inderdaad, dat vervelende gevoel komt hierna pas.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als hij eruit ligt volgend jaar, maar ik vind het ook niet vervelend dat hij er wel in staat-liedje.
Licht Sky gehalte? Pardon? Mika=Skyquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet alles van Mika is even goed, het heeft een licht Sky-gehalte soms maar deze vind ik wel lekker vrolijk hoor, prima plaatje op eerste kerstdag ook
Ik zie wat eraan komt...dat is dan echt niet mijn ding.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
inderdaad, dat vervelende gevoel komt hierna pas.
Dat had ik bij Mika inderdaad ook niet verwacht. Sowieso is die volledig geflopt met zijn latere albums. Best bijzonder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik had niet verwacht deze zo snel de lijst uit zou vliegen trouwens.
Ik vind het te uptempo voor Sky.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Licht Sky gehalte? Pardon? Mika=Sky
Om te gaan pissen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht nog op de eerste Nederlandstalige plaat.
Daarom +3 uurquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:23 schreef Ferdo het volgende:
Huh? Sinds wanneer halen ze luisteraars live in de uitzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |