abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158563328
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:37 schreef KingRadler het volgende:
vraag me af of ze Daisy Ridley al gevraagd hebben voor episode 10/11/12.
Je kan haar beter nu vragen voordat ze straks afhaakt.
Als ik haar was zou ik, net als Ford, de boot afhouden tot het daadwerkelijk zover is en dan zorgen dat je voor een absurd bedrag alsnog de film in komt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 27 december 2015 @ 11:46:43 #102
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158563493
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ik haar was zou ik, net als Ford, de boot afhouden tot het daadwerkelijk zover is en dan zorgen dat je voor een absurd bedrag alsnog de film in komt.
Datzelfde gebeurde ook voor Jennifer Lawrence.
Jlaw wilde eigenlijk kleinere films maken, maar moeder van haar heeft jlaw overgehaald om toch voor de Hungergames te kiezen. Als het een succes word kan ze meer vragen en Financieel onafhankelijk worden.

Zodat ze in de toekomst altijd nog kleinere films kan spelen.
Jlaw is al helemaal binnen.
  zondag 27 december 2015 @ 11:59:01 #103
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_158563738
Gisteren ook meer eens gaan, jammergenoeg in 2D omdat mijn vrouw geen 3d-films kan verdragen. Dus ook Dolby Atmos :'(

Zeer goede opener van een nieuwe trilogy _O_ de introductie van de nieuwe cast is enorm goed gedaan. Verhaal technisch wel het een en ander gerecycled van A New Hope, maar dat doet er niets vanaf dat het toch leuk ineen stak.

Enige spijtige vond ik de onthulling van de identiteit en uiterlijk van Kylo Ren, het had iets mysterieus gehad als ze daar ook weer een episode mee gewacht hadden. Enkel dat zinnetje I will finish what U started, grandfather was voldoende geweest om iets prijs te geven van zijn achtergrond, maar niet wie zijn ouders waren al kan dat maar 2 personen zijn :P. Al had het wel een doel in het verhaal om dat al te vertellen.

Ik zou hem eigenljk nog eens willen zien in 3d met Dolby Atmos, heb ik direct een goede reden om de nieuwe Pathé in Maastricht eens te bezoeken :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Sinister-D- op 27-12-2015 12:07:57 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 27 december 2015 @ 15:00:15 #104
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_158568767
Maatje van me kreeg voor Kerst een setje boxershorts van TFA (Celio).

Geeft het toch weer een andere betekenis.
  zondag 27 december 2015 @ 15:08:55 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_158569074
Even een noobvrag: als ik de eerste zes Star Wars-films op Blu-Ray wil (de drie uit de jaren 70/80) en de drie prequels, moet ik dan deze kopen: http://www.bol.com/nl/p/s(...)ga/9200000046595808/. Het wordt me niet duidelijk wat erin zit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 27 december 2015 @ 15:16:09 #106
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_158569336
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Even een noobvrag: als ik de eerste zes Star Wars-films op Blu-Ray wil (de drie uit de jaren 70/80) en de drie prequels, moet ik dan deze kopen: http://www.bol.com/nl/p/s(...)ga/9200000046595808/. Het wordt me niet duidelijk wat erin zit.
Negen schijfjes dus dat lijkt me wel dat ze er alle zes inzitten.
pi_158569350
quote:
Yep. Dat zijn alle 6 de films.
Die oude box met de Tatooine cover is uit de handel gehaald.
Je kunt de films ook los op Blu-Ray kopen. Er zijn onlangs 6 fraaie steelboxen uitgebracht.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 27 december 2015 @ 15:19:56 #108
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_158569468
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 15:16 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Negen schijfjes dus dat lijkt me wel dat ze er alle zes inzitten.
Ja, maar ik snap die films sowieso niet. Je hebt de drie oude films. Dan drie nieuwe films die daar prequels van zijn en dan nog een paar delen.
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 15:16 schreef CoExist het volgende:

[..]

Yep. Dat zijn alle 6 de films.
Die oude box met de Tatooine cover is uit de handel gehaald.
Je kunt de films ook los op Blu-Ray kopen. Er zijn onlangs 6 fraaie steelboxen uitgebracht.
Ja, ik zag het, want dan wordt het duurder. Die steelboxen zijn 20 euro per stuk zag ik - wel mooi inderdaad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_158569537
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 15:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, maar ik snap die films sowieso niet. Je hebt de drie oude films. Dan drie nieuwe films die daar prequels van zijn en dan nog een paar delen.
Nee qua films heb je dan hetgeen wat er toe doet, of je moet de 2 Ewok films en de Holiday-special bedoelen.

Naast de films heb je nog de Clone Wars en Rebels tv-series. Die zijn ook wel erg goed (maar Clone Wars staat in zijn geheel op Netflix, Rebels zal ook wel volgen.).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158569633
Die andere drie cd's zijn bonuscd's.
(she/her)
  zondag 27 december 2015 @ 15:25:02 #111
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_158569651
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee qua films heb je dan hetgeen wat er toe doet, of je moet de 2 Ewok films en de Holiday-special bedoelen.
Oké, bedankt, ik weet niet eens wat ik bedoel. :@
quote:
Naast de films heb je nog de Clone Wars en Rebels tv-series. Die zijn ook wel erg goed (maar Clone Wars staat in zijn geheel op Netflix, Rebels zal ook wel volgen.).
Vroeg me ook af of Star Wars op Netflix staat maar kennelijk niet dus.
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 15:24 schreef Fylax het volgende:
Die andere drie cd's zijn bonuscd's.
Bedankt.
  Donald Duck held zondag 27 december 2015 @ 15:34:31 #112
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_158569966
quote:
Ik heb de 9-disc set in een andere verpakking, maar de inhoud is ongetwijfeld hetzelfde
disc 1-6 de films uiteraard
disc 7 bevat extra's van episodes 1-3 (interviews, achtergronden, deleted scenes, collection (360 graden roterende modellen, sommige met video-commentaar, concept art)
disc 8 idem van episodes 4-6
disc 9 bevat nog meer docus en een compilatie van spoofs
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_158569973
Bonus dvd's stampvol met documentaires en extra scène's. Echt een must have voor de fans!
Ik heb de tatooine cover, zelfde inhoud maar een mooiere box. Jammer dat ze die uit de handel hebben gehaald.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  zondag 27 december 2015 @ 15:56:06 #114
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158570650
kunnen we volgend jaar een 4K box verwachten van Star Wars
pi_158571542
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 15:56 schreef KingRadler het volgende:
kunnen we volgend jaar een 4K box verwachten van Star Wars
Een kwestie van tijd waarschijnlijk. Dat wordt nog een dure grap in de beginperiode, niet alleen moet je een scherm hebben wat een 4k-resolutie heeft (waar in het begin een flinke extra winstmarge op zit, omdat het kan), er moet ook veel meer data worden verzonden als je bij je gewone televisiezenders en wat je streamt en downloadt 4k wil zien. Je harde schijven zullen ook veel sneller vol geraken. Wie neem het initiatief? De klant die alle beperkingen voor lief neemt en er toch maar mee begint terwijl die enkel voor een paar films 4k-data heeft of de kabelboeren (televisiezenders die snijden in het aantal zenders of de capaciteit uitbreiden, ISP's die de snelheden verhogen voor de basisabonnementen)?

Ik denk dat het zeker de moeite waard is maar er zal met name in de eerste jaren een flink prijskaartje aan vast hangen.
Wat het voor mij nog eens extra lastig maakt om erin te stappen is dat ik verwacht dat binnen 5-10 jaar de OLED-technologie betaalbaar gaat worden. Is het niet zonde om over bijvoorbeeld 2 jaar een 4k-IPS-scherm te kopen (nu nog niet te betalen, je komt nu snel op een TN-scherm uit waarvoor bedank, ook al zijn ze minder slecht dan dat ze waren) als je over 6 jaar voor hetzelfde bedrag een 4k-OLED-scherm koopt?
Voor wie het niet weet, bij OLED heeft elke pixel een eigen lichtbron (i.t.t. de andere technologieën waarbij je 1 lichtbron hebt voor heel het scherm), als gevolg hiervan zijn de kleuren beter en is ook zwart mogelijk. Dit is de reden dat OLED een big deal is.

Verwacht trouwens geen spectaculaire verschillen met 4k. Het grootste voordeel is dat je een groter beeldscherm hebt met dezelfde pixeldensiteit en dat je fijne details op de achtergrond beter kan zien, je ogen zien echter maar een klein deel van wat je ziet scherp en dat deel van de ogen waarmee je het scherpst ziet (waar de grootste dichtheid aan kegeltjes zit) is normaal gesproken niet op die achtergrond gericht.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158571724
Ik denk dat ik ga wachten tot er een box is van alle 9 films... Eerlijk gezegd denk ik niet dat er 12 films in de saga komen... De Anthology tel ik uiteraard niet mee ;)
  zondag 27 december 2015 @ 16:33:41 #117
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158571835
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
Ik denk dat ik ga wachten tot er een box is van alle 9 films... Eerlijk gezegd denk ik niet dat er 12 films in de saga komen... De Anthology tel ik uiteraard niet mee ;)
12 word het zeker zolang het geld oplevert blijven ze Star Wars films maken.
pi_158572595
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 11:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Gisteren ook meer eens gaan, jammergenoeg in 2D omdat mijn vrouw geen 3d-films kan verdragen. Dus ook Dolby Atmos :'(
Ik heb de 3D-versie gezien (XD Atmos), ik heb niets van 3D-effecten gemerkt, in ieder geval niet bewust. Het lijkt meer 3D te zijn omdat het moet dan dat ze speciaal delen van de film hiervoor hebben aangepast maar misschien heb ik hier geen oog voor. :)
Ik zie waarschijnlijk liever in 2D zonder kleurfilter dan in 3D met kleurfilter (bril). Wanneer ze met 3D-schermen komen waarbij je geen bril hoeft te dragen dan wordt mijn interesse in 3D pas echt gewekt.

quote:
Zeer goede opener van een nieuwe trilogy _O_ de introductie van de nieuwe cast is enorm goed gedaan. Verhaal technisch wel het een en ander gerecycled van A New Hope, maar dat doet er niets vanaf dat het toch leuk ineen stak.
Je kan het ook als een eerbetoon zien en het geven van een warm bad aan de fans terwijl je nieuwe karakters voorstelt en voorzichtig een nieuwe verhaallijn introduceert. Veel van die herkenbare elementen waren duidelijk een knipoog, ze kregen een draai in vergelijking met het origineel. Het valt me op dat de negatieve reviews specifiek omwille van de bekende verhaallijn negatief zijn. Voor de rest lees je enkel positieve commentaren.
Qua pacing, acteerwerk en visuals (logisch, ze pionierden bij de eerste Star Wars films hiermee) wint deze film het duidelijk van de eerste drie films. De muzikale begeleiding was zeer goed, het enige muzikale minpuntje is dat je niet zo'n geweldige nieuwe theme hebt zoals bij de bar in Tatooïne. Hierover gesproken, de muziek van de bar in deze film is mee ontwikkeld door de regisseur, de man die de rest van de muziek verzorgde (hij verzorgde ook de muziek in de eerste drie delen) wou hier zijn handen niet aan branden. :)

quote:
Ik zou hem eigenljk nog eens willen zien in 3d met Dolby Atmos, heb ik direct een goede reden om de nieuwe Pathé in Maastricht eens te bezoeken :P
Ik raad aan om JT eens te proberen: ruimere stoelen, meer hoogteverschil tussen de rijen.
http://www.hifi.nl/artike(...)-bioscoopbezoek.html
#NoDAPL
pi_158572724
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 16:33 schreef KingRadler het volgende:

[..]

12 word het zeker zolang het geld oplevert blijven ze Star Wars films maken.
Als ze het volgende deel niet verpesten dan zie ik er ook 12 of meer komen. :)
Ik hoop dat de regisseur die het volgende deel regisseert in staat is om dit niveau te halen.
#NoDAPL
pi_158572753
quote:
Da's 2020 ergens. Misschien dat ze in de tussentijd deel 1 t/m 6 nog eens oppoetsen.
Alle SFX van deel 1 t/m 3 opnieuw maken ofzo ;)
  Donald Duck held zondag 27 december 2015 @ 17:01:13 #121
46149 __Saviour__
pi_158572836
quote:
Het wordt pas tegen 2019-2020 dat er zo'n box is. Nu alvast de disc-set met 6 films+extra's kopen is het zeker wel waard. Een nieuwe trilogie na 7/8/9 zie ik zeker wel gebeuren. De plannen van Disney zijn echt groots. Star Wars kan nog decennia lang doorgaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 27 december 2015 @ 17:07:16 #122
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158573020
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 17:01 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het wordt pas tegen 2019-2020 dat er zo'n box is. Nu alvast de disc-set met 6 films+extra's kopen is het zeker wel waard. Een nieuwe trilogie na 7/8/9 zie ik zeker wel gebeuren. De plannen van Disney zijn echt groots. Star Wars kan nog decennia lang doorgaan.
eerst de 4 miljard terug krijgen en dan beginnen met winst maken.
  Donald Duck held zondag 27 december 2015 @ 17:23:51 #123
46149 __Saviour__
pi_158573413
Winst is wel een zekerheid in dit geval. Naast de film stroomt het geld ook binnen dankzij de merchandise. LucasFilm kopen was een briljante zet van Disney. Het vergde diepe zakken, maar uiteindelijk gaat deze investering resulteren in een netto resultaat van miljarden winst.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 27 december 2015 @ 17:43:50 #124
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158573979
maar daar komt toch een tijd dat Fysieke media gaat verdwijnen.
  zondag 27 december 2015 @ 17:46:38 #125
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158574080
heb me ook verdiept in Disney dat het er helemaal niet zo goed gaat.
Disney heeft problemen dat veel mensen afhaken om te kijken naar ESPN.
dat kost Disney heel veel geld.

men had berekent dat Star Wars zeker 2 Miljard moet ophalen om de problemen met ESPN te compenseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')