abonnement Unibet Coolblue
pi_158515531


Achtergrond/Setting: (Alternatief)
De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.

Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.

De Nasleep:


* Incl. fallout.wikia-links

Fallout 1 en 2:
Developer: Black Isle Studios
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998

Fallout: Tactics:
Developer: Micro Forté
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: 2001

Fallout 3 en 4:
Developer en Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015
Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta
Fallout 4 DLC: TBA

Fallout: New Vegas:
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2010
DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road

SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas


BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!

SPOILER: Fallout 4 Trailers & Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fallout 4 Concept Art
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tot slot :

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_158516614
pi_158520958
Wat is eigenlijk het hoogste charisma level dat je al dan niet tijdelijk kunt bereiken?
  vrijdag 25 december 2015 @ 15:14:41 #4
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158521201
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is eigenlijk het hoogste charisma level dat je al dan niet tijdelijk kunt bereiken?
10 is max, maar als je de bobblehead pas pakt nadat je 10 hebt wordt het definitief 11. Met kleding kan je het dan ook nog definitief hoger maken. Met daarboven op nog met drank tijdelijk nóg hoger. Ik schat rond de 16 of 17.
When all else fails, you always have delusion.
pi_158521623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:14 schreef Mirel het volgende:

[..]

10 is max, maar als je de bobblehead pas pakt nadat je 10 hebt wordt het definitief 11. Met kleding kan je het dan ook nog definitief hoger maken. Met daarboven op nog met drank tijdelijk nóg hoger. Ik schat rond de 16 of 17.
Ik had 23 charisma met kleding, drank en drugs. Maar hoger kom ik helaas niet. Heb dus 33 mensen in m'n settlement, maar wil meer :P
pi_158521703
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:14 schreef Mirel het volgende:

[..]

10 is max, maar als je de bobblehead pas pakt nadat je 10 hebt wordt het definitief 11. Met kleding kan je het dan ook nog definitief hoger maken. Met daarboven op nog met drank tijdelijk nóg hoger. Ik schat rond de 16 of 17.
Bijna goed


... en da's alleen met kleding, met wat meds zou ik 't tijdelijk kunnen verhogen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 15:36 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik had 23 charisma met kleding, drank en drugs. Maar hoger kom ik helaas niet. Heb dus 33 mensen in m'n settlement, maar wil meer :P
Oeh... da's goed...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  vrijdag 25 december 2015 @ 16:18:52 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158522275
Ik heb 99 maar dat komt door een Mod. :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158522603
Inmiddels 28 charisma, en 40 mensen in settlement.

*O*
pi_158525115
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:38 schreef PicoMMP het volgende:
Inmiddels 28 charisma, en 40 mensen in settlement.

*O*
Zonder modjes ? Hoe heb je dat geflikt ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_158526429
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 19:59 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Zonder modjes ? Hoe heb je dat geflikt ?
Zonder mods. Ik speel op de ps4.

10 CHR + Charisma bobblehead (+1)

Party Boy/Girl perk level 2 (drank is dan dubbel CHR)

Kleding:
Reginald's suit (+3 CHR)
Militia hat (+1)
Fashionable glasses (+1)

Consumables:
Grape mentats (+5)
Beer (+2)
Dirty Wastelander (+2)
Day Tripper (+3)
X-cell (+2)

Maakt alles bij elkaar 30 Charisma en dus 40 settlers.

Ook nog geprobeerd verschillende Gwinnett biertjes (stout, ale, brew, etc.) proberen te stacken, maar dat had geen effect.
pi_158526510
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 21:15 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Zonder mods. Ik speel op de ps4.

10 CHR + Charisma bobblehead (+1)

Party Boy/Girl perk level 2 (drank is dan dubbel CHR)

Kleding:
Reginald's suit (+3 CHR)
Militia hat (+1)
Fashionable glasses (+1)

Consumables:
Grape mentats (+5)
Beer (+2)
Dirty Wastelander (+2)
Day Tripper (+3)
X-cell (+2)

Maakt alles bij elkaar 30 Charisma en dus 40 settlers.

Ook nog geprobeerd verschillende Gwinnett biertjes (stout, ale, brew, etc.) proberen te stacken, maar dat had geen effect.
Damn impressive.... en dan heb ik nog twee leg armor met +1 charisma, dus die hadden er dan ook nog bijgekund. Dan heb ik die drugs en drank toch onderschat.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_158527145
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:18 schreef jogy het volgende:
Ik heb 99 maar dat komt door een Mod. :').
Damn, 109 settlers in je kamp rondlopen. En ik raak al in de war als het er 20 zijn. (Wie doet er nou wat? ;( )
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158528834
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Damn, 109 settlers in je kamp rondlopen. En ik raak al in de war als het er 20 zijn. (Wie doet er nou wat? ;( )
Bij mij doen vrouwen in blauwe jurken het voedsel, mannen in tuxedo's de barretjes en weapons en vrouwen in rode jurken de overige winkels.
pi_158531801
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:36 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Bij mij doen vrouwen in blauwe jurken het voedsel, mannen in tuxedo's de barretjes en weapons en vrouwen in rode jurken de overige winkels.
Ik heb ze allemaal bandanas gegeven, maar evengoed raak ik in de war.
Ik wou dat het spel een item laat opgloeien oid als je naar een settler wijst die met dat item bezig is. :)
Of hun voorhoofden tatoeëren! O-)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 26 december 2015 @ 01:19:42 #15
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158533037
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal bandanas gegeven, maar evengoed raak ik in de war.
Ik wou dat het spel een item laat opgloeien oid als je naar een settler wijst die met dat item bezig is. :)
Of hun voorhoofden tatoeëren! O-)
Hadden ze (bethesda) echt veel beter kunnen aanpakken.

Hiervoor hadden ze Fallout Shelter uitgebracht.
Waar ook t overzicht niet altijd lekker was.

Maar geef een "settler" gewoon een random naam en een overzicht in pipboy waar diegene op dat moment mee bezig is en je hebt t al een stuk minder lastig. Jammer dat ze het niet zo hebben aangepakt.
pi_158535089
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:19 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hadden ze (bethesda) echt veel beter kunnen aanpakken.

Hiervoor hadden ze Fallout Shelter uitgebracht.
Waar ook t overzicht niet altijd lekker was.

Maar geef een "settler" gewoon een random naam en een overzicht in pipboy waar diegene op dat moment mee bezig is en je hebt t al een stuk minder lastig. Jammer dat ze het niet zo hebben aangepakt.
Settlements doen sowieso niets behalve wat geld en eten/drinken elke paar ingame dagen genereren.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158566519
Dit vind ik Fallout games ook altijd super. Die holotapes die je kan vinden en waar een verhaal in zit.

http://fallout.wikia.com/wiki/The_New_Squirrel.

Zijn 3 holotapes die je kan vinden en dan heb je klein verhaaltje om te luisteren. Best grappig gedaan.
  zondag 27 december 2015 @ 14:18:47 #18
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158567304
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Dit vind ik Fallout games ook altijd super. Die holotapes die je kan vinden en waar een verhaal in zit.

http://fallout.wikia.com/wiki/The_New_Squirrel.

Zijn 3 holotapes die je kan vinden en dan heb je klein verhaaltje om te luisteren. Best grappig gedaan.
Check ook de holotapes bij de Atom Cats Garage ;)

Geruchten over DLC dat het onderwater zou zijn:
http://www.parentherald.c(...)nderwater-set-up.htm (dat filmpje is trouwens gewoon een gast die hetzelfde lult als wat in het artikel staat)
quote:
a modder named xxdeathknight72xx discovered that there is a harpoon gun hidden within the game's code and revealed that it was really designed for underwater use since bubbles come out every time the gun is fired.
Ander filmpje.

En hier nog een artikel met nog 6 andere geruchten. Moet deze nog helemaal lezen maar ik denk dat een ander gerucht over de maan is. In het museum in Concord in het begin is er ergens een herdenkingssteen over een oorlog die de VS had op de maan.
http://whatculture.com/ga(...)ssible-locations.php

[ Bericht 14% gewijzigd door Mirel op 27-12-2015 14:27:20 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_158572798
Loop ik rond bij the Castle, krijg ik weer van die typhus radiant quests door die radio aldaar :(
Flesje bier
  zondag 27 december 2015 @ 18:12:34 #20
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_158574910
Ik zit een beetje vast hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: SneakyDutchDude
  zondag 27 december 2015 @ 18:21:02 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158575184
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 18:12 schreef Radjan het volgende:
Ik zit een beetje vast hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik had precies hetzelfde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 27 december 2015 @ 18:27:45 #22
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_158575408
quote:
19s.gif Op zondag 27 december 2015 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Haha, ik had precies hetzelfde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je in de kamer waar Shaun zit ?
PSN: SneakyDutchDude
pi_158575446
Herkenbare struggle, ik heb daar een half uur rondgelopen met 0 idee wat ik moest doen. Je kunt gewoon door het glas met hem praten :')
Flesje bier
  zondag 27 december 2015 @ 18:31:48 #24
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_158575572
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 18:28 schreef Gezicht het volgende:
Herkenbare struggle, ik heb daar een half uur rondgelopen met 0 idee wat ik moest doen. Je kunt gewoon door het glas met hem praten :')
Tering joch reageert nergens op :( zal wel verwend zijn.
PSN: SneakyDutchDude
  zondag 27 december 2015 @ 18:32:01 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158575577
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Radjan het volgende:

[..]

Bedoel je in de kamer waar Shaun zit ?
Ja.

En zorg dat je goed zit voor de MEGA PLOT TWIST
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 27 december 2015 @ 18:49:27 #26
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_158576016
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2015 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja.

En zorg dat je goed zit voor de MEGA PLOT TWIST
WHOOOO die had ik ff niet zien aankomen.
PSN: SneakyDutchDude
pi_158576403
Net aangekomen bij Vault 81. Ben benieuwd. Vaults zijn altijd wel tof om doorheen te gaan.
  zondag 27 december 2015 @ 19:29:35 #28
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_158577002
Kan je ergens zien hoever je in het spel ben en vooral de main story ?
PSN: SneakyDutchDude
pi_158577532
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Net aangekomen bij Vault 81. Ben benieuwd. Vaults zijn altijd wel tof om doorheen te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 december 2015 @ 23:13:14 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158587912
quote:
9s.gif Op zondag 27 december 2015 17:00 schreef Gezicht het volgende:
Loop ik rond bij the Castle, krijg ik weer van die typhus radiant quests door die radio aldaar :(
Je kan de speaker uitzetten met een schakelaar op de mast.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158590724
Godverdomme man wat is dat een kutmissie in Vault 81. Je hoeft maar aangeraakt te worden en je hebt die disease te pakken grrrrr.

Al de 20e keer opnieuw gestart en nog steeds word ik telkens weer door eentje gebeten.
pi_158590784
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Godverdomme man wat is dat een kutmissie in Vault 81. Je hoeft maar aangeraakt te worden en je hebt die disease te pakken grrrrr.

Al de 20e keer opnieuw gestart en nog steeds word ik telkens weer door eentje gebeten.
Zorg dat je geen follower bij je hebt, want door een bug krijg jij die ziekte wanneer je follower gebeten wordt. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158590818
Vanmiddag in Dunwich Borers geweest, een van de vetste locaties in het spel. Alleen jammer dat ze er dan geen quest of diepgaande lore (iig diepgaander dan die terminalas en flashbacks) aan vasthangen.
Flesje bier
  maandag 28 december 2015 @ 00:44:03 #34
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_158590876
Als je nog een X-01 power armor zoekt; op deze locatie staat er sowieso een (mits je level 28+ bent). Incl. fusion core en fully upgraded (mk. III)

Edit: voor die mk. III moet je level 36+ hebben lees ik nu

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Joran-Joran op 28-12-2015 01:04:01 ]
  maandag 28 december 2015 @ 01:03:32 #35
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_158591239
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 17:07 schreef DeeCruise het volgende:

[..]
Zocht jij nog een X-01 armor? Zie mijn post hierboven!

[ Bericht 44% gewijzigd door Joran-Joran op 28-12-2015 01:19:21 ]
  maandag 28 december 2015 @ 01:09:39 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158591332
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 00:41 schreef Gezicht het volgende:
Vanmiddag in Dunwich Borers geweest, een van de vetste locaties in het spel. Alleen jammer dat ze er dan geen quest of diepgaande lore (iig diepgaander dan die terminalas en flashbacks) aan vasthangen.
Het bedrijf komt ook voor in Fallout 3. Dus als je meer achtergrond wil kun je dat nog eens spelen en naar hun hoofdkwartier gaan. Verder is de naam van het bedrijf een referentie naar een verhaal van Lovecraft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_158591726
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 00:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Zorg dat je geen follower bij je hebt, want door een bug krijg jij die ziekte wanneer je follower gebeten wordt. :)
Pffff lekker dan. Dacht al waarom heb ik steeds die disease terwijl ik echt niet geraakt ben. Nog best pittig maar gelukkig nu gehaald.

En nu een eigen kamer in Vaul 81 ;)
  maandag 28 december 2015 @ 01:38:57 #38
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158591816
Ik dacht dat je die -10hp sowieso krijgt wanneer je de quest doet. Idee achter de quest is om je de keuze te geven om de serum zelf te gebruiken of aan het zieke kind geven.
When all else fails, you always have delusion.
pi_158591906
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 01:38 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat je die -10hp sowieso krijgt wanneer je de quest doet. Idee achter de quest is om je de keuze te geven om de serum zelf te gebruiken of aan het zieke kind geven.
Naja ik heb niks opgelopen en heb dus die cure aan dat kind gegeven. Draait wel mooie muziek in die vault :o Ohja en een nieuwe follower O+
pi_158591912
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 01:38 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat je die -10hp sowieso krijgt wanneer je de quest doet. Idee achter de quest is om je de keuze te geven om de serum zelf te gebruiken of aan het zieke kind geven.
Nope, als je geen follower bij je hebt en zelf niet gebeten wordt dan kom je onder de ziekte uit. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158591921
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Godverdomme man wat is dat een kutmissie in Vault 81. Je hoeft maar aangeraakt te worden en je hebt die disease te pakken grrrrr.

Al de 20e keer opnieuw gestart en nog steeds word ik telkens weer door eentje gebeten.
Dat is vreemd...

Ik ben er in 1 keer doorheen gelopen zonder geïnfecteerd te worden.
Ik dacht eigenlijk dat je als buitenstaander van de vault sowieso niet geïnfecteerd kon worden.
  maandag 28 december 2015 @ 02:50:20 #42
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_158592606
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 01:46 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat is vreemd...

Ik ben er in 1 keer doorheen gelopen zonder geïnfecteerd te worden.
Ik dacht eigenlijk dat je als buitenstaander van de vault sowieso niet geïnfecteerd kon worden.
Heb je die videokaart al gekregen? Bevalt ie?
  maandag 28 december 2015 @ 07:03:28 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158593099
Het gaat om -10 HP, zo boeiend is dat niet toch? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 28 december 2015 @ 09:20:27 #44
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158593974
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 01:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het bedrijf komt ook voor in Fallout 3. Dus als je meer achtergrond wil kun je dat nog eens spelen en naar hun hoofdkwartier gaan. Verder is de naam van het bedrijf een referentie naar een verhaal van Lovecraft.
Was het in deel 3 ook niet zo'n flashbackgebeuren? Vet hoor :)
Ben nu bijna level 50, moet nog een intensieve vriendschap, een grote blije settlement en 100 items craften. Dan uitspelen via de nucleair family variant (2de playthrough) en de platinum is binnen :')
pi_158595390
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 07:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat om -10 HP, zo boeiend is dat niet toch? :D
Voor mij is het meer het feit dat je een permanent icoontje in je pipboy hebt staan die je er de rest van het spel aan herinnert dat je een ziekte mee draagt. Kleine kinderen gaan schijnbaar dood aan de ziekte maar de speler kan prima doorleven zo. Enige liefdesrelaties vinden het allemaal prima want schijnbaar is het niet besmettelijk. Hoe weten ze dat zo zeker? Zijn ze allemaal cum-laude afgestudeerd aan de Vault-Tec University of Medicine?

Ik neem aan dat dat joch dus niet meer dan 10 hitpoints had. Gek, gezien kinderen niet dood te krijgen zijn.

Immersion breaking. :{
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158595682
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 02:50 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Heb je die videokaart al gekregen? Bevalt ie?
Ja, heb ik ontvangen en eergisteren ingebouwd. Werkte niet in 1 keer, ik moest blijkbaar eerst de bios updaten maar duurde even voor ik dat door had.

Ik heb er gisteren een uur mee gespeeld. Staat nu op ultra high en dat ziet er goed uit. Ook nog geen framedrops gezien, maar misschien komt dat nog.

Tot zover zeer tevreden :)
  maandag 28 december 2015 @ 12:35:02 #47
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158597665
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 11:00 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ja, heb ik ontvangen en eergisteren ingebouwd. Werkte niet in 1 keer, ik moest blijkbaar eerst de bios updaten maar duurde even voor ik dat door had.

Ik heb er gisteren een uur mee gespeeld. Staat nu op ultra high en dat ziet er goed uit. Ook nog geen framedrops gezien, maar misschien komt dat nog.

Tot zover zeer tevreden :)
Onderaan staan nog wat tweaks die voor mij nieuw zijn:

http://wccftech.com/fallo(...)ov-219-support-more/

Dat van de interval naar 1 zetten was algemeen bekend maar dat onderaan dus niet :) De vergelijkimages zijn best handig.
When all else fails, you always have delusion.
pi_158601494
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:35 schreef Mirel het volgende:

[..]

Onderaan staan nog wat tweaks die voor mij nieuw zijn:

http://wccftech.com/fallo(...)ov-219-support-more/

Dat van de interval naar 1 zetten was algemeen bekend maar dat onderaan dus niet :) De vergelijkimages zijn best handig.
Thanks, staan goede tips in.
pi_158635251
Eindelijk heb ik het gevoel een beetje goed bezig te zijn. Combat shotgun _O_

Klopt het dat de vendors al je legendary weapons en kogels maar voor een spotprijsje aannemen? En dan vaak ook niet eens genoeg geld hebben om je uit te betalen? Mijn geld groeit veel te langzaam, omdqat ik steeds kogels nodig heb. De missie "Dig Site" was echt om te huilen, de ene legendary enemy na de andere (mijn buddies deden het meeste werk omdat mijn kogels op waren). Ik speel op hard trouwens, dus misschien is dit wel normaal.

Ook zoek ik nog een goed heavy weapon (eventueel goed na modden). Laatst vond ik een missile launcher bij een super mutant maar dat ding is ook te slecht voor woorden.
The show must go on
  Eindredactie Games dinsdag 29 december 2015 @ 15:13:24 #50
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158636000
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:50 schreef Kokoswater het volgende:
Eindelijk heb ik het gevoel een beetje goed bezig te zijn. Combat shotgun _O_

Klopt het dat de vendors al je legendary weapons en kogels maar voor een spotprijsje aannemen? En dan vaak ook niet eens genoeg geld hebben om je uit te betalen? Mijn geld groeit veel te langzaam, omdqat ik steeds kogels nodig heb. De missie "Dig Site" was echt om te huilen, de ene legendary enemy na de andere (mijn buddies deden het meeste werk omdat mijn kogels op waren). Ik speel op hard trouwens, dus misschien is dit wel normaal.

Ook zoek ik nog een goed heavy weapon (eventueel goed na modden). Laatst vond ik een missile launcher bij een super mutant maar dat ding is ook te slecht voor woorden.
Prijzen bij vendors zijn afhankelijk van je charisma, perks en dergelijke. Je kunt ook zo'n stripboekreeks/skill books vinden die je betere prijzen geeft. Verder kun je voordat je een vendor aanspreekt een heleboel kledingstukken gebruiken die je +2 CHR geven, brillen voor +1, en consumables nuttigen (veelal alcoholische versnaperingen) die je +1 of +2 CHR geven. Scheelt alweer heel wat.

Voor eenvoudig geld verdienen:

1. Unlock een paar grote, goede settlements
2. Zorg voor de basics (genoeg water/stroom/defense/recruitment beacon)
3. Bouw de hele teringbende vol met Muttfruit-boompjes (probeer praktische rijen te maken)
4. Zet een paar (ammo/weapon) vendors neer op diezelfde settlements
5. Eens per, dnno, 24 uur ofzo even je settlements checken en Muttfruit oogsten
6. Muttfruit inleveren bij vendor in ruil voor ammo

Je 'eigen' vendors kun je evt. nog in investeren zodat ze meer te besteden hebben.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_158636563
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Prijzen bij vendors zijn afhankelijk van je charisma, perks en dergelijke. Je kunt ook zo'n stripboekreeks/skill books vinden die je betere prijzen geeft. Verder kun je voordat je een vendor aanspreekt een heleboel kledingstukken gebruiken die je +2 CHR geven, brillen voor +1, en consumables nuttigen (veelal alcoholische versnaperingen) die je +1 of +2 CHR geven. Scheelt alweer heel wat.

Voor eenvoudig geld verdienen:

1. Unlock een paar grote, goede settlements
2. Zorg voor de basics (genoeg water/stroom/defense/recruitment beacon)
3. Bouw de hele teringbende vol met Muttfruit-boompjes (probeer praktische rijen te maken)
4. Zet een paar (ammo/weapon) vendors neer op diezelfde settlements
5. Eens per, dnno, 24 uur ofzo even je settlements checken en Muttfruit oogsten
6. Muttfruit inleveren bij vendor in ruil voor ammo

Je 'eigen' vendors kun je evt. nog in investeren zodat ze meer te besteden hebben.
Ik heb 8 charisma, moet genoeg zijn toch? :P In settlements heb ik (nog) niet echt interesse. Ik doe het wel met quest mony en wapens die ik verkoop.

Maar bedankt voor je antwoord :)
The show must go on
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:41:15 #52
85962 ioko
I Appear Missing
pi_158637137
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:28 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ik heb 8 charisma, moet genoeg zijn toch? :P In settlements heb ik (nog) niet echt interesse. Ik doe het wel met quest mony en wapens die ik verkoop.

Maar bedankt voor je antwoord :)
Wat wel goed kan helpen is om in één settlement water purifiers te zetten, een aantal. Je kunt dan elke 24 (ingame) uur een aantal purified water halen in de workbench. Hiermee kun je jezelf healen en als je er genoeg hebt, ook verkopen.

Bescherm de purifiers wel, ze kunnen worden aangevallen. Je moet ze trouwens in water zetten, dus het kan niet overal.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  Eindredactie Games dinsdag 29 december 2015 @ 16:14:37 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158638539
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef ioko het volgende:

[..]

Wat wel goed kan helpen is om in één settlement water purifiers te zetten, een aantal. Je kunt dan elke 24 (ingame) uur een aantal purified water halen in de workbench. Hiermee kun je jezelf healen en als je er genoeg hebt, ook verkopen.

Bescherm de purifiers wel, ze kunnen worden aangevallen. Je moet ze trouwens in water zetten, dus het kan niet overal.
Is ook een manier inderdaad, hoewel Muttfruits veel sneller gaat :)
Je moet er wel even een paar uur in investeren, maar als 't eenmaal draait heb je gewoon een steady income.

Op den duur had ik een stuk of 8 settlements die alleen naar Muttfruits verbouwden. Ik kon per oogstronde bij iedere settlement in ieder geval 100+ Muttfruits (sommige wel 300) ophalen die iets van 5 caps per stuk opleveren.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_158644393
Mijn Spectacle City begint toch best wel tof te worden. :7

For great justice!
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:08:23 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158644402
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:08 schreef Q. het volgende:
Mijn Spectacle City begint toch best wel tof te worden. :7

[ afbeelding ]
Wauw :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:09:26 #56
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158644435
Ik heb nooit iets met settlements gedaan, dus ik ben benieuwd hoeveel caps de vendors daar kunnen hebben. De 800 in Diamond City en Goodneighbor vind ik altijd zo weinig. Zou graag in bulk veel kogels die ik niet gebruik willen verkopen maar dat lukt niet altijd :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_158644520
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wauw :o
Er kan nog meer bij. Gelukkig komen er weer wat vrije dagen aan. :+
For great justice!
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:12:29 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158644564
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:08 schreef Q. het volgende:
Mijn Spectacle City begint toch best wel tof te worden. :7

[ afbeelding ]
Nice _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_158644685
Even een keer een andere settlement dan Starlight, Castle of Sanctuary. Nog niet af, moet nog wat zinvols verzinnen voor de opslagruimtes.

pi_158645004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:09 schreef Mirel het volgende:
Ik heb nooit iets met settlements gedaan, dus ik ben benieuwd hoeveel caps de vendors daar kunnen hebben. De 800 in Diamond City en Goodneighbor vind ik altijd zo weinig. Zou graag in bulk veel kogels die ik niet gebruik willen verkopen maar dat lukt niet altijd :P
Settlements bouwen is echt het tofste onderdeel van het spel. :P Alle quests heb ik al lang gedaan. Inmiddels level 80 en alleen nog maar die stomme radiant quests te doen dus dan maar bouwen. :7
For great justice!
pi_158645611
Ik heb inmiddels wel ALLE bomen bij alle settlements gescrapt dus ik moet nu hout gaan kopen om verder te kunnen bouwen. :')
For great justice!
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:34:47 #62
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158645612
Er is zeker nog niks bekend over wat de season pass eigenlijk inhoudt he?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:45:22 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158646083
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Maraca het volgende:
Er is zeker nog niks bekend over wat de season pass eigenlijk inhoudt he?
Nope. Daarom is het ook achterlijk dat ie er überhaupt al is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:46:26 #64
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158646132
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope. Daarom is het ook achterlijk dat ie er überhaupt al is.
Ja _O- maar koop hem pas als ik weet wat ik ga krijgen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:06:31 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158646960
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja _O- maar koop hem pas als ik weet wat ik ga krijgen :P
Terecht. Heb voor Witcher ook geen Season Pass gekocht, al lijkt die wel de moeite te zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_158647421
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Terecht. Heb voor Witcher ook geen Season Pass gekocht, al lijkt die wel de moeite te zijn.
Ik was net begonnen met de eerste DLC van Witcher 3 toen Fallout 4 uit kwam. Geen andere game meer aangeraakt sindsdien. :')
For great justice!
  Eindredactie Games dinsdag 29 december 2015 @ 20:23:34 #67
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158647584
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Terecht. Heb voor Witcher ook geen Season Pass gekocht, al lijkt die wel de moeite te zijn.
Oh hell yeah. Net klaar met HoS, geniaal weer.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:09:32 #68
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_158652169
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:08 schreef Q. het volgende:
Mijn Spectacle City begint toch best wel tof te worden. :7

[ afbeelding ]
Is dit op dat eiland? Zo ja, hoe maak je daar een settlement..?
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:12:31 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158652297
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik was net begonnen met de eerste DLC van Witcher 3 toen Fallout 4 uit kwam. Geen andere game meer aangeraakt sindsdien. :')
HoS is echt geweldig. Daar moet je echt eens verder mee hoor :Y
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Frontpage dinsdag 29 december 2015 @ 23:40:59 #70
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_158657323
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:09 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Is dit op dat eiland? Zo ja, hoe maak je daar een settlement..?
De stroom aanzetten :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_158666986
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De stroom aanzetten :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"een paar" _O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158667281
Ik heb inmiddels grote plannen voor een mooie settlement op Starlight Drive In maar ik ben bang dat ik al snel tegen de maximale omvang aan ga lopen. PS4 dus niet te fixen met mods. :P
For great justice!
pi_158667696
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:07 schreef Q. het volgende:
Ik heb inmiddels grote plannen voor een mooie settlement op Starlight Drive In maar ik ben bang dat ik al snel tegen de maximale omvang aan ga lopen. PS4 dus niet te fixen met mods. :P
Volgens mij is er wel iets van een bug dat als je wapens uit je inventory dropt en weer oppikt in je settlement je de maximale omvang kan vergroten, ook op PS4.
Flesje bier
pi_158667841
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 12:24 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Volgens mij is er wel iets van een bug dat als je wapens uit je inventory dropt en weer oppikt in je settlement je de maximale omvang kan vergroten, ook op PS4.
Tof, ik zal eens googlen. :7

Gevonden!

https://www.reddit.com/r/(...)eliminating_the_max/
For great justice!
  woensdag 30 december 2015 @ 14:03:15 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158670400
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Oh hell yeah. Net klaar met HoS, geniaal weer.
Moet die verdomme nog steeds uitspelen (vanilla dan)
  Eindredactie Games woensdag 30 december 2015 @ 14:11:40 #76
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158670650
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Moet die verdomme nog steeds uitspelen (vanilla dan)
Mijn GOTY, mos def.

(/rent weg, want heiligenschennis in dit topic)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_158670832
Mwa, vind Fallout 4 ook geen GotY eigenlijk. Toch wel een gevalletje overhyped.
Flesje bier
pi_158676774
Man ik moet echt een keer verder gaan met de MQ. Moet nog steeds naar DC gaan :') Maarja ik was en ben nog druk met bepaalde zones af te gaan. Zone 1 en 2 heb ik helemaal doorzocht en nu ben ik met zone 3 bezig ;) Maar toch wil ik nu een keer wel verder gaan, anders heb ik heel de map verkent voordat ik een keer naar DC ben geweest haha :P
pi_158679440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Man ik moet echt een keer verder gaan met de MQ. Moet nog steeds naar DC gaan :') Maarja ik was en ben nog druk met bepaalde zones af te gaan. Zone 1 en 2 heb ik helemaal doorzocht en nu ben ik met zone 3 bezig ;) Maar toch wil ik nu een keer wel verder gaan, anders heb ik heel de map verkent voordat ik een keer naar DC ben geweest haha :P
Dat met die map verkennen. Ik heb het andersom gedaan en ben toch een beetje geschrokken,

Heb eerst de MQ gedaan via een bepaald pad in de hoop later nog een shitload aan sidequests te mogen doen. Helaas is dit praktisch niet aan de orde. Dit itt FO3 en Vegas, waar ik voor mijn gevoel nog steeds niet klaar mee ben en gemiddeld elk jaar nog eens een playthrough aan waag.

FO4 voelt een stuk leger aan.

Een willekeurige ervaring,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Fallout 3 was het nog zo vet om bv. die oude knar haar viool terug te vinden, of zo af en toe vanuit een Terminal een quest voorgeschoteld te krijgen.

Mis ik die quests nou gewoon? Of zijn ze er niet.

Om tijd te vullen ga ik geen settlement bouwen oid. Hadden ze die functionaliteit maar gebruikt voor meer diepgang in de game.
pi_158681411
Ik mis de quests ook hoor, ze zijn er gewoon niet. Met Skyrim kostte het mij 3 jaar om op dit punt uit te komen waar ik nu zit. FO4 heeft gewoon veel minder.
For great justice!
  woensdag 30 december 2015 @ 19:02:28 #81
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158682309
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:30 schreef Q. het volgende:
Ik mis de quests ook hoor, ze zijn er gewoon niet. Met Skyrim kostte het mij 3 jaar om op dit punt uit te komen waar ik nu zit. FO4 heeft gewoon veel minder.
Ah, ik dacht even dat ik m'n game had gesloopt maar iedereen lijkt hier last van te hebben. Had al zo'n vermoeden toen ik de trophylist bekeek; die van FO3 is in mijn herinnering veel uitgebreider qua SQ trophies..
Is iemand het gelukt om zo'n Settlement op max happiness te krijgen? Ben met The Castle bezig maar ik lijk niet boven de 84 uit te komen, ik mag alleen niet meer bouwen :(
pi_158683045
Lees en hoor dat helaas vaker ja. Ken je toch wel zien dat de wereld, settlements bouwen en de hoofdpersonen met een stem hun prioriteiten hadden bij Bethesda.
pi_158686398
Hoewel ik Fallout 4 wel erg vet vind, moet ik ook zeggen dat ik er zeker wat meer van had verwacht. Zoals hierboven al veel gezegd wordt valt het qua quests best wel tegen. Volgens Steam heb ik 83 uur gespeeld, maar mijn save game zegt 66 uur. (kan wel kloppen omdat deaths en reloads etc. niet worden meegeteld). Maar ik heb het gevoel dat ik het meeste wel gezien heb. Ik heb nog wel een aantal quests open staan, maar dat is vooral fetch quest geneuzel.

Meeste quests die ik heb gedaan zijn vrij forgettable. De wereld zelf vind ik wel super gemaakt en zit helemaal vol met dingen om te ontdekken. Maar ik ben er uiteindelijk een stuk sneller op uitgekeken dan ik had verwacht. In Fallout New Vegas heb ik meer dan 100+ uur zitten (goed, dat is wel incl. DLC, dus zeg maar rond de 70 á 80 uur zonder DLC). En dan spreek ik dus over de gametime die op mijn savegame staat. Als ik het reloaden van savegames en het doodgaan ook meetel dan kom ik bij New Vegas wel op een speeltijd van 150+ uur denk ik, en dat is dan van één character. De wereld van New Vegas is aardig kleiner en ook nog eens minder dense dan die van FO:4, maar vooral dankzij de vele quests in die game, die ook nog eens van een veel hoger niveau zijn dan die van Fallout 4 heb ik daar uiteindelijk toch meer plezier uit kunnen halen.

Ik had liever gehad dat ze het base building in FO:4 eruit hadden gehaald en de development resources die daarmee dan vrijkomen hadden besteed door wat meer aandacht te geven aan de quests. Sowieso zie ik het nut niet echt in van het base builden. Heel leuk een fort maken enzo, maar als je defense hoog genoeg is wordt je praktisch toch nooit aangevallen en voor de rest zie ik het nut er niet echt van in. Misschien leuk om wat crops te verbouwen maar daar houd het wel een beetje mee op.

Voordat de game uitkwam had ik verwacht dat als je settlements bouwt je er ook wat voor terug keeg, bijvoorbeeld bonussen voor je character of unieke perks. Of misschien wat leuke quests (dus niet die random generated rommel) als je settlement boven een x settlers komt of wat dan ook. Nu kan je wel een settlement op 100% happiness hebben maar afgezien van een achivement krijg je er volgens mij niks voor terug. Gelukkig is het grotendeels optioneel dus veel last ervan had ik niet, maar als ze het beter uitgewerkt hadden kon het zoveel beter zijn.

Ook zijn bijna al je settlers gewoon van die standaard NPC's die niks nuttigs te zeggen hebben. Was leuk geweest als elke settlement een aantal unieke NPC's had die een leuk verhaal te vertellen hebben en ook wat leuke quests gaven.

Ach, hopen op een Fallout gemaakt door Obsidian dan maar :P Heb wel erg veel plezier beleeft aan FO:4 en een van mijn favoriete games dit jaar.
pi_158686765
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:02 schreef Keltie het volgende:

Is iemand het gelukt om zo'n Settlement op max happiness te krijgen? Ben met The Castle bezig maar ik lijk niet boven de 84 uit te komen, ik mag alleen niet meer bouwen :(
Yeap. Big pain in the arse.

Ik zou voorstellen: Maak een aparte savegame, zorg dat je veel settlers hebt (ik had er 25, 10 charisma en 2 kledingstukken voor +5 charisma), laat er 4 voedsel verbouwen (24 food voor 25 settlers, daar gingen ze bij mij niet over zeuren), zet er 1 achter een general goods shop, 1 achter een bar, 1 achter een clothing shop en de rest achter een clinic. Armor en weapon shop niet gebruiken want die doen niks voor hen.
Moeten allemaal van die grote shops zijn, dus de perks heb je dus ook nodig hiervoor.
Vervolgens zal je happiness langzaam klimmen -zolang je in de settlement blijft-, want ze vinden het leuk wanneer je in de buurt bent. }:| Als je weg gaat daalt de happiness.

Zo had ik na continu slapen en wachten in m'n settlement uiteindelijk 100 happiness.
Heel Sanctuary was volgestouwd met clinics. :{

En toen had ik de laatst ontbrekende achievement en heb m'n oude savegame weer geladen.

Ik weet niet wat Bethesda aan het snuiven was toen ze deze achievement verzonnen. :{

Edit: Uiteraard ook voldoende water en bedden hebben. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158687588
Volgens de save games heb ik nu bijna 6 dagen gespeeld, dus toch al bijna 150 uur (en settlement bouwen is denk ik nog geen 10 uur geweest), en ik ben pas net met Railroad en BoS dingen begonnen. Denk dat ik de prijs van m'n Pip-Boy Edition er wel uit heb.

Qua quests leek het af en toe wat mager omdat ik maar 3 echte quests in m'n lijst had naast de "help settlements x" en een random fetch quest. Maar ik vond ze allemaal wel leuk, net als terminals lezen. Willekeurige dingen als Reeb Marina waar de ene broer gek werd van het geslurp van de ander en Mr Handy's gebruikten om elkaar te doden vond ik bijvoorbeeld toch wel hilarisch. En de Arlen Glass dingetjes. En vast nog wel een berg dingen die niet direct als quest worden bestempeld.

Binnenkort maar eens die 100% happiness proberen te halen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_158689657
Die 100% had ik met één settler gehaald :P. Ging vrij simpel.
pi_158692562
Settlements bouwen is echt zwaar verslavend. Resultaat van vandaag:





For great justice!
  donderdag 31 december 2015 @ 01:45:31 #88
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_158700784
Nieuw kleurtje voor power armor. Ik noem hem Gordon *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158705447
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
Die 100% had ik met één settler gehaald :P. Ging vrij simpel.
Heb nu Red Rocket eens gepakt: 7 Bedden, 6 Settlers, 6 Mutfruits, 5 tier 3 clinics. 3 waterpompen.
1 settler is tuinman, de rest doktor.

Zit nu net boven de 90, wat een hel.
Vannacht om 1u begonnen met bouwen, om half 4 maar gestopt :')
  donderdag 31 december 2015 @ 11:57:01 #90
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158707184
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:22 schreef Q. het volgende:

[..]

Settlements bouwen is echt het tofste onderdeel van het spel. :P Alle quests heb ik al lang gedaan. Inmiddels level 80 en alleen nog maar die stomme radiant quests te doen dus dan maar bouwen. :7
Je had niet eens mijn vraag beantwoord
When all else fails, you always have delusion.
pi_158708943
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:57 schreef Mirel het volgende:

[..]

Je had niet eens mijn vraag beantwoord
Was er een vraag? :7
For great justice!
pi_158708965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:09 schreef Mirel het volgende:
Ik heb nooit iets met settlements gedaan, dus ik ben benieuwd hoeveel caps de vendors daar kunnen hebben. De 800 in Diamond City en Goodneighbor vind ik altijd zo weinig. Zou graag in bulk veel kogels die ik niet gebruik willen verkopen maar dat lukt niet altijd :P
Geen idee. :P Maar je kan er een hele stapel naast elkaar zetten dus bij elkaar genoeg.
For great justice!
pi_158709521
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:59 schreef Keltie het volgende:

[..]

Heb nu Red Rocket eens gepakt: 7 Bedden, 6 Settlers, 6 Mutfruits, 5 tier 3 clinics. 3 waterpompen.
1 settler is tuinman, de rest doktor.

Zit nu net boven de 90, wat een hel.
Vannacht om 1u begonnen met bouwen, om half 4 maar gestopt :')
Zo, eindelijk :')
Morgen opnieuw beginnen voor het Nucleair Family einde en dan is'ie Platinum :)
pi_158710887
Ik maak gewoon op tijd een save en dan start ik daar telkens mee om de verschillende eindes te halen.

Weet iemand nog die site waar je ze laten zien wanneer je precies moet saven om alle factions in 1 playthrough te kunnen doen? Zag toen een duidelijk plaatje met alle missies erop, maar die ben ik helaas vergeten op te slaan.
  donderdag 31 december 2015 @ 14:06:14 #95
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_158711454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef bjorntju het volgende:
Hoewel ik Fallout 4 wel erg vet vind, moet ik ook zeggen dat ik er zeker wat meer van had verwacht. Zoals hierboven al veel gezegd wordt valt het qua quests best wel tegen.

Meeste quests die ik heb gedaan zijn vrij forgettable. De wereld zelf vind ik wel super gemaakt en zit helemaal vol met dingen om te ontdekken. Maar ik ben er uiteindelijk een stuk sneller op uitgekeken dan ik had verwacht. In Fallout New Vegas heb ik meer dan 100+ uur zitten (goed, dat is wel incl. DLC, dus zeg maar rond de 70 á 80 uur zonder DLC). En dan spreek ik dus over de gametime die op mijn savegame staat. Als ik het reloaden van savegames en het doodgaan ook meetel dan kom ik bij New Vegas wel op een speeltijd van 150+ uur denk ik, en dat is dan van één character. De wereld van New Vegas is aardig kleiner en ook nog eens minder dense dan die van FO:4, maar vooral dankzij de vele quests in die game, die ook nog eens van een veel hoger niveau zijn dan die van Fallout 4 heb ik daar uiteindelijk toch meer plezier uit kunnen halen.

Ik had liever gehad dat ze het base building in FO:4 eruit hadden gehaald en de development resources die daarmee dan vrijkomen hadden besteed door wat meer aandacht te geven aan de quests. Sowieso zie ik het nut niet echt in van het base builden. Heel leuk een fort maken enzo, maar als je defense hoog genoeg is wordt je praktisch toch nooit aangevallen en voor de rest zie ik het nut er niet echt van in. Misschien leuk om wat crops te verbouwen maar daar houd het wel een beetje mee op.

Voordat de game uitkwam had ik verwacht dat als je settlements bouwt je er ook wat voor terug keeg, bijvoorbeeld bonussen voor je character of unieke perks. Of misschien wat leuke quests (dus niet die random generated rommel) als je settlement boven een x settlers komt of wat dan ook. Nu kan je wel een settlement op 100% happiness hebben maar afgezien van een achivement krijg je er volgens mij niks voor terug. Gelukkig is het grotendeels optioneel dus veel last ervan had ik niet, maar als ze het beter uitgewerkt hadden kon het zoveel beter zijn.

Ook zijn bijna al je settlers gewoon van die standaard NPC's die niks nuttigs te zeggen hebben. Was leuk geweest als elke settlement een aantal unieke NPC's had die een leuk verhaal te vertellen hebben en ook wat leuke quests gaven.
Ik kan me onze discussie nog herinneren.
Ben dus blij dat ik 'm niet gekocht heb. Dit was dus precies wat ik verwachtte.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_158713377
quote:
9s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:06 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ik kan me onze discussie nog herinneren.
Ben dus blij dat ik 'm niet gekocht heb. Dit was dus precies wat ik verwachtte.
Had gehoopt dat er ook daadwerkelijk een verhaalreden voor was zoals voor de launch gezegd was maar dat viel toch wel tegen. Er is dan wel een verhaal reden voor maar verder dan "rebuild the Minuteman" gaat het niet. Ze zeiden toen ook dat je je basis goed moest verdedigen voor raider attacks, maar in mijn 80 uur speeltijd heeft nog niemand Sanctuary aangevallen omdat de defense hoog genoeg is :') Wel wat andere random settlements welke ik negeer, maarja boeie dat een aantal settlers dood gaan. Maar het was allemaal toch optioneel dus ik besteedde er bijna geen tijd aan. Maar had liever gehad dat ze het of wat beter hadden uitgewerkt, of de development ressources ergens anders aan besteedde.

Maar de reden waarom ik erg uitkeek naar Fallout 4 was toch vooral het exploren en dat is weer super :) Heb nog steeds erg veel plezier aan de game beleefd en waarschijnlijk wel mijn GOTY :) Bethesda blijft een kleine studio met 100 man maar dat mogen ze van mij wel eens uit gaan breiden. Games worden steeds complexer en groter en dan moet het personeel ook meegroeien. Heb het gevoel dat ze soms te veel hooi op de vork nemen.

Had trouwens ook graag wat meer Vaults gezien. De Vaults die erin zitten zijn er maar een paar, en qua verhaal ook een stuk minder dan in de vorige games.
pi_158713829
Ik ben nog niet zo lang bezig maar merk echt dat ik een hoarder ben haha... ik gebruik red rocket als uitvalsbasis en heb nu een lijntje met sanctuary waar ik een klein huisje heb en een paar mensen...

Vanaf morgen maar beginnen met questen :)
  donderdag 31 december 2015 @ 15:54:01 #98
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_158715577
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:56 schreef bjorntju het volgende:
Had gehoopt dat er ook daadwerkelijk een verhaalreden voor was zoals voor de launch gezegd was maar dat viel toch wel tegen. Er is dan wel een verhaal reden voor maar verder dan "rebuild the Minuteman" gaat het niet. Ze zeiden toen ook dat je je basis goed moest verdedigen voor raider attacks, maar in mijn 80 uur speeltijd heeft nog niemand Sanctuary aangevallen omdat de defense hoog genoeg is :') Wel wat andere random settlements welke ik negeer, maarja boeie dat een aantal settlers dood gaan. Maar het was allemaal toch optioneel dus ik besteedde er bijna geen tijd aan. Maar had liever gehad dat ze het of wat beter hadden uitgewerkt, of de development ressources ergens anders aan besteedde.
Dat was ook mijn punt toen. Ze zouden in plaats van hun games alleen maar groter maken en proberen vol te proppen, zich moeten focussen op een paar mechanics en die goed uitwerken. Dat was het grote probleem met Skyrim. Zo veel dingen te doen, maar alles doet er niet toe. Waardoor dus in wezen alles optioneel is.
quote:
Maar de reden waarom ik erg uitkeek naar Fallout 4 was toch vooral het exploren en dat is weer super :) Heb nog steeds erg veel plezier aan de game beleefd en waarschijnlijk wel mijn GOTY :) Bethesda blijft een kleine studio met 100 man maar dat mogen ze van mij wel eens uit gaan breiden. Games worden steeds complexer en groter en dan moet het personeel ook meegroeien. Heb het gevoel dat ze soms te veel hooi op de vork nemen.
Hier hetzelfde punt. Misschien i.p.v. het team vergrootten, kunnen ze beter hun werelden kleiner maken en/of focussen op replaywaarde. Een groter team betekent ook grotere kosten en wellicht ook minder ontwikkelingstijd (meer tijdsdruk) als gevolg daarvan. Een kleinere wereld betekent ook dat het eindresultaat makkelijker bugvrij kan worden gemaakt.

Steeds grotere werelden in games is geen vooruitgang. Beter uitgewerkte mechanics (slimmere AI e.d.) wel.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_158716059
Het 'probleem' wat ik ervaar met de fallout games van bethesda is dat er voor mijn gevoel zo weinig aandacht wordt besteed aan degelijke karakterontwikkeling voor zowel de hoofdpersoon als alle npc's die je tegenkomt. Het zijn geen persoonlijkheden, maar stuk voor stuk allemaal typetjes waardoor je nooit echt het gevoel hebt dat er interactie tussen jou en hen plaatsvindt.

Het klinkt als een vergezochte vergelijking maar allround doet het me denken aan de star wars prequels. Er gebeurt heel veel, maar je weet nooit echt waarom het gebeurt. Er zijn geen verklaringen, maar vooral een hoop gegevens. Irrationaliteit en onlogica gaan hand in hand en hoewel daar best een vermakelijke game uitkomt is het daardoor nergens echt memorabel te noemen.

Als ik dan bijvoorbeeld kijk naar een game zoals Witcher 3 dan is het een wereld van verschil. Het kan best je game niet zijn (en ook witcher heeft genoeg kritiekpuntjes) maar de interactie die plaatsvindt tussen de verschillende persoonlijkheden die je tegenkomt zijn daadwerkelijk boeiend en ergens op gebaseerd en je hebt het idee dat je met echte acteurs te maken hebt in plaats van figuranten die een stukje tekst voorlezen van het script.
quote:
Steeds grotere werelden in games is geen vooruitgang. Beter uitgewerkte mechanics (slimmere AI e.d.) wel.
Dat ben ik met je eens maar ik ben niet van mening dat dat het dilemma is van fallout 4. De wereld kan prima gigantisch en interessant zijn zoals diverse andere games wat mij betreft al succesvol bewezen hebben. In mijn ogen is het gewoon bethesda, en dan specifieker het team dat het verhaal en de wereld vorm moet geven, die er met de pet naar gooit en niet de omvang die funest is.

Kernachtig samengevat: Het spel is zo onpersoonlijk. En dat is nou juist iets dat ik hoopte dat ze enigszins recht wisten te zetten met een voiced (en dus enigszins vastgelegde) hoofdpersoon.
Conscience do cost.
  donderdag 31 december 2015 @ 20:23:30 #100
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158723331
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik maak gewoon op tijd een save en dan start ik daar telkens mee om de verschillende eindes te halen.

Weet iemand nog die site waar je ze laten zien wanneer je precies moet saven om alle factions in 1 playthrough te kunnen doen? Zag toen een duidelijk plaatje met alle missies erop, maar die ben ik helaas vergeten op te slaan.
Dat had ik ook gedaan. Ben alleen dit einde vergeten. Kreeg die avond die Fallout update en werd toen pas geconfronteerd met bugs, dus in de snelheid een stapje vergeten :')
pi_158736292
Heeft iemand in de eindcredits gezien wie er verantwoordelijk is voor de spelling in de dialogen, dialoog opties en terminals enzo? Die mogen ze ook een klap in zijn nek geven :P
  zaterdag 2 januari 2016 @ 09:04:15 #102
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158754211
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:11 schreef LangeJan het volgende:
Heeft iemand in de eindcredits gezien wie er verantwoordelijk is voor de spelling in de dialogen, dialoog opties en terminals enzo? Die mogen ze ook een klap in zijn nek geven :P
Vind de dialogen vergeleken met FO3 toch kutter. Dat voiceacting vind ik geen meerwaarde en de korte samenvattingen zijn ruk. Met de terminals heb ik eigenlijk geen problemen? :D
pi_158755194
Heb een beetje wat al eerder gezegd is maar dan veel vroeger.. Ben nu level 25 maar het is een stuk minder nu. Eerste weken tot in de nacht gespeeld terwijl ik vroeg op moest, maar nu doe ik het alleen als ik me verveel. Het voelt als herhaling.

Desondanks vind ik deze variant van 'open wereld' geweldig. Goed uitgewerkt.
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
pi_158755216
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:11 schreef LangeJan het volgende:
Heeft iemand in de eindcredits gezien wie er verantwoordelijk is voor de spelling in de dialogen, dialoog opties en terminals enzo? Die mogen ze ook een klap in zijn nek geven :P
Sommige terminals bevatten uiteraard expres misspellingen, ivm analfabete raiders die hun dagboek er op bijhouden e.d.
Ik kan me even niet voor de geest halen of het zo triest gesteld was met de spelling. Wellicht omdat er al genoeg dingen in het spel zitten waar ik me aan erger. :X
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 10:54:49 #105
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158755270
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Sommige terminals bevatten uiteraard expres misspellingen, ivm analfabete raiders die hun dagboek er op bijhouden e.d.
Ik kan me even niet voor de geest halen of het zo triest gesteld was met de spelling. Wellicht omdat er al genoeg dingen in het spel zitten waar ik me aan erger. :X
Eigenlijk erger ik mij alleen aan Preston. Die gast snapt niet dat hij mijn bitch is ipv ik zijn babe :')
Ook blijft die Dude opmerkingen plaatsen dat hij de Railway wel tof vind, maar die heb ik uitgemoord :')
pi_158756743
Ik ben zelf redelijk positief over fallout als geheel, kijk al uit naar een tweede playthrough. De npcs zijn zwak, dat zeker, en je krijgt te veel companions, en het ontbreken van een hardcore mode is eeuwig zonde, maar al met al heb ik er nog steeds veel plezier mee. Ben dan ook wel verslaafd aan het bouwen en legendary loot zoeken.

Ik vraag me wel af wat er met de dlcs gaat gebeuren, als iedereen level 80 is als de eerste uitkomt. Krijgen we alleen maar dlcs met albino alpha deathclaws? :P
-nee-
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:23:18 #107
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158756763
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Sommige terminals bevatten uiteraard expres misspellingen, ivm analfabete raiders die hun dagboek er op bijhouden e.d.
Ik kan me even niet voor de geest halen of het zo triest gesteld was met de spelling. Wellicht omdat er al genoeg dingen in het spel zitten waar ik me aan erger. :X
Je ziet het ook vaak bij terminals van mensen waarvan het niet zou hoeven. Iemand op een kantoor van een gewoon bedrijf of een persoonlijk dagboek van iemand. Bij raiders, ok. Maar niet bij gewone mensen.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:46:51 #108
141482 Q.
JurassiQ
pi_158758712
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:23 schreef Mirel het volgende:

[..]

Je ziet het ook vaak bij terminals van mensen waarvan het niet zou hoeven. Iemand op een kantoor van een gewoon bedrijf of een persoonlijk dagboek van iemand. Bij raiders, ok. Maar niet bij gewone mensen.
Nee, want de gemiddelde persoon kan zo goed spellen? Zeker na het einde van de wereld? :7
For great justice!
pi_158758718
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:23 schreef Mirel het volgende:

[..]

Je ziet het ook vaak bij terminals van mensen waarvan het niet zou hoeven. Iemand op een kantoor van een gewoon bedrijf of een persoonlijk dagboek van iemand. Bij raiders, ok. Maar niet bij gewone mensen.
Mensen die op een kantoor werken of dagboeken bijhouden zijn ook niet altijd perfecte spellers. ;)
Ik stoor me er pas aan als de dialogen spelfouten hebben of een professioneel terminal programma fouten bevat.
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik vraag me wel af wat er met de dlcs gaat gebeuren, als iedereen level 80 is als de eerste uitkomt. Krijgen we alleen maar dlcs met albino alpha deathclaws? :P
Ik ben er bang voor. Een aantal Fallout 3 DLC's zaten volgepropt met vijanden die maar niet dood wilden gaan. Die energy shield aliens bijvoorbeeld, en Broken Steel introduceerde juist die albino scorpions en mutant overlords. Da's Bethesda's manier om een spel moeilijker te maken schijnbaar: Meer hitpoints. :{
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158765273
Vandaag een speedrun (alsnog een uurtje of 7) gedaan met nieuwe character genaamd OIga (heel dik met een gebroken neus en paardestaartjes). M.u.v. de minigun in het begin het hele questverloop niet 1 kogel afgevuurd. Dus alleen melee combat met een Bladed Tire Iron, die ik bij een workbench maar voor het gemak "Hakkie" had genoemd :')

Wel fucking frusterend soms. Omdat je lang niet overal bij kan komen en als je sprint je AP op zijn als je bij je vijand in de buurt bent.
  zondag 3 januari 2016 @ 00:56:01 #111
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158779525
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Nee, want de gemiddelde persoon kan zo goed spellen? Zeker na het einde van de wereld? :7
Ik zeg juist dat ik het bij raiders wel verwacht. Maar iemand op een kantoor baan niet. Maar ik meen me te herinneren dat je van die doorgedraaide personen hebt die een terminal hadden, vanwege wat dan ook, in 3 of NV. Daarin viel het me niet op. Maar hier zijn er toch echt wel gewoon normale terminals van een of andere kantoor knaap waar dan een spelfout of gewoon ook een typefout in zit.
When all else fails, you always have delusion.
pi_158779942
Als je op de gemiddelde kantoor computer kijkt zul je nooit dt foutjes vinden of iets dergelijks? Ik moest laatst eens door wat code van een paar jaar terug en vond toch een paar typfouten in m'n commentaar hier en daar. Een "intervenetion" vond ik niet eens zo'n hele rare typfout voor "intervention" toen ik 'm tegenkwam op een terminal in de game.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 3 januari 2016 @ 10:14:31 #113
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_158782390
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:15 schreef OMG het volgende:
Als je op de gemiddelde kantoor computer kijkt zul je nooit dt foutjes vinden of iets dergelijks? Ik moest laatst eens door wat code van een paar jaar terug en vond toch een paar typfouten in m'n commentaar hier en daar. Een "intervenetion" vond ik niet eens zo'n hele rare typfout voor "intervention" toen ik 'm tegenkwam op een terminal in de game.
Ik krijg af en toe van collega's mail die je gewoon hardop moet lezen voordat je weet wat ze bedoelen. Is toch niet erg? Als je op een school werkt? :')
  zondag 3 januari 2016 @ 10:31:56 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_158782588
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:56 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat ik het bij raiders wel verwacht. Maar iemand op een kantoor baan niet. Maar ik meen me te herinneren dat je van die doorgedraaide personen hebt die een terminal hadden, vanwege wat dan ook, in 3 of NV. Daarin viel het me niet op. Maar hier zijn er toch echt wel gewoon normale terminals van een of andere kantoor knaap waar dan een spelfout of gewoon ook een typefout in zit.
Jij werkt zeker niet op een kantoor? :P Ik zie dat soort dingen elke dag.
For great justice!
  zondag 3 januari 2016 @ 12:26:52 #115
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158784233
Het is meer dat het dan toch wel vaker zou moeten voorkomen. Op deze manier lijkt het voor mijn gevoel meer een ongelukje van de bethesdaschrijver in kwestie
When all else fails, you always have delusion.
pi_158798258
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:26 schreef Mirel het volgende:
Het is meer dat het dan toch wel vaker zou moeten voorkomen. Op deze manier lijkt het voor mijn gevoel meer een ongelukje van de bethesdaschrijver in kwestie
Realistisch gesimuleerd, dus
-nee-
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:28:56 #117
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_158836827
Stil hier, afgezien van een 13 posts overspannende discussie over spelling :P is men uitgespeeld?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:36:51 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158837010
Ik heb nog wel gespeeld. Ik ga nu echt de game uitspelen en daarna opnieuw beginnen met wat mods enzo :9.

Ook heb ik New Vegas weer opgestart (met 200 mods ofzo :') ). Blijft geniaal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 5 januari 2016 @ 00:55:43 #119
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_158837297
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb nog wel gespeeld. Ik ga nu echt de game uitspelen en daarna opnieuw beginnen met wat mods enzo :9.

Ook heb ik New Vegas weer opgestart (met 200 mods ofzo :') ). Blijft geniaal.
Haha ja herkenbaar.. Ben net pas een beetje 'echt' begonnen met de main quest voor m'n gevoel (vandaag voor het eerst The Institute bezocht) maar wel al level 52 :')

Hopelijk komen die mods een beetje snel naar de consoles.
pi_158842047
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:28 schreef Joran-Joran het volgende:
Stil hier, afgezien van een 13 posts overspannende discussie over spelling :P is men uitgespeeld?
Ik moet het verhaal nog uitspelen maar ik kan mezelf er niet meer toe zetten. Verhaal begint nu gewoon te saai en voorspelbaar te worden dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb. Met dank aan Bethesda's geweldige schrijfwerk :')

Ben nu BioShock Infinite aan het spelen op 1999 mode :D
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')