Paar weken en dan haakt iedereen weer afquote:Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
31 december... Nog even een dagje genieten van de rust op de sportschool.
Januari wordt weer een drama
Vaak blijft er 1 hangen. Die respecteer ikquote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar weken en dan haakt iedereen weer af
zal zo af en toe binnen komen hangenquote:
komt zeker omdat die zo dik is dat die vast is komen te zitten op een hometrainerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vaak blijft er 1 hangen. Die respecteer ik
Haha lolquote:Op donderdag 31 december 2015 14:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt zeker omdat die zo dik is dat die vast is komen te zitten op een hometrainer
Momentje hoor! Ik zou het vastleggen op film/fotoquote:Op donderdag 31 december 2015 15:45 schreef JDude het volgende:
Misschien wel de laatste fax van 2015.
Geprobeerd, paste niet binnen de 16 megapixels.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Momentje hoor! Ik zou het vastleggen op film/foto
Ik ben vorig jaar in december 2x per week geweest, in januari 1 a 2 x per week en daar na eigenlijk niet meer. Vannacht loopt gelukkig mijn lidmaatschap af a 45 euri de maandquote:Op donderdag 31 december 2015 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
31 december... Nog even een dagje genieten van de rust op de sportschool.
Januari wordt weer een drama
De tering. Die sportscholen "lopen" ook echt binnen.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in december 2x per week geweest, in januari 1 a 2 x per week en daar na eigenlijk niet meer. Vannacht loopt gelukkig mijn lidmaatschap af a 45 euri de maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |