quote:Op donderdag 24 december 2015 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt irritant als mannen dit soort 'geen make up' met rl 'kut ik ben bijna te laat voor college fuck it' geen make up vergelijken en het dan ook nog natural beauty durven te noemen
Schapen
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die herken ik wel, net zo goed als ik in real een meid zie die echt een kilo aan make up of foundation draagt... zo'n meid wil ook niet, ik kijk er toch wel doorheen danNaturel beauty's? Yes please! Maar niet haalbaar denk ik voor mij. Beetje make-up is prima. Ik ga immers ook niet zonder gel in mijn haar de deur uit en 's morgens mijn gezicht wassen
Gewoon een lief schattig relaxed meisje, next door type dus
Die heeft een heel team voor make-up en styling achter zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig natuurlijks aan, of je moet een vakantiefoto opzoeken waarbij ze net in zee is geweest.
Irritant is dat, ze heeft gewoon veel make-up op inderdaad. En professioneel.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt irritant als mannen dit soort 'geen make up' met rl 'kut ik ben bijna te laat voor college fuck it' geen make up vergelijken en het dan ook nog natural beauty durven te noemen
Schapen
Los van uiterlijk, kan ik me niet voorstellen dat hij op één lijn zou zitten met zo iemand. Compleet ander soort persoon.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind het wel goed dat Deezertje de lat voor zichzelf niet te hoog legt met de vrouwtjes.
Zij is wel knap, maar niet SUPERknap. Volkomen realistisch dus.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
Ik vind het wel goed dat Deezertje de lat voor zichzelf niet te hoog legt met de vrouwtjes.
quote:Op donderdag 24 december 2015 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heeft een heel team voor make-up en styling achter zich.Weinig natuurlijks aan, of je moet een vakantiefoto opzoeken waarbij ze net in zee is geweest.
En vervolgens een foto posten van een vrouw met allemaal make-up. Oh Deezertje, never change.quote:Die herken ik wel, net zo goed als ik in real een meid zie die echt een kilo aan make up of foundation draagt... zo'n meid wil ook niet, ik kijk er toch wel doorheen dan
Met een normaal studentje misschien niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Los van uiterlijk, kan ik me niet voorstellen dat hij op één lijn zou zitten met zo iemand. Compleet ander soort persoon.
quote:Op donderdag 24 december 2015 09:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij is knap ja, maar niet uberfantastisch knapZe heeft een down to earth uitstraling. Google eens 'Anna Kendrick boyfriend'. Op zulke types valt zij dus. Echte mannen misschien, maar zeker niet bijzonder knap.
Je kan dat 'zo' wel weglaten als ik de topics doorlees. Deezertje zit alleen op één lijn met zichzelf. Ik vraag me af of hij zich wel wat zou aantrekken van de tips van zijn toekomstige vriendin, of dat hij dan ook zit van 'ja, nee, ik wil wel maar dat kan niet want [redenen]'.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Los van uiterlijk, kan ik me niet voorstellen dat hij op één lijn zou zitten met zo iemand. Compleet ander soort persoon.
Het is dat Deezertje nog nooit een vriendinnetje heeft gehad, maar ik mag toch hopen dat hij na zijn eerste keer wel wat knappere vrouwen gaat uitzoeken. Hiermee weet je eigenlijk zeker dat er altijd wel 10 knappere vrouwen in de directe omgeving zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zij is wel knap, maar niet SUPERknap. Volkomen realistisch dus.
Das wel opvallend ja. Dat zie je alleen bij vrouwen onderling.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:23 schreef fathank het volgende:
Wel mooi om de vrouwen gelijk mad te zien gaan "oh zij heeft echt wel make-up op"
well done Deezer
het is geen sneer of zo. Ze heeft prachtige make up op. Goed voor haar. Alleen een poging om dat rare beeld bij te stellenquote:Op donderdag 24 december 2015 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das wel opvallend ja. Dat zie je alleen bij vrouwen onderling.
Ik vind haar niet eens knap knap.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das wel opvallend ja. Dat zie je alleen bij vrouwen onderling.
Ze is mooi, dus whhaaaaaaat.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:24 schreef Ludachrist het volgende:
Persoonlijk zou ik mijn hond hier nog vanaf schoppen, dus dat is een mooi instapmodelletje voor Deezer:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van exact dezelfde eigenschappen en hobbies, want als er één ding verschilt, gaat het niet werkenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:10 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja en ze mogen niet oppervlakkig zijn uiteraard net als hij zelf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |