SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Dat ga je krijgen als ze bekende codes blokkeren en vervolgens moeten deblokkeren. Hadden nog 99.900 mogelijkheden over, maar ja, luiheid hequote:Op woensdag 23 december 2015 00:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij staat hier alleen nog niet in de automatenMoest langs de balie dus kon niet op het bestelling x3 knopje drukken
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:49 schreef noodgang het volgende:
[..]Als het een TT zonder spelfouten is, dan uiteraard wel
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:50 schreef ChatGirl het volgende:
Gunther. Wie wilde dat ook weer horen hier?
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:51 schreef Fer het volgende:
Kort pittige kut trol, breng dat kutkind liever naar bed.
Rustig rustigquote:Op woensdag 23 december 2015 00:51 schreef Fer het volgende:
Niet erg subtiel gebracht, maar de kern van je boodschap kan ik inkomenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:51 schreef Fer het volgende:
Zit je Tweeny Weeny String Bikini te strak?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:51 schreef Fer het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:51 schreef Fer het volgende:
Inderdaad, zou em niet herkennenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef SureD1 het volgende:
Laid back Luke, ik zou hem zo voorbijlopen op straat...
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef SureD1 het volgende:
Laid back Luke, ik zou hem zo voorbijlopen op straat...
Wat doet hij? Plaatjes draaien?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Inderdaad, zou em niet herkennen
Een kenner!quote:Op woensdag 23 december 2015 00:55 schreef FritzWepper het volgende:
Vrolijke Festivus trouwens allemaal!
Dit nummer is echt een Beastie Boys odequote:Op woensdag 23 december 2015 00:59 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Heeft een erg jaren 80 hip-hop vibe...kan mij wel bekoren
Geen idee (qua uiterlijk).quote:
Oh ist al 1 uur.quote:
Ja, jij.quote:
Jij ook toch? En er waren soms nog wat meidenquote:
dacht eerder aan champions leaguequote:
Ja dat kijk ik nietquote:Op woensdag 23 december 2015 01:03 schreef Xummon het volgende:
[..]
dacht eerder aan champions league
Evaquote:Op woensdag 23 december 2015 01:04 schreef Xummon het volgende:
het is wel een stuk minder geworden sinds eva eruit is
Dat zeg je ook al een uurquote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Nogmaals, volgende nummer kut = slapen
Haha je postcount vandaagquote:
470 of zo. Schandalig. Ik ga na het glazenhuis echt mn mond een paar dagen houdenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha je postcount vandaag![]()
Laid back luke hangt hem er gewoon in
Neequote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dit is denk ik wel de saaiste sr ooit.
- 1 uurtjequote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dit is denk ik wel de saaiste sr ooit.
Ze zat vandaag in De Slimste Mensquote:
Ik post bijna nooit, nu plek 8quote:Op woensdag 23 december 2015 01:09 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
470 of zo. Schandalig. Ik ga na het glazenhuis echt mn mond een paar dagen houden
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef danilel het volgende:
Mijn zoon wilde thuis de hele tijd "you touch my tralala" van Gunter.... Nu durfde hij niet en werd het Swedish house maffia
Ik sta ook weer sinds lange tijd in de lijstquote:
Ben trots op jequote:Op woensdag 23 december 2015 01:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik sta ook weer sinds lange tijd in de lijst![]()
Moet niet gekker worden.
Hop, naar bed dan.quote:
Idd. Alhoewel dit nummer een beetje door de beugel kanquote:
Waar kan je de stats zien?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik post bijna nooit, nu plek 8
De tijden dat ik in de top 10 stond (dagelijks) zijn al lang voorbijquote:Op woensdag 23 december 2015 01:09 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
470 of zo. Schandalig. Ik ga na het glazenhuis echt mn mond een paar dagen houden
Eens.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laidback Luke is een waanzinnig technische DJ
Je houdt FOK! overeind!quote:
Hij heeft ook wel wat seminars/lezingen op het internet staan, topgozer, weet waar draaien over gaat. Draai voor het publiek, maar ook voor jezelf. En ken je platen uit je kop, ken de combi's.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
Zijn eerste keer Sensation as ook tof.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik nooit gehoord heb van deze gast?
Maar dat is dan ook een spamsnoepertquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al. Dat haalt zelfs Fylax niet
Nee. Ken hem ook nietquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
De beste DJ's zijn niet zo bekend als een Guetta of Afrojackquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
Ik zal nog eens een naam noemenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een spamsnoepert
Ik heb er wel van gehoord, al lang geleden ook, maar ken zijn stijl enz verder niet. Moet wel zeggen dat ie het wel kanquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
Nee hoor, maar het is wel echt een grote jongen in dit vakquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
Nee, maar als mensen het over DJ's hebben moet je toegeven dat je er niks van weet.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een naam noemen
Maar dat is ook gewoon zo, heb echt niks met dit soort muziek. Dit is wel even leuk om te luisteren en best knap, maar niet mijn wereldje neequote:Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar als mensen het over DJ's hebben moet je toegeven dat je er niks van weet.
Je blijft erafquote:
Maar deze gast heeft mannen als een Afrojack en Avici dan weer wel ontzettend geholpenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
De beste DJ's zijn niet zo bekend als een Guetta of Afrojack
Raar eigenlijk he.. Maar snap wel waarom hij al zolang meedraait in het draai wereldjequote:Op woensdag 23 december 2015 01:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar deze gast heeft mannen als een Afrojack en Avici dan weer wel ontzettend geholpen
Dit... De skillz druipen er vanaf...quote:Op woensdag 23 december 2015 01:21 schreef Kyran het volgende:
Als een leek zie ik in ieder geval wel dat hij echt wel weet wat die doet
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:26 schreef Zelfscanner het volgende:
En dan komt nu de kut muziek weer
Valt mee, smoke on the waterquote:Op woensdag 23 december 2015 01:26 schreef Zelfscanner het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:26 schreef Zelfscanner het volgende:
Nee zelfscanner, dit zijn klassiekers!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:26 schreef Zelfscanner het volgende:
Smoke on the Water kut muziek noemen! Ga eens heel gauw je mond spoelen jij!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:26 schreef Zelfscanner het volgende:
Aandachtshoer vs vakman.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:27 schreef Kyran het volgende:
Maar deze gast is dus een grote in de DJ wereld die juist de huidige generatie grote namen heeft geholpen? Altijd apart hoe dat soort dingen werken. Iedereen kent Afrojack of Avicii, maar zo'n goede gast als dit blijft dan lekker in de schaduw.
Hij blijft tamelijk zichzelf. Toffe kerel hij!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:27 schreef Kyran het volgende:
Maar deze gast is dus een grote in de DJ wereld die juist de huidige generatie grote namen heeft geholpen? Altijd apart hoe dat soort dingen werken. Iedereen kent Afrojack of Avicii, maar zo'n goede gast als dit blijft dan lekker in de schaduw.
Maar dan moet je naar radio10 toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:27 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee zelfscanner, dit zijn klassiekers!
Yepquote:Op woensdag 23 december 2015 01:27 schreef Kyran het volgende:
Zo komt ie wel over idd, voor zover ik dat kan zeggen na 10 minutenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij blijft tamelijk zichzelf. Toffe kerel hij!
Wie heeft er graveyard ? Paul ?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:29 schreef Kyran het volgende:
In ieder geval wat geleerd vandaag, thanks SR!
waar sr al niet goed voor isquote:Op woensdag 23 december 2015 01:29 schreef Kyran het volgende:
In ieder geval wat geleerd vandaag, thanks SR!
Eerste is Dance Valley 2003 anthem en 2e is toch wel bekend denk ik.quote:
Slaap lekker scannerquote:Op woensdag 23 december 2015 01:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Slaap lekker allemaal voor straks
Nee hoor, iedereen hoort zijn klassiekers te kennen. Deep Purple stond aan de wieg van wat later o.a. Metal muziek werd.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Maar dan moet je naar radio10 toch?
Inderdaad.quote:
Ken echt niks, totaal niet mijn muziek. Blijft natuurlijk knap en wat ik zo in een paar minuten zag heeft die gewoon mad skills.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:30 schreef Qunix het volgende:
Check bijvoorbeeld dit wat hij heeft geproduceerd:
[..]
Eerste is Dance Valley 2003 anthem en 2e is toch wel bekend denk ik.
Mijn broer heeft die gedaan... Aanrader... Alleen voor de Aurora Borealis zou ik hem willen doen!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vandaag met wat vrienden gesproken en heb al een paar gevonden om volgend jaar misschien toch echt mee te doen met Noordkaap challengeVolgend jaar of uiterlijk 2017 maar eens zelf deelnemen als alles te regelen is.
Laidback Luke produceert wat minder populaire dingen maar is graag gezien op festivals enzo. Hij zit al best wel lang in de scene en zit op een heel comfortabel en stabiel niveau van succesquote:Op woensdag 23 december 2015 01:27 schreef Kyran het volgende:
homtown van rapper sjorsquote:
Trustequote:Op woensdag 23 december 2015 01:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Slaap lekker allemaal voor straks
En hij heeft meegedaan aan het WK Kung Fu (lees ik net op Wikipedia)quote:Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laidback Luke produceert wat minder populaire dingen maar is graag gezien op festivals enzo. Hij zit al best wel lang in de scene en zit op een heel comfortabel en stabiel niveau van succes
Heb al één keer zo hoog in het noorden gereden, maar niet naar de Noordkaap. Geweldige ervaring en noorderlicht is sowiesoquote:Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft die gedaan... Aanrader... Alleen voor de Aurora Borealis zou ik hem willen doen!
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar chickies hosselen doet 'ie in Heerlen. Bij Seven of Naar Huis.
Doen dusquote:Op woensdag 23 december 2015 01:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb al één keer zo hoog in het noorden gereden, maar niet naar de Noordkaap. Geweldige ervaring en noorderlicht is sowieso. Al op 3 verschillende momenten kunnen zien (2x tijdens aparte vakanties in Lapland) en 1x uit vliegtuig onderweg terug van VS.
Gewoon de gehele ervaring met vanaf hier beginnen en in een dikke rij naar Noordkaap rijden met 40 auto's lijkt me iets wat echt een once in a lifetime experience is.
Niet haten op Lukequote:Op woensdag 23 december 2015 01:39 schreef DaMook het volgende:
Deze slaap muziek heb ik liever morgen. Ben dan net zo laat klaar met werken als vandaag, maar moet wel 4 uur eerder opstaan
.
Laid back luke of een andere ?quote:
quote:
quote:
Die ken ik nietquote:
Ik vind het mooi. Twee jaar geleden gezien in de Paradijskerk in Rotterdam. Deed toen een (semi-)akoestische set. Het was muisstil in de kerk en ik had kippenvelquote:
Mooi dat kanquote:Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Twee jaar geleden gezien in de Paradijskerk in Rotterdam. Deed toen een (semi-)akoestische set. Het was muisstil in de kerk en ik had kippenvel
'youtube'quote:Op woensdag 23 december 2015 01:48 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even een paar youtube filmpjes kijken, ben met een minuut of 30 hooguit wel terug.
Trekzequote:Op woensdag 23 december 2015 01:48 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even een paar youtube filmpjes kijken, ben met een minuut of 30 hooguit wel terug.
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:55 schreef ChatGirl het volgende:
Meh. Ik ga m'n bed opzoeken.
Tot morgen allemaal
Je mag mee kijken hoorquote:
Trustequote:Op woensdag 23 december 2015 01:55 schreef ChatGirl het volgende:
Meh. Ik ga m'n bed opzoeken.
Tot morgen allemaal
Die zangeres, ja dat wel.quote:
Misschien moet ik Poing! maar even aanvragenquote:
Nee. 2016 plaats ik hem zelf wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mag die in dit topic dan GC / Wie gaan er dood in 2015?
edit: Damn de 2015 versie geplakt
Fallout :pquote:Op woensdag 23 december 2015 02:03 schreef Impressme het volgende:
Farcry 4 of Battlefield 4?
Vraagje tussendoor.
Met de teloorgang van Macintosh (Invito, Dolcis, Manfield, Scapino) gaat dat gaten slaan in winkelstraten...quote:
Heeft ie al volgens mij.quote:
Jup.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met de teloorgang van Macintosh (Invito, Dolcis, Manfield, Scapino) gaat dat gaten slaan in winkelstraten...
Farcry, by farquote:Op woensdag 23 december 2015 02:03 schreef Impressme het volgende:
Farcry 4 of Battlefield 4?
Vraagje tussendoor.
Join the club.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met de teloorgang van Macintosh (Invito, Dolcis, Manfield, Scapino) gaat dat gaten slaan in winkelstraten...
Januari? Deze week nog:
http://www.nu.nl/ondernem(...)an-betaling-aan.html
Merry F**king Christmas als je daar werkt...
Dacht ik al, staat bovenaan zijn lijstje, 3e is: Ark survival evolved?quote:
Er komen geen nieuwe... Alles onlinequote:Op woensdag 23 december 2015 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi toch...alle slechte zaken er uit....ruimt lekker op....meer kans voor de betere winkels
Dat zijn toch ook winkels?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er komen geen nieuwe... Alles online
Doe ik vaak ook, met games is het niet te doen meestal aangezien het online gewoon altijd flink goedkoper is. Ik doe het wel met LP's. Als ze hier bij de lokale boer maximaal 5 euro duurder is haal ik het hier en anders online.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:08 schreef DaMook het volgende:
Wel jammer, al bestel ik ook best veel online, maar begin de echte winkels wel te missen. Maar ik steun liever lokale ondernemers dan de grote ketens. Als ik dan toch naar een echte winkel ga.
Ze is hyper, niet onder invloed.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:11 schreef Kyran het volgende:
Is zij altijd zo of is ze gewoon dronken/stoned/drugged?
Hipster dingen... Bakkerijen, lactosesuikerglutensmaakvrije organische cupcakes en zo...quote:Op woensdag 23 december 2015 02:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er komen geen nieuwe... Alles online
Precies...zaken die nu failliet gaan hebben de online boot gemistquote:Op woensdag 23 december 2015 02:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, ok. Prima
Moeten ze maar online doen en daarop focussen.
Duidelijk, vroeg het me gewoon af omdat ik ze verder niet echt ken.quote:
Mooi stuk over Thomann.de in de Gitarist van deze maand, zaten een jaar na de openstelling van het internet voor de gewone mens online en zijn nu 's wereld's grootste online muziekinstrumentenwinkel...quote:Op woensdag 23 december 2015 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies...zaken die nu failliet gaan hebben de online boot gemist
Echt heh, ik slaap zowat.quote:
Precies...er zijn heel veel zaken die het heeel goed doen maar ook die het heel slecht doenquote:Op woensdag 23 december 2015 02:14 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mooi stuk over Thomann.de in de Gitarist van deze maand, zaten een jaar na de openstelling van het internet voor de gewone mens online en zijn nu 's wereld's grootste online muziekinstrumentenwinkel...
Hehe, probleem heb ik ook jaquote:Op woensdag 23 december 2015 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat ik het geluid niet zo hard kan zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |