Ze gaan dit wel oplossen, de chaos in Calais en de continue bestorming van vrachtwagens is ook in Engeland nieuws, negatief nieuws.quote:Op zondag 27 december 2015 08:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Correct. Het probleem blijft erger worden totdat een willekeurige politici zin heeft om zichzelf op te offeren om dit op te ruimen. Maar goed, het moet eerst direct het volk raken. Oftewel de vervoerde consumptiegoederen op enige manier treffen.
Dat en de Britten moeten eens mee gaan werken.
Om nog beter te zeggen: dan vinden mensen het vreemd dat chauffeurs gewelddadig worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewonden door geweld zijn er aan beide zijden ook al genoeg gevallen. De benaming oorlogszone is geen verkeerde.
Deze chauffeur kan zijn hele lading van zo te zien wijn weggooien. Zulk soort taferelen gebeuren daar dagelijks honderden keren. Zodra er 1 illegaal in je truck klimt, moet je al je consumptiegoederen vernietigen. Chauffeurs kunnen dan nog weleens gewelddadig gaan worden.
Het ergste is nog dat je het verlies ook niet op hen kan verhalen, van een kale kip kan je niet plukken.quote:Op zondag 27 december 2015 14:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Om nog beter te zeggen: dan vinden mensen het vreemd dat chauffeurs gewelddadig worden.
Maar wat wil je ook. Er ligt misschien (hangt er vanaf wat voor wijn het is) voor paar honderdduizend Euro aan wijn in die vrachtwagen en dat mag nu allemaal weggegooid worden.
Dus al met al snap ik het wel dat zo'n illegaal compleet in elkaar getimmerd wordt.
Zegt wel alles over de besluiteloosheid van de Franse autoriteiten.quote:Op zondag 27 december 2015 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar ik mij zo over verbaas is dat die migranten maar gewoon hun gang lijken te kunnen gaan. De politie doet er vrijwel niets tegen.
Het wordt tijd dat het leger wordt ingezet om deze losgeslagen migranten in een groot kamp met prikkeldraad en wachttorens in te sluiten om ze vervolgens massaal terug te sturen naar waar ze vandaan komen.
Waarom zouden die dichte flessen wijn weggegooid moeten worden?quote:Op zondag 27 december 2015 14:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Om nog beter te zeggen: dan vinden mensen het vreemd dat chauffeurs gewelddadig worden.
Maar wat wil je ook. Er ligt misschien (hangt er vanaf wat voor wijn het is) voor paar honderdduizend Euro aan wijn in die vrachtwagen en dat mag nu allemaal weggegooid worden.
Dus al met al snap ik het wel dat zo'n illegaal compleet in elkaar getimmerd wordt.
Nee dus moeten ze dat bij de verzekering verhalen. De totale kosten aan schade zijn momenteel meer dan een miljoen Euro per dag.quote:Op zondag 27 december 2015 14:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je het verlies ook niet op hen kan verhalen, van een kale kip kan je niet plukken.
Regels zijn regels helaas.quote:Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zouden die dichte flessen wijn weggegooid moeten worden?
Gewoon die flessen desinfecteren, zou ik zeggen.
Het is wachten op de eerste chauffeur die doordraait en met zijn vrachtwagen een groep van die kakkerlakken doodrijdt.quote:Op zondag 27 december 2015 14:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zegt wel alles over de besluiteloosheid van de Franse autoriteiten.
Dan denken wij beiden hetzelfde.quote:Op zondag 27 december 2015 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommige regels raken kant nog wal.
Inderdaad. Eerst flink de lange lat en het waterkanon er over en dan in containers douwen en op de boot naar Libië zetten.quote:Op zondag 27 december 2015 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt deze migranten toch gewoon van alles ten laste leggen? Zijn illegaal in Frankrijk/EU, proberen illegaal de UK binnen te komen, vernieling, openbare geweldpleging, landloperij, verstoring openbare orde, (poging tot) doodslag. Weet ik veel, maar pak ze aan/op.
Gaat niet lukken daar zijn ze op bedacht en springen snel weg.quote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste chauffeur die doordraait en met zijn vrachtwagen een groep van die kakkerlakken doodrijdt.
Echt waar? Heb je daar een bron van?quote:Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee dus moeten ze dat bij de verzekering verhalen. De totale kosten aan schade zijn momenteel meer dan een miljoen Euro per dag.
Hollandequote:Op zondag 27 december 2015 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt deze migranten toch gewoon van alles ten laste leggen? Zijn illegaal in Frankrijk/EU, proberen illegaal de UK binnen te komen, vernieling, openbare geweldpleging, landloperij, verstoring openbare orde, (poging tot) doodslag. Weet ik veel, maar pak ze aan/op.
Er zijn wel 'ns video's waar je agenten ziet optreden tegen die migranten. Zodra ze met een wapenstok gaan slaan of pepperspray gebruiken rennen al die migranten weer een heel eindje terug. Even later proberen ze het weer opnieuw.quote:Op zondag 27 december 2015 14:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar ik mij zo over verbaas is dat die migranten maar gewoon hun gang lijken te kunnen gaan. De politie doet er vrijwel niets tegen.
Het wordt tijd dat het leger wordt ingezet om deze losgeslagen migranten in een groot kamp met prikkeldraad en wachttorens in te sluiten om ze vervolgens massaal terug te sturen naar waar ze vandaan komen.
Preciesquote:Op zondag 27 december 2015 14:36 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er zijn wel 'ns video's waar je agenten ziet optreden tegen die migranten. Zodra ze met een wapenstok gaan slaan of pepperspray gebruiken rennen al die migranten weer een heel eindje terug. Even later proberen ze het weer opnieuw.
Oneindig kat-en-muisspel.
De politie kan er -denk ik- weinig anders tegen doen. Ook oppakken is zinloos, want dan is de gevangenis zo vol.
Al denk ik dat dat wel de enige oplossing is. Oppakken en uitzetten (of eventueel de asielprocedure behandelen en daarna uitzetten).
Toch lijkt het mij niet onredelijk om iemand ook gewoon uit te zetten als die persoon weigert zijn afkomst te vertellen.quote:Op zondag 27 december 2015 14:39 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Precies
Vaak geen papieren, die migranten weigeren vaak te zeggen uit welk land ze komen dus uitzetten is een puzzel.
Een nachtje vastzitten is weer een keer douchen en 3 x gratis eten.
Ook hier is weer de oplossing, houd ze tegen aan de buitengrenzen.
Andere route:quote:Op zondag 27 december 2015 14:57 schreef Sorella het volgende:
Als gewone automobilist zijnde rij je dan ook tussen de vrachtwagens of volgen die aan andere route ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |