Is een topic apart waardquote:Op donderdag 24 december 2015 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Met wat voor wilden woon jij in vredesnaam in een huis!?
Ik zou verhuizenquote:Op donderdag 24 december 2015 20:12 schreef Zelfscanner het volgende:
En dan willen mensen hier GTST boven het glazenhuis kiezen.
Leuk etiketquote:
Hoezo ?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:16 schreef Strani het volgende:
Imagine is een beetje voor me verpest, door die hele hype. En als er nou net iemand was die niet de aangewezen persoon was om over wereldvrede en liefde voor iedereen te preken, was het wel John Lennon.
Prima, ik wacht het topic af. Als het echt fout gaat moet je in dit topic 112 typen en we komen meteen in actie.quote:
ik heb er maar 1 maar minstens net zo wild vermoed ik. TV moest en zou op the polar express, ze is bijna 50!!quote:
Ik word vooral kotsmisselijk van mensen die dit willen horen 'want Parijs is toch wel heel dichtbij.'quote:Op donderdag 24 december 2015 20:16 schreef Strani het volgende:
Imagine is een beetje voor me verpest, door die hele hype. En als er nou net iemand was die niet de aangewezen persoon was om over wereldvrede en liefde voor iedereen te preken, was het wel John Lennon.
Heb ik gonna catch em all gemistquote:Op donderdag 24 december 2015 20:15 schreef heloef het volgende:
He bah, wist niet dat dit de Top 2000 was.
Check het levensverhaal van John Lennon en bijvoorbeeld de manier waarop hij z'n oudste zoon behandelde.quote:
Mag 114 ook?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima, ik wacht het topic af. Als het echt fout gaat moet je in dit topic 112 typen en we komen meteen in actie.
dat neemt niet weg dat ie wel voor de wereldvrede pleitte..quote:Op donderdag 24 december 2015 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Check het levensverhaal van John Lennon en bijvoorbeeld de manier waarop hij z'n oudste zoon behandelde.
Op zich eens, maar doet niets af aan het nummer wat helaas immer actueel blijft.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word vooral kotsmisselijk van mensen die dit willen horen 'want Parijs is toch wel heel dichtbij.'
Joh de wereld staat al langer in brand hoor.
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij 114 schakelen we direct de traumaheli in.
Wilde ook op Imagine stemmen, maar toen herinnerde ik mij ineens dat ik een hekel heb aan gehypte emo-stemmen.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word vooral kotsmisselijk van mensen die dit willen horen 'want Parijs is toch wel heel dichtbij.'
Joh de wereld staat al langer in brand hoor.
Biebetquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:19 schreef heloef het volgende:
Weersverwachting Heerlen: er komt een Typhoon aan.
Nee ik heb tegen het nummer zelf helemaal niks. Alleen dat gedoe er omheen.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich eens, maar doet niets af aan het nummer wat helaas immer actueel blijft.
Tja, dat deden zo veel mensen. Maar hij deed het vooral vanuit z'n comfortabele penthouse in New York of een bed in een Hilton. Ik geloof niet in z'n oprechtheid. Dat ik een Beatles-fan ben verandert daar weinig aan.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat ie wel voor de wereldvrede pleitte..
Ik had dat probleem totaal niet. Ik stem er namelijk altijd al op...als ik stemde..quote:Op donderdag 24 december 2015 20:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wilde ook op Imagine stemmen, maar toen herinnerde ik mij ineens dat ik een hekel heb aan gehypte emo-stemmen.
Overleven ze dat wel?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:20 schreef Zelfscanner het volgende:
Volgend jaar graag 2 dagen langer het glazen huis. Plus oude dingen terug en een party uur.
Ze hebben geluk daar.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:19 schreef heloef het volgende:
Weersverwachting Heerlen: er komt een Typhoon aan.
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:20 schreef Cee het volgende:
Dat stapelbed in het publiek, het lijkt goddomme The Passion wel
Dat had Jezus ook wel prettig gevonden tijdens de kruisgang dan, zo'n bed.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:20 schreef Cee het volgende:
Jezus werd vastgebonden op een bed?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:20 schreef Cee het volgende:
Als je een week overleeft kan dat ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |