Wordt awkward.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 9 jan misschien een soort van date.. Of nouja ik ga uit met vrienden en iemand waar ik een tijdje mee praat via tinder die komt ook. Enige aparte gaat zijn is dat een meisje waar ik 3 dates mee gehad heb er misschien ook gaat zijn.
Dat zal wel niet. probleem zal eerder zijn dat we elkaar nog wel leuk vinden.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wordt awkward.Hopelijk gaat ze je niet cockblocken.
Verder, kent iemand überhaupt iemand die een serieuze, duurzame relatie aan Tinder heeft overgehouden?
Broer van de man van een vriendin nam zijn Tinder-vriendinnetje mee naar de bruiloft. Dat geldt denk ik wel als serieus.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Verder, kent iemand überhaupt iemand die een serieuze, duurzame relatie aan Tinder heeft overgehouden?
Regel een trio.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. probleem zal eerder zijn dat we elkaar nog wel leuk vinden.En dan die nieuwe binnenkomt of zo
Maar ach ik zie het wel. Ik ben er met 4 vrienden en een hoop bier. Dus ik vermaak mij wel!
En ja ik ken 2 stelletjes die al een tijd samen zijn via tinder.
Ach, kan gebeuren. Als dit een maand lang zo aanhoudt, zou ik hem niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Broer van de man van een vriendin nam zijn Tinder-vriendinnetje mee naar de bruiloft. Dat geldt denk ik wel als serieus.
En een collega gaat al ca. 9 maanden met zijn Tinder-vriendin.
Mijn date gaat niet door door dubbel geplande afspraak van zijn kant.Maar ben ik eigenlijk niet heel rouwig om. Vandaag druk met andere dingen en nog wat ex-kwesties. Wellicht na nieuwjaar nog eens. Hij zegt héél nieuwsgierig naar me te zijn en héél graag met me te willen afspreken. We merken het wel.
![]()
Oh joh no worries, het was een beetje als zelfspot bedoeld, zo van ben ik nou gepromoveerd tot voorbeeld hoe het niet moetquote:Op donderdag 24 december 2015 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry zo bedoelde ik het echt niet!![]()
Rot dat het zo loopt. Ook suf van hem dat hij jou dan wel opzoekt
Dat idee klinkt hoe leuk. In de praktijk gaat dat hem alleen sowieso niet worden.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Regel een trio.Gaat lukken met al dat alcohol.
[..]
Zie het zo: je hebt opties. Een afwijzing van eentje gaat minder pijn doen, omdat de ander al klaarstaat.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat idee klinkt hoe leuk. In de praktijk gaat dat hem alleen sowieso niet worden.
Ja, behalve dat ik met dat meisje van 3 dates eigenlijk gewoon niks moet doen. Gaat alleen maar weer moeilijk worden daarna. Gevoelens enzo, niet handig. Maar is niet zeker of zij komt. Misschien maar beter van niet. Maar ach het is pas volgend jaar dus nog maar niet te druk om maken.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zie het zo: je hebt opties. Een afwijzing van eentje gaat minder pijn doen, omdat de ander al klaarstaat.
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik met dat meisje van 3 dates eigenlijk gewoon niks moet doen. Gaat alleen maar weer moeilijk worden daarna. Gevoelens enzo, niet handig. Maar is niet zeker of zij komt. Misschien maar beter van niet. Maar ach het is pas volgend jaar dus nog maar niet te druk om maken.
Een ander naar een date meenemen doe je volgens mij alleen om iemand in de friendzone te duwen. Ik kan er ook naast zitten.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?
ik mis weer eens iets
Lang verhaal. Vinden elkaar wel leuk maar weten ook dat het niks gaat worden. Dus hebben het afgesloten.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?
ik mis weer eens iets
Ook mijn kant. Dat het niks gaat worden heb ik geaccepteerd. maar als ik haar weer zou zien weet ik dat ik haar toch wel leuk vind.quote:
Ligt er helemaal aan wat je houding is op Tinder o.i.d. Als je normaal met de vrouwen praat en interesse toont is de kans groter dat je er iets aan overhoudt.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Regel een trio.Gaat lukken met al dat alcohol.
[..]
Ach, kan gebeuren. Als dit een maand lang zo aanhoudt, zou ik hem niet meer serieus nemen.
En goed om te horen van jullie allebei dat Tinder iets serieus kan opleveren. Ben daar eigenlijk wel naar op zoek. Vroeg me al af of het een goed idee was om tijd en dates te investeren in Tinder, maar dat blijkt dus van wel.
Dat je de 'gevolgen' van een vorige relatie nog voelt hoeft niet te betekenen dat je je ex terug wilt. Het kan er wel voor zorgen dat je minder makkelijk nieuwe relaties start.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:04 schreef Deezertje het volgende:
Wat was er dan zo krachtig aan je vorige relatie? Dat roep je ook steeds maar volgens mij krijg je je ex toch niet terug.
Kan je veel gelijk in hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat zei ik niet. Ik bedoelde: wil je niet te graag een relatie, samen zijn met iemand die op later goed lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |