Wij hebben geen ceremoniemeester. Zou ook echt niet weten wat ik die zou moeten laten doen....quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Hebben jullie allemaal een ceremoniemeester (gehad)?
Op de dag zelf kan ik mij voorstellen dat het handig is naar tot dan zou ik liever zelf de touwtjes in handen houden.
Spannend!quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:14 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst jurken bekijken en passen. Het is, denk ik, een beetje out of my comfortzone, en ik vind het dus behoorlijk eng!
Om maar meteen geheel uit mn zone te stappen, heb ik twee afspraken ingepland morgen. Covers Couture in Utrecht en I do! I do! in Amsterdam.quote:
Je doet het wel meteen goedquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:50 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Om maar meteen geheel uit mn zone te stappen, heb ik twee afspraken ingepland morgen. Covers Couture in Utrecht en I do! I do! in Amsterdam.
Klinkt net als onze bruiloft. Maar wij hebben onze ceremoniemeester uiteindelijk wel nodig gehad. Ik zou voor de zekerheid iemand vragen waarmee je ook de planning kort van tevoren bespreekt, gewoon zodat er in geval van nood een aanspreekpunt is. Wij hadden haar als aanspreekpunt voor de mensen van de locatie, voor de bezorging van de cupcakes en voor het oprotpraatje bijv. Uiteindelijk had ze niet heel veel te doen maar het gaf rust dat ze er wel was voor áls het nodig was geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:43 schreef Serinde het volgende:
Wij doen denk ik geen ceremoniemeester. Op de dag zelf is er iemand van de locatie die de gasten de weg wijst naar de parkeerplaats en vervolgens naar de ontvangstplaats etc. We hebben de hele dag alles op één locatie dus geen gereis. We hebben na de ceremonie wederom iemand van de locatie die de daggasten gaat vermaken zodat wij even lekker samen (met de fotograaf) kunnen zijn. We zullen voor het eten geen tafelschikking o.i.d. hebben, we willen geen toespraken of stukjes. Het wordt een fijne feestdag met mensen van wie we houden en ik zou eerlijk gezegd (nog) niet weten wat een ceremoniemeester voor ons zou moeten doen/regelen.
Zo wil ik onze bruiloft ook en zie nu wel langzaam in dat het misschien op de dag zelf wel handig is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Klinkt net als onze bruiloft. Maar wij hebben onze ceremoniemeester uiteindelijk wel nodig gehad. Ik zou voor de zekerheid iemand vragen waarmee je ook de planning kort van tevoren bespreekt, gewoon zodat er in geval van nood een aanspreekpunt is. Wij hadden haar als aanspreekpunt voor de mensen van de locatie, voor de bezorging van de cupcakes en voor het oprotpraatje bijv. Uiteindelijk had ze niet heel veel te doen maar het gaf rust dat ze er wel was voor áls het nodig was geweest.
Je moet uiteraard helemaal zelf weten wat je doet, het is zeker geen verplichting. Maar ik vond het wel echt handig "voor het geval dat"
Tuurlijk joh! Ik had drie bruidsmeisjes. Een van hen heeft onze uitnodiging ontworpen, eentje was mijn getuige en de derde was ceremoniemeester. Dus getuige en ceremoniemeester kan hartstikke prima johquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kan en getuige ook ceremoniemeester zijn?
Over het algemeen kies je iemand die niet getuige is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kan en getuige ook ceremoniemeester zijn?
Daar zit ik wel ook aan te denken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kan en getuige ook ceremoniemeester zijn?
Wij willen inderdaad wel iemand vragen om als eerste op de locatie te zijn bijvoorbeeld en te checken of alle daggasten er zijn. Gezien het aantal is dat niet zoveel werk Ik zou het niet echt een ceremoniemeester noemen want de taken houden daar wel op denk ik zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Klinkt net als onze bruiloft. Maar wij hebben onze ceremoniemeester uiteindelijk wel nodig gehad. Ik zou voor de zekerheid iemand vragen waarmee je ook de planning kort van tevoren bespreekt, gewoon zodat er in geval van nood een aanspreekpunt is. Wij hadden haar als aanspreekpunt voor de mensen van de locatie, voor de bezorging van de cupcakes en voor het oprotpraatje bijv. Uiteindelijk had ze niet heel veel te doen maar het gaf rust dat ze er wel was voor áls het nodig was geweest.
Je moet uiteraard helemaal zelf weten wat je doet, het is zeker geen verplichting. Maar ik vond het wel echt handig "voor het geval dat"
ja en ze zijn ook wel gebeld. Over kadotje's, of er gespeecht kon worden etcquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:05 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wij willen inderdaad wel iemand vragen om als eerste op de locatie te zijn bijvoorbeeld en te checken of alle daggasten er zijn. Gezien het aantal is dat niet zoveel werk Ik zou het niet echt een ceremoniemeester noemen want de taken houden daar wel op denk ik zo
Hadden jullie wel naam en telefoonnummer van diegene op de uitnodigingen staan?
Nee, wij hadden de meest beknopte uitnodiging ever. Wij verwezen met de uitnodiging naar onze website, daar stond wel een e-mailadres dat we onder onze hosting speciaal voor de ceremoniemeester hadden gemaakt. Mijn man en ik werken allebei in de IT dus dit was voor ons een leuk projectiequote:Op donderdag 7 januari 2016 09:05 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wij willen inderdaad wel iemand vragen om als eerste op de locatie te zijn bijvoorbeeld en te checken of alle daggasten er zijn. Gezien het aantal is dat niet zoveel werk Ik zou het niet echt een ceremoniemeester noemen want de taken houden daar wel op denk ik zo
Hadden jullie wel naam en telefoonnummer van diegene op de uitnodigingen staan?
Leukquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had ook een website
Was kei leuk om te doen.
Ik had verschillende kopjes gemaakt, mensen voorgesteld zoals de getuigen en ceremoniemeesters, uitleg over de dresscode, routes, kadolijst etc
Ook omdat ik de uitnodiging zo leeg mogelijk wilde
Die was ontworpen door een vriendin en dat ontwerp liet ik weer terug komen op de website
Te cute. En handig tegelijk
ik zit te twijfelen of ik de foto's er op zal zetten en dan iedereen ff mail dat ze daar te zien zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:13 schreef Rockfire het volgende:
Wij hadden ook een website (Tja als je voor je werk webapplicaties maakt kun je niet anders natuurlijk ) <mijnvoornaam>en<haarvoornaam>.nl en <haarvoornaam>en<mijnvoornaam>.nl
Wij hebben eerst ruim voor de uitnodigingen klaar waren een save-the-date mailtje gestuurd met een link naar een save-the-date-video op die website, dus onze gasten hadden de website al gezien nog voordat ze de uitnodiging hadden.
Overigens waren bij ons ook inderdaad de website en de uitnodiging (en zelfs de uiteindelijke bedankjes) geheel op elkaar afgestemd
Op de uitnodiging hadden we ook een mailadres van de ceremoniemeesters staan (ceremoniemeesters@website.nl) en inderdaad scheelde ons dat al een hoop vragen vooraf omdat dat al via de ceremoniemeesters ging.
Overigens moet ik nodig eens gaan bedenken wat ik met de website ga doen nu de bruiloft achter de rug is
op de website had ik een speciaal emailadres voor ons gemaakt. Dan kwamen rsvps ook niet tussen de spammen in mijn gewone mail.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Dat ga ik ook even onthouden.
Wij willen onze uitnodiging door een vriend laten ontwerpen, maar dat moeten we nog vragen
Wel wil ik eigenlijk dat ze ons mailen ipv eventuele ceremoniemeester.
Dat is een goede oplossingquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op de website had ik een speciaal emailadres voor ons gemaakt. Dan kwamen rsvps ook niet tussen de spammen in mijn gewone mail.
Van ceremoniemeesters alleen telefoonnrs voor echt geheime of dringende dingen.
De website had al zo veel info dat veel vragen daar al op te vinden waren. En we waren via de website dus makkelijk te bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |