abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158557143
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 00:48 schreef Vova het volgende:

[..]

Nee houd niet van mijzelf. Logisch, voel mij een monster en verschrikkelijk lelijk hoe stom het ook klinkt. Want anders zouden mensen niet zo reageren, of vaker de boot afhouden. Daarnaast zo zorgzaam als de pest, meen ik maar krijg er niks mee gedaan.
Waarom zouden anderen van jou houden als jij niet eens van jezelf kan houden?
pi_158557158
quote:
12s.gif Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom zouden anderen van jou houden als jij niet eens van jezelf kan houden?
Ik heb gefaald hun niet.
  zondag 27 december 2015 @ 00:50:47 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158557198
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dan probeer je niet genoeg om van jezelf en van anderen te houden (vertrouwen hoort daar ook bij).
Vertrouwen moet je verdienen of winnen. Je moet alleen wel de kans geven dat te dien. Anders kan je net zk goed stoppen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158557204
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Vova het volgende:

[..]

Ik heb gefaald hun niet.
Dan moet je hetgeen waarin je hebt gefaald, oppakken (en daarin hulp zoeken als je het niet alleen kan). Niemand anders doet het voor je.

Dat ene R&P topic is nog niet eens 10% van mijn leven, dus het is heus niet dat het nieuw is voor mij hoor. :*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 00:51:16 ]
pi_158557248
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vertrouwen moet je verdienen of winnen. Je moet alleen wel de kans geven dat te dien. Anders kan je net zk goed stoppen.
Naja, ik weet natuurlijk niet wat Vova allemaal heeft gedaan;

quote:
9s.gif Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Vova het volgende:

[..]

Maar dat is het probleem. Ben mijn hele netwerk kwijtgeraakt... Probeer dat weer uit alle macht op te bouwen maar het lukt niet. Deels ook omdat er veel wantrouwen ligt bij mensen sinds een paar jaar.
'alle macht', wat houdt dat in?
pi_158557358
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 00:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dan moet je hetgeen waarin je hebt gefaald, oppakken (en daarin hulp zoeken als je het niet alleen kan). Niemand anders doet het voor je.

Dat ene R&P topic is nog niet eens 10% van mijn leven, dus het is heus niet dat het nieuw is voor mij hoor. :*
Dat heb ik allang gedaan hoor. en nu alweer 20KG afgevallen wat ik dus was bijgekomen in een jaar en weer in 6 maanden kwijt ben geraakt. Heb trouwens moeten vechten om te overleven.

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 00:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Naja, ik weet natuurlijk niet wat Vova allemaal heeft gedaan;

[..]

'alle macht', wat houdt dat in?
Over heel de wereld gezocht naar mensen die bij mij passen. een 30tal ontmoetingen die op niets uitliepen, een relatie gehad waarbij mijn partner mij dus flink heeft verkloot en bijna omgebracht heeft.
pi_158557393
Het is echt iets van pas de afgelopen jaren =/- 4/5 jaar.
pi_158557513
Dan denk ik niet dat dit topic iets voor jou is.
pi_158557564
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef Etsu het volgende:
Dan denk ik niet dat dit topic iets voor jou is.
Hoe dat dan weer?
pi_158557588
Er is nergens plaats voor mij, dat weet ik ook wel.
pi_158557609
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:01 schreef Vova het volgende:
Er is nergens plaats voor mij, dat weet ik ook wel.
Slachtofferrol. Welke jongen vindt dat leuk?
pi_158557655
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

Helemaal niks slachtofferrol hoe durf jij dat te beweren. Zie je? dit is wat ik bedoel rot op.
pi_158557675
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:03 schreef Vova het volgende:

[..]

Helemaal niks slachtofferrol hoe durf jij dat te beweren. Zie je? dit is wat ik bedoel rot op.
:')

Succes.
  zondag 27 december 2015 @ 01:07:20 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158557769
Blehoehoe ik wil aandacht!
30 mensen contact mee gemaakt. Poe poe nou nou. Dat lukt mij op een avondje stappen nog wel.

Bijna ongebracht
Verkloot
Nergens plek voor mij
Geen vertrouwen hebben.

Aandacht schreeuw druipt er van af :r
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158558600
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
Om enigszins on topic te gaan: ik wil wat gaan doen met oud & nieuw. Maak ieder jaar plannen om het volgend jaar in het buitenland te vieren.. maar als puntje bij paaltje komt blijf ik thuis omdat ik te laat was met boeken :') Kan heel snel nog wat boeken... maar hebben jullie tips om de deur uit te gaan? Ik zie overal feestjes met 'voor x bedrag onbeperkt drinken' maar daar geef ik helemaal niks om (drinken,alcohol)... en een vriendengroep heb ik dus niet echt. Wat valt er nog meer buiten de deur te beleven? Heb al gekeken voor een busreis naar Berlijn e.d. maar is redelijk prijzig last minute en ook daar de vraag: wat te doen? Geef niks om alcohol en de stad bezichtigen met oud & nieuw zit er niet zo in (ben d'r al eens geweest :P)
Vraag of je bij je broer mag aanhaken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158558691
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vraag of je bij je broer mag aanhaken.
Als die wat doet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die houdt daar helemaal niet van, zit het liefst de hele dag thuis en ik juist vaak erop uit. :D Nee dus

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 01:36:39 ]
pi_158558722
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als die wat doet.

[..]

Nou ja, anders kunnen ze samen wat doen.
pi_158558732
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

zou haar hard doen hoor
pi_158558739
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:37 schreef MadeInChina het volgende:

[..]

zou haar hard doen hoor
Het is een hij en jij zou officieel (!) uitloggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 01:42:41 ]
  Moderator zondag 27 december 2015 @ 09:54:19 #260
441859 crew  Lenny77
pi_158561850
Is het misschien niet zo dat jullie allemaal gewoon veel te hard proberen? En te graag willen?
Als er sex komt dan groeit jullie zelfvertrouwen.. Laat dat eens los?
Geluk ligt niet in sex. Of hopen vrienden hebben. En ook niet in knallende nieuwjaarsfeestjes.
Begin eens gewoon met jullie zelf te amuseren. Ga een leuke sport doen, zoek een hobby. Zoek een forum over een onderwerp wat jullie echt interesseert. Die mensen hebben dan sowieso al iets gemeen.
Van het moment dat je je amuseren kan met gewone dingen dan straal je dat ook uit. Je lekker in je vel voelen vinden mensen aantrekkelijk.
Verzorg eerst jezelf.
Niemand zit erop te wachten om een hoopje negativisme in huis te halen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158564017
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Betonnen plaat, hoofd?
Thx, ik snap het
pi_158565973
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 09:54 schreef Lenny77 het volgende:
Is het misschien niet zo dat jullie allemaal gewoon veel te hard proberen? En te graag willen?
Als er sex komt dan groeit jullie zelfvertrouwen.. Laat dat eens los?
Geluk ligt niet in sex. Of hopen vrienden hebben. En ook niet in knallende nieuwjaarsfeestjes.
Begin eens gewoon met jullie zelf te amuseren. Ga een leuke sport doen, zoek een hobby. Zoek een forum over een onderwerp wat jullie echt interesseert. Die mensen hebben dan sowieso al iets gemeen.
Van het moment dat je je amuseren kan met gewone dingen dan straal je dat ook uit. Je lekker in je vel voelen vinden mensen aantrekkelijk.
Verzorg eerst jezelf.
Niemand zit erop te wachten om een hoopje negativisme in huis te halen.
Te graag willen? Misschien. Als ik hoor hoe fijn een relatie kán zijn en de bruisende foto's elk weekend van leeftijdsgenoten zie die zijn uitgeweest wil ik dat ook natuurlijk ervaren. Ook nu vliegen de 'gezellige' kerstfoto's mij om de oren. Nu zijn dat meestal wel de wat gezondere relaties die al een jaar of 2 hebben samen, maar ondanks dat een kwart van Nederland single is moet er wel een match zijn, of een vooruitzicht op.. Echter een sociale kring opbouwen vanaf 0 is zeer lastig (niet onmogelijk, maar je moet denk ik ook mensen vinden die niks hebben) en een relatie is niet alleen koek en ei. Dat besef ik ook wel :) Ondertussen gaat het leven dagelijks door, dus moet je wel een goede invulling vinden om jezelf bezig te houden en te vermaken... daarom zou het ook fijn zijn om op deze leeftijd een relatie te hebben en weten dat er iemand is die je accepteert zoals je bent, naast jezelf uiteraard. En vanuit daar weer sociale contacten opbouwen, evt. aansluiten bij haar vriendengroep etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door Deezertje op 27-12-2015 13:37:13 ]
pi_158566386
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Te graag willen? Misschien. Als ik hoor hoe fijn een relatie kán zijn en de bruisende foto's elk weekend van leeftijdsgenoten zie die zijn uitgeweest wil ik dat ook natuurlijk ervaren. Ook nu vliegen de 'gezellige' kerstfoto's mij om de oren. Nu zijn dat meestal wel de wat gezondere relaties die al een jaar of 2 hebben samen, maar ondanks dat een kwart van Nederland single is moet er wel een match zijn, of een vooruitzicht op.. Echter een sociale kring opbouwen vanaf 0 is zeer lastig (niet onmogelijk, maar je moet denk ik ook mensen vinden die niks hebben) en een relatie is niet alleen koek en ei. Dat besef ik ook wel :) Ondertussen gaat het leven dagelijks door, dus moet je wel een goede invulling vinden om jezelf bezig te houden en te vermaken... daarom zou het ook fijn zijn om op deze leeftijd een relatie te hebben en weten dat er iemand is die je accepteert zoals je bent, naast jezelf uiteraard. En vanuit daar weer sociale contacten opbouwen, evt. aansluiten bij haar vriendengroep etc.
Maar wat als haar vrienden lelijk zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 13:48:46 ]
  Moderator zondag 27 december 2015 @ 13:52:32 #264
5428 crew  miss_sly
pi_158566477
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 13:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat je dus eigenlijk wil, is een mooie, lieve vriendin, die niet meer maagd is, maar ook niet te veel ervaring heeft, beetje verlegen is, jou helemaal te gek vindt, en je in een gespreid bedje doet belanden wat betreft sociale contacten, waar je door haar vrienden zonder pardon wordt opgenomen en je het ook jouw vriendengroep kan noemen.
En dat alles zonder dat jij daar heel veel moeite voor hoeft te doen, of afwijzingen te verduren krijgt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 27 december 2015 @ 14:17:30 #265
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158567252
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 13:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat je dus eigenlijk wil, is een mooie, lieve vriendin, die niet meer maagd is, maar ook niet te veel ervaring heeft, beetje verlegen is, jou helemaal te gek vindt, en je in een gespreid bedje doet belanden wat betreft sociale contacten, waar je door haar vrienden zonder pardon wordt opgenomen en je het ook jouw vriendengroep kan noemen.
En dat alles zonder dat jij daar heel veel moeite voor hoeft te doen, of afwijzingen te verduren krijgt.
En dan is zij zijn hele leven. Ah hoe vaak ik dat al niet goed heb zien gaan. 8-)
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158567758
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 13:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Logisch toch dat hij niet genoegen met alles hoeft te nemen, maar dat zij dat wel moet doen? :)
pi_158568298
http://www.vkmag.com/maga(...)dan_zeker_deze_video

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 14:47:04 ]
pi_158572348
Goeie opsteker tussen al het gejank door ^O^
pi_158572783
quote:
Dat je gewoon het moet 'doen' in plaats van bij voorbaat al in problemen denken? Misschien ;) Maar... blijft raar om 'zomaar' iemand aan te spreken of zoals in het filmpje random bij een dame aan te schuiven die een broodje eet in een broodjeszaak :') Zie het al voor me... loop in de stad, zie bij de La Place een leuke dame een broodje eten en ga naar binnen en vraag of ik erbij mag zitten? Wat denk je jezelf? Los van of ze het op prijs stelt, is dat toch creepy?
pi_158572865
Als je op zou letten en niet zo'n nadruk zou leggen op dat negatieve filter van je zou je zien dat er meer dan genoeg signalen waren vanuit dat grietje dat ze interesse had. Als je in het echte leven zonder eerst oogcontact e.d. te maken met iemand naast ze neerploft op de bank is het inderdaad creepy. Kleine stapjes.

[ Bericht 29% gewijzigd door Aeth op 27-12-2015 17:07:32 ]
pi_158573062
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 17:02 schreef Aeth het volgende:
Als je op zou letten en niet zo'n nadruk zou leggen op dat negatieve filter van je zou je zien dat er meer dan genoeg signalen waren vanuit dat grietje dat ze interesse had. Als je in het echte leven zonder eerst oogcontact e.d. te maken met iemand naast ze neerploft op de bank is het inderdaad creepy. Kleine stapjes.
Oké duidelijk :) Nu nog wachten op oogcontact dan, of dat ze mijn oogcontact beantwoord...
Ik heb denk ik toch wel veel laten lopen in mijn leven.. ;( Een meid die ik leuk vond heeft nu een vriend en die lijkt qua uiterlijk wel heel veel op mij... heb ik nu niks aan maar best apart :P Sowieso is elke dame die nu bezet is (maar toen niet) een schop onder mijn kont waard.. verloren kans.
pi_158573249
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 16:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat je gewoon het moet 'doen' in plaats van bij voorbaat al in problemen denken? Misschien ;) Maar... blijft raar om 'zomaar' iemand aan te spreken of zoals in het filmpje random bij een dame aan te schuiven die een broodje eet in een broodjeszaak :') Zie het al voor me... loop in de stad, zie bij de La Place een leuke dame een broodje eten en ga naar binnen en vraag of ik erbij mag zitten? Wat denk je jezelf? Los van of ze het op prijs stelt, is dat toch creepy?
Waarom zou je voor haar willen bepalen of het creepy is? Genoeg mensen die in zijn voor een spontaan gesprek.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158573824
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 17:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oké duidelijk :) Nu nog wachten op oogcontact dan, of dat ze mijn oogcontact beantwoord...
Ik heb denk ik toch wel veel laten lopen in mijn leven.. ;( Een meid die ik leuk vond heeft nu een vriend en die lijkt qua uiterlijk wel heel veel op mij... heb ik nu niks aan maar best apart :P Sowieso is elke dame die nu bezet is (maar toen niet) een schop onder mijn kont waard.. verloren kans.
niet elke dame die nu bezet is en toen niet, is een berloren kans...

Overigens, je zegt dat het 'raar' blijft om mensen zomaar aan te spreken, maar dat is niet zo, het blijft 'raar' omdat je het nooit doet. Als je het gaat doen en vaker doet, wordt het steeds minder raar, normaler.
compact en kleverig.
pi_158574024
Ga op zoek naar ervaringen die emotioneel intens zijn. Deze ervaringen geven je een sterke behoefte om er over te praten (delen) en tegelijkertijd in herbeleving komen deze emoties ook weer naar voren tijdens het bespreken. Bijzondere/Interessante inhoud die bindt gecombineerd met expressieve wijze van vertellen. Dat is over het algemeen wenselijk in een succesvolle conversatie.

Ga parachute springen, bungee jumpen, jungle tochten en wilde vaarttochten maken, je een avondje totaal naar de klote zuipen, shrooms eten etc etc
pi_158574233
2016 wordt het beslissende jaar.
pi_158574300
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 17:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom zie je elke vrouw als een kans? Benader ze eens wat meer als mensen in plaats van als potentieeltjes, dan ben je er zelf ook wat minder obsessief mee bezig.
  zondag 27 december 2015 @ 17:53:41 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158574305
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2015 17:51 schreef syndroom het volgende:
En hoe ga je het naar je hand zetten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158574377
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
Ga op zoek naar ervaringen die emotioneel intens zijn. Deze ervaringen geven je een sterke behoefte om er over te praten (delen) en tegelijkertijd in herbeleving komen deze emoties ook weer naar voren tijdens het bespreken. Bijzondere/Interessante inhoud die bindt gecombineerd met expressieve wijze van vertellen. Dat is over het algemeen wenselijk in een succesvolle conversatie.

Ga parachute springen, bungee jumpen, jungle tochten en wilde vaarttochten maken, je een avondje totaal naar de klote zuipen, shrooms eten etc etc
Overigens geen traumatische ervaringen, dat werkt averechts. Een geen ervaringen die schaamte of spijt oproepen.
pi_158574455
When driving by a traffic accident, drivers slow down to watch.
Pedestrians change their route to look at a building in flames.
People are attracted to emotional stories in the media, as well as
in movies, novels, plays, drama, opera, songs, images, and so
forth. A fascination for emotional material literally permeates
everyday life.
[...] a similar
fascination is elicited among listeners of the social sharing of
emotion.

Hoe maak je jou verhaal emotioneel pakkender? Beschrijving van gevoelens op dat moment (metaforisch) in relatie tot gevaar/plezierige van de handeling, vertelt op narratieve wijze.

^ Zo moet je converseren, weliswaar niet altijd, maar in ieder geval om aandacht te grijpen en vast te houden.

"Hoe gaat het" - "Je ziet er leuk uit" -> allemaal niet bijzondere, dagelijkse, niet prikkelende opmerkingen die niets opleveren, misschien alleen bij de vrouw die het nooit te horen krijgt (want dan is het dus wel bijzonder, en emotioneel prikkelend.)

In het uitgaansleven werkt het vrijwel niet om dergelijke opmerkingen te maken, omdat die op die momenten zo standaard zijn.

Ga tegen verwachtingen in! Gebruik verteltechnieken waar boeken ook gebruik van maken! (spanning door uitstel, sensatie, emotie, detail, structuur, opbouw)

[ Bericht 19% gewijzigd door Cockwhale op 27-12-2015 18:05:05 ]
  zondag 27 december 2015 @ 18:22:00 #280
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158575215
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2015 17:51 schreef syndroom het volgende:
Ja? Ga je uit huis bij je moeder vandaan in 2016? Goed bezig!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158575743
quote:
5s.gif Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

En hoe ga je het naar je hand zetten?
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 18:22 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ja? Ga je uit huis bij je moeder vandaan in 2016? Goed bezig!
Ik moet wel, want anders zie ik geen kans op verbetering als mijn moeder me nog als een baby blijft behandelen. Het is een eerste stap en het zal zeker nog een tijd duren voordat ik met een vrouw in bed eindig, maar er worden stapjes gezet.

Alleen maak ik me wel zorgen om mijn moeder die daar duidelijk moeite mee heeft.
  zondag 27 december 2015 @ 18:53:07 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158576115
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 18:37 schreef syndroom het volgende:

Ik moet wel, want anders zie ik geen kans op verbetering als mijn moeder me nog als een baby blijft behandelen. Het is een eerste stap en het zal zeker nog een tijd duren voordat ik met een vrouw in bed eindig, maar er worden stapjes gezet.
Goed zo!
quote:
Alleen maak ik me wel zorgen om mijn moeder die daar duidelijk moeite mee heeft.
Die overleeft het wel. En hopelijk gaat ze zo ook snappen dat er niks natuurlijkers is dan loslaten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158576303
Het is wel opvallend dat veel mannen die achterlopen met hun seksuele ontwikkeling vaak ouders hebben die hen altijd hebben bemoederd en klein gehouden.
pi_158576337
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef syndroom het volgende:
Het is wel opvallend dat veel mannen die achterlopen met hun seksuele ontwikkeling vaak ouders hebben die hen altijd hebben bemoederd en klein gehouden.
Daar ligt juist het probleem. Je bent niet volwassen/zelfstandig genoeg voor een relatie
pi_158576492
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Daar ligt juist het probleem. Je bent niet volwassen/zelfstandig genoeg voor een relatie
Of deze mannen onderdrukken hun eigen seksualiteit omdat ze in een loyaliteitsconflict terecht komen?

Ik denk ook dat weinig vrouwen trek hebben in een relatie waarbij ze steeds worden lastig gevallen door moeder die haar zorgbehoefte kwijt wil.
  zondag 27 december 2015 @ 19:21:32 #286
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_158576806
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:09 schreef syndroom het volgende:

[..]

Of deze mannen onderdrukken hun eigen seksualiteit omdat ze in een loyaliteitsconflict terecht komen?

Nee, deze mannen zijn onzelfstandige moederskindjes en bang voor vrouwen over het algemeen. Ze hebben niet het lef zich zelf los te maken en in het diepe te springen.

Om het dan een loyaliteitsconflict te noemen, klinkt toffer ja. Maar het is de grootste onzin natuurlijk.
pi_158576923
quote:

[..]

Ik denk ook dat weinig vrouwen trek hebben in een relatie waarbij ze steeds worden lastig gevallen door moeder die haar zorgbehoefte kwijt wil.
Enige waar ik in me herken is dat als je een 'goede' moeder hebt je het fijn vindt en veel automatisch gaat? Als je ouders gescheiden zijn of thuis een zooitje is wil je eerder weg, zelf zaken op orde brengen etc. dus moet je wel zelfstandig worden anders blijft alles zo klote als het is. Als je een familie hebt waar alles goed geregeld is, waarom zou je dan anders willen? ;) Voor mij is overigens duidelijk dat ik pas ga verhuizen als ik een baan heb. Grote kans dat dat niet in de regio is, dus moet ik dan sowieso weer verhuizen.. dus dan maar in één keer goed doen straks ;) En nee, dat is geen uitstelexcuus maar heb weinig zin om nu stel en sprong te verhuizen (sowieso weinig aanbod hier...) en daarna wederom verhuizen naar dicht bij je werk.
pi_158577783
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Enige waar ik in me herken is dat als je een 'goede' moeder hebt je het fijn vindt en veel automatisch gaat? Als je ouders gescheiden zijn of thuis een zooitje is wil je eerder weg, zelf zaken op orde brengen etc. dus moet je wel zelfstandig worden anders blijft alles zo klote als het is. Als je een familie hebt waar alles goed geregeld is, waarom zou je dan anders willen? ;) Voor mij is overigens duidelijk dat ik pas ga verhuizen als ik een baan heb. Grote kans dat dat niet in de regio is, dus moet ik dan sowieso weer verhuizen.. dus dan maar in één keer goed doen straks ;) En nee, dat is geen uitstelexcuus maar heb weinig zin om nu stel en sprong te verhuizen (sowieso weinig aanbod hier...) en daarna wederom verhuizen naar dicht bij je werk.
Ook met een fijn gezin om je heen, hebben heel veel mensen nog steeds de drang naar zelfstandigheid. Dat is gezond.

Het is gewoon luiheid. Ook al die smoesjes.
pi_158577917
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat, hoe fijn het thuis ook is, je er op een gegeven moment aan toe bent om op je eigen benen te staan?!
pi_158577984
quote:
Of beter gezegd: door een partner die dat allemaal toelaat.
pi_158578070
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 19:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Omdat, hoe fijn het thuis ook is, je er op een gegeven moment aan toe bent om op je eigen benen te staan?!
In bepaald opzicht ja. Daarom ben ik ook weg als ik een baan vind. Maar er zijn nog types die thuis wonen als ze al paar jaar fulltime werken en tegen de 30 gaan.. :') Dan wil een vriendin hebben wellicht helpen om je eigen stulpie te zoeken. Heb je die niet, dan heb je ook minder behoefte om op jezelf te gaan (al is heel lang thuiswonen ook niet echt gezond nee)?
pi_158578155
Grappig dat er niks gedaan wordt met daadwerkelijke tips. Alleen maar huilie gedrag. Je kan net zo goed tegen de kat z'n kut praten
pi_158578646
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:03 schreef Cockwhale het volgende:
Grappig dat er niks gedaan wordt met daadwerkelijke tips. Alleen maar huilie gedrag. Je kan net zo goed tegen de kat z'n kut praten
charleville is aardig op weg
pi_158579577
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 20:17 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

charleville is aardig op weg
Als syndroom het ouderlijk huis daadwerkelijk uit is, hij ook. Alleen Deezertje niet, die blijft hardleers.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158579951
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In bepaald opzicht ja. Daarom ben ik ook weg als ik een baan vind. Maar er zijn nog types die thuis wonen als ze al paar jaar fulltime werken en tegen de 30 gaan.. :') Dan wil een vriendin hebben wellicht helpen om je eigen stulpie te zoeken. Heb je die niet, dan heb je ook minder behoefte om op jezelf te gaan (al is heel lang thuiswonen ook niet echt gezond nee)?
Zie jij uit huis gaan als een noodzakelijk kwaad? Of als iets dat je graag wil?
  Moderator zondag 27 december 2015 @ 20:46:38 #296
441859 crew  Lenny77
pi_158580071
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef syndroom het volgende:
En toch zijn de dochters uit datzelfde gezin niet zo.
Wat zegt dit ons?
Yep...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 27 december 2015 @ 20:46:44 #297
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158580074
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 20:37 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Als syndroom het ouderlijk huis daadwerkelijk uit is, hij ook. Alleen Deezertje niet, die blijft hardleers.
Wat is er met Schenkstroop, skippy22 en TheHamsterSlayer gebeurd?
pi_158580112
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 20:44 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zie jij uit huis gaan als een noodzakelijk kwaad? Of als iets dat je graag wil?
Beide. Alleen door toch al woningnood en lange wachtlijsten kan ik beter wachten tot ik weet waar ik werk en nu sparen. Maar dat ik ooit het huis uitga lijkt me logisch.
pi_158580165
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 20:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En toch zijn de dochters uit datzelfde gezin niet zo.
Wat zegt dit ons?
Yep...
Ik heb geen zus, misschien denk ik daarom te moeilijk over dames?
pi_158580673
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 20:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb geen zus, misschien denk ik daarom te moeilijk over dames?
Je denkt niet te moeilijk je denkt juist te gemakzuchtig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')