Ha Stijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:19 schreef jcdragon het volgende:
Straks vergeet Domien Bambi en belandt ie bij de vuilnis
Ik waardeer meer met de kerstdagen.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ha Stijn.
Jij kunt mijn TT waarderen met deze bijtende spot, ik voel het.
Even mailen morgenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoop maar dat domien em niet vergeet mee te nemen straks
Zijn andere spullen liggen toch nog daar.quote:
Ik vind het een van de slechtste nummers van dit jaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ABC
Zelfs in deze versie dig ik m wel
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:29 schreef Xummon het volgende:
Kut het meest veelzijdige stukje vlees, kut
Tis wel een beetje een wansmaakplaat voor mijn gevoel ja, maar ik kan m hebben.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een van de slechtste nummers van dit jaar.
Morgen! Vanaf 06.00 uur.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:30 schreef Cee het volgende:
Een jongen die Dookie door z'n vader leert kennen, nu voel ik me weer oud.
Blij dat ik volgende week naar radio 2 mag luisteren.
BasketCasequote:Op donderdag 24 december 2015 17:30 schreef Cee het volgende:
Een jongen die Dookie door z'n vader leert kennen, nu voel ik me weer oud.
Blij dat ik volgende week naar radio 2 mag luisteren.
Zolang je me niet persoonlijk gaat beledigen en het beperkt tot mijn eigen wansmaak vind ik het prima.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel een beetje een wansmaakplaat voor mijn gevoel ja, maar ik kan m hebben.
Je mag erover klagen, maar dan kan ik genoeg dingen terug roepen.
Daarom!quote:Op donderdag 24 december 2015 17:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanaf 9 toch? Eerst gaat Geer nog kersthits draaien.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang je me niet persoonlijk gaat beledigen en het beperkt tot mijn eigen wansmaak vind ik het prima.
poedelplaat?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik nu vreselijk. Had dit eigenlijk wel als een heel veel aangevraagde plaat verwacht..
Chef kok in tha house.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Qunix het volgende:
500gr pinda's eerst in een grote koekenpan doen met matig vuur. Zodra je het ruikt is het klaar. Alles in een keukenmachine stoppen, 5 gram zout en een hoop neutrale olie. Als het een pasta is beetje apart houden voor op brood (zelfgemaakte pindakaas dus), rest nog beetje olie toevoegen, water, sambal, eventueel 1 gesnipperde ui en beetje ketjap manis. Nog meer malen totdat het iets donkerder is qua kleur en minder stevig.
Kipfilet opensnijden, en dan een goede eetlepel (met bergje zeg maar) in de kipfilet doen. Kip met ei en bloem enzo paneren en dan bakken. Lekker op brood of bij de goente.
Dat eet ik nu.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Qunix het volgende:
500gr pinda's eerst in een grote koekenpan doen met matig vuur. Zodra je het ruikt is het klaar. Alles in een keukenmachine stoppen, 5 gram zout en een hoop neutrale olie. Als het een pasta is beetje apart houden voor op brood (zelfgemaakte pindakaas dus), rest nog beetje olie toevoegen, water, sambal, eventueel 1 gesnipperde ui en beetje ketjap manis. Nog meer malen totdat het iets donkerder is qua kleur en minder stevig.
Kipfilet opensnijden, en dan een goede eetlepel (met bergje zeg maar) in de kipfilet doen. Kip met ei en bloem enzo paneren en dan bakken. Lekker op brood of bij de goente.
Dat eet ik nu.
Omgekeerde saté dus?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Qunix het volgende:
Dat eet ik nu.
Het staat 2-0quote:Op donderdag 24 december 2015 17:39 schreef Stickertje het volgende:
Komt er nog een tussenstand om 17.55?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |