Paar weken en dan haakt iedereen weer afquote:Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
31 december... Nog even een dagje genieten van de rust op de sportschool.
Januari wordt weer een drama
Vaak blijft er 1 hangen. Die respecteer ikquote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar weken en dan haakt iedereen weer af
zal zo af en toe binnen komen hangenquote:
komt zeker omdat die zo dik is dat die vast is komen te zitten op een hometrainerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vaak blijft er 1 hangen. Die respecteer ik
Haha lolquote:Op donderdag 31 december 2015 14:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt zeker omdat die zo dik is dat die vast is komen te zitten op een hometrainer
Momentje hoor! Ik zou het vastleggen op film/fotoquote:Op donderdag 31 december 2015 15:45 schreef JDude het volgende:
Misschien wel de laatste fax van 2015.
Geprobeerd, paste niet binnen de 16 megapixels.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Momentje hoor! Ik zou het vastleggen op film/foto
Ik ben vorig jaar in december 2x per week geweest, in januari 1 a 2 x per week en daar na eigenlijk niet meer. Vannacht loopt gelukkig mijn lidmaatschap af a 45 euri de maandquote:Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
31 december... Nog even een dagje genieten van de rust op de sportschool.
Januari wordt weer een drama
De tering. Die sportscholen "lopen" ook echt binnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in december 2x per week geweest, in januari 1 a 2 x per week en daar na eigenlijk niet meer. Vannacht loopt gelukkig mijn lidmaatschap af a 45 euri de maand.
Zeker een oliebollenscheet?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik daxht fax
Was het een windvan 8 seconden lang
Wat een kutjaar!quote:
ja leukquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 1 van 2016!!!!!!
Zal ik vanaf nu gaan tellen hoeveel faxen tot 2017?
Op vakantie zonder wifi in het faxhuis wordt het lastigquote:
turdturf lijst bijhoudenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op vakantie zonder wifi in het faxhuis wordt het lastig
Lolquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:19 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Gisteren sliep ik al om 22:15
, ow wacht eergisteren ondertussen
.
dan moet je een vriendin zoeken of vrouw inhurenquote:
man kan ook hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je een vriendin zoeken of vrouw inhuren
Het zijn wel natte inkt faxenquote:
quote:
fijn dat we eindelijk weten hoe het zit hèquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Met die nieuwe informatie die ik gisteren kreeg over het woord fax. Ik lig dubbel.
Het verklaar iig een boel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fijn dat we eindelijk weten hoe het zit hè
quote:
Dit is app groep exclusieve informatie dames en heren. Piewdepiewquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Met die nieuwe informatie die ik gisteren kreeg over het woord fax. Ik lig dubbel.
staat gewoon op Twitterquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is app groep exclusieve informatie dames en heren. Piewdepiew
Informatie van Twitter geloven, appgroep is betrouwbaarder.quote:
welke appgroep?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Informatie van Twitter geloven, appgroep is betrouwbaarder.
viespeukquote:
Ruim 2 per dag voor mij. Ver ondermaats.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik sta geloof ik op 4 dit jaar nu
Baas boven baas
Respect voor jouw toner navul systeem!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ruim 2 per dag voor mij. Ver ondermaats.
Morgen weer werken dus dan stijg ik weer naar 3 à 4 per dag verwacht ik (langer wakker en meer eten+koffie)
Viel mij ook weer tegen inderdaad...quote:
flink bijlezen, to-do/prioriteitenlijstje maken. Ik zie dat ik me deze week niet hoef te vervelen.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
flink bijlezen, to-do/prioriteitenlijstje maken. Ik zie dat ik me deze week niet hoef te vervelen.
Schijnbaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jahoor alles waussas hier
Jij ook??
Godver.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Spuit 11, of was het een vaste substantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |