abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158488984
W

Ik informeert mij over wat zich op Het Binnenhof aan schimmige zaken afspeelt en ik hoop, anders dan veel andere journalisten, dat Geert WildersO+ de verkiezingen wint.

Geert WildersO+ belichaamt als enige partijleider het begrip vrijheid van meningsuiting. De vrijheid om je overtuigingen zonder angst voor repressie of afrekening door de staat of media kenbaar te durven maken. Hij heeft tot nu toe als geen ander voor zijn eigen vrijheid van meningsuiting moeten vechten.
Geert WildersO+ uitgesprokenheid en politieke correctheid worden door veel kiezers en politici verguisd, beklaagd en aangeklaagd. Maar gelukkig weet het gezond verstand en de vrijheid van meningsuiting vooralsnog te zegevieren en domineert Geert WildersO+ al maanden in alle peilingen. Hij staat inmiddels op 39 zetels.

De VVD en PVDA en hun leiders Mark Rutte (standaard liegen en draaien met permanente lach) en Diederik Samson (standaard liegen en draaien met permanente grijns) zijn helaas veel te politiek correct. Het draait bij hun en bij andere politici om vriendjespolitiek, lobbyisten en goede baangaranties voor na hun politieke carrière.
Geert WildersO+ is de enige politicus die eerlijk en open is over waar hij zijn geld vandaan harkt en waar zijn belangen liggen.

Intelligente Nederlanders die er enigzins normaal uitzien zijn vaak bang om te zeggen dat ze PVV stemmen. Hun vrienden en soms zelfs familieleden zijn door politici en journalisten geïndoctrineerd met het concept appeasementpolitiek. Uitgevonden door de Europese Unie. En die appeasementpolitiek gaat verder dan alleen het vermijden van oorlog. Het gaat anno 2015 ook over het vermijden van conflicten in het algemeen. PVDA-achtige taferelen, die niet tot oplossingen leiden.

Door het VVD en de PVDA is ons land de afgelopen jaren in chaos verzand. Was jij misschien zo dom om op deze partijen te stemmen? Doe dit dan in godsnaam niet nog een keer? Kijk bijvoorbeeld eens naar de belachelijke bedragen die we de afgelopen jaren als lid van de Europese Unie onder leiding van Euroslaven Rutte en Samson aan politiek corrupte landen hebben overgemaakt. Of naar de huidige vluchtelingenstroom, die blijft aanhouden omdat de VVD en PVDA de grenzen niet op slot durven doen uit angst hun politiek correcte kiezers voor de borst te stoten.Nederland kan deze aantallen vluchtelingen niet aan! Door de VVD en de PVDA zal de sociale dynamiek in Nederland op korte termijn helaas drastisch veranderen en verslechteren. We moeten echt onze oogkleppen afdoen.

Met veel van Geert Wilders standpunten ben ik het helemaal niet eens. En ik hoop niet dat hij gaat regeren. Maar in tegenstelling tot Rutte en Samson, is Geert Wilders niet iemand die liegt en bedriegt. Dus tot er meer politici opstaan van het kaliber Geert Wilders (en dan het liefst nog wat meer charismatisch) stem ik PVV. Op een politicus die ongefilterd de kiezer informeert over zijn eigen standpunten en belangen.

En bang voor populisme zou de kiezer helemaal niet moeten zijn. Dat wordt ons ook alleen maar wijsgemaakt. Het is geen 1933 meer. Het is bijna 2016. Kiezers hebben televisies, internet en smartphones. Ze zijn intelligent genoeg om hun leiders te controleren. Verdeeldheid, dat moet er juist zijn. Groepen zouden zich wat minder snel beledigd moeten voelen daarna een echt, confronterend gesprek moeten aangaan. Dan kunnen we een stuk eindelijk oplossingen doorvoeren.

O+ O+ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door DeKnuppel op 25-12-2015 00:56:49 ]
pi_158488990
Heeft ie al ooit gewerkt?
  donderdag 24 december 2015 @ 05:20:29 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158489013
Ik heb het geprobeerd maar ik heb de OP niet kunnen lezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158489017
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:20 schreef Dven het volgende:
Geert is dol op zijn kat.
pi_158489020
Vraag me af of het omgekeerd ook zo is?
pi_158489022
Wilders :')

Leuke plannetjes hoor, maar 9/10 keer niet haalbaar/uitvoerbaar. Daarnaast wil geen hond met hem samenwerken en sowieso, in de eerste kamer heeft hij absoluut geen meerderheid dus dat wordt m niet.
pi_158489023
D66 daarentegen _O_
pi_158489025
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:22 schreef schvvmert het volgende:
Vraag me af of het omgekeerd ook zo is?

Geert Wilders is een enorme dierenvriend! En dieren houden van hem! Hier zie je het bewijs! :)
Dit keer geen katjes, maar zeehondjes! Lief hè?

[ Bericht 9% gewijzigd door DeKnuppel op 24-12-2015 05:43:32 ]
pi_158489028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:24 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geert Wilders is een enorme dierenvriend! En dieren houden van hem! Hier zie je het bewijs! :) Dit keer geen kat, maar een zeehondje.
Wat is ie aan het testen daar? Het plaatje is nogal klein.
pi_158489034
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:20 schreef Dven het volgende:
Kan me voorstellen. Het is nog vroeg. Ik ben al sinds 04:00 aan het werk.
pi_158489035
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:24 schreef Calcio het volgende:
D66 daarentegen _O_
Die Eurofielen? :{ En die kwalbak?
pi_158489041
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:28 schreef DeKnuppel het volgende:

Ik ben al sinds 04:00 aan het werk.
En dan al zoveel tijd teveel?
  donderdag 24 december 2015 @ 05:31:09 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158489045
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:28 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Kan me voorstellen. Het is nog vroeg. Ik ben al sinds 04:00 aan het werk.
Ik ben al sinds zes uur wakker
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_158489049
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben al sinds zes uur wakker
Uitkering en PVDA-stemmer? Of heb je gewoon vakantie?
pi_158489053
quote:
13s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:28 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Die Eurofielen? :{ En die kwalbak?
Europa moet 1 land worden om te kunnen concurreren tegen grootmachten. Nederland met z'n Mickey Mouse economie kan dat niet alleen
pi_158489054
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:29 schreef schvvmert het volgende:

[..]

En dan al zoveel tijd teveel?
Mijn mening geven is mijn beroep en doe ik soms ook gratis omdat ik het leuk vind om de discussie aan te gaan.
pi_158489058
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:33 schreef Calcio het volgende:

[..]

Europa moet 1 land worden om te kunnen concurreren tegen grootmachten. Nederland met z'n Mickey Mouse economie kan dat niet alleen
We zijn een exportland. Landen gaan echt niet minder zaken met ons doen door politici als Geert Wilders. Dat is het standaard verhaal dat ons op de mouw wordt gespeld. Kijk naar andere kleine exportlanden waarin populisme hoogtijdagen viert. D66 wil ons land juist uitverkopen aan de grootmachten als Duitsland ( ! :{w ) en Frankrijk.
pi_158489061
quote:
15s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:35 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

We zijn een exportland. Landen gaan echt niet minder zaken met ons doen door politici als Geert Wilders. Dat is het standaard verhaal dat ons wordt voorgehangen. Kijk naar andere kleine exportlanden waarin populisme hoogtijdagen viert. D66 wil ons land juist uitverkopen.
zie jij clown Wilders als op staatsbezoek in China of Washington? _O-

Dat zou Nederland echt kapot maken.

Noem mij 1 goed voorstel van Wilders?
pi_158489064
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:33 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Mijn mening geven is mijn beroep en doe ik soms ook gratis !
Zal ik mijn mening even geven over Geert dan:

Die mislukte punkert is een figuur die vroeger al lui was en het moest hebben van zijn mooie praatjes.
Met wat handigheid in de VVD meelullen is die anarchist niet vreemd toen zag hij het licht en begon voor zichzelf , volk en vaderland eerst.
pi_158489066
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:37 schreef Calcio het volgende:

[..]

zie jij clown Wilders als op staatsbezoek in China of Washington? _O-

Dat zou Nederland echt kapot maken.

Mocht hij ooit premier worden, wat denk ik nooit gebeurt, dan past hij zich vast aan aan zijn rol. Het is een intelligente man. Hij introduceert een nieuwe en verfrissende definitie van politiek bedrijven in Nederland. Potentiële kiezers raken politiek geëngageerd en dat is alleen maar goed.
  donderdag 24 december 2015 @ 05:39:54 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_158489068
quote:
5s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:32 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Uitkering en PVDA-stemmer? Of heb je gewoon vakantie?
Mag een mens niet gewoon om zes uur wakker worden? :{
pi_158489069
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja, ook ik heb soms last van vooroordelen!
pi_158489071
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:39 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Mocht hij ooit premier worden, wat denk ik nooit gebeurt, dan past hij zich vast aan aan zijn rol. Het is een intelligente man. Hij introduceert een nieuwe en verfrissende definitie van politiek bedrijven in Nederland. Potentiële kiezers raken politiek geëngageerd en dat is alleen maar goed.
Jammer dat je m'n vraag niet beantwoord. Wilders is en blijft een mafkees die allerlei mooie praatjes verkoopt maar de meeste van z'n voorstellen zijn niet uitvoerbaar.
pi_158489073
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:39 schreef Dven het volgende:

[..]

nee volgens de wet moet je 8 uur slaap minimaal hebben en dat betekend dat jij al om 22:00 sliep. Mietje. Echte bazen zuipen door tot 4:30
pi_158489074
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 05:37 schreef Calcio het volgende:

Noem mij 1 goed voorstel van Wilders?
Marokkaanse vluchtelingen met tijdelijk paspoort die een strafbaar feit begaan een enkeltje Rabat geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')