Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:43 schreef Myrr het volgende:
Zo. Poeh hey! Werd om kwart over twee vannacht wakker met lichte weeën. Toen weer verder gaan slapen tot om kwart over drie 2 dikke pangen en een heleboel water. Direct weeën en van de zaal naar een verloskamer gebracht waar de weeën echt heel heftig werden. Het ging zo snel allemaal dat ik geen pijnstilling meer mocht. Kreeg al heel snel pers drang, maar hoofdje stond nog niet dus moest anders liggen en vijf persen later was hij er om kwart over zes.
De weeën duurden echt 2 en halve minuut en kwamen non stopDus een hele snelle en effectieve bevalling, mag volgende keer echt wel wat rustiger (of met een pomp).
Joa(Djowah)
Overmorgen mogen we naar huis toe, hij doet het perfect.
Ik las het als pijnstillingspompje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:01 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd Myrr!dat wordt dus vuurwerk vanaf de bank of bed!
Begrijp ik nou goed dat je de voorkeur aan een vacuumverlossing geeft voor een volgende keer?
Om 'm terug te duwen of tegen te houden. Nog even genieten van dat natuurgeweld.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee ik denk dat ze een vacuümpomp bedoelt hoor, wie hoopt daar nou niet op![]()
Gefeliciteerd Myrr!
Zó herkenbaar. Succes!quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:27 schreef Fien10 het volgende:
Gefeliciteerd Myr!! Wat snel gegaan zeg! Geniet lekker van elkaar.![]()
Ik zit in de wachtkamer van het ziekenhuis te wachten op een afspraak, maar ik vind het echt een hel. Ik hoor iedereen die zo uit kijkt naar een echo maar ik knijp hem alleen maar of de beeb het nog wel zal doen.. En dan droomde ik vannacht van een echo waarop het hartje niet meer klopte. Van mij mag het snel een week of 8 verder zijn en dat alles dan ook nog in orde is met de beeb.
Wat een mooie zin! Wij willen ook graag een 2e, en vroeg mij ook af hoe ik dat ga doen maar deze zij geeft vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:31 schreef Piekie81 het volgende:
Myrr, gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo goed gaat!
Ela, bij een tweede (en derde en vierde enz) hoef je je liefde niet te delen, je hart wordt gewoon een stuk groter![]()
En met het delen van tijd en aandacht komt het ook goed. Als de baby slaapt, kan je samen met de oudste(n) quality time hebben. Tuurlijk voelt het soms naar dat je jezelf niet kunt opsplitsen en egoïstisch want de oudste heeft niet om een broertje of zusje gevraagd. Maar jij en C zijn zulke mooie en liefdevolle ouders, dat komt echt goed! Zelfs als N wat tijd nodig heeft om te wennen, dan weet ik zeker dat jullie haar die tijd met alle liefde en in alle vertrouwen en geborgenheid zullen geven.
Ohh, wat mooi geschreven en rake woorden, dankjewelquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:31 schreef Piekie81 het volgende:
Myrr, gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo goed gaat!
Ela, bij een tweede (en derde en vierde enz) hoef je je liefde niet te delen, je hart wordt gewoon een stuk groter![]()
En met het delen van tijd en aandacht komt het ook goed. Als de baby slaapt, kan je samen met de oudste(n) quality time hebben. Tuurlijk voelt het soms naar dat je jezelf niet kunt opsplitsen en egoïstisch want de oudste heeft niet om een broertje of zusje gevraagd. Maar jij en C zijn zulke mooie en liefdevolle ouders, dat komt echt goed! Zelfs als N wat tijd nodig heeft om te wennen, dan weet ik zeker dat jullie haar die tijd met alle liefde en in alle vertrouwen en geborgenheid zullen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |