Ik vind het allemaal nog wel meevallen eigenlijk. En vroeger verliepen discussies net zo goed op de van dik hout zaagt men planken wijze. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het geschuimbek van Klopkoek in 2007/2008/2009.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:34 schreef Tem het volgende: [..] Klopt wel, geeft ook aan welke richting FOK! in zijn geheel naartoe gaat. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting zoveel mogelijk dooddoeners en grote praat deponeren, zonder daadwerkelijk eerst over de materie wat langer na te denken dan vijf minuten. Het wordt steeds meer een site van onderbuik Nederland. Niet gek dat weldenkende users nauwelijks meer serieus meeposten.
Vrijheid van meningsuiting mag hier alleen als het over lelijke negerinnen gaat.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt wel, geeft ook aan welke richting FOK! in zijn geheel naartoe gaat. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting zoveel mogelijk dooddoeners en grote praat deponeren, zonder daadwerkelijk eerst over de materie wat langer na te denken dan vijf minuten. Het wordt steeds meer een site van onderbuik Nederland. Niet gek dat weldenkende users nauwelijks meer serieus meeposten.
Ikke dan. Zij niet.Onzinnig gedoe met haar rtl kerstpakket en alle likes op facebook en kut appjes. Geef die vent maar meer aandacht daar. Ho wacht, die moet werken en is pas om 02.30 beschikbaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dankzij P_T snap ik hem ook. Nou ja, ben blij dat ze erom kunnen lachen.
Ik vind een grote meerwaarde van fok! juist dat lui van allerlei pluimages met elkaar in discussie gaan. En dat gaat idd niet altijd keurig.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog wel meevallen eigenlijk. En vroeger verliepen discussies net zo goed op de van dik hout zaagt men planken wijze. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het geschuimbek van Klopkoek in 2007/2008/2009.
Klopkoek onderbouwd het tenminste nog enigszins, dat is iets wat je van de huidige generatie users niet kan zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog wel meevallen eigenlijk. En vroeger verliepen discussies net zo goed op de van dik hout zaagt men planken wijze. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het geschuimbek van Klopkoek in 2007/2008/2009.
Ze heeft het er duidelijk moeilijk mee. Het zal voor jullie allemaal trouwens wel raar zijn, een gescheiden kerst.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ikke dan. Zij niet.Onzinnig gedoe met haar rtl kerstpakket en alle likes op facebook en kut appjes. Geef die vent maar meer aandacht daar. Ho wacht, die moet werken en is pas om 02.30 beschikbaar.
Van der Zwan mocht nou juist niet saneren van de oude Drees hetgeen heeft geleid tot jarenlange verliezen.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:46 schreef GSbrder het volgende:
Laten we niet vergeten dat V&D is omgevallen door toedoen van links.
In de jaren '80 mocht de intellectueel Van der Zwan, prominent lid van de vernieuwingsbeweging van de PvdA, het proberen ten gunste van de Dreesmannetjes. Sindsdien nooit meer winst.
Welke discussie? Alle mensen met een sterkere mening naar de linkerkant worden er ongegeneerd afgeflikkerd. Terwijl de grootste xenofoben alle ruimte krijgen. Ik vind het een slechte ontwikkeling. Om nog maar te zwijgen over die belabberde stukjes van de FB over lelijke negerinnen, zogenaamde koikarper bbq's die nu ook naar het forum worden gehaald. Heb je dan daar kritiek op wordt je eraf geflikkerd omdat het FP bashing zou zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind een grote meerwaarde van fok! juist dat lui van allerlei pluimages met elkaar in discussie gaan. En dat gaat idd niet altijd keurig.
Ik vind hem goed bij de tt passen.quote:
Zijn onderbouwing ging toch vaak niet verder dan dat ik een kapitalistisch onderkruipsel was in dienst van het grootkapitaal. Kwalificaties die mij overigens wel bevallen.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopkoek onderbouwd het tenminste nog enigszins, dat is iets wat je van de huidige generatie users niet kan zeggen.
De FP kom ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Welke discussie? Alle mensen met een sterkere mening naar de linkerkant worden er ongegeneerd afgeflikkerd. Terwijl de grootste xenofoben alle ruimte krijgen. Ik vind het een slechte ontwikkeling. Om nog maar te zwijgen over die belabberde stukjes van de FB over lelijke negerinnen, zogenaamde koikarper bbq's die nu ook naar het forum worden gehaald. Heb je dan daar kritiek op wordt je eraf geflikkerd omdat het FP bashing zou zijn.
Die mensen houden nog gewoon van elkaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft het er duidelijk moeilijk mee. Het zal voor jullie allemaal trouwens wel raar zijn, een gescheiden kerst.
Anton Dreesman was ook al een intellectueel lees ik. En het is toch wel bekend dat succesvolle ondernemers daarvan juist het tegenovergestelde zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:46 schreef GSbrder het volgende:
Laten we niet vergeten dat V&D is omgevallen door toedoen van links.
In de jaren '80 mocht de intellectueel Van der Zwan, prominent lid van de vernieuwingsbeweging van de PvdA, het proberen ten gunste van de Dreesmannetjes. Sindsdien nooit meer winst.
Ik ook niet maar het wordt nu steeds meer geintegreerd met het forum. Maar je er niets over zeggen, zo krom als een hoepel allemaal.quote:
Klopkoek is een van mijn favoriete users.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zijn onderbouwing ging toch vaak niet verder dan dat ik een kapitalistisch onderkruipsel was in dienst van het grootkapitaal. Kwalificaties die mij overigens wel bevallen.
Klopt. Een pragmatische kijk is altijd het beste. Intellectuelen zijn weer beter voor continuïteit.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Anton Dreesman was ook al een intellectueel lees ik. En het is toch wel bekend dat succesvolle ondernemers daarvan juist het tegenovergestelde zijn.
Ik begon in 2003 op de Frontpage, daarna ben ik al snel doorgestroomd naar het forum. FOK! is voor mij het forum, niet de Frontpage.quote:
Want als je er wat van zegt heb je een hekel aan Fok! Sterker nog, dan ben je iemand die een persoonlijke wrok heeft jegens de top. Ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het wordt nu steeds meer geintegreerd met het forum. Maar je er niets over zeggen, zo krom als een hoepel allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |