Kerstgedachtequote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste chauffeur die doordraait en met zijn vrachtwagen een groep van die kakkerlakken doodrijdt.
Mee eens, je zal er een per ongeluk aanrijden, ik denk dat de lynch mob snel geformeerd is.quote:Op zondag 27 december 2015 15:55 schreef Sorella het volgende:
Dank je, ik zou me toch niet echt blij voelen als ik dezelfde route zou moeten nemen als de vrachtwagen chauffeurs. Ik heb echt meelij met ze.
Kan het me voorstellen. Die migranten hebben hele grote piemels.quote:Op zondag 27 december 2015 15:55 schreef Sorella het volgende:
Dank je, ik zou me toch niet echt blij voelen als ik dezelfde route zou moeten nemen als de vrachtwagen chauffeurs. Ik heb echt meelij met ze.
Neuh, die bloeddorst van jou heb ik al vaker gezien. Heeft niets meer met oprechte zorgen te maken.quote:Op zondag 27 december 2015 16:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, mooi he.
Het zou zomaar kunnen gebeuren, gezien Hollande er geen flikker aan doet.
Klopt. Ik ben een bloeddorstig persoon.quote:Op zondag 27 december 2015 16:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, die bloeddorst van jou heb ik al vaker gezien. Heeft niets meer met oprechte zorgen te maken.
Misschien wil IS je wel hebben?quote:Op zondag 27 december 2015 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een bloeddorstig persoon.
Kun je weer ontopic gaan? Dank u.quote:Op zondag 27 december 2015 16:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien wil IS je wel hebben?
Ontopic? Uhm OK..quote:Op zondag 27 december 2015 16:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kun je weer ontopic gaan? Dank u.
Dat staan Europese wetten voor de voedselveiligheid niet toe. In dit geval zorgen die wetten voor meer ellende dan dat het voordeel heeft inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zouden die dichte flessen wijn weggegooid moeten worden?
Gewoon die flessen desinfecteren, zou ik zeggen.
Die wetten wel heel snel herzien dan.quote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat staan Europese wetten voor de voedselveiligheid niet toe. In dit geval zorgen die wetten voor meer ellende dan dat het voordeel heeft inderdaad.
Zouden die ladingen dan echt vernietigd worden of gewoon versleten aan de hoogste bieder?quote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat staan Europese wetten voor de voedselveiligheid niet toe. In dit geval zorgen die wetten voor meer ellende dan dat het voordeel heeft inderdaad.
Dat weet ik nietquote:Op zondag 27 december 2015 16:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zouden die ladingen dan echt vernietigd worden of gewoon versleten aan de hoogste bieder?
Als je zo over andere mensen praat vraag ik me af wat of wie jij dan wel niet moet voorstellen.quote:Op zondag 27 december 2015 10:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nette mensen gooien hun afval weg.
Dat volk in Calais is niets meer of minder dan maatschappelijk afval.
Wat Frankrijk verder prima vindt en veel asielzoekers ook een helpende hand toestak, of niet ingreep, wanneer zij het Kanaal probeerden over te steken (in ieder geval voordat er aandacht was voor Calais en omstreken).quote:Op zondag 27 december 2015 10:55 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Die geen asiel willen aanvragen.
Het probleem is niet dat ze geen asiel KUNNEN aanvragen maar het niet willen.
Ze zijn op weg naar Engeland en vrezen dat een asielaanvraag in Frankrijk een aanvraag in Engeland in de weg staat.
Verder zijn er veel migranten die weten dat ze geen kans hebben op asiel door hun land van herkomst en weten dat ze zich door een asielaanvraag in de kijker spelen.
Link erbij voor de pics misschien?quote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
French Government Creating a War State of Mind
In France, it is becoming more common that the Government is sending in police protection for Catholic Churches on key holidays claiming they may be target of Islamic attacks. This protection, which began for August 15th, 2015 was to protect Catholic churches in France placing them under police protection against possible Islamist attacks before the feast of the Assumption. They officially said:
“Every religious gathering, whatever its magnitude … is vulnerable today to acts of malevolence, which may extend to terrorism.”
Whether intended or not, this is creating a state of war atmosphere which naturally strengthens government. A reader from France took this picture on Christmas day showing the same trend of police protection for Catholic Churches they say are a target of Islamist terrorism.
Bron.quote:Op zondag 27 december 2015 14:33 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Echt waar? Heb je daar een bron van?
Net zoals ik een mening over dat parasiterend tuig mag hebben die hen niets interesseert, mag jij een mening over mij hebben die mij niet interesseert.quote:Op zondag 27 december 2015 17:16 schreef Slaro het volgende:
[..]
Als je zo over andere mensen praat vraag ik me af wat of wie jij dan wel niet moet voorstellen.
Je verwart vrije meningsuiting met ongegronde beledigingen die puur aanzetten tot haat en discriminatie.quote:Op zondag 27 december 2015 20:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Net zoals ik een mening over dat parasiterend tuig mag hebben die hen niets interesseert, mag jij een mening over mij hebben die mij niet interesseert.
Ik denk dat je je eerder zorgen mag maken over de bloeddorst van vrachtwagenchauffeurs die er middenin zitten dan de zgn zelf ingevulde bloeddorst van een forumlid. De gelukszoekers gaan steeds een stapje verder, wat weerhoudt die chauffeur ervan niet hetzelfde te doen?quote:Op zondag 27 december 2015 16:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, die bloeddorst van jou heb ik al vaker gezien. Heeft niets meer met oprechte zorgen te maken.
Die Afrikanen daar komen niet heel intelligent over, misschien heb je daar je antwoord.quote:Op maandag 28 december 2015 15:24 schreef deedeetee het volgende:
Iemand die mij een goede verklaring kan geven van het gedrag van deze mensen ?
Door de chauffeurs aan te vallen en hun lading te bederven komen ze op dat moment geen stap verder richting de UK. Het gedrag lijkt dus niet zinvol.
Is het dus bedoelt als dwangmiddel om zoveel ( kostbare ) overlast te bezorgen dat men besluit hen maar hun zin te geven ? Dat gaat echt niet gebeuren.
Veel chauffeurs wijken nu gewoon uit naar andere oversteek havens en mijden de tunnel. De boot is duurder maar gezien de grote schade aan de lading en de lange wachttijden is de tunnel niet echt interessant meer.
Want gaan ze dan doen als het vrachtverkeer opdroogt ? Personenauto's belagen ? Of andere havens belegeren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |