Waarom zie je elke vrouw als een kans? Benader ze eens wat meer als mensen in plaats van als potentieeltjes, dan ben je er zelf ook wat minder obsessief mee bezig.quote:Op zondag 27 december 2015 17:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oké duidelijkNu nog wachten op oogcontact dan, of dat ze mijn oogcontact beantwoord...
Ik heb denk ik toch wel veel laten lopen in mijn leven..Een meid die ik leuk vond heeft nu een vriend en die lijkt qua uiterlijk wel heel veel op mij... heb ik nu niks aan maar best apart
Sowieso is elke dame die nu bezet is (maar toen niet) een schop onder mijn kont waard.. verloren kans.
En hoe ga je het naar je hand zetten?quote:
Overigens geen traumatische ervaringen, dat werkt averechts. Een geen ervaringen die schaamte of spijt oproepen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
Ga op zoek naar ervaringen die emotioneel intens zijn. Deze ervaringen geven je een sterke behoefte om er over te praten (delen) en tegelijkertijd in herbeleving komen deze emoties ook weer naar voren tijdens het bespreken. Bijzondere/Interessante inhoud die bindt gecombineerd met expressieve wijze van vertellen. Dat is over het algemeen wenselijk in een succesvolle conversatie.
Ga parachute springen, bungee jumpen, jungle tochten en wilde vaarttochten maken, je een avondje totaal naar de klote zuipen, shrooms eten etc etc
Ja? Ga je uit huis bij je moeder vandaan in 2016? Goed bezig!quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe ga je het naar je hand zetten?
Ik moet wel, want anders zie ik geen kans op verbetering als mijn moeder me nog als een baby blijft behandelen. Het is een eerste stap en het zal zeker nog een tijd duren voordat ik met een vrouw in bed eindig, maar er worden stapjes gezet.quote:Op zondag 27 december 2015 18:22 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ja? Ga je uit huis bij je moeder vandaan in 2016? Goed bezig!
Goed zo!quote:Op zondag 27 december 2015 18:37 schreef syndroom het volgende:
Ik moet wel, want anders zie ik geen kans op verbetering als mijn moeder me nog als een baby blijft behandelen. Het is een eerste stap en het zal zeker nog een tijd duren voordat ik met een vrouw in bed eindig, maar er worden stapjes gezet.
Die overleeft het wel. En hopelijk gaat ze zo ook snappen dat er niks natuurlijkers is dan loslaten.quote:Alleen maak ik me wel zorgen om mijn moeder die daar duidelijk moeite mee heeft.
Daar ligt juist het probleem. Je bent niet volwassen/zelfstandig genoeg voor een relatiequote:Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef syndroom het volgende:
Het is wel opvallend dat veel mannen die achterlopen met hun seksuele ontwikkeling vaak ouders hebben die hen altijd hebben bemoederd en klein gehouden.
Of deze mannen onderdrukken hun eigen seksualiteit omdat ze in een loyaliteitsconflict terecht komen?quote:Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Daar ligt juist het probleem. Je bent niet volwassen/zelfstandig genoeg voor een relatie
Nee, deze mannen zijn onzelfstandige moederskindjes en bang voor vrouwen over het algemeen. Ze hebben niet het lef zich zelf los te maken en in het diepe te springen.quote:Op zondag 27 december 2015 19:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Of deze mannen onderdrukken hun eigen seksualiteit omdat ze in een loyaliteitsconflict terecht komen?
Enige waar ik in me herken is dat als je een 'goede' moeder hebt je het fijn vindt en veel automatisch gaat? Als je ouders gescheiden zijn of thuis een zooitje is wil je eerder weg, zelf zaken op orde brengen etc. dus moet je wel zelfstandig worden anders blijft alles zo klote als het is. Als je een familie hebt waar alles goed geregeld is, waarom zou je dan anders willen?quote:Op zondag 27 december 2015 19:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Of deze mannen onderdrukken hun eigen seksualiteit omdat ze in een loyaliteitsconflict terecht komen?
Ik denk ook dat weinig vrouwen trek hebben in een relatie waarbij ze steeds worden lastig gevallen door moeder die haar zorgbehoefte kwijt wil.
Ook met een fijn gezin om je heen, hebben heel veel mensen nog steeds de drang naar zelfstandigheid. Dat is gezond.quote:Op zondag 27 december 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Enige waar ik in me herken is dat als je een 'goede' moeder hebt je het fijn vindt en veel automatisch gaat? Als je ouders gescheiden zijn of thuis een zooitje is wil je eerder weg, zelf zaken op orde brengen etc. dus moet je wel zelfstandig worden anders blijft alles zo klote als het is. Als je een familie hebt waar alles goed geregeld is, waarom zou je dan anders willen?Voor mij is overigens duidelijk dat ik pas ga verhuizen als ik een baan heb. Grote kans dat dat niet in de regio is, dus moet ik dan sowieso weer verhuizen.. dus dan maar in één keer goed doen straks
En nee, dat is geen uitstelexcuus maar heb weinig zin om nu stel en sprong te verhuizen (sowieso weinig aanbod hier...) en daarna wederom verhuizen naar dicht bij je werk.
Omdat, hoe fijn het thuis ook is, je er op een gegeven moment aan toe bent om op je eigen benen te staan?!quote:Op zondag 27 december 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Enige waar ik in me herken is dat als je een 'goede' moeder hebt je het fijn vindt en veel automatisch gaat? Als je ouders gescheiden zijn of thuis een zooitje is wil je eerder weg, zelf zaken op orde brengen etc. dus moet je wel zelfstandig worden anders blijft alles zo klote als het is. Als je een familie hebt waar alles goed geregeld is, waarom zou je dan anders willen?Voor mij is overigens duidelijk dat ik pas ga verhuizen als ik een baan heb. Grote kans dat dat niet in de regio is, dus moet ik dan sowieso weer verhuizen.. dus dan maar in één keer goed doen straks
En nee, dat is geen uitstelexcuus maar heb weinig zin om nu stel en sprong te verhuizen (sowieso weinig aanbod hier...) en daarna wederom verhuizen naar dicht bij je werk.
Of beter gezegd: door een partner die dat allemaal toelaat.quote:Op zondag 27 december 2015 19:09 schreef syndroom het volgende:
Ik denk ook dat weinig vrouwen trek hebben in een relatie waarbij ze steeds worden lastig gevallen door moeder die haar zorgbehoefte kwijt wil.
In bepaald opzicht ja. Daarom ben ik ook weg als ik een baan vind. Maar er zijn nog types die thuis wonen als ze al paar jaar fulltime werken en tegen de 30 gaan..quote:Op zondag 27 december 2015 19:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat, hoe fijn het thuis ook is, je er op een gegeven moment aan toe bent om op je eigen benen te staan?!
charleville is aardig op wegquote:Op zondag 27 december 2015 20:03 schreef Cockwhale het volgende:
Grappig dat er niks gedaan wordt met daadwerkelijke tips. Alleen maar huilie gedrag. Je kan net zo goed tegen de kat z'n kut praten
Als syndroom het ouderlijk huis daadwerkelijk uit is, hij ook. Alleen Deezertje niet, die blijft hardleers.quote:
Zie jij uit huis gaan als een noodzakelijk kwaad? Of als iets dat je graag wil?quote:Op zondag 27 december 2015 20:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In bepaald opzicht ja. Daarom ben ik ook weg als ik een baan vind. Maar er zijn nog types die thuis wonen als ze al paar jaar fulltime werken en tegen de 30 gaan..Dan wil een vriendin hebben wellicht helpen om je eigen stulpie te zoeken. Heb je die niet, dan heb je ook minder behoefte om op jezelf te gaan (al is heel lang thuiswonen ook niet echt gezond nee)?
En toch zijn de dochters uit datzelfde gezin niet zo.quote:Op zondag 27 december 2015 19:01 schreef syndroom het volgende:
Het is wel opvallend dat veel mannen die achterlopen met hun seksuele ontwikkeling vaak ouders hebben die hen altijd hebben bemoederd en klein gehouden.
Wat is er met Schenkstroop, skippy22 en TheHamsterSlayer gebeurd?quote:Op zondag 27 december 2015 20:37 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Als syndroom het ouderlijk huis daadwerkelijk uit is, hij ook. Alleen Deezertje niet, die blijft hardleers.
Beide. Alleen door toch al woningnood en lange wachtlijsten kan ik beter wachten tot ik weet waar ik werk en nu sparen. Maar dat ik ooit het huis uitga lijkt me logisch.quote:Op zondag 27 december 2015 20:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zie jij uit huis gaan als een noodzakelijk kwaad? Of als iets dat je graag wil?
Ik heb geen zus, misschien denk ik daarom te moeilijk over dames?quote:Op zondag 27 december 2015 20:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch zijn de dochters uit datzelfde gezin niet zo.
Wat zegt dit ons?
Yep...
Je denkt niet te moeilijk je denkt juist te gemakzuchtig..quote:Op zondag 27 december 2015 20:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb geen zus, misschien denk ik daarom te moeilijk over dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |