SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall 3-0 Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins 3-1 Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding 3-0 Gerwyn Price
Benito van de Pas 3-1 Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
![]()
Waarom kijk je in godsnaam via een stream.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef Isane het volgende:
Zo de tering, mijn stream loopt echt minuten achterZonder wrijving geen glans![]()
RTL zendt gewoon uitquote:Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef Isane het volgende:
Zo de tering, mijn stream loopt echt minuten achterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Had de XBOX aanquote:Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom kijk je in godsnaam via een stream.
Stream via de laptop
Vriendin is van huis![]()
![]()
Daar lijkt het niet op, maar ik wil niet te snel conclusies trekkenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoezo komt het door de jas?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds zijn opkomst #geenfan![]()
Een hele matige, kinderachtige act. Maar hij is te koppig om er mee te stoppen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eerste setje wegtanken, dat is alleen voor de allergrootsten weggelegd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dekker>Cruijffquote:Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zonde. Onnodig. Dekker verreweg de betere.![]()
![]()
Stijn tegen de rest.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe groot is het Dekkerkamp en hoe groot is het Anti-Dekker kamp?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
die heeft hij alvastquote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na een half uurtje is het wel klaar hoor.
Dekker zal hoogstens 2 legs pakkenDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Opkomen met Jordan & Baker - Explode, dan kun je het bij mij nooit meer verpestenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe groot is het Dekkerkamp en hoe groot is het Anti-Dekker kamp?![]()
Gooi er eens een polletje in zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe groot is het Dekkerkamp en hoe groot is het Anti-Dekker kamp?![]()
iedereen vs. stijnquote:Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe groot is het Dekkerkamp en hoe groot is het Anti-Dekker kamp?Ik ben inmiddels overleden.![]()
110% anti hooikoorts!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gooi er eens een polletje in zou ik zeggenZonder wrijving geen glans![]()
maar dan moet je iets met een randje hebben. Tanden doe ik niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijft toch onhandig...geef mij maar een 0.3l flesje.Im hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gooi er eens een polletje in zou ik zeggen![]()
Poll: Dekker kamp of Anti-Dekker Kamp?
• Dekker kamp
• Anti-Dekker Kamp
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Poll: Wiequote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gooi er eens een polletje in zou ik zeggen
• Jan
• Dekker
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Kansen dat MVG na deze partij snel huiswaarts keert?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mvg heldCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zelfs als Jan met 4 pijltjes mag gooien maakt hij geen schijn van kans.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
viesastmatischquote:Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Lewis zit iedere keer naar lucht te happen wanneer ie gooit![]()
Kan altijd nog bij La Place gaan werkenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dekker haalt de kerst niet.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Of hij kan coats verkopen op de markt.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan altijd nog bij La Place gaan werken![]()
Heeft hij aids of kanker dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dekker haalt de kerst niet.![]()
Klopt ja. Maar te vroeg pieken is ook niet goed. Hihiquote:
Charlie: How's it going in there?
JackgodCharlie: How's it going in there?
Dekker moet de truckendoos open doen, anders gaat dit fout. Hij moet Lewis flink vertragen. Dit gaat te snel.Hallo![]()
Barney zou het wat anders formuleren.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Kankerzooi!![]()
Maakt niks uit man. Klassenverschil heet dat.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:40 schreef clavier het volgende:
Dekker moet de truckendoos open doen, anders gaat dit fout. Hij moet Lewis flink vertragen. Dit gaat te snel.Charlie: How's it going in there?
TRquote:Op woensdag 23 december 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Kankerzooi!![]()
Febozooiquote:Op woensdag 23 december 2015 22:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Barney zou het wat anders formuleren.![]()
Maar even serieus. Vooraf gaven we Jantje toch wel een setje winst toch?
Dachten er hier serieus dat hij 0 of 2 legs zou pakken?![]()
jaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dachten er hier serieus dat hij 0 of 2 legs zou pakken?
at dat laatste![]()
Jaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
???????????quote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
3-0 was de uitslag met de minste payoutquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dachten er hier serieus dat hij 0 of 2 legs zou pakken?
Coos raakt het bord niet meerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Serieus hoe kan Dekker zich geplaatst hebben. Stuur dan Coos![]()
Eerste 2 setjes wegtanken, dan moet je wel ongelofelijk veel zelfvertrouwen hebben. En dat heeft Hij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haha op basis van wat een set aan Jan? Gast kan er geen kut vanquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Coos tompé had hier ook 3-0 verloren.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Serieus hoe kan Dekker zich geplaatst hebben. Stuur dan CoosCharlie: How's it going in there?
Oranjebril? Kan niet andersquote:Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha op basis van wat een set aan Jan? Gast kan er geen kut van![]()
Albertino Essers zou het bord niet raken.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Coos tompé had hier ook 3-0 verloren.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Albertino Essers zou het bord niet raken.![]()
zak in elkaar joh kk gekquote:Op woensdag 23 december 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Kankerzooi!Ik ben inmiddels overleden.![]()
Mwa, Jan heeft zijn momentjes.quote:
Als Lewis vandaag wat zwakker was, wat ik had gedacht dan had Jan zeker een setje moeten kunnen pakken.![]()
Tino had hier goed partij gebodenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Albertino Essers zou het bord niet raken.
Dit dus. Dan moest Lewis wel flink door de ondergrens zakken. Dekker komt scorend normaal gesproken flink tekort.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mwa, Jan heeft zijn momentjes.
Als Lewis vandaag wat zwakker was, wat ik had gedacht dan had Jan zeker een setje moeten kunnen pakken.![]()
Ik had kennelijk 3-0 voorspeld. Het is Adie geraden dat hij dit niet verkloot.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dachten er hier serieus dat hij 0 of 2 legs zou pakken?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat zat visschraper nu weer te zeggen dat hij Barney ziet winnen. Krijgen Frank en Sjak betaald door die bolle of wat.Charlie: How's it going in there?
Worden ze betaald in kroketten?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat zat visschraper nu weer te zeggen dat hij Barney ziet winnen. Krijgen Frank en Sjak betaald door die bolle of wat.![]()
#teambuntingquote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat zat visschraper nu weer te zeggen dat hij Barney ziet winnen. Krijgen Frank en Sjak betaald door die bolle of wat.![]()
Weet jij dat hij op jr lijkt. Daar kun je hem mee pakkenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo brutaal jij, snotaap.![]()
het is toch ongelooflijk wat hier allemaal gebeurt joh!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef Szura het volgende:
Maijer graftak pleurt op met je kutvragen man![]()
Barney zijn eigen kroket. Volle bouncer op franks anus.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Worden ze betaald in kroketten?Charlie: How's it going in there?
Je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet jij dat hij op jr lijkt. Daar kun je hem mee pakken
Zonder wrijving geen glans![]()
Snap echt niet waarom die tyfusMaijer een contract bij RTL heeft.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef Szura het volgende:
Maijer graftak pleurt op met je kutvragen man![]()
![]()
Chantagequote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom die tyfusMaijer een contract bij RTL heeft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er gingen toen wat dingen rond in de scquote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kent hem persoonlijk?![]()
Dekker is wel sterk op de dubbolsCharlie: How's it going in there?
Pics van de dochterquote:Op woensdag 23 december 2015 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij weet iets over het RTL7 directeurtje
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb geen flauw idee hoe JR eruit ziet.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet jij dat hij op jr lijkt. Daar kun je hem mee pakkenIk ben inmiddels overleden.![]()
Jij zit ook in een whatsappgroep met fokkers. Hypocrietquote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kent hem persoonlijk?![]()
![]()
Dat zijn hele aardige gasten. Niets mis mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:51 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jij zit ook in een whatsappgroep met fokkers. HypocrietZonder wrijving geen glans![]()
SoooowCharlie: How's it going in there?
Zoals jij dus.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe JR eruit ziet.Zonder wrijving geen glans![]()
Sjak wordt een karikatuur van een dartsanalistquote:Op woensdag 23 december 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Het ligt altijd aan de loting bij ZjakCharlie: How's it going in there?
Dat was ook het punt jaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn hele aardige gasten. Niets mis mee.
Maar goed, laten we hiermee ophouden. Hup Dekker![]()
![]()
Hafcfan en ik weten hoe JR eruit ziet. Zoals jij dus.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar. Maar Hafcfan weet niet hoe ik eruit zie.Zonder wrijving geen glans![]()
Jezus manCharlie: How's it going in there?
maar waar komt dan dat idee vandaan dat ik en Jr op elkaar lijken? Niemand op fok kent mij persoonlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hafcfan en ik weten hoe JR eruit ziet. Zoals jij dus.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Geen flauw idee. Hafcfan weet dit beter.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
maar waar komt dan dat idee vandaan dat ik en Jr op elkaar lijken? Niemand op fok kent mij persoonlijk.Zonder wrijving geen glans![]()
Beetje gas erbij en weg is janCharlie: How's it going in there?
hafcfan lult maar wat.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hafcfan weet dit beter.Ik ben inmiddels overleden.![]()
net als in 40-45quote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Beetje gas erbij en weg is jan![]()
Ook echt serieus; Lewis zet er een versnelling bijx10000. Kom toch op ff serieus. Bij fcking darten
Niet Fokken met mij.![]()
Jelle kan met 3-0 winnen maar ook 3-0 verliezen. Maar weer afwachten hoeveel cheeseburgers hij naar binnen gestouwd heeft.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jelle en Cullen mogen aan de bak.Charlie: How's it going in there?
Klopt tochquote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ook echt serieus; Lewis zet er een versnelling bijx10000. Kom toch op ff serieus. Bij fcking darten
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
maar waar komt dan dat idee vandaan dat ik en Jr op elkaar lijken? Niemand op fok kent mij persoonlijk.Mogelijkerwijs heeft dit er iets mee te makenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stuur je zo picsquote:Op woensdag 23 december 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hafcfan weet dit beter.![]()
Als je het dan toch af moet maken kun je het net zo goed zo doen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Verdomme wat een finishCharlie: How's it going in there?
Ik ga voor een 3-1 of 3-2 partij. Cullen kan het zomaar op zijn heupen hebben. Laatst gooide hij Barney er flink af op de vloer.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jelle kan met 3-0 winnen maar ook 3-0 verliezen. Maar weer afwachten hoeveel cheeseburgers hij naar binnen gestouwd heeft.![]()
one dart Dekkerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker heeft wel het beste dubbelpercentage deze ronde. 5 uit 6.![]()
Met die 60 en 42 oid verkrachtte Lewis z'n 100+Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bij dartenquote:je gooit toch pijlen in een bord en dat doe je altijd zo goed mogelijk. Hoe dan een versnelling erbij gooien. Het is geen echte sport als wielrennen, dit is een spel
Die zogenaamd tactische analyses zijn hilarisch jaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Bij dartenje gooit toch pijlen in een bord en dat doe je altijd zo goed mogelijk. Hoe dan een versnelling erbij gooien. Het is geen echte sport als wielrennen, dit is een spel
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zit in het verkeerde topic. Ga maar in het verdomhoekje zitten langs Geralt Sibon.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
ch pijlen in een bord en dat doe je altijd zo go![]()
Mwah ik zie Cullen en Klaassen echt als dezelfde type darter. Kan alle kanten op maar 2-2 in set en legs zit er wel in imo.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ga voor een 3-1 of 3-2 partij. Cullen kan het zomaar op zijn heupen hebben. Laatst gooide hij Barney er flink af op de vloer.Charlie: How's it going in there?
Het gaat meer om meer focussen. Er zijn echt darters die het soms wat laten vieren. Die gaan zich dan beter concentreren en gooien dan ineens veel meer triples.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Bij dartenje gooit toch pijlen in een bord en dat doe je altijd zo goed mogelijk. Hoe dan een versnelling erbij gooien. Het is geen echte sport als wielrennen, dit is een spel
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
Is Jelle zijn fanbase nog wakker? Het is al laat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twinning = boring![]()
Is Jelle zijn fanbase nog wakker? Het is al laat
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dit maakt een hoop goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Voor overbrugging tot de volgende wedstrijd
http://nos.nl/artikel/207(...)n-sjinkie-knegt.htmlReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Allemaal.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:00 schreef wimderon het volgende:
Ik heb Dekker-gifjes over![]()
[ afbeelding ]
Heb je ze opgeslagen Mani?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eh maar serieus ik snap dat gebash op Jan nog steeds niet. Goed hier een degelijke pot, maar komt tekort.
89,86 is geen 96,2.
Maar mensen doen hier alsof deze man er niks van kan. Zwaar onterecht.![]()
![]()
Is Jelle zijn fanbase nog wakker? Het is al laat!
Feyenoord Rotterdam![]()
Sja, geen schaatsweerquote:Op woensdag 23 december 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
AAD DE MOS IS OP ONS FORUM JONGENS
[..]![]()
gm #tankbaanquote:Op woensdag 23 december 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
AAD DE MOS IS OP ONS FORUM JONGENS
[..]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Is Jelle zijn fanbase nog wakker? Het is al laat
Jelle gaat zo een spelletje doen dat op z'n lijf gesneden isLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jelle BernalCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: