Wie mag Opso allemaal blauwe billetjes geven?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, nee, dat werkt niet. Evengoed goedemiddag
Ik. Met m'n stok.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie mag Opso allemaal blauwe billetjes geven?
Dan geef ik Opso van de week weer nieuwjaars blauwe billetjes!quote:
Buiten de alcohol consumptie? Nog meer drank tot me nemen en af en toe een hapje eten natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:28 schreef Cassius het volgende:
Wat zijn de kerstplannen van de mensen hier, alcoholconsumptie buiten beschouwing gelaten?
Theologie lezen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:28 schreef Cassius het volgende:
Wat zijn de kerstplannen van de mensen hier, alcoholconsumptie buiten beschouwing gelaten?
Succes kittenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:52 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nog een paar kitrandjes aanbrengen in de badkamerVanavond naar familie.
Nee, dit jaar moet ik het met de kitspuit doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Succes kitten
Geen vriendin trouwens? Dacht die gaat de hele kerst neuken.
Lekker spuiten met die kit!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nee, dit jaar moet ik het met de kitspuit doen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker spuiten met die kit!
Had ik ook maar wat te spuiten tijdens de kerst
Werkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:28 schreef Cassius het volgende:
Oh, ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Iedereen die fijne feestdagen wenst![]()
Ik wens liever 365 goede dagen.
Prettige kerstdagen en een fucky new yearquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:12 schreef Zelfscanner het volgende:
Iedereen die fijne feestdagen wenst![]()
Ik wens liever 365 goede dagen.
Een fucky new years?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prettige kerstdagen en een fucky new year
Er wordt wel gefucktquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prettige kerstdagen en een fucky new year
En dan wat van ons mannen zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:32 schreef renwan het volgende:
Zelfs met kerst kunnen die vrouwen zich hier niet gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |