abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158466906
Voordat je aan daten kunt gaan denken, via alle wegen die je je maar kunt bedenken, moet je eerst kunnen zorgen dat je een beetje vol vertrouwen kunt communiceren met je doelgroep (m/v).

Dit kan allerlei onderliggende problemen hebben die ook eerst nog weer opgelost moeten worden voordat je dáár weer aan kunt gaan beginnen, dus probeer in dit topic realistisch te blijven, en het allerbelangrijkste: als je om advies vraagt, doe daar dan ook wat mee, en blijf niet keer op keer exact dezelfde vragen stellen, dan kom je in een cirkeltje terecht wat alleen maar frustratie oplevert voor zowel jezelf als de mensen die met je mee willen denken.

Luister naar wat mensen zeggen (of beter gezegd: lees wat mensen posten!) en reageer daar op zonder in de aanval te schieten, zowel adviesvragers als -gevers.

Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom, maar maak er geen dagboektopic van, en de PUA's mogen zoals gewoonlijk in hun eigen topic verblijven met hun ge-game en ge-flow. ;)
pi_158466948
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:28 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Dat is ook zeker waar hoor! Ik hoor ook wel eens mensen die over iemand zeggen zo wat een lekker ding! En dan denk ik ja, dat zou nou niet meteen mijn mening zijn maar gelukkig valt niet iedereen op hetzelfde type
Ik heb dat enorm bij Cristiano Ronaldo. Ik zie blijkbaar niet wat vele andere wel zien. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158466956
Maar zou je dan juist wel of niet écht knappe dames/heren moeten aanspreken als jij wat van ze wil ook al weet je dat je weinig/geen kans maakt? Of gooi je dan je eigen glazen in?
pi_158466976
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Omdat het oog ook wat wil? :P
Bij een vriendschap boeit dat echt geen ene drol

[ Bericht % gewijzigd door motorbloempje op 23-12-2015 13:37:06 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 13:37:32 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158466996
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
Maar zou je dan juist wel of niet écht knappe dames/heren moeten aanspreken als jij wat van ze wil ook al weet je dat je weinig/geen kans maakt? Of gooi je dan je eigen glazen in?
welke glazen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158467007
quote:
Je wilt toch ook dat mensen bij jou verder kijken dan je vieze witte puisten?
Ja doei.
pi_158467013
quote:
Als je wat van ze wil, dan moet je ze ooit wel aanspreken.
Carpe Diem ^O^
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158467015
quote:
Welke glazen? Wie niet waagt wie niet wint. Fortune favours the bold. Dit dat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158467030
quote:
Waarom niet? Het ergste wat kan gebeuren is dat die persoon je afwijst, en ja, dat is even zuur maar daar kom je ook wel weer overheen.
Ik zou alleen in jouw geval de dames die je minder aantrekkelijk vind niet meteen afwijzen.

Misschien is het voor jou zelfs goed om eerst gewoon contact te maken met mensen, mannen en vrouwen, ongeacht uiterlijk, leeftijd, afkomst enz. zonder bijbedoeling, niet met het oog op een relatie.
Dan kan je werken aan je social skills en mocht er wel een relatie uit voortkomen is dat mooi meegenomen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158467036
Je registreert het en je denkt en/of vindt er (vaak) iets van. Dat is oordelen toch? En volgens mij is het erg menselijk om dat te doen.
pi_158467086
Kunnen mensen niet beter eerst aan hun social skills werken voordat ze zich op een relatie richten?
pi_158467091
quote:
Hoe zie jij eruit?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:42:06 #13
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467113
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:
Kunnen mensen niet beter eerst aan hun social skills werken voordat ze zich op een relatie richten?
Jawel.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_158467118
quote:
Heb jij een glazen bol? :')
pi_158467124
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:40 schreef syndroom het volgende:
Ja, dat is ook het advies dat we jou telkens geven. Waar je overigens vervolgens net als Deezertje je kont mee afveegt en zegt dat dat niet nodig is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158467141
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dus de oplossing is ...? (vul zelf in)
Te grappig dit. :D
Zie jij ook wat hier gebeurd? Of eigenlijk; iedereen die dit topic leest?

In een poging om Deezer zelf iets constructiefs te laten bedenken om hem te verder te helpen richting een oplossing, krijg je plotseling geen reactie meer. Trekken aan een dood paard dit.
Adviezen doet hij ook niks mee.
pi_158467157
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom niet? Het ergste wat kan gebeuren is dat die persoon je afwijst, en ja, dat is even zuur maar daar kom je ook wel weer overheen.
Ik zou alleen in jouw geval de dames die je minder aantrekkelijk vind niet meteen afwijzen.

Misschien is het voor jou zelfs goed om eerst gewoon contact te maken met mensen, mannen en vrouwen, ongeacht uiterlijk, leeftijd, afkomst enz. zonder bijbedoeling, niet met het oog op een relatie.
Dan kan je werken aan je social skills en mocht er wel een relatie uit voortkomen is dat mooi meegenomen.
deze plaat hebben we ook al tijden op repeat staan maar het komt nog steeds niet aan.
hopeloos geval gewoon
pi_158467184
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Zie jij ook wat hier gebeurd?

In een poging om Deezer zelf iets constructiefs te laten bedenken om hem te verder te helpen richting een oplossing, krijg je plotseling geen reactie meer. Trekken aan een dood paard dit.
Dat zei ik eerder ook al maar vreemd genoeg kan ik mijn post niet meer terugvinden. Wederom hetzelfde liedje, hij wordt genegeerd, geen reactie.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:46:12 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158467208
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:44 schreef Casiotone het volgende:

[..]

deze plaat hebben we ook al tijden op repeat staan maar het komt nog steeds niet aan.
hopeloos geval gewoon
Tja, dan is het gewoon zijn eigen keuze natuurlijk.
pi_158467227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Zie jij ook wat hier gebeurd? Of eigenlijk; iedereen die dit topic leest?

Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.
pi_158467233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat is ook het advies dat we jou telkens geven. Waar je overigens vervolgens net als Deezertje je kont mee afveegt en zegt dat dat niet nodig is.
Nee hoor, ik doe er zeker wat mee! Alleen het opbouwen van een vriendenkring gaat erg lastig als je op sociaal vlak nauwelijks kunt functioneren en geen aansluiting vindt bij leeftijdsgenoten. Ik wil wel vrienden hebben alleen het maken ervan is een stuk moeilijker dan gedacht.
pi_158467237
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij wil natuurlijk horen: vrienden maken. Maar dat geef ik bewust niet want dan begint dat hele riedeltje weer.
Dus je weet het wel. Dat is een goed begin.

Waarom doe je het dan niet?
pi_158467246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, dan is het gewoon zijn eigen keuze natuurlijk.
Die keuze is nu wel heel duidelijk.
Beter houden we er gewoon mee op en pakt deezertje lekker zn biezen. misschien komt ie er ooit zelf achter.
pi_158467277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het maakt geen reet uit wat hij wil horen, of wat wij willen horen. Wat wij willen is dat je blij bent met jezelf, gelukkig wordt, en eindelijk gaat beginnen aan het leven wat je wil leven.
Het is niet zo dat we je nooit meer in dit topic terug willen zien. Wat we willen is dat je niet meer naar dit topic terug HOEFT omdat je druk bent met plezier maken.
pi_158467310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:48 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Het maakt geen reet uit wat hij wil horen, of wat wij willen horen. Wat wij willen is dat je blij bent met jezelf, gelukkig wordt, en eindelijk gaat beginnen aan het leven wat je wil leven.
Het is niet zo dat we je nooit meer in dit topic terug willen zien. Wat we willen is dat je niet meer naar dit topic terug HOEFT omdat je druk bent met plezier maken.
Precies dit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158467340
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee hoor, ik doe er zeker wat mee! Alleen het opbouwen van een vriendenkring gaat erg lastig als je op sociaal vlak nauwelijks kunt functioneren en geen aansluiting vindt bij leeftijdsgenoten. Ik wil wel vrienden hebben alleen het maken ervan is een stuk moeilijker dan gedacht.
Als je geen vrienden kunt maken kun je ook geen vriendinnetje maken, punt uit
pi_158467351
quote:
3s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dus je weet het wel. Dat is een goed begin.

Waarom doe je het dan niet?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:48 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Nu krijgen we weer dezelfde discussie als gisteren, waarom hij zo selectief leest en reageert op berichten. Dat is wel een punt waar ik mij wel echt druk om kan maken, dat je gewoon genegeerd wordt als je door wil vragen! Zo kun je toch geen normale discussie houden.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:52:00 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158467366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:47 schreef syndroom het volgende:

[..]

Sport, hobby, werk, studie enz, allemaal plaatsen waar je mensen kan ontmoeten.
Wat ook belangrijk is, je niet zo focussen op leeftijd , zeker niet als het gaat om vriendschap.
Ik heb vrienden in alle leeftijdsgroepen, van 20 tot 50 jaar ( ik ben zelf 34) en ze zijn mij allemaal even veel waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 23-12-2015 13:57:14 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 13:52:20 #29
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158467371
Deezertje begrijp je dat mensen het je echt wel gunnen en je advies geven om je te helpen en niet om je te veroordelen en dat het heel erg vervelend is dat je totaal niets met dat advies doet maar wel steeds over de zelfde dingen blijft klagen.
Ik weet dat je het doet maar begrijp je ook hoe dat voor andere mensen over komt? En waarom geen coach in de arm nemen? Je bent toch autistisch? Zo iemand kan je met allerlei sociale dingen helpen, ook om je te laten zien hoe je over komt op mensen maar je wijst alles af want je wilt een relatie.
Begrijp je niet dat die dingen het uiteindelijk juist makkelijker maken?
  woensdag 23 december 2015 @ 13:54:04 #30
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158467406
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Sport, hobby, werk, studie en, allemaal plaatsen waar je mensen kan ontmoeten.
Wat ook belangrijk is, je niet zo focussen op leeftijd , zeker niet als het gaat om vriendschap.
Ik heb vrienden in alle leeftijdsgroepen, van 20 tot 50 jaar ( ik ben zelf 34) en ze zijn mij allemaal even veel waard.
Eens! Ik las gisteren ook iemand die zei dat ze een gezin had maar toch kwam er vanuit deezer meteen de vraag over leeftijd, wat maakt dat nou uit als je mensen wil leren kennen? De jongste waar ik vrienden mee ben is 17, de oudste 84
  woensdag 23 december 2015 @ 13:55:16 #31
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467445
.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
En waarom geen coach in de arm nemen? Je bent toch autistisch? Zo iemand kan je met allerlei sociale dingen helpen, ook om je te laten zien hoe je over komt op mensen maar je wijst alles af want je wilt een relatie.
Dit is echt zo'n slecht idee nog niet, doe er iets mee, Deezertje.

Ik ben ook een soort coach voor een jongen met autisme. Aanvankelijk was dit erg lastig, maar inmiddels hebben we echt goede gesprekken. Hij denkt na over zijn eigen gedrag, kan hier steeds beter op reflecteren en kan mij vertellen hoe hij wél wil zijn.
pi_158467472
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezertje begrijp je dat mensen het je echt wel gunnen en je advies geven om je te helpen en niet om je te veroordelen en dat het heel erg vervelend is dat je totaal niets met dat advies doet maar wel steeds over de zelfde dingen blijft klagen.
Ik weet dat je het doet maar begrijp je ook hoe dat voor andere mensen over komt? En waarom geen coach in de arm nemen? Je bent toch autistisch? Zo iemand kan je met allerlei sociale dingen helpen, ook om je te laten zien hoe je over komt op mensen maar je wijst alles af want je wilt een relatie.
Begrijp je niet dat die dingen het uiteindelijk juist makkelijker maken?
Ik denk dat velen wel het gevoel hebben dat ze tegen een muur aan het praten zijn. Had liever gehad dat hij gewoon eerlijk is en antwoord op vragen geeft dan steeds weer dat spelletje van af en toe antwoord geven en dan weer te negeren. Dat wekt gewoon een hoop irritatie op als mensen met goede bedoelingen vragen stellen en daar helemaal geen antwoord op komt.
pi_158467482
Bij mij op de uni hebben ze zo'n maatjesproject. De studenten kunnen zich opgeven en worden dan gekoppeld om een middag iets met een andere studiegenoot met een beperking (autisme oid) te doen. Je krijgt er ook nog voor betaald.

Misschien is dat ook op jouw onderwijsinstelling, Deez.
pi_158467484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef Voszje het volgende:
.

[..]

Ik ben ook een soort coach voor een jongen met autisme. Aanvankelijk was dit erg lastig, maar inmiddels hebben we echt goede gesprekken. Hij denkt na over zijn eigen gedrag, kan hier steeds beter op reflecteren en kan mij vertellen hoe hij wél wil zijn.
Gaaf zeg! Lijkt me ontzettend mooi en dankbaar werk!
  woensdag 23 december 2015 @ 13:57:56 #35
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158467513
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:55 schreef Voszje het volgende:
.

[..]

Super dat je dat doet om die jongen te helpen! En wat mij ook opvalt, deezer zeurt altijd over meiden die in een gesprek opeens niets meer zeggen maar als mensen echt serieus op hem reageren doet hij precies het zelfde. Lijkt me heel lastig om op die manier echte gesprekken te kunnen voeren
  woensdag 23 december 2015 @ 13:58:26 #36
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467527
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:56 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Gaaf zeg! Lijkt me ontzettend mooi en dankbaar werk!
Dat is het zeker! :)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:59:14 #37
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158467543
En besef je dat je heel veel van andere mensen kan leren, oud/jong/knap/lelijk, maakt niet uit. Je leert altijd van elkaar. elke dag opnieuw en ook dat kan je weer helpen in het versieren want dat geeft je inzichten in mensen
  woensdag 23 december 2015 @ 13:59:32 #38
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Super dat je dat doet om die jongen te helpen! En wat mij ook opvalt, deezer zeurt altijd over meiden die in een gesprek opeens niets meer zeggen maar als mensen echt serieus op hem reageren doet hij precies het zelfde. Lijkt me heel lastig om op die manier echte gesprekken te kunnen voeren
Exact, ik denk alleen dat hij dit niet inziet. Hij ziet hoe anderen op hem reageren, niet hoe hij zelf reageert.
pi_158467602
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:57 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:59 schreef Voszje het volgende:

[..]

Exact, ik denk alleen dat hij dit niet inziet. Hij ziet hoe anderen op hem reageren, niet hoe hij zelf reageert.
Is dat patroon van reageren en negeren soms een onderdeel van zijn ASS? Kan zijn dat hij dit zelf helemaal niet doorheeft?
  woensdag 23 december 2015 @ 14:04:11 #40
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158467645
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Is dat patroon van reageren en negeren soms een onderdeel van zijn ASS? Kan zijn dat hij dit zelf helemaal niet doorheeft?
Dat kan, ik weet er zelf te weinig over om te zeggen of dat klopt of niet daarom lijkt een coach die wel inzicht in die dingen heeft mij helemaal geen slecht idee
  woensdag 23 december 2015 @ 14:05:15 #41
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Ja, het kan best zijn dat hij het of niet doorheeft, of dat hij simpelweg geen idee heeft hoe hij ergens adequaat op kan reageren. Door zijn ASS zijn er sowieso al beperkingen in zijn communicatie, dus dit kan er heus een onderdeel van zijn.

Het is natuurlijk niet zo dat alles afgeschoven moet worden op zijn ASS. Hij kan wel handvatten (van bijvoorbeeld een coach) krijgen om zijn communicatie toch te verbeteren. Natuurlijk zal hij oprecht last van zijn ASS hebben, maar hij kan hier wel begeleiding in krijgen. Ik denk dat dat geen slecht idee is.
pi_158467744
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:04 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Dat kan, ik weet er zelf te weinig over om te zeggen of dat klopt of niet daarom lijkt een coach die wel inzicht in die dingen heeft mij helemaal geen slecht idee
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:05 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ja, het kan best zijn dat hij het of niet doorheeft, of dat hij simpelweg geen idee heeft hoe hij ergens adequaat op kan reageren. Door zijn ASS zijn er sowieso al beperkingen in zijn communicatie, dus dit kan er heus een onderdeel van zijn.
Ja maar ik heb dezelfde stoornis, maar ik probeer wel altijd op elke vraag of reactie te reageren, omdat ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je genegeerd wordt.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:10:45 #43
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467784
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Ja maar ik heb dezelfde stoornis, maar ik probeer wel altijd op elke vraag of reactie te reageren, omdat ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je genegeerd wordt.
Er zijn natuurlijk gradaties in ASS. Ik weet niet in hoeverre jij er last van hebt (gehad), maar bij Deezertje wordt er nu veel afgeschoven op die ASS, terwijl hier ook aan gewerkt kan worden.

Heb jij begeleiding gehad?
pi_158467787
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Als iedereen hetzelfde was.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:11:34 #45
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467801
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als iedereen hetzelfde was.
En dat. Zou wel handig zijn in mijn werk. :P
pi_158467808
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:05 schreef Voszje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet zo dat alles afgeschoven moet worden op zijn ASS. Hij kan wel handvatten (van bijvoorbeeld een coach) krijgen om zijn communicatie toch te verbeteren. Natuurlijk zal hij oprecht last van zijn ASS hebben, maar hij kan hier wel begeleiding in krijgen. Ik denk dat dat geen slecht idee is.
Ik heb wel zo'n coach, maar die kan sociaal ook weinig veranderen behalve situaties oefenen... maar ergens is mijn uniekheid ook zo oprecht dat ze denkt dat het wel mensen aanspreekt als ze me beter kennen. En maatjesproject is het te laat voor qua studie (nu bijna klaar).
  woensdag 23 december 2015 @ 14:13:13 #47
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158467848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb wel zo'n coach, maar die kan sociaal ook weinig veranderen behalve situaties oefenen... maar ergens is mijn uniekheid ook zo oprecht dat ze denkt dat het wel mensen aanspreekt als ze me beter kennen. En maatjesproject is het te laat voor qua studie (nu bijna klaar).
Zoiets kan ook via andere instanties.
pi_158467856
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:10 schreef Voszje het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk gradaties in ASS. Ik weet niet in hoeverre jij er last van hebt (gehad), maar bij Deezertje wordt er nu veel afgeschoven op die ASS, terwijl hier ook aan gewerkt kan worden.

Heb jij begeleiding gehad?
Nope. Die GGZ instellingen vind ik maar niks.
pi_158467867
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:13 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Zoiets kan ook via andere instanties.
Maar dan zit je vaak met lotgenoten en dat wil ik ook niet :')
  woensdag 23 december 2015 @ 14:14:14 #50
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467870
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het kan best mensen aanspreken, het is ook niet zo dat jij jezelf als persoon helemaal zou moeten veranderen. Dit kan natuurlijk ook niet. Maar helpt dat, die situaties oefenen?

Persoonlijk denk ik dat je ook inzicht moet krijgen in je eigen gedrag. Jouw reacties zijn hier af en toe ronduit bot en gemeen. Dan kun je nog zo uniek zijn, maar het spreekt niemand aan. Dit is ook echt iets wat je kunt oefenen, hoor.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:14:16 #51
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158467871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Is natuurlijk veel meer te vinden naast GGZ instellingen als je dat zou willen
  woensdag 23 december 2015 @ 14:14:45 #52
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158467883
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Daar werk ik ook niet, dus er zijn wel meer vormen van begeleiding te vinden. ;)
pi_158467894
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

woensdag 23 december 2015 @ 14:15:24 #54
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158467895
quote:

[..]

Nee hoor, zijn ook maatjes die met mensen met een beperking, want dat heb je, of je het nou wil toegeven of niet, dingen ondernemen en dat kan varieren van samen weg gaan tot bespreken hoe je nou echt goede sociale gesprekken kan voeren
pi_158467911
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:14 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Is natuurlijk veel meer te vinden naast GGZ instellingen als je dat zou willen
Dat wordt natuurlijk niet vergoed. Kost best veel geld en ik voel er weinig voor om daar maandelijks zoveel geld aan kwijt te zijn.
pi_158467941
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je wilt toch ook dat mensen bij jou verder kijken dan je vieze witte puisten?
Note, note, note :D

_O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 23 december 2015 @ 14:18:36 #57
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158467947
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat wordt natuurlijk niet vergoed. Kost best veel geld en ik voel er weinig voor om daar maandelijks zoveel geld aan kwijt te zijn.
Ja dat is natuurlijk een eigen keuze. En heb je al eens uitgezocht of die dingen niet vergoed worden? Er zijn namelijk ook mensen die zoiets vrijwillig doen
pi_158467962
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer moeite mee, die houding van hem dat hij zich verheven voelt boven anderen die exact dezelfde stoornis hebben.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:21:21 #59
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158468000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:19 schreef syndroom het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer moeite mee, die houding van hem dat hij zich verheven voelt boven anderen die exact dezelfde stoornis hebben.
Ja dat snap ik ook niet helemaal, maar ik heb het idee dat hij ook totaal niet kan of wil accepteren dat hij een beperking heeft. Voor hem is het een feit, wat de gevolgen er van zijn negeert hij
pi_158468030
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:18 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk een eigen keuze. En heb je al eens uitgezocht of die dingen niet vergoed worden? Er zijn namelijk ook mensen die zoiets vrijwillig doen
Ik geloof dat het juist wel goed is dat bepaalde coaching niet vergoed wordt. Geld is namelijk een ideaal middel om mensen die niet graag genoeg willen veranderen en zichzelf willen verbeteren er uit te filteren. Als het mensen geld kost, is de wilskracht om er energie in te steken en een verschil te maken veel groter.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:24:57 #61
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158468092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:22 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Ik geloof dat het juist wel goed is dat bepaalde coaching niet vergoed wordt. Geld is namelijk een ideaal middel om mensen die niet graag genoeg willen veranderen en zichzelf willen verbeteren er uit te filteren. Als het mensen geld kost, is de wilskracht om er energie in te steken en een verschil te maken veel groter.
True, maar toch vind ik het zonde dat mensen hulp laten schieten alleen maar omdat het geld kost
pi_158468241
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:24 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

True, maar toch vind ik het zonde dat mensen hulp laten schieten alleen maar omdat het geld kost
Helemaal mee eens.

Ik hanteer een methode waarbij ik van cliënten eis dat ze buiten de coaching sessies iedere dag de oefeningen doen die ik ze uitleg. Als mensen bij voorbaat al niet een half uurtje per dag gedurende 2 weken willen besteden aan het doen van oefeningen, is het voor mij een teken dat de wilskracht onvoldoende is.

Dan kost het geen geld, maar discipline (vaak nog kostbaarder).
pi_158468464
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:21 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet helemaal, maar ik heb het idee dat hij ook totaal niet kan of wil accepteren dat hij een beperking heeft. Voor hem is het een feit, wat de gevolgen er van zijn negeert hij
Klopt ook. Ik ben anders, maar wil dat niet zijn. Daarom ben ik ook jaloers op leeftijdsgenoten of het kassameisje dat ze elke avond tegen haar vriend aankruipt etc. Zelfvertrouwen- en acceptatie zijn een van de grootste goeden die er zijn, maar zolang je ze niet hebt blijft 't vaag.
pi_158468523
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt ook. Ik ben anders, maar wil dat niet zijn. Daarom ben ik ook jaloers op leeftijdsgenoten of het kassameisje dat ze elke avond tegen haar vriend aankruipt etc. Zelfvertrouwen- en acceptatie zijn een van de grootste goeden die er zijn, maar zolang je ze niet hebt blijft 't vaag.
Doe dan gewoon alsof
  woensdag 23 december 2015 @ 14:40:48 #65
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158468533
quote:

[..]

In plaats van die jaloezie en dat geklaag over stelletjes kan je je energie ook steken in het leren accepteren van je beperkingen.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:47:48 #66
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158468740
quote:

[..]

Je moet echt minder gaan letten op anderen. Je wordt er doodongelukkig van.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158468906
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je moet echt minder gaan letten op anderen. Je wordt er doodongelukkig van.
Klopt, maar wachten tot iemand mij aanspreekt kan ik lang wachten... een tijdje niet op focussen lukt toch niet, ook al zou ik dat best willen. Dat werkt alleen als ik mij weer dagenlang opsluit thuis maar dan heb je weer met andere probleem te maken :P
  woensdag 23 december 2015 @ 15:00:22 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158469042
quote:

[..]

Je weet dus wel waar het probleem zit. Nu nog een oplossingsgerichte aanpak.

Neem maar van mij aan: met blijven klagen bereik je he-le-maal niks.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:00:42 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158469045
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, maar wachten tot iemand mij aanspreekt kan ik lang wachten... een tijdje niet op focussen lukt toch niet, ook al zou ik dat best willen. Dat werkt alleen als ik mij weer dagenlang opsluit thuis maar dan heb je weer met andere probleem te maken :P
Jouw focus zou moeten liggen op de volgende dingen:

- je studie afmaken
- (bij)baan vinden
- eventueel rijbewijs halen, zonder smoesjes
- op jezelf gaan wonen
- begeleiding zoeken voor je beperking
- een sociale kring opbouwen

Je kunt pas van iemand houden als je ook van jezelf houdt. Voor een relatie ben je NOG LANG NIET KLAAR. Er zit geen vrouw te wachten op iemand die zijn eigen leven verre van op orde heeft.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:01:07 #70
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158469049
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

- je studie afmaken
- (bij)baan vinden
- op jezelf gaan wonen

Je kunt pas van iemand houden als je ook van jezelf houdt. Voor een relatie ben je NOG LANG NIET KLAAR. Er zit geen vrouw te wachten op iemand die zijn eigen leven verre van op orde heeft.
100% dit
  woensdag 23 december 2015 @ 15:01:22 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158469053
topics volposten op FOK! lost al je problemen op
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158469079
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:01 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

100% dit
Weet ik ;(
Maar hoe kunnen er dan ook gasten/dames zijn die dit niét op orde hebben en WEL een relatie hebben? Voor elk aandachtspunt kan iemand zeggen 'dat maakt mij niets uit, ik kijk verder dan een paar zaken'.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:03:51 #73
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158469086
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

- je studie afmaken
- (bij)baan vinden
- op jezelf gaan wonen

Dit dus _O_ eerst alles voor jezelf zo op orde hebben voor je je in een relatie stort.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:04:15 #74
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158469092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Weet ik ;(
Maar hoe kunnen er dan ook gasten/dames zijn die dit niét op orde hebben en WEL een relatie hebben? Voor elk aandachtspunt kan iemand zeggen 'dat maakt mij niets uit, ik kijk verder dan een paar zaken'.
moet je niet vragen hoe lang die relaties duren en hoe gelukkig die relaties zijn
  woensdag 23 december 2015 @ 15:04:23 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158469095
quote:

[..]

Weet ik ;(
Maar hoe kunnen er dan ook gasten/dames zijn die dit niét op orde hebben en WEL een relatie hebben?
Weer kijk je naar anderen...
pi_158469120
quote:

[..]

Weet ik ;(
Maar hoe kunnen er dan ook gasten/dames zijn die dit niét op orde hebben en WEL een relatie hebben?
Maakt niet uit. Zijn jouw zaken niet, hoef je je ook niet druk over te maken.
Jij hoeft alleen maar te doen wat SonicVolcano zojuist heeft getypt.

Als je daar geen zin in hebt, lees dan je eigen posts nog eens door, tel hoe vaak je het woord "maar" hebt gebruik, en sla dat aantal keer zo hard mogelijk je hoofd tegen de muur.
pi_158469160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:04 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

moet je niet vragen hoe lang die relaties duren en hoe gelukkig die relaties zijn
Ook, maar ik ken (helaas) ook voorbeelden waar het wel gewoon goed gaat en dat is weer mijn punt: lijstje hierboven afvinken is ook geen garantie dat alles dan wel ineens lekker gaat. je hebt alleen een paar basisdingen aangepast.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:07:57 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158469187
quote:

[..]

Weet ik ;(
Beetje mazzel? Minder kieskeurig op uiterlijk?
  woensdag 23 december 2015 @ 15:09:12 #79
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158469213
en wie zegt dat die mensen die die dingen niet voor elkaar hebben een relatie hebben? Stel ik sta naast je en je zou mij willen versieren, waarom zou ik daar op in moeten gaan? Waarom ben jij dé man voor mij?

Eerlijkheid? geweldige eigenschap maar totaal geen inleving in anderen=afknapper
Geen baan? Waarom niet? Zou mij het idee geven dat iemand het leven zonder baan wel best blijft vinden
geen vrienden? dodelijk saai en ik zou niet graag iemand willen die zijn vriendin als enige belangrijke persoon in het leven heeft
  woensdag 23 december 2015 @ 15:09:12 #80
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158469215
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook, maar ik ken (helaas) ook voorbeelden waar het wel gewoon goed gaat en dat is weer mijn punt: lijstje hierboven afvinken is ook geen garantie dat alles dan wel ineens lekker gaat. je hebt alleen een paar basisdingen aangepast.
Gozer, even goede vrienden, dan doe je maar zoals JIJ dat wilt. Geen probleem joh!

Het zijn immers maar 'een paar basisdingen'. Heb je zo gepiept.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:09:17 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158469216
quote:

[..]

Daarom moet je die dingen gaan doen omdat je dan je leven leidt en je daar een gelukkiger mens van wordt, niet (alleen) omdat ze je kansen op een vriendin vergroten.
pi_158469217
Die mensen zoeken niet overal een excuus in om iets niet te doen denk ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:09:37 #83
64831 2NutZ
pi_158469233
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Beetje mazzel? Minder kieskeurig op uiterlijk?
Minder psychische problemen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158469250
quote:

[..]

Als je die basisdingen hebt aangepast heb je de garantie dat alles wel ineens lekker gaat.
pi_158469615
Ik kap d'r mee voor vandaag :P Te veel energie verspild en nog steeds geen succes. Sowieso is een relatie niet mijn doel, want vooraf moet je wel daten en dat gaande weten te houden... Ik accepteer maar dat het er nu in het verleden niet in zit.
  woensdag 23 december 2015 @ 15:29:45 #86
64831 2NutZ
pi_158469720
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:24 schreef Deezertje het volgende:
Ik kap d'r mee voor vandaag :P Te veel energie verspild en nog steeds geen succes. Sowieso is een relatie niet mijn doel, want vooraf moet je wel daten en dat gaande weten te houden... Ik accepteer maar dat het er nu in het verleden niet in zit.
Oké dan is dit je laatste topic hier over... :)
Toch?
  woensdag 23 december 2015 @ 15:37:45 #87
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158469886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Toch?
pi_158470446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:10 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Als je die basisdingen hebt aangepast heb je de garantie dat alles wel ineens lekker gaat.
Wees realistisch joh. Hoewel het zijn kansen duidelijk vergroot, betekend het niet automatisch dat hij dan wel een relatie vindt. Ken in mijn omgeving genoeg voorbeelden die alles op een rit hebben en nog steeds moeite hebben met het vinden van een relatie.
  woensdag 23 december 2015 @ 16:03:44 #89
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158470455
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Toch?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 23 december 2015 @ 16:05:36 #90
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158470504
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:24 schreef Deezertje het volgende:
Maar wát wil je nou precies? Energie verspild en geen succes... Welk succes wil je nu eigenlijk behalen? Vriendschap met een mooi meisje?
pi_158470549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:03 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wees realistisch joh. Hoewel het zijn kansen duidelijk vergroot, betekend het niet automatisch dat hij dan wel een relatie vindt. Ken in mijn omgeving genoeg voorbeelden die alles op een rit hebben en nog steeds moeite hebben met het vinden van een relatie.
Je moet het ook niet zien als oplossing om een relatie te krijgen. Daar is namelijk geen oplossing voor, behalve postorderbruidje uit de Filipijnen.

Het is om je leven op orde te krijgen, zodat je uiteindelijk je kansen vergroot mocht de mogelijkheid zich voordoen. Het doet me altijd denken aan een scène uit 2.5 men; "There's hundreds of reasons why a woman might reject me, at least this is one reason less".
  woensdag 23 december 2015 @ 16:12:50 #92
358523 IkStampOpTacos
pi_158470662
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:05 schreef Voszje het volgende:

[..]

Maar wát wil je nou precies? Energie verspild en geen succes... Welk succes wil je nu eigenlijk behalen? Vriendschap met een mooi meisje?
Neuken. Maak je geen illusies. Is gewoon seksueel gefrustreerd. Is ook waar al z'n topics over gingen.

Uiteraard moet ze wel modellenlooks hebben.
-
pi_158470703
quote:

[..]

Oh het is ook niet realistisch bedoeld. Wat ik vertel is ook niet de waarheid.

Alleen de bull-shit die ik vertel is een stuk constructiever en fijner om in te geloven dan de bull-shit die Deezer zichzelf en ons verteld.
  woensdag 23 december 2015 @ 16:18:30 #94
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158470788
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Neuken. Maak je geen illusies. Is gewoon seksueel gefrustreerd. Is ook waar al z'n topics over gingen.

Uiteraard moet ze wel modellenlooks hebben.
Ik kende Deezertje en zijn topics nog niet. :@

Maar het is duidelijk dat ze modellenlooks moeten hebben, inderdaad.
pi_158472065
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:18 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik kende Deezertje en zijn topics nog niet. :@

Maar het is duidelijk dat ze modellenlooks moeten hebben, inderdaad.
Ja en ze mogen niet oppervlakkig zijn uiteraard net als hij zelf is.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158472289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:05 schreef Voszje het volgende:

[..]

In staat zijn om een gesprek te voeren met een leuke dame zonder er zelf of dat zij er wat achter zoekt.
pi_158472551
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In staat zijn om een gesprek te voeren met een leuke dame zonder er zelf of dat zij er wat achter zoekt.
Bedoel je leuk als in een mooi uiterlijk?
pi_158472612
quote:

[..]

Nou, gelukkig is dat heel eenvoudig om te doen, want wanneer je jezelf iedere dag inbeeldt hoe dat er uit ziet, hoe dat voelt, en wat je hoort, en je ziet jezelf in je verbeelding dat doen vol zelfvertrouwen, zul je beginnen te merken dat je brein het verschil niet meer kan maken tussen iets wat je hebt verzonnen, of echt hebt meegemaakt. En wanneer je dan echt met een meisje praat, voelt het net alsof je het al een keer gedaan hebt, en je weet dat alles wat je voor een tweede, derde of vierde keer doet steeds gemakkelijk gaat, tot je als vanzelf op een spontane manier en vol zelfvertrouwen relaxt met meisjes staat te praten.
  woensdag 23 december 2015 @ 17:54:46 #99
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158473113
quote:

[..]

Zonder er zelf iets achter te zoeken is natuurlijk geheel aan jezelf. Ik denk dat er in dit topic heus tips zijn gegeven, maar in jouw reacties ben je behoorlijk stellig: een dame moet per definitie knap zijn, want een lelijk meisje schaadt je reputatie. Daar zit een knelpunt... Je maakt het jezelf onnodig lastig, maar ik betwijfel of je dat zelf inziet.
pi_158473617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:54 schreef Voszje het volgende:

[..]

Zonder er zelf iets achter te zoeken is natuurlijk geheel aan jezelf. Ik denk dat er in dit topic heus tips zijn gegeven, maar in jouw reacties ben je behoorlijk stellig: een dame moet per definitie knap zijn, want een lelijk meisje schaadt je reputatie. Daar zit een knelpunt... Je maakt het jezelf onnodig lastig, maar ik betwijfel of je dat zelf inziet.
Niet topmopel niveau maar meer de girl next door die je een echt Vriendin gevoel geeft zoals Sarah Hyland of Shannon Woodward :) maar gewoon een leuke studente. Sarah is ook niet bijzonder knap, ook tikkeltje onzeker. Of Anna Kendrick :)
  woensdag 23 december 2015 @ 18:34:40 #101
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158473958
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet topmopel niveau maar meer de girl next door die je een echt Vriendin gevoel geeft zoals Sarah Hyland of Shannon Woodward :) maar gewoon een leuke studente. Sarah is ook niet bijzonder knap, ook tikkeltje onzeker. Of Anna Kendrick :)
Tikkeltje onzeker... Je kent Sarah?

Misschien zijn Sarah, Shannon en Anna wel enorme bitches... Hoe kunnen ze je dan een echt 'vriendin gevoel' geven? Alleen maar doordat je ze aantrekkelijk vindt? Zo werkt het natuurlijk niet. Dat je ze qua uiterlijk leuk vindt, oké. Echter, je hebt geen idee hoe ze in real life zijn, dus ik begrijp oprecht niet hoe je weet dat zo'n soort meisje je dat vriendin gevoel kan geven.
  woensdag 23 december 2015 @ 18:55:04 #102
358523 IkStampOpTacos
pi_158474438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:34 schreef Voszje het volgende:

[..]

Tikkeltje onzeker... Je kent Sarah?

Misschien zijn Sarah, Shannon en Anna wel enorme bitches... Hoe kunnen ze je dan een echt 'vriendin gevoel' geven? Alleen maar doordat je ze aantrekkelijk vindt? Zo werkt het natuurlijk niet. Dat je ze qua uiterlijk leuk vindt, oké. Echter, je hebt geen idee hoe ze in real life zijn, dus ik begrijp oprecht niet hoe je weet dat zo'n soort meisje je dat vriendin gevoel kan geven.
Begin hier nou niet aan. Lees gewoon dit en vorig topic eens terug. Dan weet je met wat voor persoon je te maken hebt.
-
pi_158474456
quote:

[..]

Godverdomme _O- _O- _O-

:')
  woensdag 23 december 2015 @ 18:57:34 #104
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158474501
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Begin hier nou niet aan. Lees gewoon dit en vorig topic eens terug. Dan weet je met wat voor persoon je te maken hebt.
Tja, ergens wil ik gewoon graag helpen... Maar ik begrijp je punt, waarschijnlijk is het gewoon zinloos, getuigende de overige reacties op Deezertje & zijn eigen reacties. :z
pi_158474525
quote:

[..]

Ik moest die 3 vrouwen opzoeken op google maar die eerste daar kun je sowieso elke avond de make up vanaf bikken met een kango.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158474599
quote:

[..]

Dan heb je iig een beter leven dan niks op de rails hebben en geen relatie.
  woensdag 23 december 2015 @ 19:12:10 #107
358523 IkStampOpTacos
pi_158474839
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:57 schreef Voszje het volgende:

[..]

Tja, ergens wil ik gewoon graag helpen... Maar ik begrijp je punt, waarschijnlijk is het gewoon zinloos, getuigende de overige reacties op Deezertje & zijn eigen reacties. :z
Jup. Is het ook. Blijft maar janken dat het aan alles ligt behalve hem, weigert wat te ondernemen en gaat dan weer janken dat het aan alles ligt behalve hem. Als er eens wat op zijn pad komt is het natuurlijk niet goed, want ze heeft geen Doutzen Kroes looks. Komen de gare generalisaties en slappe excuses nog boven op. Tja.. en zo lastig is het niet om een relatie te hebben. Man, als je zelfs slechter in de markt ligt dan zanger Rinus moet er toch eens een lichtje gaan branden. Hem lukt het ook. :')
-
  woensdag 23 december 2015 @ 19:20:16 #108
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158475006
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Jup. Is het ook. Blijft maar janken dat het aan alles ligt behalve hem, weigert wat te ondernemen en gaat dan weer janken dat het aan alles ligt behalve hem. Als er eens wat op zijn pad komt is het natuurlijk niet goed, want ze heeft geen Doutzen Kroes looks. Komen de gare generalisaties en slappe excuses nog boven op. Tja.. en zo lastig is het niet om een relatie te hebben. Man, als je zelfs slechter in de markt ligt dan zanger Rinus moet er toch eens een lichtje gaan branden. Hem lukt het ook. :')
Ik heb een aantal posts gelezen uit de vorige topics, het patroon is me inderdaad duidelijk geworden. Jammer, maar helaas.

Rinus gaat tenminste nog met Romana op de scooter. :D
  woensdag 23 december 2015 @ 19:25:57 #109
358523 IkStampOpTacos
pi_158475155
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 19:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik heb een aantal posts gelezen uit de vorige topics, het patroon is me inderdaad duidelijk geworden. Jammer, maar helaas.

Rinus gaat tenminste nog met Romana op de scooter. :D
Ja toch. Ook een begeerlijke vrouw. 8-)
-
pi_158476158
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Sport, hobby, werk, studie enz, allemaal plaatsen waar je mensen kan ontmoeten.
Leeftijd is maar een getal O+
  woensdag 23 december 2015 @ 20:11:33 #111
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158476311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:06 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Leeftijd is maar een getal O+
Inderdaad, en ik merk dat je van allen iets kan leren. O+
  woensdag 23 december 2015 @ 20:50:24 #112
358523 IkStampOpTacos
pi_158477811
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, en ik merk dat je van allen iets kan leren. O+
Zelfde geldt een beetje bij die gare focus op alleen knappe vrouwen. Allemaal leuk en aardig, maar het zegt vrij weinig over de kwaliteit van je relatie of de seks die je met die personen hebt. Ik snap best dat je een partner wil hebben waar je je toe aangetrokken voelt, maar dat komt niet alleen van een knap uiterlijk.
-
  woensdag 23 december 2015 @ 23:30:56 #113
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158484355
quote:

[..]

Zijn er buiten het vinden van een vriendin dingen die je wel wil? Ik lees alleen maar excuses en dingen die je niet wil...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158484963
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:55 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Godverdomme _O- _O- _O-

:')
Hij heeft wel gelijk hoor :P

Wat hij wil is niet ondenkbaar, die meisjes zie je overal op straat. Alleen hebben ze nog geen make-up op of minder in real life met ander belichting. Zonder make-up zien de genoemden eruit als iedereen op straat en als we de mensen op straat met camera make-up poederen, zien ze er ongeveer zo uit als de genoemden. Realiteitsbesef heeft hij wel, alleen herkent hij de dames niet in real life en loopt zo langs hen voorbij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yiwei op 23-12-2015 23:53:34 ]
pi_158485255
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:45 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk hoor :P

Wat hij wil is niet ondenkbaar, die meisjes zie je overal op straat. Alleen hebben ze nog geen make-up op of minder in real life met ander belichting. Zonder make-up zien de genoemden eruit als iedereen op straat en als we de mensen op straat met camera make-up poederen, zien ze er ongeveer zo uit als de genoemden. Realiteitsbesef heeft hij wel, alleen herkent hij ze niet in real life.
Die herken ik wel, net zo goed als ik in real een meid zie die echt een kilo aan make up of foundation draagt... zo'n meid wil ook niet, ik kijk er toch wel doorheen dan :P Naturel beauty's? Yes please! Maar niet haalbaar denk ik voor mij. Beetje make-up is prima. Ik ga immers ook niet zonder gel in mijn haar de deur uit en 's morgens mijn gezicht wassen ;) Gewoon een lief schattig relaxed meisje, next door type dus :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Deezertje op 24-12-2015 00:01:16 ]
pi_158485643
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die herken ik wel, net zo goed als ik in real een meid zie die echt een kilo aan make up of foundation draagt... zo'n meid wil ook niet, ik kijk er toch wel doorheen dan :P Naturel beauty's? Yes please! Maar niet haalbaar denk ik voor mij. Beetje make-up is prima. Ik ga immers ook niet zonder gel in mijn haar de deur uit en 's morgens mijn gezicht wassen ;) Gewoon een lief schattig relaxed meisje, next door type dus :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn er overal, dus waar maak je je druk om. Problemen creëren die er niet zijn, heet zoiets.

Later als je op jezelf woont met je huurwoning/koopwoning zijn alle gevoelens in vorige delen ineens foetsie weg tot je verbazing. Alles is zo duur en wordt duurder, (tijdelijke) contracten die niet worden verlengd, vele mensen kunnen maar net rondkomen met het beschikbaar salaris. De blijste dagen zijn de dagen dat je ziet dat er salaris op je bankrekening is gestort zodat je weer weken rustig kan slapen. Als je loonslaaf bent geworden, verandert vanzelf vele zaken.
pi_158486884
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:03 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Die zijn er overal, dus waar maak je je druk om. Problemen creëren die er niet zijn, heet zoiets.

Later als je op jezelf woont met je huurwoning/koopwoning zijn alle gevoelens in vorige delen ineens foetsie weg tot je verbazing. Alles is zo duur en wordt duurder, (tijdelijke) contracten die niet worden verlengd, vele mensen kunnen maar net rondkomen met het beschikbaar salaris. De blijste dagen zijn de dagen dat je ziet dat er salaris op je bankrekening is gestort zodat je weer weken rustig kan slapen. Als je loonslaaf bent geworden, verandert vanzelf vele zaken.
Wat vervelend als je in zo'n situatie zit :(
pi_158490038
quote:

[..]

SPOILER
Dat soort meisjes hebben de mannen voor het uitkiezen...
  donderdag 24 december 2015 @ 09:21:02 #119
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158490085
quote:

[..]

SPOILER
Deezer, be realistic. Waarom zou zo'n vrouw voor jou kiezen? Wat heb jij haar te bieden?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158490269
quote:

[..]

SPOILER
zij heeft echt prachtige make up op hoor :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158490275
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:21 schreef yats het volgende:

[..]

Deezer, be realistic. Waarom zou zo'n vrouw voor jou kiezen? Wat heb jij haar te bieden?
Zij is knap ja, maar niet uberfantastisch knap ;) Ze heeft een down to earth uitstraling. Google eens 'Anna Kendrick boyfriend'. Op zulke types valt zij dus. Echte mannen misschien, maar zeker niet bijzonder knap.
pi_158490304
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zij heeft echt prachtige make up op hoor :')
Echt he! *facepalm*
  donderdag 24 december 2015 @ 09:36:45 #123
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158490307
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zij is knap ja, maar niet uberfantastisch knap ;) Ze heeft een down to earth uitstraling. Google eens 'Anna Kendrick boyfriend'. Op zulke types valt zij dus. Echte mannen misschien, maar zeker niet bijzonder knap.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg waarom zo'n vrouw voor voor jou zou moeten kiezen?
pi_158490352
quote:

[..]

Alleen op uiterlijk afgaan. :') de mannen waar zij op valt zijn succesvol in zoveel aspecten; professioneel, sociaal, sport etcetc. Het gaat niet alleen om uiterlijk, wanneer snap je dat nou eens.
pi_158490353
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Echt he! *facepalm*
echt irritant als mannen dit soort 'geen make up' met rl 'kut ik ben bijna te laat voor college fuck it' geen make up vergelijken en het dan ook nog natural beauty durven te noemen

Schapen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158490414
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

echt irritant als mannen dit soort 'geen make up' met rl 'kut ik ben bijna te laat voor college fuck it' geen make up vergelijken en het dan ook nog natural beauty durven te noemen

Schapen
pi_158490684
quote:

[..]

SPOILER
Die heeft een heel team voor make-up en styling achter zich. :') Weinig natuurlijks aan, of je moet een vakantiefoto opzoeken waarbij ze net in zee is geweest.
pi_158490926
Ik vind het wel goed dat Deezertje de lat voor zichzelf niet te hoog legt met de vrouwtjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158490927
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Schapen
Irritant is dat, ze heeft gewoon veel make-up op inderdaad. En professioneel.
pi_158490976
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind het wel goed dat Deezertje de lat voor zichzelf niet te hoog legt met de vrouwtjes.
Los van uiterlijk, kan ik me niet voorstellen dat hij op één lijn zou zitten met zo iemand. Compleet ander soort persoon.
pi_158490979
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
Zij is wel knap, maar niet SUPERknap. Volkomen realistisch dus.
pi_158490992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die heeft een heel team voor make-up en styling achter zich. :') Weinig natuurlijks aan, of je moet een vakantiefoto opzoeken waarbij ze net in zee is geweest.
quote:
Die herken ik wel, net zo goed als ik in real een meid zie die echt een kilo aan make up of foundation draagt... zo'n meid wil ook niet, ik kijk er toch wel doorheen dan
En vervolgens een foto posten van een vrouw met allemaal make-up. Oh Deezertje, never change.
pi_158491064
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Los van uiterlijk, kan ik me niet voorstellen dat hij op één lijn zou zitten met zo iemand. Compleet ander soort persoon.
Met een normaal studentje misschien niet. :)
  donderdag 24 december 2015 @ 10:22:08 #134
157922 fathank
pi_158491068
quote:

[..]

_O-
pi_158491073
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan dat 'zo' wel weglaten als ik de topics doorlees. Deezertje zit alleen op één lijn met zichzelf. Ik vraag me af of hij zich wel wat zou aantrekken van de tips van zijn toekomstige vriendin, of dat hij dan ook zit van 'ja, nee, ik wil wel maar dat kan niet want [redenen]'.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zij is wel knap, maar niet SUPERknap. Volkomen realistisch dus.
Het is dat Deezertje nog nooit een vriendinnetje heeft gehad, maar ik mag toch hopen dat hij na zijn eerste keer wel wat knappere vrouwen gaat uitzoeken. Hiermee weet je eigenlijk zeker dat er altijd wel 10 knappere vrouwen in de directe omgeving zijn.

Maar goed, eerste stapjes enzo. We moeten het allemaal leren.
  donderdag 24 december 2015 @ 10:23:01 #136
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158491084
Nee maar ze heeft een 'buurman, mag ik een kopje suiker lenen?' gezicht, dus behoorlijk next door.

Goed gezien, Deezertje ;)
  donderdag 24 december 2015 @ 10:23:01 #137
157922 fathank
pi_158491085
Wel mooi om de vrouwen gelijk mad te zien gaan "oh zij heeft echt wel make-up op"

well done Deezer
  donderdag 24 december 2015 @ 10:24:08 #138
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158491105
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:23 schreef fathank het volgende:
Wel mooi om de vrouwen gelijk mad te zien gaan "oh zij heeft echt wel make-up op"

well done Deezer
Das wel opvallend ja. Dat zie je alleen bij vrouwen onderling.
pi_158491106
Persoonlijk zou ik mijn hond hier nog vanaf schoppen, dus dat is een mooi instapmodelletje voor Deezer:

pi_158491128
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

het is geen sneer of zo. Ze heeft prachtige make up op. Goed voor haar. Alleen een poging om dat rare beeld bij te stellen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158491304
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:22 schreef fathank het volgende:

[..]

_O-
pi_158491382
Waarom zou een wel knap maar niet uberfantastisch knap meisje voor jou kiezen Deezert?
Feyenoord Rotterdam
pi_158491470
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik vind haar niet eens knap knap.

Jaloezie natuurlijk.
pi_158491513
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:24 schreef Ludachrist het volgende:
Persoonlijk zou ik mijn hond hier nog vanaf schoppen, dus dat is een mooi instapmodelletje voor Deezer:

[ afbeelding ]
Ze is mooi, dus whhaaaaaaat.

Waarom überhaupt zo de focus op uiterlijk?
  donderdag 24 december 2015 @ 10:47:22 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158491524
En maar weer terug naar de dagelijkse realiteit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 december 2015 @ 10:49:02 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158491548
Dus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158492197
-ik schrijf toch geen Armeens?-

Note.

[ Bericht 86% gewijzigd door Copycat op 24-12-2015 11:34:08 ]
pi_158510689
ga dan lekker naar KLB :)

[ Bericht 58% gewijzigd door Re op 25-12-2015 09:09:35 ]
pi_158515486
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:10 schreef Moro het volgende:

[..]

Ja en ze mogen niet oppervlakkig zijn uiteraard net als hij zelf is.
Wat dacht je van exact dezelfde eigenschappen en hobbies, want als er één ding verschilt, gaat het niet werken
pi_158532749
Jullie het kerstdiner overleefd? :P Misschien omdat mijn ouders al jaaaaaaaren getrouwd zijn (wat tegenwoordig niet meer zo normaal lijkt) maar toch voelt het wel alsof elk jaar zwaarder voelt qua alleen doorbrengen, ook naar mijn ouders en familie toe die graag zouden zien dat er iemand langs mij aan de kersttafel zit en deze hint elk jaar weer subtiel brengen... Als ik alle verhalen mag geloven is kerst bij je schoonouders vieren iets waar niemand naar uitkijkt, al die haat en nijd onderling en gespeelde interesses.. :P maar toch..

Topdrukte op de datingsites/apps na morgen weer ;) Hoop mensen die volgend jaar wel vergezeld aan de kersttafel willen zitten!
pi_158532875
Wat ik me afvroeg, Deezertje, en ook de anderen, hebben jullie broers of zussen, of zijn jullie enig kind?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158532910
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:09 schreef miss_sly het volgende:
Wat ik me afvroeg, Deezertje, en ook de anderen, hebben jullie broers of zussen, of zijn jullie enig kind?
SPOILER
pi_158536970
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Kun je niet eens met je broer op pad?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158537252
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kun je niet eens met je broer op pad?
Die houdt daar helemaal niet van, zit het liefst de hele dag thuis en ik juist vaak erop uit. :D Nee dus
  zaterdag 26 december 2015 @ 11:51:57 #155
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_158537504
Another day, same shit..
  zaterdag 26 december 2015 @ 12:10:48 #156
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158537839
Eigenlijk zou deze topic reeks dating advies voor deezertje en syndroom moeten heten :D :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')