quote:
'The drift' zou veel kunnen teweegbrengen bij de radio2 luisteraar, maar vervelen zou het alleszins nietquote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ook al 73In de 70 en dan een album met een band als Sunn O))) uitbrengen
Ze hadden laatst bij radio 2 (of toch 1..) een special over hem, maar zijn discografie hield volgens hun op in de jaren 80. Wat daarna kwam, wilden ze de luisteraars niet 'mee vervelen'![]()
Ik was ingeschakeld juist voor het hele plaatje. oh well, dan doe ik mijn eigen research wel
Haha maar luisteraars zou het wellicht wel kostenquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:50 schreef Beregd het volgende:
[..]
'The drift' zou veel kunnen teweegbrengen bij de radio2 luisteraar, maar vervelen zou het alleszins niet
Ik hoop op muzikaal vlakquote:Grappig dat het over scott gaat hier, moet bij het luisteren van de laatste Bowie vaak aan hem denken.
Ja, uiteraard, vooral de openingstrackquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha maar luisteraars zou het wellicht wel kostenMaar daar moet de publieke radio helemaal niet mee bezig zijn lijkt me..
[..]
Ik hoop op muzikaal vlak
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2828/?type=3&theater
Feli!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef Mark het volgende:
Niet eens een toepasselijk nummertje erbij?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef Mark het volgende:
Maar speciaal voor jouquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:24 schreef Mark het volgende:
30gb aan noisequote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:10 schreef bartrid het volgende:
http://www.electronicbeat(...)-print-noise-albums/
Dat of je stofzuigende burenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
30gb aan noise![]()
Als je dat geluisterd hebt, dan ga je pas echt The Beatles waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |