Het scheelt een maandquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:52 schreef Xanteh het volgende:
Zag wel een mooie echo langskomen gisteren van MarjolijntjeF is toch iets jonger dan mijn C? (Mei 2012)
Haha jij had gelijk met je nergens op gebaseerde gevoelquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:40 schreef Sicilia het volgende:
Knipper voor Angelatje![]()
En een meisje voor Arja, ik wist het![]()
Super leuk en mooie foto!
Ja duidelijke meisjesnub maar die kon nog veranderen die week.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:46 schreef Arja het volgende:
[..]
Haha jij had gelijk met je nergens op gebaseerde gevoel![]()
Hoe is het met de harde buiken? En hoe voelt dat eigenlijk?
Chanty ook bijna echo, leuk! Maar de nub was geloof ik al meisje toch?
Wat leuk Arja, een ICSI meisje:-) net als hier;-)quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:31 schreef Arja het volgende:
Myrr goed gedaan! Gefeliciteerd met jullie zoontje en veel geluk samen.
Angelaatje een knipper, fijn!
Ik ben helemaal hyper en verliefd. We krijgen een meisje![]()
En ze had een gevuld maagje en de blaas was vol en het hoofdje was groot genoeg en ze heeft een neusbotje. Alles leek goed voor zo ver nu te zien. En ze was zo actief in mijn buik. Zo wonderlijk dat ik daar niks van merk. Ze is sowieso een wonder!
Een meisje! Eindelijk shoppen.
Het mag in de OP als een mod dit leest en anders komt het wel in het volgende topic.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hadden we de intake over de prenatalediagnostiek. Helaas is een NIPT test niet mogelijk omdat ze daarmee niet de translocatie met chromosoom 14 kunnen zien dus hebben we gekozen voor een vlokkentest. Deze vindt plaats op 14 januari. Best spannend allemaal. De uitslag van de sneltest krijgen we op 20 januari.
Ivf, geen icsi bij ons. Leuk dat je ook een meisje krijgt!quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:12 schreef VintageGirl het volgende:
[..]
Wat leuk Arja, een ICSI meisje:-) net als hier;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:25 schreef Fien10 het volgende:
Nu doet 'ie t wel! We moeten een vlokkentest omdat ik zelf drager ben van een cromosoomtranslocatie, 14:21 om precies te zijn.
Dat op zn rug is trouwens nog het dooierzakje. 9 weken en 5 dagen. 28 juli uitgerekend.
Is er trouwens met 9.5 een NUB te zien?
nee, nubs kunnen rond de 12-13 weken pas en alleen recht van de zijkant. Nekplooimetingsechos leveren meestal de beste nub plaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi 3d plaatje, wil je in de OP?disclaimer
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:25 schreef Fien10 het volgende:\
Neuh, en die is sowieso alleen te zien (en een conclusie aan te verbinden) als de echofoto precies vanaf de zijkant is genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Myrr! Wat woog Joa?And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |