meneer spier voor de keuken, sopje maken, losse onderdelen er in, gasstel in sprayen met meneer spier, even laten inwerken, afnemen met sopjequote:
Wanneer ik mijn muts niet had dan ging ik op eiland wonen.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:47 schreef sacha het volgende:
[..]
meneer spier voor de keuken, sopje maken, losse onderdelen er in, gasstel in sprayen met meneer spier, even laten inwerken, afnemen met sopje
als gasstel droog is: spuitbus rvs reiniger van de A-cé tion, in sprayen, uitpoetsen met keukenpapier#assepoetster
Je hebt een bril nu?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sinds ik opa ben kijk ik anders.
Dit dus:quote:Op donderdag 24 december 2015 04:41 schreef chufi het volgende:
Soms wordt je hier wakker door sirenes en hard scheurende autos.... Wat nu weer..
weet je tenminste was het wasquote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.at5.nl/artikel(...)ging-door-nieuw-west
moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een overbuurman die heel hard over het fietspad schreurde...
Hij reed echt heel hard... Dat zag ik zelfs zonder mn bril op.. Maar goed dat het zo laat/vroeg was anders had het anders af kunnen lopenquote:
wat een maf figuurquote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij reed echt heel hard... Dat zag ik zelfs zonder mn bril op.. Maar goed dat het zo laat/vroeg was anders had het anders af kunnen lopen
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad (ook niet met een gezin met 3 kleine kinderen) en zou er ook geen willen, ik maak nooit zoveel troep en als ik uitgebreid kook was ik tussendoor het meeste al af.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had wel een vaatwasser moeten kiezen i,p.v. een extra kastje, maar ja![]()
ik heb geen bovenkastjes, dus die had ik nodig
Hoe jij sommige dingen brengtquote:Op donderdag 24 december 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad (ook niet met een gezin met 3 kleine kinderen) en zou er ook geen willen, ik maak nooit zoveel troep en als ik uitgebreid kook was ik tussendoor het meeste al af.
écht een fijne buurt waar jouw huis staatquote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.at5.nl/artikel(...)ging-door-nieuw-west
Hoe breng ik ze dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe jij sommige dingen brengt![]()
oké Mo![]()
en Sas, ik heb je tip gezien, meneer Spier dus
Ja, dat mag!quote:Op donderdag 24 december 2015 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe breng ik ze dan?
Ik vind vaatwassers nu eenmaal vrij overbodige apparaten, dat kan/mag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |