quote:Op donderdag 24 december 2015 00:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgende keer als ik ergens een bloemetje koop, dan zal ik er eerst aan ruiken

En dat er in de garage van ome Morendo nog geen Ferrari staat is ook een schending van de mensenrechten.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat tentenkamp is een schending van de mensenrechten.

Ik heb het interview met dhr. van Rijssel op Radio 1 gehoord.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
CNV: mijd 'oorlogszone' Calais
Vrachtwagenchauffeurs kunnen het best de haven van de Franse stad Calais mijden, zegt vakcentrale CNV. Volgens CNV-bestuurder Van Rijssel is sprake van een oorlogszone.
[ afbeelding ]
"Wanhopige vluchtelingen gooien met stenen en stalen buizen. Sommigen springen zelfs tegen de vrachtwagen op en proberen met een hamer de ramen in te slaan", zei Van Rijssel op NPO Radio 1. "Alles wordt in het werk gesteld om de vrachtwagen tot stilstand te brengen, zodat de immigranten erop kunnen klimmen."

Ik neem aan dat je de schending van de rechten van de Fransen bedoelt, die dit soort afval in hun land moeten tolereren zonder dat de overheid het aanpakt.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar afgezien van hoe vies die mensen mogelijk zijn: het gaat om drank in flessen.

Inderdaad. Het zijn hoofdzakelijk illegalen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Het zijn toch geen vluchtelingen naar illegalen?

Hoofdzakelijk? Allemaal.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zijn hoofdzakelijk illegalen.

Kan me niet voorstellen dat de Franse media hier niet over berichten. En sowieso, dan is er ook nog het internet. Dan zit je toch onder een steen of je bent erg selectief in je bronnen?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:35 schreef CafeRoker het volgende:
Ik heb eens een franse kennis gevraagd hoe de media er daar nu over berichten. Omdat ik er met m'n verstand niet bij kon dat de overheid het daar maar laat bestaan en wel benieuwd was hoe men er daar nu tegenaan kijkt.
Ze kende het hele fenomeen niet eens

Europa heeft de strengste voedsel- en warenwetten ter wereld, zal wel ergens geschreven staan.quote:

Hahahaha.quote:

Huh? Het is toch zo dat ze er zelf voor kiezen om daar te gaan "wonen" om zo de oversteek naar Engeland te maken???quote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Isegrim het volgende:

Dat zijn inderdaad geen buurtkrantjes. Vreemd, volgens mij volgt ze het nieuws normaal best goed.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:46 schreef Perrin het volgende:
Dat doen ze wel..
http://www.lefigaro.fr/ac(...)l-sous-la-manche.php
http://www.leparisien.fr/(...)LlT-VAgXlF_NS4oKS6uA

Misschien wil ze 't niet wetenquote:Op donderdag 24 december 2015 10:52 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad geen buurtkrantjes. Vreemd, volgens mij volgt ze het nieuws normaal best goed.

Oorzaak zijn de subjectieve media. Als we in Nederland een Fox zouden hebben, dan zou gesproken worden van "illegalen" en "tuig" zoals het zou moeten. Powned was een leuke poging, maar ook dat is erg braaf en zet niet door.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:23 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Hahahaha.
Zolang er nog op deze manier over deze mensen gepraat wordt zal er niet veel veranderen denk ik.

Dat soort vrachten zit in verzegelde containers, als het zegel verbroken is voordat het op de plaats van bestemming aankomt, verliest de vracht zijn waarde. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Europa heeft de strengste voedsel- en warenwetten ter wereld, zal wel ergens geschreven staan.

Zodra een zegel verbroken is kan niemand meer garanderen dat er niets met de lading gebeurt is.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Flikker toch op joh.Maar al zou dat zo zijn: wijn, in flessen? Voorverpakte zooi?

Dit dus. Net als iedere consument kan een afnemer zo'n lading keuren voordat hij hem in ontvangst neemt (en betaald). En als die lading beschadigd en ondergescheten is zal de kans dat hij de lading weigert heel groot zijn. Dan kun je de lading volledig afschrijven en de rekening zal bij de transporteur komen te liggen.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zodra een zegel verbroken is kan niemand meer garanderen dat er niets met de lading gebeurt is.

Dat is niet te begrijpen. Het kamp had allang ontruimd moeten zijn. Er had een prachtige kale vlakte moeten zijn met pas ingezaaid gras.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:55 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom heeft frankrijk, de l
Politiek, de politie, hell, het leger, nog niet ingegrepen????

Het zijn geen vluchtelingen.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sowieso: je krijgt een boete van 2000 pond per persoon als er door de Britse douane vluchtelingen in je vrachtwagen worden aangetroffen. De baas van zo'n chauffeur gaat dus op meerdere fronten financieel flink het schip in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |