abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158545321
Dit topic is genieten
Oh.
  zaterdag 26 december 2015 @ 18:00:29 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158545408
Zo. Dat was een domme opmerking, dat is nu wel meer dan duidelijk gemaakt, over tot de orde van tweede kerstdag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158545932
Eerlijk gezegd herken ik het type dat Deezertje beschrijft wel :')

Maar ik kan dit type mensen geen ongelijk geven. Iedereen kijkt liever naar een vol dan een leeg glas. Een 'image' uitdragen/uitstralen kan erg nuttig zijn (zelfkritiek komt later wel als er een fatsoenlijke band is). Het geeft aantrekkingskracht. Werkt altijd beter dan op jacht moeten.

Niet alleen met daten, maar op vele vlakken van (nonverbale) communicatie. Dus Deezertje, mijn advies: minder oordelen, meer leren ten behoeve van jezelf. Je ongenuanceerde inhoud alleen zorgt niet voor 'magic'.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158546057
Het is toch mooi om te zien hoe hypocriet zijn hele verhaal is. Hij wil niet omgaan met lelijke vrouwen, maar verwacht wel dat knappe vrouwen met hem omgaan.

pi_158546700
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 27-12-2015 08:47:10 ]
pi_158546723
Perse "normaal" willen zijn, wat je niet bent...

Wat is erger?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158546776
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Perse "normaal" willen zijn, wat je niet bent...

Wat is erger?
Ik ben oprecht. Ik doe mij niet anders voor dan ik ben, en dat is blijkbaar niet succesvol maar ik kan wel me wel als een stoere gozer gedragen maar het komt toch wel uit dat je niet zo bent. Het duo hierboven wel. Zij is 'actrice' maar ook wanneer ze uit haar rol is komt ze zo nep en leeg over :')
pi_158546852
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben oprecht. Ik doe mij niet anders voor dan ik ben, en dat is blijkbaar niet succesvol maar ik kan wel me wel als een stoere gozer gedragen maar het komt toch wel uit dat je niet zo bent. Het duo hierboven wel. Zij is 'actrice' maar ook wanneer ze uit haar rol is komt ze zo nep en leeg over :')
Ik zie zelden een grotere discrepantie tussen wat iemand over zichzelf zegt, en dat wat blijkt uit de overige dingen die gezegd worden door die persoon.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158546857
Waar ik zei zelden moet zijn nooit. Stop de tijd. Geen jokers.
pi_158546868
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ken jij die mensen persoonlijk dan? Waar baseer je dit precies op.
pi_158546894
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:33 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Gebakken lucht.
pi_158546927
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:33 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Wat ze uitstralen. En ik heb geen behoefte ze te daten. Ik zal niet ontkennen dat die Gaby een lekkere meid is, maar ze komt best 'leeg' over. Ze is natuurlijk al veel verder: beroemd, tv, geld etc. wat ik niet heb maar in de showbizz draait alles om je image te bewaren. Die Dave Roelvink is net zo'n voorbeeld. Die kan helemaal niks en wordt beloond omdat ie niks kan! Mensen willen dat graag zien blijkbaar en dus verdient ie er bakken met geld mee en door zijn looks trekt ie ook nog wat meisjes aan... Maar of ik met hun wil ruilen? Nee, als ze straks geen kunstje meer kunnen zijn ze zo inwisselbaar.
  zaterdag 26 december 2015 @ 20:20:02 #188
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158548139
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 19:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat ze uitstralen. En ik heb geen behoefte ze te daten. Ik zal niet ontkennen dat die Gaby een lekkere meid is, maar ze komt best 'leeg' over. Ze is natuurlijk al veel verder: beroemd, tv, geld etc. wat ik niet heb maar in de showbizz draait alles om je image te bewaren. Die Dave Roelvink is net zo'n voorbeeld. Die kan helemaal niks en wordt beloond omdat ie niks kan! Mensen willen dat graag zien blijkbaar en dus verdient ie er bakken met geld mee en door zijn looks trekt ie ook nog wat meisjes aan... Maar of ik met hun wil ruilen? Nee, als ze straks geen kunstje meer kunnen zijn ze zo inwisselbaar.
Ha en jij bent wel een persoon met een interessante persoonlijkheid die veel kan? Hel, je kan niet eens een normaal gesprek voeren met mensen, laat staan normaal functioneren in een sociale omgeving. Wie ben jij dan om mensen met je kortzichtige generalisaties te veroordelen?

Kerel, ik kan niet eens zeggen dat ik je situatie erg vind voor je. Zegt dat jij zo'n aardige jongen bent maar dit blijkt uit niets. Je bent een zure narcist vol zelfmedelijden met een gigantische plaat voor je kop, die meent op alles recht te hebben maar nergens moeite voor wilt doen. Je krijgt wat je verdient en laat niemand je anders wijsmaken, niet omdat anderen jouw haten, maar omdat jij jezelf dit aandoet. Nou, fijne kerst he.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158552780
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 12:19 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik heb syndroom al een tijdje niet meer gezien
Tranen zijn op ;(
pi_158552902
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:52 schreef syndroom het volgende:

[..]

Tranen zijn op ;(
Shit, toen ik 'syndroom' in mijn MyAt zag, had ik hoop op een leuke avond.
pi_158553051
Maak je toch geen zorgen, Deezer komt er wel. Hij heeft bijna zijn HBO op zak en hij is hyperintelligent. Heus niet zo zielig als hij pretendeert te zijn.
pi_158553109
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2015 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Het is toch mooi om te zien hoe hypocriet zijn hele verhaal is. Hij wil niet omgaan met lelijke vrouwen, maar verwacht wel dat knappe vrouwen met hem omgaan.

[ afbeelding ]
Die vat ik niet
pi_158553821
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef syndroom het volgende:
Maak je toch geen zorgen, Deezer komt er wel. Hij heeft bijna zijn HBO op zak en hij is hyperintelligent. Heus niet zo zielig als hij pretendeert te zijn.
EQ > IQ

Met werk en relaties.
pi_158554256
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:04 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Die vat ik niet
Betonnen plaat, hoofd?
  zaterdag 26 december 2015 @ 23:34:24 #195
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158554290
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef syndroom het volgende:
Je zult vast ironisch zijn, anders zit je nu erg diep in hem!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158554563
HBO is wel chill, sneller werk te vinden en een veel beter salaris. Op zich heeft hij zijn leven aardig op de rit.
pi_158554604
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef syndroom het volgende:
HBO is wel chill, sneller werk te vinden en een veel beter salaris. Op zich heeft hij zijn leven aardig op de rit.
Hoe staat het met jou en je missie 'uit huis gaan'?
pi_158555129
Om enigszins on topic te gaan: ik wil wat gaan doen met oud & nieuw. Maak ieder jaar plannen om het volgend jaar in het buitenland te vieren.. maar als puntje bij paaltje komt blijf ik thuis omdat ik te laat was met boeken :') Kan heel snel nog wat boeken... maar hebben jullie tips om de deur uit te gaan? Ik zie overal feestjes met 'voor x bedrag onbeperkt drinken' maar daar geef ik helemaal niks om (drinken,alcohol)... en een vriendengroep heb ik dus niet echt. Wat valt er nog meer buiten de deur te beleven? Heb al gekeken voor een busreis naar Berlijn e.d. maar is redelijk prijzig last minute en ook daar de vraag: wat te doen? Geef niks om alcohol en de stad bezichtigen met oud & nieuw zit er niet zo in (ben d'r al eens geweest :P)
pi_158555147
En ik moet weer meer durf hebben, en gewoon doorbijten. (Meer reageren want de rest zit maar te wachten) gedoe.
pi_158555214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
Om enigszins on topic te gaan: ik wil wat gaan doen met oud & nieuw. Maak ieder jaar plannen om het volgend jaar in het buitenland te vieren.. maar als puntje bij paaltje komt blijf ik thuis omdat ik te laat was met boeken :') Kan heel snel nog wat boeken... maar hebben jullie tips om de deur uit te gaan? Ik zie overal feestjes met 'voor x bedrag onbeperkt drinken' maar daar geef ik helemaal niks om (drinken,alcohol)... en een vriendengroep heb ik dus niet echt. Wat valt er nog meer buiten de deur te beleven?
Pak een willekeurige Europese hoofdstad en boek een willekeurig hostel in het centrum van de stad. 99% kans dat er genoeg mensen zijn die oud&nieuw willen vieren en op zoek zijn naar andere mensen om dat mee te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')