Verdomme.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme. Hopelijk rijdt die kut Rea tegen een fucking boom.
In een 3fm Range Rover.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Halloquote:Op donderdag 24 december 2015 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind jij dat leuk? Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gek, ik kreeg door dat Oude Maasweg op 1 stond met 57 scrobbles.
Sinds vandaag staan The Beatles eindelijk op Spotify.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij dat leuk? Jij liever dan ik.
Bij mij staat Pedestrian at Best dit jaar op 1. Qua artiesten Crosby, Stills Nash and Young.
Dat wordt genieten van For No One, Stijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds vandaag staan The Beatles eindelijk op Spotify.
Ik zal ook lang niet alles meekrijgen. Denk dat ik het meest meepik tussen 00 en 02 iedere nacht.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt genieten van For No One, Stijn.
Al zal ik ze de komende dagen wel rond de 41 keer horen.
Misschien moet z'n vriendin ff op z'n gezicht gaan zitten.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:45 schreef Qunix het volgende:
Paul wilt een enorme uitslag. Op zijn gezicht?
Ja jij kijkt alleen het darten, ik combineer wel bij de boeiende potjes (Lewis, Anderson, MvG, Taylor, evt Chizzy en de andere Nederlanders), maar verder blijft alleen de radio aanquote:Op donderdag 24 december 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal ook lang niet alles meekrijgen. Denk dat ik het meest meepik tussen 00 en 02 iedere nacht.
Dat is het elk jaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het blijft een nobel doel, maar ik vind het niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat.
Zaterdag Boxing Day, zondag + maandag + dinsdag middag en avondsessie, woensdag alleen avond.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jij kijkt alleen het darten, ik combineer wel bij de boeiende potjes (Lewis, Anderson, MvG, Taylor, evt Chizzy en de andere Nederlanders), maar verder blijft alleen de radio aan
Vanmorgen ja, maar nu willen we nog eenquote:
Ja en boxing day, dat kijk ik ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag Boxing Day, zondag + maandag + dinsdag middag en avondsessie, woensdag alleen avond.
En donderdag natuurlijk oudejaarsdaggod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |