Hehe ja ik heb dat ook altijd met lichtjes op trainen, dan denk ik dat de mensen die mij tegenkomen denken "die zal het wel leuk hebben thuis" hahaquote:Op dinsdag 29 december 2015 08:52 schreef the_critic het volgende:
Gister tussen 20 en 22 nog 2 uur op de fiets gezeten... Ergens in de D1zone tussen 'ik ben goed bezig' en 'waar ben ik mee bezig'
quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:52 schreef the_critic het volgende:
Gister tussen 20 en 22 nog 2 uur op de fiets gezeten... Ergens in de D1zone tussen 'ik ben goed bezig' en 'waar ben ik mee bezig'
Ah oke, lijkt mij niet goed. Bij die van mij zitten ze perfect achter de shifter. Bij zowel de Force als Rival groep.quote:Op dinsdag 29 december 2015 06:36 schreef muzas het volgende:
dat wist ik. met naar binnen bedoelde ik loodrecht op de rijrichting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts staat net een mm+ meer naar binnen.
Of precies zoals op deze cannondale;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl de linker dus net wat meer naar buiten staat.
Precies als deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ie al een keer omgeruild is, én dat op google genoeg gelijke gevallen te vinden zijn doet mij concluderen dat het mijn OCD-autisme is die dat miereneukerige verschil op doet vallen.
't ding werkt. Ik vind 't goed![]()
![]()
Morgen maar even langs de huisarts....paar dagen geleden onderuit gegaan bij de ingang van de supermarkt(gladde schoenen), hard op m'n zijkant gevallen, en nu pijn bij zitten, liggen, slapen en ademen aan m'n rechter ribben.
Ik hoor misschien meer in Duckstadthuis dan in het echte leven, ik ken verder niemand die zo klungelig dom doet als ikzelf. Ik bedoel, allejezus, uitgljden bij de Appie. Kan het meer Inspectreur Clouseau achtig?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef muzas het volgende:
Zal vanavond eens een foto uploaden. De shifter was al eens omgeruild vanwege lakschade uit de doos en die tweede had precies het zelfde.
eigenlijk precies zoals op de productfoto van wiggle;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts staat net een mm+ meer naar binnen.
Of precies zoals op deze cannondale;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl de linker dus net wat meer naar buiten staat.
Precies als deze:Dat heb je gewoon met die amerikaanse roemel, verder werkt het wel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ie al een keer omgeruild is, én dat op google genoeg gelijke gevallen te vinden zijn doet mij concluderen dat het mijn OCD-autisme is die dat miereneukerige verschil op doet vallen.
't ding werkt. Ik vind 't goed![]()
Haha waarom ga je niet een vlog maken, denk dat je best wat volgers krijgtquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Morgen maar even langs de huisarts....paar dagen geleden onderuit gegaan bij de ingang van de supermarkt(gladde schoenen), hard op m'n zijkant gevallen, en nu pijn bij zitten, liggen, slapen en ademen aan m'n rechter ribben.
Ik hoor misschien meer in Duckstadthuis dan in het echte leven, ik ken verder niemand die zo klungelig dom doet als ikzelf. Ik bedoel, allejezus, uitgljden bij de Appie. Kan het meer Inspectreur Clouseau achtig?
Beterschap!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Thanks....alleen is mijn reet dan wel omvangrijk, een Kardashian zal ik nooit wordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha waarom ga je niet een vlog maken, denk dat je best wat volgers krijgt
Beterschap!Dus een toekomst als vlogger is misschien wat hoog gegrepen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Precies hetzelfde gevoel gisteravond! Jullie dan ook het idee dat alles twee keer zo snel gaat terwijl je een stuk trager gaat?quote:"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher![]()
Haha ja, had ik het laatst ook nog met DDX over.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:12 schreef thomasss het volgende:
[..]
Precies hetzelfde gevoel gisteravond! Jullie dan ook het idee dat alles twee keer zo snel gaat terwijl je een stuk trager gaat?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Zal toch het gebrek aan licht zijn of fietslamp, overdag nergens last van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha ja, had ik het laatst ook nog met DDX over.
Heeft een van jullie een goeie USB China bouwlamp via Alibaba en zo ja welke?"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher![]()
http://www.aliexpress.com(...)mah/32325539654.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:27 schreef thomasss het volgende:
[..]
Zal toch het gebrek aan licht zijn of fietslamp, overdag nergens last van eerlijk gezegd.
Heeft een van jullie een goeie USB China bouwlamp via Alibaba en zo ja welke?![]()
Dat is geen usb lamp zover ik weet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:43 schreef Carb het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)mah/32325539654.html![]()
Overheen gelezen. Je hebt ze ook in usb uitvoering.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat is geen usb lamp zover ik weet.![]()
Ik had ook een schön rondje vandaag. Ben met vrienden deze week in een huisje in de ardennen, super relaxed met een kachel, sauna en grote keuken.
Maar we hoeven ook weer niet de hele dag op elkaars lip, dus ik ben mooi 4,5 uur wezen trainen terwijl de rest een flinke wandeling heeft gemaakt.
Op de crosser, was nog flink aanpoten want het rolt natuurlijk allemaal net wat minder soepel dan racebandjes. Had ze wel op 6 bar staan, maar je voelt met name in afdalingen wel dat ze liever opzij dan rechtdoor willen![]()
https://www.strava.com/activities/458681163Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
En weer 2,5 uur.. Damn, zo trots als de welbekende aap ;-)
Ik vind in donker wel leuk als afwisseling, maar wel erg weinig te zien. Overdag fiets je de uren makkelijker weg..everyone's a critic...
even you ! !![]()
Ja klopt, het is best relaxed na een werkdag...en je hebt het idee dat je hard gaat, en als je dan op je teller kijkt gaat het maar 25kmh ofzo hehe, ideaal om in D1 te blijvenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:04 schreef the_critic het volgende:
En weer 2,5 uur.. Damn, zo trots als de welbekende hond ;-)
Ik vind in donker wel leuk als afwisseling, maar wel erg weinig te zien. Overdag fiets je de uren makkelijker weg..
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:04 schreef the_critic het volgende:
En weer 2,5 uur.. Damn, zo trots als de welbekende aap ;-)
Ik vind in donker wel leuk als afwisseling, maar wel erg weinig te zien. Overdag fiets je de uren makkelijker weg..![]()
Ik heb de festive 500 gehaald. Voor de ene een 1daagse tocht, voor mij toch nog wel een uitdaging. Niet een belachelijk zware met dit weer, maar ben toch wel blij dat ik 'm volgemaakt heb.
Nu even een paar dagen niets doen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Pas volgend jaar december weer wat doen toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Ik heb de festive 500 gehaald. Voor de ene een 1daagse tocht, voor mij toch nog wel een uitdaging. Niet een belachelijk zware met dit weer, maar ben toch wel blij dat ik 'm volgemaakt heb.
Nu even een paar dagen niets doenMaar ik kan 't mis hebben...![]()
We kunnen dit huisje ook wel eens met een team fokkers huren. Plek voor 10 man en een relaxte sauna om na het trainen in te zitten. BBQ is er ook, zo'n gemetselde. En een trampoline in de tuin!quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
Laatste spullen voor mn cx besteld, andere stuurbocht, ander buitenblad en een stuurlintje. De rest heb ik al. Nu dat ding uit elkaar trekken en ff laten spuiten.
Heb verdorie ook zin om even de Ardennen in te duiken binnenkort.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: