Altijd helaasquote:
Heb je je Zweed besteld?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja flips.![]()
jij snapt wat ik bedoeld
Bek houwe!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit wist ik allang hoor! Al een halfjaar dus nice try
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja flips.![]()
jij snapt wat ik bedoeld
Alles kan kapotquote:
SIDEHOquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aber naturlich niet, we zijn elkaars vakantiescharrel
Awwww. Moet ik een zakdoekje pakken? Een biertje? Wil je wat chocolade om te eten? Misschien een feel good movie met een tekentje erbij?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:41 schreef renwan het volgende:
Zie je nou wel, vrouwen zijn helemaal geen lieve zachtaardige wezens. Hans Teeuwen had gewoon gelijk!
Nee idd. Allemaal opportunisme wat de klok slaat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:41 schreef renwan het volgende:
Zie je nou wel, vrouwen zijn helemaal geen lieve zachtaardige wezens. Hans Teeuwen had gewoon gelijk!
Ik ga dit door de vingers zien maar ga zo daar en ik behandel je hetzelfde als opso!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awwww. Moet ik een zakdoekje pakken? Een biertje? Wil je wat chocolade om te eten? Misschien een feel good movie met een tekentje erbij?
Slet dat je bent, kick je daarop of zoquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga dit door de vingers zien maar ga zo daar en ik behandel je hetzelfde als opso!
Ik ben ook gemeen en een bitchquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:41 schreef renwan het volgende:
Nee maar hij heeft wel gereageerd. Mijn eerste Duitser. Omg, ik vind hem echt leukquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je nog een lekkere duitser aan het haakje geslagen?
Ik doe het met pijn in mijn hartquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slet dat je bent, kick je daarop of zo
Euhm ik weet niet of dit nou positief of negatief is. Hoe behandel je opso?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga dit door de vingers zien maar ga zo daar en ik behandel je hetzelfde als opso!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |