21.30 start Top SRquote:Op donderdag 24 december 2015 17:19 schreef asco het volgende:
Hoe laat stoppen we er eigenlijk ook weer mee?
Prima TT.quote:
Ik kende haar ook niet voor Exp Robinson vorig jaar eerlijk gezegd, las dat ze wel al eens als slaapgast in het glazenhuis geweest was.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Van Golden Days en Bottles en Expeditie Robinson. Scoort verder weinig hits meer de laatste tijd.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
TIS EEN KWESTIE VAN GEDULD
RUSTIG WACHTEND OP DE DAG
DAT DE MAAS HEEL LIMBURG VULT
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die limburgers moeten zich eens leren aanpassen.
Hallo.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk checkt Stijn nog effe in, die vindt dit een top TT
Friezen ookquote:Op donderdag 24 december 2015 17:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die limburgers moeten zich eens leren aanpassen.
Ha Stijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:19 schreef jcdragon het volgende:
Straks vergeet Domien Bambi en belandt ie bij de vuilnis
Ik waardeer meer met de kerstdagen.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ha Stijn.
Jij kunt mijn TT waarderen met deze bijtende spot, ik voel het.
Even mailen morgenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoop maar dat domien em niet vergeet mee te nemen straks
Zijn andere spullen liggen toch nog daar.quote:
Ik vind het een van de slechtste nummers van dit jaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ABC
Zelfs in deze versie dig ik m wel
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:29 schreef Xummon het volgende:
Kut het meest veelzijdige stukje vlees, kut
Tis wel een beetje een wansmaakplaat voor mijn gevoel ja, maar ik kan m hebben.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een van de slechtste nummers van dit jaar.
Morgen! Vanaf 06.00 uur.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:30 schreef Cee het volgende:
Een jongen die Dookie door z'n vader leert kennen, nu voel ik me weer oud.
Blij dat ik volgende week naar radio 2 mag luisteren.
BasketCasequote:Op donderdag 24 december 2015 17:30 schreef Cee het volgende:
Een jongen die Dookie door z'n vader leert kennen, nu voel ik me weer oud.
Blij dat ik volgende week naar radio 2 mag luisteren.
Zolang je me niet persoonlijk gaat beledigen en het beperkt tot mijn eigen wansmaak vind ik het prima.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel een beetje een wansmaakplaat voor mijn gevoel ja, maar ik kan m hebben.
Je mag erover klagen, maar dan kan ik genoeg dingen terug roepen.
Daarom!quote:Op donderdag 24 december 2015 17:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanaf 9 toch? Eerst gaat Geer nog kersthits draaien.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang je me niet persoonlijk gaat beledigen en het beperkt tot mijn eigen wansmaak vind ik het prima.
poedelplaat?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik nu vreselijk. Had dit eigenlijk wel als een heel veel aangevraagde plaat verwacht..
Chef kok in tha house.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Qunix het volgende:
500gr pinda's eerst in een grote koekenpan doen met matig vuur. Zodra je het ruikt is het klaar. Alles in een keukenmachine stoppen, 5 gram zout en een hoop neutrale olie. Als het een pasta is beetje apart houden voor op brood (zelfgemaakte pindakaas dus), rest nog beetje olie toevoegen, water, sambal, eventueel 1 gesnipperde ui en beetje ketjap manis. Nog meer malen totdat het iets donkerder is qua kleur en minder stevig.
Kipfilet opensnijden, en dan een goede eetlepel (met bergje zeg maar) in de kipfilet doen. Kip met ei en bloem enzo paneren en dan bakken. Lekker op brood of bij de goente.
Dat eet ik nu.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Qunix het volgende:
500gr pinda's eerst in een grote koekenpan doen met matig vuur. Zodra je het ruikt is het klaar. Alles in een keukenmachine stoppen, 5 gram zout en een hoop neutrale olie. Als het een pasta is beetje apart houden voor op brood (zelfgemaakte pindakaas dus), rest nog beetje olie toevoegen, water, sambal, eventueel 1 gesnipperde ui en beetje ketjap manis. Nog meer malen totdat het iets donkerder is qua kleur en minder stevig.
Kipfilet opensnijden, en dan een goede eetlepel (met bergje zeg maar) in de kipfilet doen. Kip met ei en bloem enzo paneren en dan bakken. Lekker op brood of bij de goente.
Dat eet ik nu.
Omgekeerde saté dus?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Qunix het volgende:
Dat eet ik nu.
Het staat 2-0quote:Op donderdag 24 december 2015 17:39 schreef Stickertje het volgende:
Komt er nog een tussenstand om 17.55?
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme. Hopelijk rijdt die kut Rea tegen een fucking boom.
Verdomme.quote:
In een 3fm Range Rover.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Halloquote:Op donderdag 24 december 2015 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind jij dat leuk? Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gek, ik kreeg door dat Oude Maasweg op 1 stond met 57 scrobbles.
Sinds vandaag staan The Beatles eindelijk op Spotify.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij dat leuk? Jij liever dan ik.
Bij mij staat Pedestrian at Best dit jaar op 1. Qua artiesten Crosby, Stills Nash and Young.
Dat wordt genieten van For No One, Stijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds vandaag staan The Beatles eindelijk op Spotify.
Ik zal ook lang niet alles meekrijgen. Denk dat ik het meest meepik tussen 00 en 02 iedere nacht.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt genieten van For No One, Stijn.
Al zal ik ze de komende dagen wel rond de 41 keer horen.
Misschien moet z'n vriendin ff op z'n gezicht gaan zitten.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:45 schreef Qunix het volgende:
Paul wilt een enorme uitslag. Op zijn gezicht?
Ja jij kijkt alleen het darten, ik combineer wel bij de boeiende potjes (Lewis, Anderson, MvG, Taylor, evt Chizzy en de andere Nederlanders), maar verder blijft alleen de radio aanquote:Op donderdag 24 december 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal ook lang niet alles meekrijgen. Denk dat ik het meest meepik tussen 00 en 02 iedere nacht.
Dat is het elk jaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het blijft een nobel doel, maar ik vind het niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat.
Zaterdag Boxing Day, zondag + maandag + dinsdag middag en avondsessie, woensdag alleen avond.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jij kijkt alleen het darten, ik combineer wel bij de boeiende potjes (Lewis, Anderson, MvG, Taylor, evt Chizzy en de andere Nederlanders), maar verder blijft alleen de radio aan
Vanmorgen ja, maar nu willen we nog eenquote:
Ja en boxing day, dat kijk ik ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag Boxing Day, zondag + maandag + dinsdag middag en avondsessie, woensdag alleen avond.
En donderdag natuurlijk oudejaarsdaggod.
Ik wil nog wel een kinderen voor kinderen horen jaquote:Op donderdag 24 december 2015 17:49 schreef Xummon het volgende:
[..]
Vanmorgen ja, maar nu willen we nog een
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Toch een vooruitgang tegenover eerder
'van links naar rechts'
om eerlijk te zeggen is 'van links naar rechts' tenminste nog educatief.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Toch een vooruitgang tegenover eerder
'van links naar rechts'
Zet stoppen uitquote:Op donderdag 24 december 2015 17:52 schreef Stickertje het volgende:
Godver, kan de tv bijna niet horen, mijn vriend is ruzie aan het maken met een stel Groningers in een stom computerspel
Versoberenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:55 schreef Stickertje het volgende:
Geen tussenstand dus dit jaar, voorgaande jaren was er om 17.55 wel een tussenstand
Ze houden het spannendquote:Op donderdag 24 december 2015 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen tussenstand meer?
Dan gaan we zeker geen record meer halen.
Ik heb een kalender kraslot gekocht voor m'n paps en daar steun ik 19 goede doelen mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Music for Life heeft in België 5,1 miljoen opgebracht voor 1.045 goede doelen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een kalender kraslot gekocht voor m'n paps en daar steun ik 19 goede doelen mee.
bedoeltquote:Op donderdag 24 december 2015 18:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zag een fles azijn.. Dacht eerst dat hij voor mij bedoelt was
Rondéquote:Op donderdag 24 december 2015 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is die gozer met die baard?
Eerst nog indrinken he.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:02 schreef Kyran het volgende:
Is er een uurtje azijnpissen begonnen in dit topic ofzo?
ja, we doneren de opbrengst aan 3fmquote:Op donderdag 24 december 2015 18:02 schreef Kyran het volgende:
Iedereen moet toiletterenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:02 schreef Kyran het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:03 schreef Cassius het volgende:
'Ik voel me sexy als ik met LEGO speel'
waar kan ik posts doneren?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We lopen uiteindelijk een kleine 20 topics achter op vorig jaar. Het verval -valt dus mee-.
De eerste dag had ik verwacht dat het erger zou zijn ja!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We lopen uiteindelijk een kleine 20 topics achter op vorig jaar. Het verval -valt dus mee-.
Meestal gaan de topics in het laatste uur hardquote:Op donderdag 24 december 2015 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is meegerekend in de voorspelling. Het kan lager uitvallen.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Meestal gaan de topics in het laatste uur hard
Moet er wel party komenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Meestal gaan de topics in het laatste uur hard
Ik moest werken...sorryquote:Op donderdag 24 december 2015 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is meegerekend in de voorspelling. Het kan lager uitvallen.
Mja, de Dirty Pretty Things is inderdaad een prima bandje, dus zonde.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:16 schreef Stickertje het volgende:
RHCP![]()
Concert in de goffert overgeslagen waar Dirty Pretty Things het voorgramma was.. Nog steeds spijt van
Ja, al vond ik in 2009 (Ryan Shaw) het anthem er ook niet zo bovenuit steken als andere jaren.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef Uccie het volgende:
Is dit het eerste jaar dat er niet echt een anthem is die er bovenuit steekt?
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:19 schreef Uccie het volgende:
Is dit het eerste jaar dat er niet echt een anthem is die er bovenuit steekt?
Hij had er even geen zin in.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:21 schreef Kyran het volgende:
Giel wtf ... duwt even cameraman weg ...
... maar waarom? Toch normaal dat die dingen er rond lopen en dan kan het nog wel een beetje netjes i.p.v. dit arrogante gedoe.Bah.quote:
Hij zit wel in een glazen huis.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij had er even geen zin in.
Op de veiling een mega mindy pak!
Dit ja. Vond het ook een vreemde actie.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
... maar waarom? Toch normaal dat die dingen er rond lopen en dan kan het nog wel een beetje netjes i.p.v. dit arrogante gedoe.Bah.
Ik vind het ook wel een leuk joch.quote:
Beste optreden van de dag.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kinderen voor kinderen
kinderen voor kinderen
kinderen voor kinderen
De grotere broerquote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is die rare man ernaast?
Jaquote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee, z'n neefje ofzo? Stagiair?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Z'n meester.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, die heb ik horen zingen...ik denk dat het de leerling is.quote:
cuteness overloadquote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Sylvana het volgende:
EerstLot
al vandaag en nu gelukkig net op tijd de tv aangezet voor
Niels
Ik moet zeggen, na 3 uur geen eten ben ik al chagrijnig, dus ik vind het nog knap.quote:
"Hij had geen zin in die camera"quote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef miieejj het volgende:
Heeft giel nog steeds van die gekke momentjes,.? camera actie heb ik niet gezien.. Wanne gek die giel..
Okequote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef miieejj het volgende:
Heeft giel nog steeds van die gekke momentjes,.? camera actie heb ik niet gezien.. Wanne gek die giel..
Ik ook hoor, maar sommige moeten Giel meteen afzeiken, ik vind het nogsteeds een baasquote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, na 3 uur geen eten ben ik al chagrijnig, dus ik vind het nog knap.
Ow, geen probleem met Giel hoor, maar dit soort acties zorgen er juist wel voor dat mensen hem arrogant/onsportief vinden.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar sommige moeten Giel meteen afzeiken, ik vind het nogsteeds een baas
Dat is ook, maar die zijn nogal kortzichtigquote:Op donderdag 24 december 2015 18:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ow, geen probleem met Giel hoor, maar dit soort acties zorgen er juist wel voor dat mensen hem arrogant/onsportief vinden.
Ouch...quote:Op donderdag 24 december 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
nou zeg als je vriendin dit leest maakt ze het definitief uit
schoten werden gevuurdquote:Op donderdag 24 december 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
nou zeg als je vriendin dit leest maakt ze het definitief uit
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kan ie nog een liedje over Parijs zingen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |