algemeen Dagblad dat hij hoopt dat Vilhena veel minuten gaat maken: “Interessante speler. Sterk ventje. Ook hier (wijst naar zijn hoofd, red.). Die wil graag, dat hoor ik ook van Fred Grim bij Jong Oranje”, vertelt de keuzeheer. “Vilhena loopt door als hij pijntjes heeft. Die mekkert niet.”
“Toen Graziano Pellè bij Feyenoord in de spits stond, viel me op hoe goed Vilhena steeds bij hem aansloot als nummer 10”, vervolgt Blind. “Die kwaliteit zoek je, want Wesley Sneijder heeft in Oranje niet het eeuwige leven.'' De twintigjarige Vilhena speelde tot dusver 96 competitiewedstrijden voor Feyenoord en 21 wedstrijden voor Jong Oranje.
Inderdaad, en de keren dat hij op 10 speelde toen waren niet echt succesvol. Gewoon een onzin-verhaaltje om de schijn van partijdigheid weg te nemen.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker in de war met Immers. Vilhena speelde (vrijwel) nooit op #10.
Ik dacht eraan om S en GG om te draaien, dat zal vast een succes wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 09:01 schreef K.offie het volgende:
En ze hadden het ook over re-positionering van supporters. Het lijkt mij wel leuk om W en Z een wedstrijd om te draaienprobleem opgelost
Overduidelijk. Die man hoort op het toneel thuis.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Inderdaad, en de keren dat hij op 10 speelde toen waren niet echt succesvol. Gewoon een onzin-verhaaltje om de schijn van partijdigheid weg te nemen.
Verrek, nog niet eerder gelezen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:00 schreef DonRaja het volgende:
Die mongool van Oranje over Vilhena:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)chterlijk-zijn.dhtml
Of om nog ff wat meer onrust te trollen omtrent Vilhena, die er zelf immers ook van overtuigd is dat ie op tien hoort. "Trainer, hij zegt het ook!"quote:Op woensdag 30 december 2015 09:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Inderdaad, en de keren dat hij op 10 speelde toen waren niet echt succesvol. Gewoon een onzin-verhaaltje om de schijn van partijdigheid weg te nemen.
Godver, ik ben echt scheel...quote:Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Verrek, nog niet eerder gelezen.
Vilhena in de Sneijder rol, berghuis in de Robben rol. Die man is helemaal de weg kwijt...quote:Op woensdag 30 december 2015 09:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker in de war met Immers. Vilhena speelde (vrijwel) nooit op #10.
Je zou bijna zeggen dat ie Blind is. Oh wacht.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vilhena in de Sneijder rol, berghuis in de Robben rol. Die man is helemaal de weg kwijt...
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ie Blind is. Oh wacht.
Al schudt een aap met een ring aan je mouw, je vangt toch veel wind als je de bakens verzet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je van ranzige left overs een foto willen maken en delen...
De eenvoud zelve.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor Lex niks geks. Lex is een man van eenvoud.
Wie is die dikke de nieuwe spits die ze ergens uit de tweede Engelse divisie hebben opgepikt?quote:
Er komt een Feyenoord-city, maar waar en hoe weet geen mens.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:02 schreef Brammess het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het (nieuwe) stadion?
Dat is de pijnlijk correcte stand van zaken na 20 jaar overleg inderdaad...quote:Op woensdag 30 december 2015 16:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er komt een Feyenoord-city, maar waar en hoe weet geen mens.
Men zegt dat hij iets kan toevoegen met zijn ervaring.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie is die dikke de nieuwe spits die ze ergens uit de tweede Engelse divisie hebben opgepikt?
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de pijnlijk correcte stand van zaken na 20 jaar overleg inderdaad...
quote:2015 was weer een jaar, waarin vertraging werd opgelopen voor wat betreft de stadionplannen van Feyenoord. Natuurlijk baalt Gudde hiervan, maar dat het BAM-plan voor vernieuwbouw van de Kuip in maart sneuvelde is volgens hem alleen maar goed geweest voor Feyenoord. ''Het mislukte BAM-plan zie ik niet als een nederlaag. Integendeel.''
''Ik was blij dat het plan van BAM werd afgeblazen,'' vervolgt de algemeen directeur van Feyenoord tegenover RTV Rijnmond. ''Een aantal mensen van ons had al gezien dat dit plan niet deugde. Dit in tegenstelling tot het HNS-plan er voor, waarin wij zelf ook fouten hebben gemaakt, laat dat duidelijk zijn. Het BAM-plan klopte niet, omdat BAM de afspraken niet na kwam. De exploitatie was ook onvoldoende. Dat hadden wij al eerder gezien, maar het duurde voordat iedereen het door had. Uiteindelijk is dit een logische uitkomst. Het is jammer van het tijdverlies. Mark Koevermans en ik hadden al negen maanden eerder aangegeven dat dit een heilloze weg was. Dan werden er weer allerlei nieuwe technische plannen gemaakt, maar de uitkomst werd er niet beter van. Integendeel. Eerder minder.
Aan het eind van het jaar verscheen het plan rondom Feyenoord City: een gloednieuw gebied in Rotterdam Zuid, waarin het stadion van Feyenoord een van de trekpleisters moet worden. Gudde: ''Feyenoord City is een volstrekt andere uitgangspositie. Niet het stadion staat centraal, maar de gehele gebiedsontwikkeling. Er wordt gekeken of het gebied zo ontwikkeld kan worden, waardoor het stadion als aanjager kan fungeren en dat de exploitatie zo uitvalt dat Feyenoord er baat bij heeft. Er zitten enorm veel goede specialisten bij, dus we zijn erg eager om hierin een goede stap te maken. Het mislukken van het HNS-plan vind ik een persoonlijke nederlaag. Al blijf ik dat inhoudelijk nog steeds een goed plan vinden. Maar op het gebied van marketing/communicatie en in het mengen van supporters hebben wij fouten gemaakt. Al blijf ik ook zeggen dat de steun van de gemeente niet optimaal is geweest. Het BAM-traject trek ik mij helemaal niet aan. Sterker nog, wij hebben als directie daarin ons werk gedaan door te zeggen dat dit geen goede optie is. Het heeft tijdverlies veroorzaakt, maar ik zie dat niet als een nederlaag. Integendeel.''
Of Gudde het nieuwe/vernieuwde stadion van Feyenoord mee gaat maken als directeur weet hij niet. ‘’Dat is nog erg ver weg.’’ En ook op de vraag of het nieuwbouw of vernieuwbouw wordt, kan hij nog geen antwoord geven. ''In de komende maanden wordt naar locaties gekeken en daaruit moet blijken of nieuwbouw of vernieuwbouw het beste voor Feyenoord is. Dat laten we nog open.'
Ze weten dus nog niets, wat ik al zei. Ze weten niet precies waar, ze weten niet of het nieuwbouw of verbouw wordt. Ze weten alleen dat ze het megalomaner aan willen pakken dan eerst het plan was en dat terwijl een verfbeurtje al te ingewikkeld was om te regelen.quote:
Volgens mij is binnen dit nieuwe 'plan' een belangrijke verandering dat de Gemeente Rotterdam een veel grotere rol krijgt. In de vorige versies kwam Feyenoord met plannen en werden ze vervolgens afgeschoten door de Gemeente. Nu is de Gemeente direct vanaf het begin heel nauw betrokken, zo lijkt het.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze weten dus nog niets, wat ik al zei. Ze weten niet precies waar, ze weten niet of het nieuwbouw of verbouw wordt. Ze weten alleen dat ze het megalomaner aan willen pakken dan eerst het plan was en dat terwijl een verfbeurtje al te ingewikkeld was om te regelen.
HNS was kut. Dat trojka fiasco was kut. Dit nieuwe plan, is (van buiten) nog veel te vaag om iets over te roepen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze weten dus nog niets, wat ik al zei. Ze weten niet precies waar, ze weten niet of het nieuwbouw of verbouw wordt. Ze weten alleen dat ze het megalomaner aan willen pakken dan eerst het plan was en dat terwijl een verfbeurtje al te ingewikkeld was om te regelen.
Doe eens niet zo kritisch. Het is volkomen normaal dat het meer dan 8 jaar duurt om een plek voor een stadion te bepalen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pijlsnel.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Men zegt dat hij iets kan toevoegen met zijn ervaring.
Ik denk dat hij een schot in de roos wordt.quote:
De nederigheid, topclub onwaardig.quote:
Ik wens je een Feyenoordtopic-loos 2016 toe Badder. Bespaar ons je onzin in 2016. Echt.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De nederigheid, topclub onwaardig.
Dat je een felicitatie stuurt, dat snap ik en vind ik zelfs heel groot. Maar dit geeft je toch uitslag over je hele lijf. Wat een walgelijk gekruip zeg.
Was dit naar aanleiding van de overwinning op Celtic afgelopen November?
Jij vindt dit niet over de top?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wens je een Feyenoordtopic-loos 2016 toe Badder. Bespaar ons je onzin in 2016. Echt.
In die jaren was er nog een vorm van wederzijds respect in plaats van pure haat en nijd, die mensen hadden de oorlog nog meegemaaktquote:Op woensdag 30 december 2015 18:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet over de top?
Het doet me vooral weer denken aan Sjaak Swart bij DWDD.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
In die jaren was er nog een vorm van wederzijds respect in plaats van pure haat en nijd, die mensen hadden de oorlog nog meegemaakt
Totaal andere tijdsgeest iddquote:Op woensdag 30 december 2015 18:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
In die jaren was er nog een vorm van wederzijds respect in plaats van pure haat en nijd, die mensen hadden de oorlog nog meegemaakt
Wij zullen van hen ook zo'n brief hebben gehad inderdaad, maar dan onvoldoende gefrankeerd.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij zullen van hen ook zo'n brief hebben gehad inderdaad, maar dan onvoldoende gefrankeerd.
[..]
Wij zullen van hen ook zo'n brief hebben gehad inderdaad, maar dan onvoldoende gefrankeerd.
[..]
Oke Badder, dank je.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De nederigheid, topclub onwaardig.
Dat je een felicitatie stuurt, dat snap ik en vind ik zelfs heel groot. Maar dit geeft je toch uitslag over je hele lijf. Wat een walgelijk gekruip zeg.
Was dit naar aanleiding van de overwinning op Celtic afgelopen November?
De naam Stadionpark is al 10 jaar oud en is ontstaan in de gebiedsvisie van de gemeente. Toen al werd gesproken over de aantrekkingskracht van een nieuw stadion gesproken als aanjager voor een opknapbeurt van Zuid.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HNS was kut. Dat trojka fiasco was kut. Dit nieuwe plan, is (van buiten) nog veel te vaag om iets over te roepen.
Grote verschil is dat het nu niet alleen om een stadion gaat, maar om een heel gebied, en dus komt er meer van de gemeente. Er doen nu alleen een aantal mensen mee aan dat nieuwe plannetje die ik niet hoog heb zitten. Maar goed, dat is weer een heel ander verhaal.
De economische crisis heeft ook voor vertraging gezorgd vermoed ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef K.offie het volgende:
Voor mij voelt het alsof we 10 jaar jaar stil hebben gestaan en nu toch inzien dat die visie van 10 jaar geleden best prima was. Aan de andere kant vind ik het niet heel erg dat we zo'n 10 jaar extra in ons heerlijke kuipie hebben kunnen zitten
Wat te denken van de ondertussen voortschrijdende inzichten over gentrificatie.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De economische crisis heeft ook voor vertraging gezorgd vermoed ik.
quote:''Ik zei niet 'die is te groot', ik ging gewoon de strijd aan''
Dirk Kuyt maakte in het seizoen 1998/99 zijn debuut in de Eredivisie en voetbalt nu nog steeds. De blonde Katwijker is bezig aan zijn achttiende seizoen als prof en liet in de eerste helft van de voetbaljaargang bij Feyenoord zien dat hij het nog lang niet verleerd is. Kuyt maakt nog indruk met zijn absolute winnaarsmentaliteit en passie en zegt dat het eigenlijk al van kinds af aan in hem zit om maar te blijven gaan.
In een interview met De Telegraaf geeft de 35-jarige aanvaller aan dat hij zijn over-mijn-lijkmentaliteit van huis uit meekreeg. “Als je iets wilt bereiken, moet je alles geven. Dat is een eerste vereiste”, aldus Kuyt. Het zit hem naar eigen zeggen in de genen dat hij veel werk kan verzetten. Ter illustratie haalt hij aan dat hij in de jeugd van Quick Boys altijd kleiner was dan de anderen.
“Maar ik dacht nooit aan opgeven. Als ik tegenover een jongen stond die een kop groter was, of zelfs twee koppen groter, zei ik niet: ’Die is te groot voor mij.’ Daar ging ik gewoon de strijd mee aan, omdat ik in mijn eigen omgeving niks anders zag”, aldus Kuyt. Uiteindelijk was het FC Utrecht dat hem oppikte bij de Katwijkse amateurs. Op zijn zeventiende debuteerde Kuyt in het eerste en al met al bleef hij vijf jaar bij de club uit de Domstad.
Het was mede aan zijn ouders te danken dat Kuyt daadwerkelijk een doorbraak beleefde en het maakte bij FC Utrecht. In het hervorm christelijke dorp waar hij vandaan komt was de zondagsrust belangrijk. Toen FC Utrecht zich echter voor hem meldde en direct wilde aantrekken, lieten de ouders van Kuyt de beslissing aan hun tienerzoon. “Betaald voetbal spelen hield in dat ik ook op zondag moest spelen. Als ik mijn droom wilde volgen, zouden ze me steunen. Wat ieder ander daarvan vond, interesseerde ze niet.”
That's what she said.quote:''Ik zei niet 'die is te groot', ik ging gewoon de strijd aan''
Lex is net zo simpel als zijn voetbalkwaliteiten zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je van ranzige left overs een foto willen maken en delen...
Tja, er zijn mensen die zich voor minder beschamende 'schnabbels' onherkenbaar hebben laten maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Nutteloze feitjes
Weten jullie nog op het magistrale eeuw feest in 2008, dat er zo'n klein meisje optrad? Charice Pempenco was dat.
Da's nu dus een jochie.
Toen:
Nu:
[ afbeelding ]
eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng engquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:29 schreef klaasweetalles het volgende:
https://www.instagram.com/p/_9_OYBOMK3/?taken-by=kuyt
A.k.a. Guga.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:16 schreef Tortugal het volgende:
Vandaag vertrekt de spelersgroep naar Portugal.
Met oa Gustavo Hamer. De Braziliaanse Jordy Clasie.
?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:38 schreef Casestudy het volgende:
[..]
eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng eng
volgens mij vindt hij t engquote:
Pics van je straatquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:45 schreef MPC60 het volgende:
Schuurman z'n vriendin woont een straat bij mij vandaan. Relaxte gast.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:16 schreef Tortugal het volgende:
Vandaag vertrekt de spelersgroep naar Portugal.
Met oa Gustavo Hamer. De Braziliaanse Jordy Clasie.
Kut, ik mis de wedstrijd van RayBar.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar zou Lex aan denken op dit moment?
quote:
Dat hij Lewis wel verslagen zou hebbenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kut die macho Turk zit ook nog in het vliegtuig"quote:Op zondag 3 januari 2016 01:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe ...... Onzin zijn we wel klaar mee.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:36 schreef IkBenNietFries het volgende:
Feyenoord wil zich schijnbaar versterken met ene Assane Gnoukouri. De nieuwe Vieira.
http://www.feyenoordpings(...)patrick-vieira-.html
Dat komt dan ook vooral doordat sterke Italiaanse ploegen als Inter betere spelers dan deze Assane op de bank hebben zitten en in de basis hebben staan. Komt weinig aan spelen toe en wil graag naar een minder sterk team waar hij wél (vaak) aan spelen toe zal komen. Hij is immers talentvol en talenten groeien het beste als ze veel speeltijd krijgen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De nieuwe ...... Onzin zijn we wel klaar mee.
Wel mooi dat spelers van Italiaanse clubs ons nu als een stapje vooruit zien. Nog niet zo lang geleden was het andersom.
Hoe zou dirk reageren als zijn dochter met een neger thuiskwam? volgens mij is hij daar niet zo moeilijk inquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:29 schreef klaasweetalles het volgende:
https://www.instagram.com/p/_9_OYBOMK3/?taken-by=kuyt
Dat kind is 9 ofzo viezerik,quote:Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe zou dirk reageren als zijn dochter met een neger thuiskwam? volgens mij is hij daar niet zo moeilijk in
Het gaat om huur hè, dat lijkt me best realistisch.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:50 schreef Jorwol het volgende:
Geloof er geen reet van. Al zou het wel iets voor Van Geel zijn om nog een middenvelder te halen natuurlijk
Misschien als Vilhena en Immers weggaan, maar dat geloof ik ook nietquote:Op zondag 3 januari 2016 12:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat om huur hè, dat lijkt me best realistisch.
quote:Op zondag 3 januari 2016 13:13 schreef klaasweetalles het volgende:
We hebben geen spelers nodig
alleen een spits
Eens. Zo'n filmpje kun je ook van onze Lex makenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:53 schreef PIETR het volgende:
Dat 'Best Skills' filmpje van die Assene is niet heel bijzonder ofzo. Overbodig om zo'n speler te halen als je Nieuwkoop en Hamer al in de gelederen hebt.
Letterlijk iedereen hier zag dat Ziyech meer talent in zijn linker bijbal had dan Immers in zijn gehele lichaam, maar op de één of andere manier begreep Rutten dat niet. Eeuwig zonde, daar hadden we flink mee kunnen cashen en het kampioenschap was ook binnen geweest.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:03 schreef PIETR het volgende:
De enige speler die je zou moeten halen is Ziyech. Met hem erbij wordt je kampioen, ben ik van overtuigd.
Had natuurlijk eigenlijk al bij ons moeten spelen. Nog steeds een afgang dat hij na gesprekken met Rutten en Schreuder voor Twente koos. Omdat Immers beter werd bevonden op 10. Wat een onkunde.
Rutten wilde Chery hebbenquote:Op zondag 3 januari 2016 16:09 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen hier zag dat Ziyech meer talent in zijn linker bijbal had dan Immers in zijn gehele lichaam, maar op de één of andere manier begreep Rutten dat niet. Eeuwig zonde, daar hadden we flink mee kunnen cashen en het kampioenschap was ook binnen geweest.
quote:Op zondag 3 januari 2016 16:09 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen hier zag dat Ziyech meer talent in zijn linker bijbal had dan Immers in zijn gehele lichaam, maar op de één of andere manier begreep Rutten dat niet. Eeuwig zonde, daar hadden we flink mee kunnen cashen en het kampioenschap was ook binnen geweest.
Deze discussie is echt al 18937539x gevoerd, je kan wel merken dat het winterstop is. Overigens zou hij nu niet meer de hoogste prioriteit hebben, genoeg posities waar versterkingen harder nodig zijn, zoals verdedigende middenvelder en spits.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:31 schreef Tortugal het volgende:
Ziyech wilde de garantie dat hij altijd op 10 zou spelen, zulke garanties krijg je niet bij een professionele topclub. Simpel.
Niet zo raar toch als je een 10 bent?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:31 schreef Tortugal het volgende:
Ziyech wilde de garantie dat hij altijd op 10 zou spelen, zulke garanties krijg je niet bij een professionele topclub. Simpel.
Als je Ziyech kan krijgen en zijn enige eis is dat hij op tien wilt spelen, dan zou ik hem vandaag nog binnen halen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:31 schreef Tortugal het volgende:
We praten hier over Twente publiek he. Dat publiek dat spelers uitfluit als het slecht gaat enzo. Dan zou ik ook best pissig zijn. Maarja zijn wel de mensen die jouw salaris betalen blablabla.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je ziet zo als hij(Ziyech) zich nu gedraagt mag je blij zijn dat hij niet is gekomen.
Voor hetzelfde geld had hij bij ons gefaald. Was maar 2mln, zegt ook wat over zijn status op dat moment. En Immers was gewoon een gewaardeerde basiskracht op dat moment, met wie hij schijnbaar de concurrentie niet aandurfte.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je Ziyech kan krijgen en zijn enige eis is dat hij op tien wilt spelen, dan zou ik hem vandaag nog binnen halen.
Voor hetzelfde geld komt Jezus morgen op aarde.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had hij bij ons gefaald.
Ik moet het nog maar zien bij een club die bovenin mee draait. Het is nu wel alle ballen op Ziyech he.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld komt Jezus morgen op aarde.
Ik kan me op zich wel voorstellen dat je niet warm loopt voor een club die door fraude bijna de licentie verspeeldquote:Op maandag 4 januari 2016 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je ziet zo als hij(Ziyech) zich nu gedraagt mag je blij zijn dat hij niet is gekomen.
Ziyech kwam natuurlijk met veel verwachtingen naar FC Twente. Hij kwam niet om gezellig te kaarten met Hans en Kees van Vak P, maar zijn intentie was duidelijk. Het gaat niet om de club, maar om de carrière van Ziyech zelf. Je kiest niet voor de lol voor FC Twente.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me op zich wel voorstellen dat je niet warm loopt voor een club die door fraude bijna de licentie verspeeld
Klopt. Maar ook met broodvoetballers die enkel voor hun carriere komen kan je goed omgaan en die kunnen ook goed met jou omgaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech kwam natuurlijk met veel verwachtingen naar FC Twente. Hij kwam niet om gezellig te kaarten met Hans en Kees van Vak P, maar zijn intentie was duidelijk. Het gaat niet om de club, maar om de carrière van Ziyech zelf. Je kiest niet voor de lol voor FC Twente.
Lachwekkend dat Vak P nu met hun tokkiebrigade Ziyech met de neus op de feiten probeert te drukken.
Ziyech is slachtoffer van de misleiding geworden, dus hij heeft wel zeker iets te klagen. Al kan hij zelf ook zijn gebazel in de media, voor zover de persvoorlichter hem daar vrij in laat, minderen.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook met broodvoetballers die enkel voor hun carriere komen kan je goed omgaan en die kunnen ook goed met jou omgaan.
Kan me voorstellen dat hij daar nu geen zin meer in heeft met een club die de boel op probeert te lichten waardoor jij als speler bijna geen club meer had gehad
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:36 schreef IkBenNietFries het volgende:
Feyenoord wil zich schijnbaar versterken met ene Assane Gnoukouri. De nieuwe Vieira.
http://www.feyenoordpings(...)patrick-vieira-.html
Ja maar nieuwe Vieira..quote:Op maandag 4 januari 2016 09:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie een speler die loopt als Seedorf, met de handelingssnelheid van Immers, die alle tijd van de wereld krijgt en met een paar houterige schoten en diepteballen komt. Van Bruins kun je zelfs nog een beter filmpje maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |