SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Anthem moet een plaat zijn waar ze lekker op los kunnen gaan als het even tegenzit. Was het idee...quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze niet Adele als anthem gebruiken. het is misschien niet de meest energieke plaat, maar hij staat wel telkens op nummer 1 van de meest aangevraagde liedjes
En nu hebben ze een Sky Radio topsong als #1...quote:Op woensdag 23 december 2015 19:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Anthem moet een plaat zijn waar ze lekker op los kunnen gaan als het even tegenzit. Was het idee...
neequote:Op woensdag 23 december 2015 19:33 schreef Xummon het volgende:
kom op allemaal https://kominactie.3fm.nl/actie/lotmaaktdomienwakker
Op Hello kan je niet losgaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
En nu hebben ze een Sky Radio topsong als #1...
Ja, helaas voor hen is dit wat de luisteraar wilquote:
sterktequote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Elke avond hetzelfde liedje... STEEDS MAAR WEER
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
En dan niet eens als requestquote:Op woensdag 23 december 2015 19:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf...
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Wat is je request van dit jaar?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:40 schreef SureD1 het volgende:
Bowie was mijn request van vorig jaar, toen niet gedraaid
Mijn request van dit jaar nog niet gehoord...
Wat is je request?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:40 schreef SureD1 het volgende:
Bowie was mijn request van vorig jaar, toen niet gedraaid
Mijn request van dit jaar nog niet gehoord...
denk tikfout en dat het 1000 moeten zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 19:40 schreef asco het volgende:
Moet dat nou naar 1000 of is 100 al genoeg om het daadwerkelijk door te laten gaan?
Nou dan doneer ik ook maar wat. Dit is wel humor.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
denk tikfout en dat het 1000 moeten zijn
heb de initiatiefnemer via facebook even getiptquote:Op woensdag 23 december 2015 19:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
denk tikfout en dat het 1000 moeten zijn
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:44 schreef Cee het volgende:
Ik hoorde het gemiauw en wist meteen dat het Tame Impala is.
Jochie doet geld in de brievenbus, zegt ie...hoe kom je eraan...nou van mijn moeder.quote:
Kwam een jongetje 5 euro doneren. Zei dat hij het van zijn moeder had gekregen.quote:
Ja dit dus.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef CrashO het volgende:
Nu blijft iedereen die 5 euro wilde doneren dus thuis
Goed bezig
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jochie doet geld in de brievenbus, zegt ie...hoe kom je eraan...nou van mijn moeder.
Hoeveel"?
¤5
Giel: tja...als je moeder geen baan heeft
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jochie doet geld in de brievenbus, zegt ie...hoe kom je eraan...nou van mijn moeder.
Hoeveel"?
¤5
Auw...quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoeveel"?
¤5
dat kun je niet maken gekquote:
Check straks GeenStijl of de Telegraaf zitten er vast bovenop.quote:
Ik kon er ook wel om lachen eigenlijk. En het is wel 3FM, dan weet je dat het af en toe plagerig kan zijn.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:53 schreef Qunix het volgende:
Die moeder zou maar bij de V&D werkenNog pijnlijker
twitter:_Emsje90 twitterde op woensdag 23-12-2015 om 19:50:30Super grof! #gielbeelen #seriousrequest "5 euro? Na ja als je moeder geen baan heeft". Wees blij dat je godverdomme wat krijgt man! #gemeen reageer retweet
Je kan nooit bepalen wat iemand kan afstaan voor een ander en om dat op nationale radio te doen is wel een beetje erg ongepast.quote:
Ik hou van een harde grap maar om dat nou tegen een klein kind te zeggen...quote:
Je hebt plagerig en je hebt pure domme, ongefundeerde kutopmerkingen zoals Giel die maakte.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kon er ook wel om lachen eigenlijk. En het is wel 3FM, dan weet je dat het af en toe plagerig kan zijn.
Haha, daar heb je het al.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:54 schreef CrashO het volgende:
twitter:_Emsje90 twitterde op woensdag 23-12-2015 om 19:50:30Super grof! #gielbeelen #seriousrequest "5 euro? Na ja als je moeder geen baan heeft". Wees blij dat je godverdomme wat krijgt man! #gemeen reageer retweet
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van een harde grap maar om dat nou tegen een klein kind te zeggen...
quote:
twitter:Christeldejongh twitterde op woensdag 23-12-2015 om 19:53:52@SeriousRequest Ik zou persoonlijk mijn geld terugtrekken als mijn kind daar zijn 5 euro doneerde na zo'n reactie van Giel Beelen!! #sr15 reageer retweet
moest ook lachenquote:
Ik ben helemaal in de war.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef miieejj het volgende:
Giel kan af en toe , vaak soms , heeft ie van die wazige aparte gekke opmerkingen hebben.. Beetje onduidelijk , en weer is ie weer normaal maar als hij te lang normaal doet denkt ie dat ie weer raar of gek moet doen.. Heeft iets ongemakkelijks.. Snappen jullie het nog? Haha..
Inderdaad, voor je het weet is ie je schoonzoon.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef Strani het volgende:
Ik zou trouwens zelf m'n kind nooit tijdens Giel's shift richting brievenbus dirigeren. Mezelf ook niet trouwens.
En anders legt hij het verschil bij tussen de EUR 5 en wat hij blijkbaar wel een mooi bedrag vindt.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef Cee het volgende:
Ik zou willen dat Giel hier weer kwam posten dat we net zo zuur als de sapjes zijn.
zemoeten niet gaan overdrijven. 1000 was al dat ik dacht... mwa.....quote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef asco het volgende:
"Hoeveel euro heeft Nederland over om Lot op de laatste dag Domien wakker te maken, in het Glazen Huis?! *** HALEN WE ¤ 2.500,-???***"
Toe maar.
Meh, ik neem aan dat het niet als serieus commentaar is bedoeld, maar als een ( misschien slechte ) grap.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan nooit bepalen wat iemand kan afstaan voor een ander en om dat op nationale radio te doen is wel een beetje erg ongepast.
Het is wachten op een bakvis met een rijke vader.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef asco het volgende:
"Hoeveel euro heeft Nederland over om Lot op de laatste dag Domien wakker te maken, in het Glazen Huis?! *** HALEN WE ¤ 2.500,-???***"
Toe maar.
Dan zou ik er wel op staan dat m'n dochter gemeenschap van goederen afdwingt. Het huwelijk houdt toch niet stand. Dan houden we er als familie tenminste nog wat leuks aan overquote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, voor je het weet is ie je schoonzoon.
toch ook gewoon waarquote:Op woensdag 23 december 2015 19:54 schreef CrashO het volgende:
Het klonk wel enigszins verwijtend.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Meh, ik neem aan dat het niet als serieus commentaar is bedoeld, maar als een ( misschien slechte ) grap.
Tegenwoordig is iedereen te makkelijk gekwetst.
deed ie dat vroeger?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:56 schreef Cee het volgende:
Ik zou willen dat Giel hier weer kwam posten dat we net zo zuur als de sapjes zijn.
lekker subtiel omhoog gooienquote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef asco het volgende:
Toe maar.
Zolang het geen minderjarige blondine is, is hij veilig.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
yupquote:
Domien en Venema vooral jaquote:Op woensdag 23 december 2015 20:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
domien was wel veel hier op fok! He?
Volgens mij heeft ie gewoon een sociale stoornis die hij meestal wel onder controle heeft, soms niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:00 schreef miieejj het volgende:
Giel is apart ja, volgens mij doet ie wel van kijk mij nou ik ben hartstikke bekend.. En een te grote ego ofzo..
Kwam een klein jongetje 5 euro doneren. Zei dat hij het van zijn moeder had gekregen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:01 schreef houdjemond het volgende:
Heb ik botte giel gemist?*terugspoelt*
Ja, aantal jaar geleden. Ik ben niet zo goed in posts zoeken maar we waren een beetje zuur aan het doen en toen postte hij dat we af en toe net zo zuur waren als de sapjes.quote:
Giel kwam tijdens Freaknacht ook regelmatig in een onofficiele 3FM chat, daar maakte hij ook wel eens ruzie. Ekdom ook trouwens. Roosmarijn kwam ook en die was wel relaxed.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, aantal jaar geleden. Ik ben niet zo goed in posts zoeken maar we waren een beetje zuur aan het doen en toen postte hij dat we af en toe net zo zuur waren als de sapjes.
Rolf is heer en meester met het opzoeken van oude posts dus hij mag dat doen.
Dit... Iedereen weer op zijn twitter-tenen getrapt... Laat die man een harde/slechte grap maken...quote:Op woensdag 23 december 2015 20:03 schreef Strani het volgende:
Volgend jaar gewoon drie EO-dj's, dan weet je zeker dat er niks geks gezegd wordt. Behalve dan 'Prijs de Here' bij elke donatie.
Ekdom heeft tijdens Ekstra weekend een keer hier een accountant aangemaakt. "Jaaaa ik heb nu ook een accountant!" Of zoiets zei hij.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Giel kwam tijdens Freaknacht ook regelmatig in een onofficiele 3FM chat, daar maakte hij ook wel eens ruzie. Ekdom ook trouwens. Roosmarijn kwam ook en die was wel relaxed.
En hij verontschuldigt zich, dat negeert men ook een beetje.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit... Iedereen weer op zijn twitter-tenen getrapt... Laat die man een harde/slechte grap maken...
Als het over de rug van vluchtelingen moet kan het de meesten niet hard genoeg zijn...
Dit.. Ik vind het maar een hoop gezeik om niksquote:Op woensdag 23 december 2015 20:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit... Iedereen weer op zijn twitter-tenen getrapt... Laat die man een harde/slechte grap maken...
Als het over de rug van vluchtelingen moet kan het de meesten niet hard genoeg zijn...
Hahaquote:Op woensdag 23 december 2015 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ekdom heeft tijdens Ekstra weekend een keer hier een accountant aangemaakt. "Jaaaa ik heb nu ook een accountant!" Of zoiets zei hij.
En Veenstra was hier zowat dagelijks.
Die kwam het Fok! geld bekeren ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ekdom heeft tijdens Ekstra weekend een keer hier een accountant aangemaakt. "Jaaaa ik heb nu ook een accountant!" Of zoiets.
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
TV / [SR @ 3FM #1813] Met straks dames in bikini en Ilse ?!quote:Op woensdag 23 december 2015 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, aantal jaar geleden. Ik ben niet zo goed in posts zoeken maar we waren een beetje zuur aan het doen en toen postte hij dat we af en toe net zo zuur waren als de sapjes.
Rolf is heer en meester met het opzoeken van oude posts dus hij mag dat doen.
Teruggekeken, denk dat het er rotter uitkwam dan dat hij bedoelde, meer zo van, fijn dat elke euro telt.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kwam een klein jongetje 5 euro doneren. Zei dat hij het van zijn moeder had gekregen.
Dus Giel maakt de opmerking: "Leuk bedrag, als je moeder geen baan heeft"
Accountant was zijn woordgrapje.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die kwam het Fok! geld bekeren ofzo?![]()
![]()
Dat is voor niemand grappig.quote:
Jaaaa verrek, het was ter verdediging van Miss Montreal.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:07 schreef asco het volgende:
[..]
TV / [SR @ 3FM #1813] Met straks dames in bikini en Ilse ?!
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:06 schreef miieejj het volgende:
Die vloggers.. Zo irritant te vrolijk doen ze echt allemaal ( serious request op tv ned3)
Giel zijn humorquote:Op woensdag 23 december 2015 20:08 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik ga het oud papier en glaswerk naar buiten brengen. Heeft iemand nog iets dat ik mee kan nemen?
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:01 schreef asco het volgende:
[..]
Niet slim. Ga bij 950 naar 1500 en bij 1450 naar 2000. Worst voor houden dit dat.
onterechte verdedigingquote:Op woensdag 23 december 2015 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaa verrek, het was ter verdediging van Miss Montreal.
Alle DJ's hadden dat ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:09 schreef Nizno het volgende:
Had hij altijd al voornaam achternaam als account?
De dochter van Lisettequote:
Oh dat kindje, nee dan vind ik het wel leuk. Zegt tenminste wat als ze bij die microfoon staat.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Lot is een klein meisje dat tot nu toe elke dag wat geld komt brengen
Ahaquote:Op woensdag 23 december 2015 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Lot is het enige niet-irritante kind-dat-niet-van-jezelf-of-een-vriend-of-familielid is.
MichielV niet.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat kindje, nee dan vind ik het wel leuk. Zegt tenminste wat als ze bij die microfoon staat.
doneren kan hier https://kominactie.3fm.nl/actie/lotmaaktdomienwakkerquote:
SPANNUNDquote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Oh shit..
Tussenstand vorig jaar ¤ 6.301.612,
VVV bon heb je meer aanquote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef Domien een oudejaarslot.
¤ 6.400.523,quote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Oh shit..
Tussenstand vorig jaar ¤ 6.301.612,
Denk je?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog steeds homo hoor. Weet ie zelf nog niet maar hij is het natuurlijk wel.
V&D bon...oh wachtquote:
Denk het nietquote:Op woensdag 23 december 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze er dan eindelijk onder zitten?
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog steeds homo hoor. Weet ie zelf nog niet maar hij is het natuurlijk wel.
Ja, en daarna Rodgers and Hammerstein.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat die Gerry met z'n Pacemakers dit heeft gecoverd.
En dan druk je je best diplomatiek uit.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is , laten we eerlijk zijn, niet zo heel sterk gezongen.
beppie deed dit beterquote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou eventueel wel willen beweren dat het vrij slecht isquote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er zangtechnisch niet goed dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
jullie mannen haha.. Gewoon hartstikke jaloers .. Haha!!quote:
Weet je wie dit had gekund?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is gewoon een fag. Paul is de enige baas van de drie.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie mannen haha.. Gewoon hartstikke jaloers .. Haha!!
Domien is schattig.
Hotel Tokyo ofzoiets?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef D. het volgende:
Hoe heet dat Duitse jongensgroepje waarvan de zanger make-up draagt en die op Domien lijkt
lee is ook niet meer de jongste meer hequote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
tokyo hotel?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef D. het volgende:
Hoe heet dat Duitse jongensgroepje waarvan de zanger make-up draagt en die op Domien lijkt
Tokio Hotel?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef D. het volgende:
Ja maar ik vind het helemaal niet erg dat hij homo is hoor. Van mij mag je 'm leuk vinden.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie mannen haha.. Gewoon hartstikke jaloers .. Haha!!
Domien is schattig.
tokyo hotelquote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Strani het volgende:
Sowieso jammer dat Liverpool dit van Feyenoord heeft gestolen.
Anders komt Leen in ademnoodquote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kapte Giel dit niet halverwege af?
quote:
Ik heb zo mijn dag niet vandaagquote:
Sorry, ik had m'n sarcasme-highlighter ook moeten aanzetten.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Orgineel is uit 1945.
De versie die Liverpool gebruikt uit 1963, en de Lee tower versie ergens jaren 70.
Met voetbal fans weet je het nooitquote:Op woensdag 23 december 2015 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, ik had m'n sarcasme-highlighter ook moeten aanzetten.
Dat is waar, maar toch.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Met voetbal fans weet je het nooit
Och, je wist meer dan dat ik wistquote:Op woensdag 23 december 2015 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo mijn dag niet vandaag
Vrij random.. Zelfs de eindstand is random omdat ze er altijd vanuit gaan dat er nog een bepaald bedrag bij gaat komen (vorig jaar viel dat tegen en kwamen ze uiteindelijk een stuk lager uit.. )quote:Op woensdag 23 december 2015 20:22 schreef Uccie het volgende:
Hoe random is die tussenstand eigenlijk?
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
allemaal de schuld van bennie jolink
SNSBANK danquote:
Ik vind de autotunestem minder erg worden maar de rest erger.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:24 schreef noodgang het volgende:
Dit nummer wordt ook niet echt beter als je het vaak hoort
En daar blijft niks aan de strijkstok hangen!quote:Op woensdag 23 december 2015 20:23 schreef Strani het volgende:
Allemaal de schuld van Bennie Jolink natuurlijk. Wel goed dat die 800,000 nu waarschijnlijk op de rekening van de KWF staat. Toch?
Edit: Oh, te laat.
Ik zat net te bedenken dat ik die autotune steeds irritanter vind worden, maar het deuntje wel lekker is.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de autotunestem minder erg worden maar de rest erger.
Nee, wel aan de mercedes van de bestuurders.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En daar blijft niks aan de strijkstok hangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |