Ik ben oprecht. Ik doe mij niet anders voor dan ik ben, en dat is blijkbaar niet succesvol maar ik kan wel me wel als een stoere gozer gedragen maar het komt toch wel uit dat je niet zo bent. Het duo hierboven wel. Zij is 'actrice' maar ook wanneer ze uit haar rol is komt ze zo nep en leeg overquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Perse "normaal" willen zijn, wat je niet bent...
Wat is erger?
Ik zie zelden een grotere discrepantie tussen wat iemand over zichzelf zegt, en dat wat blijkt uit de overige dingen die gezegd worden door die persoon.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben oprecht. Ik doe mij niet anders voor dan ik ben, en dat is blijkbaar niet succesvol maar ik kan wel me wel als een stoere gozer gedragen maar het komt toch wel uit dat je niet zo bent. Het duo hierboven wel. Zij is 'actrice' maar ook wanneer ze uit haar rol is komt ze zo nep en leeg over
Ken jij die mensen persoonlijk dan? Waar baseer je dit precies op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben oprecht. Ik doe mij niet anders voor dan ik ben, en dat is blijkbaar niet succesvol maar ik kan wel me wel als een stoere gozer gedragen maar het komt toch wel uit dat je niet zo bent. Het duo hierboven wel. Zij is 'actrice' maar ook wanneer ze uit haar rol is komt ze zo nep en leeg over
Gebakken lucht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ken jij die mensen persoonlijk dan? Waar baseer je dit precies op.
Wat ze uitstralen. En ik heb geen behoefte ze te daten. Ik zal niet ontkennen dat die Gaby een lekkere meid is, maar ze komt best 'leeg' over. Ze is natuurlijk al veel verder: beroemd, tv, geld etc. wat ik niet heb maar in de showbizz draait alles om je image te bewaren. Die Dave Roelvink is net zo'n voorbeeld. Die kan helemaal niks en wordt beloond omdat ie niks kan! Mensen willen dat graag zien blijkbaar en dus verdient ie er bakken met geld mee en door zijn looks trekt ie ook nog wat meisjes aan... Maar of ik met hun wil ruilen? Nee, als ze straks geen kunstje meer kunnen zijn ze zo inwisselbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ken jij die mensen persoonlijk dan? Waar baseer je dit precies op.
Ha en jij bent wel een persoon met een interessante persoonlijkheid die veel kan? Hel, je kan niet eens een normaal gesprek voeren met mensen, laat staan normaal functioneren in een sociale omgeving. Wie ben jij dan om mensen met je kortzichtige generalisaties te veroordelen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ze uitstralen. En ik heb geen behoefte ze te daten. Ik zal niet ontkennen dat die Gaby een lekkere meid is, maar ze komt best 'leeg' over. Ze is natuurlijk al veel verder: beroemd, tv, geld etc. wat ik niet heb maar in de showbizz draait alles om je image te bewaren. Die Dave Roelvink is net zo'n voorbeeld. Die kan helemaal niks en wordt beloond omdat ie niks kan! Mensen willen dat graag zien blijkbaar en dus verdient ie er bakken met geld mee en door zijn looks trekt ie ook nog wat meisjes aan... Maar of ik met hun wil ruilen? Nee, als ze straks geen kunstje meer kunnen zijn ze zo inwisselbaar.
Tranen zijn opquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb syndroom al een tijdje niet meer gezien
Die vat ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Het is toch mooi om te zien hoe hypocriet zijn hele verhaal is. Hij wil niet omgaan met lelijke vrouwen, maar verwacht wel dat knappe vrouwen met hem omgaan.
[ afbeelding ]
EQ > IQquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef syndroom het volgende:
Maak je toch geen zorgen, Deezer komt er wel. Hij heeft bijna zijn HBO op zak en hij is hyperintelligent. Heus niet zo zielig als hij pretendeert te zijn.
Je zult vast ironisch zijn, anders zit je nu erg diep in hem!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef syndroom het volgende:
Maak je toch geen zorgen, Deezer komt er wel. Hij heeft bijna zijn HBO op zak en hij is hyperintelligent. Heus niet zo zielig als hij pretendeert te zijn.
Hoe staat het met jou en je missie 'uit huis gaan'?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef syndroom het volgende:
HBO is wel chill, sneller werk te vinden en een veel beter salaris. Op zich heeft hij zijn leven aardig op de rit.
Pak een willekeurige Europese hoofdstad en boek een willekeurig hostel in het centrum van de stad. 99% kans dat er genoeg mensen zijn die oud&nieuw willen vieren en op zoek zijn naar andere mensen om dat mee te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
Om enigszins on topic te gaan: ik wil wat gaan doen met oud & nieuw. Maak ieder jaar plannen om het volgend jaar in het buitenland te vieren.. maar als puntje bij paaltje komt blijf ik thuis omdat ik te laat was met boekenKan heel snel nog wat boeken... maar hebben jullie tips om de deur uit te gaan? Ik zie overal feestjes met 'voor x bedrag onbeperkt drinken' maar daar geef ik helemaal niks om (drinken,alcohol)... en een vriendengroep heb ik dus niet echt. Wat valt er nog meer buiten de deur te beleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |