quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:19 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Gisteren sliep ik al om 22:15
, ow wacht eergisteren ondertussen
.
dan moet je een vriendin zoeken of vrouw inhurenquote:
man kan ook hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je een vriendin zoeken of vrouw inhuren
Het zijn wel natte inkt faxenquote:
quote:
fijn dat we eindelijk weten hoe het zit hèquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Met die nieuwe informatie die ik gisteren kreeg over het woord fax. Ik lig dubbel.
Het verklaar iig een boel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fijn dat we eindelijk weten hoe het zit hè
quote:
Dit is app groep exclusieve informatie dames en heren. Piewdepiewquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Met die nieuwe informatie die ik gisteren kreeg over het woord fax. Ik lig dubbel.
staat gewoon op Twitterquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is app groep exclusieve informatie dames en heren. Piewdepiew
Informatie van Twitter geloven, appgroep is betrouwbaarder.quote:
welke appgroep?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Informatie van Twitter geloven, appgroep is betrouwbaarder.
viespeukquote:
Ruim 2 per dag voor mij. Ver ondermaats.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik sta geloof ik op 4 dit jaar nu
Baas boven baas
Respect voor jouw toner navul systeem!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ruim 2 per dag voor mij. Ver ondermaats.
Morgen weer werken dus dan stijg ik weer naar 3 à 4 per dag verwacht ik (langer wakker en meer eten+koffie)
Viel mij ook weer tegen inderdaad...quote:
flink bijlezen, to-do/prioriteitenlijstje maken. Ik zie dat ik me deze week niet hoef te vervelen.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
flink bijlezen, to-do/prioriteitenlijstje maken. Ik zie dat ik me deze week niet hoef te vervelen.
Schijnbaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jahoor alles waussas hier
Jij ook??
Godver.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Spuit 11, of was het een vaste substantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |