abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158562716
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 08:27 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Correct. Het probleem blijft erger worden totdat een willekeurige politici zin heeft om zichzelf op te offeren om dit op te ruimen. Maar goed, het moet eerst direct het volk raken. Oftewel de vervoerde consumptiegoederen op enige manier treffen.

Dat en de Britten moeten eens mee gaan werken.
Ze gaan dit wel oplossen, de chaos in Calais en de continue bestorming van vrachtwagens is ook in Engeland nieuws, negatief nieuws.

De politici zijn doodsbenauwd dat dit de Britten beïnvloed om tegen de EU te stemmen tijdens het referendum.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158566400
https://www.facebook.com/(...)14074417219/?fref=nf
Kort filmpje maar geeft wel een idee hoe het er aan toe gaat, op ongeveer de helft zie
je hoe een vrachtwagen geplunderd wordt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158566773
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gewonden door geweld zijn er aan beide zijden ook al genoeg gevallen. De benaming oorlogszone is geen verkeerde.
Deze chauffeur kan zijn hele lading van zo te zien wijn weggooien. Zulk soort taferelen gebeuren daar dagelijks honderden keren. Zodra er 1 illegaal in je truck klimt, moet je al je consumptiegoederen vernietigen. Chauffeurs kunnen dan nog weleens gewelddadig gaan worden.

Om nog beter te zeggen: dan vinden mensen het vreemd dat chauffeurs gewelddadig worden.

Maar wat wil je ook. Er ligt misschien (hangt er vanaf wat voor wijn het is) voor paar honderdduizend Euro aan wijn in die vrachtwagen en dat mag nu allemaal weggegooid worden.

Dus al met al snap ik het wel dat zo'n illegaal compleet in elkaar getimmerd wordt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_158566870
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:03 schreef HSG het volgende:

[..]

Om nog beter te zeggen: dan vinden mensen het vreemd dat chauffeurs gewelddadig worden.

Maar wat wil je ook. Er ligt misschien (hangt er vanaf wat voor wijn het is) voor paar honderdduizend Euro aan wijn in die vrachtwagen en dat mag nu allemaal weggegooid worden.

Dus al met al snap ik het wel dat zo'n illegaal compleet in elkaar getimmerd wordt.
Het ergste is nog dat je het verlies ook niet op hen kan verhalen, van een kale kip kan je niet plukken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158566926
Waar ik mij zo over verbaas is dat die migranten maar gewoon hun gang lijken te kunnen gaan. De politie doet er vrijwel niets tegen.

Het wordt tijd dat het leger wordt ingezet om deze losgeslagen migranten in een groot kamp met prikkeldraad en wachttorens in te sluiten om ze vervolgens massaal terug te sturen naar waar ze vandaan komen.
pi_158566995
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar ik mij zo over verbaas is dat die migranten maar gewoon hun gang lijken te kunnen gaan. De politie doet er vrijwel niets tegen.

Het wordt tijd dat het leger wordt ingezet om deze losgeslagen migranten in een groot kamp met prikkeldraad en wachttorens in te sluiten om ze vervolgens massaal terug te sturen naar waar ze vandaan komen.
Zegt wel alles over de besluiteloosheid van de Franse autoriteiten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158567046
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:03 schreef HSG het volgende:

[..]

Waarom zouden die dichte flessen wijn weggegooid moeten worden? :?

Gewoon die flessen desinfecteren, zou ik zeggen.
pi_158567065
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat je het verlies ook niet op hen kan verhalen, van een kale kip kan je niet plukken.
Nee dus moeten ze dat bij de verzekering verhalen. De totale kosten aan schade zijn momenteel meer dan een miljoen Euro per dag.
pi_158567083
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom zouden die dichte flessen wijn weggegooid moeten worden? :?

Gewoon die flessen desinfecteren, zou ik zeggen.
Regels zijn regels helaas.
pi_158567160
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Regels zijn regels helaas.
Sommige regels raken kant nog wal.
pi_158567343
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zegt wel alles over de besluiteloosheid van de Franse autoriteiten.
Het is wachten op de eerste chauffeur die doordraait en met zijn vrachtwagen een groep van die kakkerlakken doodrijdt.
pi_158567380
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sommige regels raken kant nog wal.
Dan denken wij beiden hetzelfde.
  zondag 27 december 2015 @ 14:25:19 #138
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_158567534
Je kunt deze migranten toch gewoon van alles ten laste leggen? Zijn illegaal in Frankrijk/EU, proberen illegaal de UK binnen te komen, vernieling, openbare geweldpleging, landloperij, verstoring openbare orde, (poging tot) doodslag. Weet ik veel, maar pak ze aan/op.
pi_158567630
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt deze migranten toch gewoon van alles ten laste leggen? Zijn illegaal in Frankrijk/EU, proberen illegaal de UK binnen te komen, vernieling, openbare geweldpleging, landloperij, verstoring openbare orde, (poging tot) doodslag. Weet ik veel, maar pak ze aan/op.
Inderdaad. Eerst flink de lange lat en het waterkanon er over en dan in containers douwen en op de boot naar Libië zetten.
  zondag 27 december 2015 @ 14:29:32 #140
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158567706
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is wachten op de eerste chauffeur die doordraait en met zijn vrachtwagen een groep van die kakkerlakken doodrijdt.
Gaat niet lukken daar zijn ze op bedacht en springen snel weg.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158567806
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef HSG het volgende:

[..]

Nee dus moeten ze dat bij de verzekering verhalen. De totale kosten aan schade zijn momenteel meer dan een miljoen Euro per dag.
Echt waar? Heb je daar een bron van?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_158567883
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hollande ;(
pi_158567924
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

Er zijn wel 'ns video's waar je agenten ziet optreden tegen die migranten. Zodra ze met een wapenstok gaan slaan of pepperspray gebruiken rennen al die migranten weer een heel eindje terug. Even later proberen ze het weer opnieuw.
Oneindig kat-en-muisspel.
De politie kan er -denk ik- weinig anders tegen doen. Ook oppakken is zinloos, want dan is de gevangenis zo vol.
Al denk ik dat dat wel de enige oplossing is. Oppakken en uitzetten (of eventueel de asielprocedure behandelen en daarna uitzetten).
pi_158568021
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 14:36 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er zijn wel 'ns video's waar je agenten ziet optreden tegen die migranten. Zodra ze met een wapenstok gaan slaan of pepperspray gebruiken rennen al die migranten weer een heel eindje terug. Even later proberen ze het weer opnieuw.
Oneindig kat-en-muisspel.
De politie kan er -denk ik- weinig anders tegen doen. Ook oppakken is zinloos, want dan is de gevangenis zo vol.
Al denk ik dat dat wel de enige oplossing is. Oppakken en uitzetten (of eventueel de asielprocedure behandelen en daarna uitzetten).
Precies

Vaak geen papieren, die migranten weigeren vaak te zeggen uit welk land ze komen dus uitzetten is een puzzel.
Een nachtje vastzitten is weer een keer douchen en 3 x gratis eten.

Ook hier is weer de oplossing, houd ze tegen aan de buitengrenzen.
pi_158568029
Je zou je vrachtwagen natuurlijk kunnen beveiligen door er een grote beer in te stoppen. ;)

http://news.sky.com/story(...)polar-bear-in-calais
pi_158568100
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:39 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Precies

Vaak geen papieren, die migranten weigeren vaak te zeggen uit welk land ze komen dus uitzetten is een puzzel.
Een nachtje vastzitten is weer een keer douchen en 3 x gratis eten.

Ook hier is weer de oplossing, houd ze tegen aan de buitengrenzen.
Toch lijkt het mij niet onredelijk om iemand ook gewoon uit te zetten als die persoon weigert zijn afkomst te vertellen.
In Nederland is dat (volgens de wet) een reden om iemand geen verblijfsvergunning te geven. Net zoals wanneer ze hun paspoorten hebben weggegooid.
Echter, in de praktijk zal weigeren van verblijfsvergunning om die reden niet vaak voorkomen.
pi_158568362
Werkkampen zijn de oplossing. Keihard werken voor hun tijdelijke verblijf in het kamp met een mooi uitzicht op snelle terugkeer. Dit zal tevens de toestroom van nieuwe migranten een halt toeroepen.
pi_158568687
Als gewone automobilist zijnde rij je dan ook tussen de vrachtwagens of volgen die aan andere route ?
pi_158570198
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 14:57 schreef Sorella het volgende:
Als gewone automobilist zijnde rij je dan ook tussen de vrachtwagens of volgen die aan andere route ?
Andere route:

https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
pi_158570626
Dank je, ik zou me toch niet echt blij voelen als ik dezelfde route zou moeten nemen als de vrachtwagen chauffeurs. Ik heb echt meelij met ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')