Ach Martin Luther King was ook geen lieverdje.. dus ook die speech maar vergeten?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, dat deden zo veel mensen. Maar hij deed het vooral vanuit z'n comfortabele penthouse in New York of een bed in een Hilton. Ik geloof niet in z'n oprechtheid. Dat ik een Beatles-fan ben verandert daar weinig aan.
Hij had een hele kinky vriendin.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jezus werd vastgebonden op een bed?
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:20 schreef Cee het volgende:
Dat stapelbed in het publiek, het lijkt goddomme The Passion wel
Die maakte er een heel gebed van.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij had een hele kinky vriendin.
2x de helftquote:Op donderdag 24 december 2015 20:23 schreef heloef het volgende:
Hoeveel heeft het bed trouwens opgeleverd?
150 euro dacht ikquote:Op donderdag 24 december 2015 20:23 schreef heloef het volgende:
Volgens mij 150.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:23 schreef heloef het volgende:
Nou spijker mij daar niet op vast.quote:
Hij werd vereerd als een soort Jezus van de moderne tijd. Die verering is gewoon niet terecht. Hij heeft te veel krediet gekregen. Ik vind Imagine trouwens wel een mooi nummer, maar ik neem de boodschap met een korreltje zout. (En dat van 'no possessions' al helemaalquote:Op donderdag 24 december 2015 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach Martin Luther King was ook geen lieverdje.. dus ook die speech maar vergeten?
Ik geloof wel dat Lennon oprecht was in zijn vredesboodschap. Misschien naief, maar liever dat dan cynisch.
Allemaal Wannabee Lotten.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:24 schreef Evertjan het volgende:
Dat gesjouw met die kinderen bij dat glazen huis is wel irritant
Alleen Lot was leukquote:Op donderdag 24 december 2015 20:24 schreef Evertjan het volgende:
Dat gesjouw met die kinderen bij dat glazen huis is wel irritant
Vooral moeders die graag willen dat hun kindje de nieuwe Lot is ja, bloedirritant dat soort mensen.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral moeders die graag willen dat hun kindje de nieuwe Lot is ja, bloedirritant dat soort mensen.
bazentwitter:rjmedia twitterde op donderdag 24-12-2015 om 20:24:14Zo! Ff t bed van @giel3fm en @paul3fm verkocht voor ¤100,- aan deze gasten uit DEN BOSCH met de TREIN. succes! #SR15 https://t.co/aExNTTTstX reageer retweet
Ik vind het echt heel deprimerend dat lieve Lot geen leuk klein meisje blijft.quote:
Zul je zien dat je volgend jaar veel irritante nep Lottes te zien krijgtquote:Op donderdag 24 december 2015 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral moeders die graag willen dat hun kindje de nieuwe Lot is ja, bloedirritant dat soort mensen.
Waaahquote:Op donderdag 24 december 2015 20:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
bazentwitter:rjmedia twitterde op donderdag 24-12-2015 om 20:24:14Zo! Ff t bed van @giel3fm en @paul3fm verkocht voor ¤100,- aan deze gasten uit DEN BOSCH met de TREIN. succes! #SR15 https://t.co/aExNTTTstX reageer retweet
Bleven we als mens maar allemaal zo.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel deprimerend dat lieve Lot geen leuk klein meisje blijft.
Ze is een natuurmonumentje.
Ja, of Nielsjes.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zul je zien dat je volgend jaar veel irritante nep Lottes te zien krijgt
Maar is Lot geen Siep van vorig jaar?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zul je zien dat je volgend jaar veel irritante nep Lottes te zien krijgt
Wie is Siep?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar is Lot geen Siep van vorig jaar?
Siep was niet 2014quote:Op donderdag 24 december 2015 20:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar is Lot geen Siep van vorig jaar?
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:26 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zijn er al bakvissen gespot met spandoeken met de tekst: "Domien, ik wil een kind lot van je!"
Whahahaquote:Op donderdag 24 december 2015 20:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Tja die verering deed hij niet zelf he?!quote:Op donderdag 24 december 2015 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij werd vereerd als een soort Jezus van de moderne tijd. Die verering is gewoon niet terecht. Hij heeft te veel krediet gekregen. Ik vind Imagine trouwens wel een mooi nummer, maar ik neem de boodschap met een korreltje zout. (En dat van 'no possessions' al helemaal)
Ja diequote:Op donderdag 24 december 2015 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is Siep?
Moest Ekdom daardoor janken ofzo?
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Krijg je met al die dertigers en twintigers van nuquote:Op donderdag 24 december 2015 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel deprimerend dat lieve Lot geen leuk klein meisje blijft.
Ze is een natuurmonumentje.
had je watquote:Op donderdag 24 december 2015 20:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Krijg je met al die dertigers en twintigers van nu
Ja maar die was niet zo leuk, Gerard kon het toen alleen niet hendelen.quote:
Ook er uitgesobermieterd.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
Waren er dit jaar ook geen SR updates van uit de studio in Hilversummie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |