cuteness overloadquote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Sylvana het volgende:
EerstLot
al vandaag en nu gelukkig net op tijd de tv aangezet voor
Niels
Ik moet zeggen, na 3 uur geen eten ben ik al chagrijnig, dus ik vind het nog knap.quote:
"Hij had geen zin in die camera"quote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef miieejj het volgende:
Heeft giel nog steeds van die gekke momentjes,.? camera actie heb ik niet gezien.. Wanne gek die giel..
Okequote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef miieejj het volgende:
Heeft giel nog steeds van die gekke momentjes,.? camera actie heb ik niet gezien.. Wanne gek die giel..
Ik ook hoor, maar sommige moeten Giel meteen afzeiken, ik vind het nogsteeds een baasquote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, na 3 uur geen eten ben ik al chagrijnig, dus ik vind het nog knap.
Ow, geen probleem met Giel hoor, maar dit soort acties zorgen er juist wel voor dat mensen hem arrogant/onsportief vinden.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar sommige moeten Giel meteen afzeiken, ik vind het nogsteeds een baas
Dat is ook, maar die zijn nogal kortzichtigquote:Op donderdag 24 december 2015 18:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ow, geen probleem met Giel hoor, maar dit soort acties zorgen er juist wel voor dat mensen hem arrogant/onsportief vinden.
Ouch...quote:Op donderdag 24 december 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
nou zeg als je vriendin dit leest maakt ze het definitief uit
schoten werden gevuurdquote:Op donderdag 24 december 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
nou zeg als je vriendin dit leest maakt ze het definitief uit
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kan ie nog een liedje over Parijs zingen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |