Ik vond dat Paul ook beter kon drummen dan liedjes schrijven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:17 schreef cafca het volgende:
Ik snap dat gezeik op Ringo Starr nooit. Hij was toch echt de enige Beatle die beter kon drummen dan liedjes schrijven.
Theme from Herrie's game komt nogquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn moeder: "Wat een herrie is dit"
Ik: "Dit is toch geen Herrie?"
Moeder: "Wat is het dan?"
Ik: "Dit is ZZ-top"
Die hebben echt een geniale tekst bedacht.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn voor deze tekst een mannetje of 40 ingevlogen om te schrijven
Mam You're just Jealous, It's the beastie boys!quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn moeder: "Wat een herrie is dit"
Ik: "Dit is toch geen Herrie?"
Moeder: "Wat is het dan?"
Ik: "Dit is ZZ-top"
nou.. ik vind dit wel leuker dan haloquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:17 schreef Remzz het volgende:
Wat een gedrocht is dit, terwijl Halo bijvoorbeeld wel erg mooi is.
Dat is Hillary Clintonquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:18 schreef PippenScottie het volgende:
Is Beyoncé de meest invloedrijke feminist van de 21e eeuw?
Serieuze vraag.
Ook voor Beyonce geldt: Uptempo > balladquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou.. ik vind dit wel leuker dan halo
En Herrie Nissan en de band van Debbie Herrie.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:19 schreef glittertje39 het volgende:
ik was op zoek naar de top 2000 maar nu hoor ik dit
Glitter, je bent erquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:19 schreef glittertje39 het volgende:
Nee, dit is níet Slam FM.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:19 schreef glittertje39 het volgende:
Morguhquote:
dit dus...quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:21 schreef D. het volgende:
Dit boeit me ook niet, maar dit is niet vervelend
Ik zou het niet erg vinden als hij eruit ligt volgend jaar, maar ik vind het ook niet vervelend dat hij er wel in staat-liedje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:20 schreef laxus13 het volgende:
Ook richting de uitgang deze jammer genoeg
inderdaad, dat vervelende gevoel komt hierna pas.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als hij eruit ligt volgend jaar, maar ik vind het ook niet vervelend dat hij er wel in staat-liedje.
Licht Sky gehalte? Pardon? Mika=Skyquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet alles van Mika is even goed, het heeft een licht Sky-gehalte soms maar deze vind ik wel lekker vrolijk hoor, prima plaatje op eerste kerstdag ook
Ik zie wat eraan komt...dat is dan echt niet mijn ding.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
inderdaad, dat vervelende gevoel komt hierna pas.
Dat had ik bij Mika inderdaad ook niet verwacht. Sowieso is die volledig geflopt met zijn latere albums. Best bijzonder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik had niet verwacht deze zo snel de lijst uit zou vliegen trouwens.
Ik vind het te uptempo voor Sky.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Licht Sky gehalte? Pardon? Mika=Sky
Om te gaan pissen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht nog op de eerste Nederlandstalige plaat.
Daarom +3 uurquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:23 schreef Ferdo het volgende:
Huh? Sinds wanneer halen ze luisteraars live in de uitzending?
Volgens mij sinds dit jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:23 schreef Ferdo het volgende:
Huh? Sinds wanneer halen ze luisteraars live in de uitzending?
Vorige december voor t laatst inderdaad.quote:
Zelfs Laura niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:24 schreef Uccie het volgende:
Wie zingt ook enajnfhjuenafuenhgiowengkirngei STRANI AMORI wmrdakimfeimfkemgvrwmgowgmeg
Echt een toevoeging...quote:
Je geheugen moest even opgefrist wil je zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:25 schreef peaceman het volgende:
Mooi om te weten wie je in dit topic niet meer serieus hoeft te nemen. Bedankt Laura
Och. Die vrouw krijgt nu een beurt tijdens het kerstontbijt.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je geheugen moest even opgefrist wil je zeggen.
Calzone? Komt ook nog wel voorbij denk ik.quote:
Zo in het jaar nog wel een paar keer aangezetquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige december voor t laatst inderdaad.
De Calzone komt straks nogquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Och. Die vrouw krijgt nu een beurt tijdens het kerstontbijt.
Op Radio 2 waarschijnlijk. Zou ik Sky luisteren was het vast: van de week nog drie keer gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige december voor t laatst inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |