Al jaren niet meer.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ze kregen geen extra geld van de overheid dit jaar?
Dit dus, en ondanks dat het flink wat minder is dan vorig jaar qua opbrengst, maar volgens mij is dat ook omdat de bemoeienis van grote bedrijven een stuk minder isquote:Op donderdag 24 december 2015 21:26 schreef Cee het volgende:
Dit was toch wel de vermakelijkste SR sinds jaren.
Domien heeft gewoon de eindstand gespoilertquote:Op donderdag 24 december 2015 21:35 schreef Qunix het volgende:
Laatste tussenstand was al vast eigenlijk!
Het geld gaat toch ook naar de V&D?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Er staat meer op V&D kadokaarten (9 mil) dan er verzameld is bij SR
ahum erg veel werkeloosheid in deze regio...quote:Op donderdag 24 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En niet zo arm is tov andere landelijke regio's. Dat was wel het topjaar, dat gaan ze ook nooit meer redden, ze hebben daar de afgelopen 2 jaar met veel pijn en moeite op geteerd en iets lagere bedragen binnengehaald.
Nog steeds met de hs zuyd is heerlen weer bezig een studentestad te wordenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:34 schreef isax het volgende:
Voorheen was het ook altijd studentenstad he? Zal waarschijnlijk flink minder opbrengen als dat niet zo is.
Als de werkloosheid in Twente al groot is... dan weet ik niet wat je zegt over de 6 andere provincies zonder stedelijke regio hoor..quote:Op donderdag 24 december 2015 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat jaar was heel erg goed en toevallig stond het glazen huis toen in Enschede.
Aangezien de werkeloosheid hier erg groot is, kan dat niet met de plaatselijke bevolking te maken hebben.
Toen moest er met kunst en vliegwerk een record gehaald worden. Op een bepaald moment barst de zeepbel.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:35 schreef Xummon het volgende:
vorige 3 edities waren de bedragen ook ziek oog
Haarlem is echt geen studentenstad.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:34 schreef isax het volgende:
Voorheen was het ook altijd studentenstad he? Zal waarschijnlijk flink minder opbrengen als dat niet zo is.
Twente kan zich beter druk maken om een niet nader te noemen voetbalclubje.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de werkloosheid in Twente al groot is... dan weet ik niet wat je zegt over de 6 andere provincies zonder stedelijke regio hoor..
oh, echt?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik baal dat Ekdom enkel in de morgen te horen is met de Top2000
#ANTHEMquote:
Naar Mojoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |