De begroting van PSV is 60 miljoen meen ik. Zowel uit sponsoring, recettes als merchandising haalt Feyenoord meer poen binnen. Het verschil wordt gemaakt door de exploitatie van het stadion. Over het geheel haalt PSV meer geld op en kan dus ook meer uitgeven aan salarissen. Maar dan nog vind ik het teleurstellend dat Feyenoord slechts incidenteel beter presteert dan PSV.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omzet. Dat zegt dus niks. Want tegenover omzet staan kosten. Of denk je dat eigenaar zijn van een stadion gratis is?
We winnen wel vaker van PSV dan zij van ons, dus dat is opzich nog wel positief.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De begroting van PSV is 60 miljoen meen ik. Zowel uit sponsoring, recettes als merchandising haalt Feyenoord meer poen binnen. Het verschil wordt gemaakt door de exploitatie van het stadion. Over het geheel haalt PSV meer geld op en kan dus ook meer uitgeven aan salarissen. Maar dan nog vind ik het teleurstellend dat Feyenoord slechts incidenteel beter presteert dan PSV.
Voor drie miljoen en een salaris van één haal je dat wel ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:47 schreef Henrys het volgende:
Of haal een keer een topspeler die zich al bewezen heeft ipv de hoofdprijs voor middelmaat te betalen \
Je schiet er alleen geen fuck mee op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We winnen wel vaker van PSV dan zij van ons, dus dat is opzich nog wel positief.
Hector Herrera kan geweldig ballen, kan naar genoeg andere clubs als zijn rol daar uitgespeeld is. Komt nooit in de Eredivisie spelen, al is het maar door het salaris. Krijg je Guardado-taferelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:52 schreef witteviool het volgende:
Tapia halen...
Haal dan Marvelous Nakamba van Vitesse. Een speler die veel meer bij Feyenoord past, loopvermogen heeft, keihard werkt, agressief is, een geweldige techniek + inzicht heeft.
Tapia ligt altijd op de grond te huilen.
Of anders een Hector Herrera van FC Porto bijvoorbeeld, die is daar ook op een zijspoor beland. Met Vilhena en Vejinovic (wat beiden technisch gezien hele leuke voetballers zijn) win je de oorlog niet. Er moet meer gestreden worden op het veld.
Eens, buitenspelers hebben vaak een dip, en daar komen ze altijd wel overheen. Schaken is beter als Bilal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:47 schreef Henrys het volgende:
Of haal een keer een topspeler die zich al bewezen heeft ipv de hoofdprijs voor middelmaat te betalen (Vejinovic,Bilal,Toornstra) en talenten als Woudenberg en Manu te verhuren of voor een habbekrats te verkopen.
Schaken hadden we ook nog kunnen gebruiken die is een van de beste spelers van ADO en is minstens 2x zo goed als Bilal
ik zeg in ieder geval seizoen afmaken...quote:Vilhena: "Zoals het nu gaat, hoef ik niet per se weg"
Wil Feyenoord nog wat verdienen aan Tonny Vilhena dan moeten ze hem in januari verkopen maar de middenvelder hoeft niet zo nodig weg
Het contract van twintigjarige middenvelder loopt komende zomer af en een aantal clubs zouden geïnteresseerd zijn in hem. "Ik hou me er eerlijk gezegd niet zo mee bezig", vertelde Vilhena tegen Voetbal International. "Ik heb het bij Feyenoord nog steeds geweldig naar mijn zin, de sfeer in de groep is goed en ik krijg complimenten van de trainers."
"Vooral Jan Wouters is veel met me bezig, geeft me tips waar ik echt iets aan heb. Je merkt dat hij zelf vroeger op dezelfde positie heeft gespeeld. Zoals het nu gaat, hoef ik niet per se weg, eerlijk gezegd. Dan wacht ik liever tot de zomer. Ondanks dat ik niet heel veel speel, voel ik toch dat ik een belangrijke bijdrage kan leveren aan de prestaties van Feyenoord."
"Door de schorsing van Simon Gustafson sta ik nu in het elftal. Dat is prettig want op die manier kan ik nog iets van ritme opdoen. Daarna komen er nog zat moeilijke wedstrijden aan: Ajax-uit, PSV-thuis, Vitesse-uit. Speciale opdrachten
quote:Jens Toornstra heeft niet de intentie om Feyenoord in januari te verlaten. Net als Lex Immers wil de middenvelder blijven vechten voor zijn plaats.
Vorige week gaf Immers al aan dat hij de moed niet wil opgeven, en Toornstra doet dat evenmin. "Een gesprek met Martin van Geel over een transfer? Nee, nog niet", zei de 26-jarige speler in gesprek met FC Afkicken. Toornstra kwam dit seizoen tot acht optredens in de Eredivisie.
Lees meer: Beenhakker wil niet meer naar De Kuip
"Ik heb niet het idee dat Giovanni van Bronckhorst snel gaat wisselen, maar ik hoop nog steeds dat er opeens een kans komt die ik dan zal aangrijpen. Ik wil niet te snel opgeven, al weet je het nooit in de voetballerij." Toornstra en Immers zijn hun basisplek kwijtgeraakt door de komst van Simon Gustafson en Marko Vejinovic.
Jens Toornstra, die vorig seizoen slechts drie competitieduels van Feyenoord miste, heeft in De Kuip nog een contract tot medio 2018. De verbintenis van Lex Immers bij de Rotterdammers is een jaar eerder verlopen.
Ja ze zitten ook met zijn allen te wachten op beenhakker in de kuipquote:Leo Beenhakker heeft nog steeds een slecht gevoel bij zijn vertrek bij Feyenoord. Hij wil zijn gezicht dan ook niet meer laten zien in De Kuip.
In januari 2011 moest Beenhakker als technisch directeur zijn spullen pakken, onder meer omdat hij volgens directeur Eric Gudde 'te oud' was. In NRC Handelsblad vertelt Don Leo dat hij daarom niet meer in De Kuip komt. "Ik ga mezelf geen pijn doen. Er zijn een paar mensen die ik niet meer wil zien. Dan ga ik het ook niet opzoeken."
Of een vertrek van Gudde daar verandering in zal brengen, kan Beenhakker niet zeggen. "Daar neem ik geen voorschot op. Ik heb sindsdien niet meer de behoefte gehad om naar het stadion te gaan. Er zijn diverse mensen geweest die getracht hebben me toch zover te krijgen, ik doe het gewoon niet. Klaar."
Hij kan toch gewoon half anoniem in een willekeurig vak gaan zitten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja ze zitten ook met zijn allen te wachten op beenhakker in de kuip
Ik vond Beenhakker een mongool, dus die hoef ik inderdaad niet meer terug te zien in De Kuip.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja ze zitten ook met zijn allen te wachten op beenhakker in de kuip
Ik wil niemand meer van Vitesse. De vorige twee spelers die daar vandaan komen zijn ook drama.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:52 schreef witteviool het volgende:
Tapia halen...
Haal dan Marvelous Nakamba van Vitesse. Een speler die veel meer bij Feyenoord past, loopvermogen heeft, keihard werkt, agressief is, een geweldige techniek + inzicht heeft.
Tapia ligt altijd op de grond te huilen.
Of anders een Hector Herrera van FC Porto bijvoorbeeld, die is daar ook op een zijspoor beland. Met Vilhena en Vejinovic (wat beiden technisch gezien hele leuke voetballers zijn) win je de oorlog niet. Er moet meer gestreden worden op het veld.
Niets is sterker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:11 schreef exile79 het volgende:
http://global-vote.blogsp(...)-vs-BENFICA.html?m=1
Even stemmen nog. Hebben maar een kleine voorsprong
80 procentquote:Op zaterdag 26 december 2015 11:11 schreef exile79 het volgende:
Gênant dit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:11 schreef exile79 het volgende:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gezellig kerstdiner gehad Badder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |