Vragen naar de bekende weg natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nubs kunnen rond de 12-13 weken pas en alleen recht van de zijkant. Nekplooimetingsechos leveren meestal de beste nub plaatjes!
Mooi 3d plaatje, wil je in de OP?
Ah okayquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:25 schreef Arja het volgende:
[..]
Ivf, geen icsi bij ons. Leuk dat je ook een meisje krijgt!
Fien fijn dat de echo goed was. Ik vind 3d in deze fase altijd een beetje eng
Mijn motto is: hoe vaak ben ik nou zwanger in mijn leven? Het is zo tof en bijzonder om te zien dus ik heb dat er gewoon voor over. En dat is dan net wat eerder het geslacht weet dan met 20 weken is bonus maar daar had ik nog op kunnen wachten. Ik zeg lekker doen dus!quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:31 schreef Molo het volgende:
Wat een goed nieuws zeg!
Gefeliciteerd Myrr en toffe echo's en meisjes baby on the way
Nu wil ik het ook stiekem wel weten dus twijfel nu voor een pretecho voor geslachtsbepaling
Haha ja ik had goed gegoktquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:46 schreef Arja het volgende:
[..]
Haha jij had gelijk met je nergens op gebaseerde gevoel![]()
Hoe is het met de harde buiken? En hoe voelt dat eigenlijk?
Chanty ook bijna echo, leuk! Maar de nub was geloof ik al meisje toch?
Mijn man vond wachten tot de 20 weken echo prima, maar ik wilde zelf eerder het geslacht weten. Inmiddels is hij ook rete nieuwsgierigquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:39 schreef Molo het volgende:
Het is meer dat ik mezel voorgenomen had me niet gek te laten maken en niet aan 'die onzin' mee te doen. Maar stiekem ben ik toch wel heel benieuwd nu
Eens kijken wat er hier in de buurt zit en wat het kost
(Baby draagzak is hier net binnen, wil ik ook snel met mijn neefje uitproberen![]()
Geduld, I haz none)
Voorgevoel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man vond wachten tot de 20 weken echo prima, maar ik wilde zelf eerder het geslacht weten. Inmiddels is hij ook rete nieuwsgierigNog 2 daagjes en dan weten we het
Dat had ik wel, ik dacht vanaf het begin dat het een jongen zou zijn. Maar na de meisjes nub op de nekplooimeting echo weet ik het niet meerquote:
Ik ben zo benieuwd! Wij nemen niemand mee naar de pretecho, wij doen alles met ons tweeënquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:30 schreef Dot. het volgende:
Ik vond de pretecho ook zoveel leuker dan de 20 weken, want dan is er juist ruimte om even lang naar het snoetje te kijken en de teentjes uitgebreid te tellen enzo. Bij de 20 weken echo gingen ze er bij mij toch sneller overheen en is het meer vinkjes zetten dan je een leuk half uur met je baby bezorgen.
En zo konden we ook de oma's meenemen, want die wilde ik er bij de 20 weken echo niet bij hebben.
Precies dat. Wij hadden mijn moeder en een beste vriendin mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:30 schreef Dot. het volgende:
Ik vond de pretecho ook zoveel leuker dan de 20 weken, want dan is er juist ruimte om even lang naar het snoetje te kijken en de teentjes uitgebreid te tellen enzo. Bij de 20 weken echo gingen ze er bij mij toch sneller overheen en is het meer vinkjes zetten dan je een leuk half uur met je baby bezorgen.
En zo konden we ook de oma's meenemen, want die wilde ik er bij de 20 weken echo niet bij hebben.
Principes zet je lekker overboord onder het mom van hormonenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:39 schreef Molo het volgende:
Oh gaat niet om het geld hoor, maar om principe, ofzo
Vrij kansloos
Maar ga morgen even kijken waar het kan
oh, die principes verweken net zo hard als je bekken, hormonen galorequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:39 schreef Molo het volgende:
Oh gaat niet om het geld hoor, maar om principe, ofzo
Vrij kansloos
Maar ga morgen even kijken waar het kan
Ja bekken zit inmiddels lekker los. Moet morgen even advies vragen aan bekkenbodemfysioquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die principes verweken net zo hard als je bekken, hormonen galore![]()
Ik ben benieuwd
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:31 schreef Arja het volgende:
Myrr goed gedaan! Gefeliciteerd met jullie zoontje en veel geluk samen.
Angelaatje een knipper, fijn!
Ik ben helemaal hyper en verliefd. We krijgen een meisje![]()
En ze had een gevuld maagje en de blaas was vol en het hoofdje was groot genoeg en ze heeft een neusbotje. Alles leek goed voor zo ver nu te zien. En ze was zo actief in mijn buik. Zo wonderlijk dat ik daar niks van merk. Ze is sowieso een wonder!
Een meisje! Eindelijk shoppen.
Het mag in de OP als een mod dit leest en anders komt het wel in het volgende topic.
[ link | afbeelding ]
Maar wat ik al zei: die 20 weken echo is medisch best wel spannend. En de pretecho is dan voor de leuk, om te gluren oa naar geslacht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bekken zit inmiddels lekker los. Moet morgen even advies vragen aan bekkenbodemfysio
En LOL, echt te erg wel, niet eens vier weekjes kunnen wachten
Jij dacht een meisje toch? Ik ook, Koos denkt een jongetje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |