klinkt goed. Ik zit net ff te kijken naar goede routes. Bij Vielsalm een van 50km met lage moeilijkheidsgraad. Dat is vast wel te doen met de cx.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
We kunnen dit huisje ook wel eens met een team fokkers huren. Plek voor 10 man en een relaxte sauna om na het trainen in te zitten. BBQ is er ook, zo'n gemetselde. En een trampoline in de tuin!
Kan ik mooi op de trampoline als jullie gaan cxenquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
We kunnen dit huisje ook wel eens met een team fokkers huren. Plek voor 10 man en een relaxte sauna om na het trainen in te zitten. BBQ is er ook, zo'n gemetselde. En een trampoline in de tuin!
Was maar 400 man toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:00 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb ook 4,5 uur op de crosser gezeten. Met een bekende de ATB route in Gieten gereden.
Helaas was alles kapot gereden door de Drenthe 200 gisteren, dus maar even een lusje over het Superprestige parcours gedaan. Inclusief heen en terug fietsen 95 km gehad.
Heb ik nog nooit gehaald. Knap werk!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:02 schreef Tommeke het volgende:
Nog 26,9 km en ik heb de 12.000 volgemaakt dit jaar
Hee hee, dat zijn mijn soort opmerkingen toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ga ik wel met de vrouwen in de sauna.
Tijdje terug door Patroon gedeeld. Ik geloof nog steeds dat als je je basis wilt vergroten je dat doet door genoeg uur in D1 te spenderen. Desondanks niet oninteressant artikel, zeker voor degene die max 4-8 uur in de week kunnen fietsen.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:27 schreef Yankee het volgende:
Was dit artikel hier al voorbij gekomen?
http://home.trainingpeaks(...)raining-for-cyclists
Ah, dat had ik al wel verwacht van onze Patroonquote:Op woensdag 30 december 2015 09:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tijdje terug door Patroon gedeeld. Ik geloof nog steeds dat als je je basis wilt vergroten je dat doet door genoeg uur in D1 te spenderen. Desondanks niet oninteressant artikel, zeker voor degene die max 4-8 uur in de week kunnen fietsen.
In de winter / het voorjaar veel in D1. Afgelopen jaar naar mijn mening alleen te lang alleen in D1 en laag D2 blijven trainen en te weinig op hardheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:37 schreef muzas het volgende:
Hoe denk je er zelf over yankee? Ik heb het idee dat jij een aardig volume fietst.... Hoe deel jij je trainingen in?
In dit topic op fiets.nl/forum wordt aardig gediscussieerd over dat artikel:quote:Op woensdag 30 december 2015 09:35 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ah, dat had ik al wel verwacht van onze Patroon
ja interessant topicquote:Op woensdag 30 december 2015 13:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
In dit topic op fiets.nl/forum wordt aardig gediscussieerd over dat artikel:
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=77286
Zowel voor als tegenstanders zijn daar te vinden.
Ja, voor na 5km op een terras te gaan zitten is het niet zo belangrijk neequote:
alsof jij altijd gemotiveerd bentquote:Op woensdag 30 december 2015 13:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, voor na 5km op een terras te gaan zitten is het niet zo belangrijk nee
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
alsof jij altijd gemotiveerd bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |