Wie mag Opso allemaal blauwe billetjes geven?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, nee, dat werkt niet. Evengoed goedemiddag
Ik. Met m'n stok.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie mag Opso allemaal blauwe billetjes geven?
Dan geef ik Opso van de week weer nieuwjaars blauwe billetjes!quote:
Buiten de alcohol consumptie? Nog meer drank tot me nemen en af en toe een hapje eten natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:28 schreef Cassius het volgende:
Wat zijn de kerstplannen van de mensen hier, alcoholconsumptie buiten beschouwing gelaten?
Theologie lezen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:28 schreef Cassius het volgende:
Wat zijn de kerstplannen van de mensen hier, alcoholconsumptie buiten beschouwing gelaten?
Succes kittenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:52 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nog een paar kitrandjes aanbrengen in de badkamerVanavond naar familie.
Nee, dit jaar moet ik het met de kitspuit doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Succes kitten
Geen vriendin trouwens? Dacht die gaat de hele kerst neuken.
Lekker spuiten met die kit!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nee, dit jaar moet ik het met de kitspuit doen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker spuiten met die kit!
Had ik ook maar wat te spuiten tijdens de kerst
Werkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:28 schreef Cassius het volgende:
Oh, ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Iedereen die fijne feestdagen wenst![]()
Ik wens liever 365 goede dagen.
Prettige kerstdagen en een fucky new yearquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Iedereen die fijne feestdagen wenst![]()
Ik wens liever 365 goede dagen.
Een fucky new years?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prettige kerstdagen en een fucky new year
Er wordt wel gefucktquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prettige kerstdagen en een fucky new year
En dan wat van ons mannen zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:32 schreef renwan het volgende:
Zelfs met kerst kunnen die vrouwen zich hier niet gedragen
Altijd helaasquote:
Heb je je Zweed besteld?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja flips.![]()
jij snapt wat ik bedoeld
Bek houwe!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit wist ik allang hoor! Al een halfjaar dus nice try
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja flips.![]()
jij snapt wat ik bedoeld
Alles kan kapotquote:
SIDEHOquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aber naturlich niet, we zijn elkaars vakantiescharrel
Awwww. Moet ik een zakdoekje pakken? Een biertje? Wil je wat chocolade om te eten? Misschien een feel good movie met een tekentje erbij?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:41 schreef renwan het volgende:
Zie je nou wel, vrouwen zijn helemaal geen lieve zachtaardige wezens. Hans Teeuwen had gewoon gelijk!
Nee idd. Allemaal opportunisme wat de klok slaat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:41 schreef renwan het volgende:
Zie je nou wel, vrouwen zijn helemaal geen lieve zachtaardige wezens. Hans Teeuwen had gewoon gelijk!
Ik ga dit door de vingers zien maar ga zo daar en ik behandel je hetzelfde als opso!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awwww. Moet ik een zakdoekje pakken? Een biertje? Wil je wat chocolade om te eten? Misschien een feel good movie met een tekentje erbij?
Slet dat je bent, kick je daarop of zoquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga dit door de vingers zien maar ga zo daar en ik behandel je hetzelfde als opso!
Ik ben ook gemeen en een bitchquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:41 schreef renwan het volgende:
Nee maar hij heeft wel gereageerd. Mijn eerste Duitser. Omg, ik vind hem echt leukquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je nog een lekkere duitser aan het haakje geslagen?
Ik doe het met pijn in mijn hartquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slet dat je bent, kick je daarop of zo
Euhm ik weet niet of dit nou positief of negatief is. Hoe behandel je opso?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga dit door de vingers zien maar ga zo daar en ik behandel je hetzelfde als opso!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |