waar sr al niet goed voor isquote:Op woensdag 23 december 2015 01:29 schreef Kyran het volgende:
In ieder geval wat geleerd vandaag, thanks SR!
Eerste is Dance Valley 2003 anthem en 2e is toch wel bekend denk ik.quote:
Slaap lekker scannerquote:Op woensdag 23 december 2015 01:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Slaap lekker allemaal voor straks
Nee hoor, iedereen hoort zijn klassiekers te kennen. Deep Purple stond aan de wieg van wat later o.a. Metal muziek werd.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Maar dan moet je naar radio10 toch?
Inderdaad.quote:
Ken echt niks, totaal niet mijn muziek. Blijft natuurlijk knap en wat ik zo in een paar minuten zag heeft die gewoon mad skills.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:30 schreef Qunix het volgende:
Check bijvoorbeeld dit wat hij heeft geproduceerd:
[..]
Eerste is Dance Valley 2003 anthem en 2e is toch wel bekend denk ik.
Mijn broer heeft die gedaan... Aanrader... Alleen voor de Aurora Borealis zou ik hem willen doen!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vandaag met wat vrienden gesproken en heb al een paar gevonden om volgend jaar misschien toch echt mee te doen met Noordkaap challengeVolgend jaar of uiterlijk 2017 maar eens zelf deelnemen als alles te regelen is.
Laidback Luke produceert wat minder populaire dingen maar is graag gezien op festivals enzo. Hij zit al best wel lang in de scene en zit op een heel comfortabel en stabiel niveau van succesquote:Op woensdag 23 december 2015 01:27 schreef Kyran het volgende:
Maar deze gast is dus een grote in de DJ wereld die juist de huidige generatie grote namen heeft geholpen? Altijd apart hoe dat soort dingen werken. Iedereen kent Afrojack of Avicii, maar zo'n goede gast als dit blijft dan lekker in de schaduw.
homtown van rapper sjorsquote:
Trustequote:Op woensdag 23 december 2015 01:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Slaap lekker allemaal voor straks
En hij heeft meegedaan aan het WK Kung Fu (lees ik net op Wikipedia)quote:Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laidback Luke produceert wat minder populaire dingen maar is graag gezien op festivals enzo. Hij zit al best wel lang in de scene en zit op een heel comfortabel en stabiel niveau van succes
Heb al één keer zo hoog in het noorden gereden, maar niet naar de Noordkaap. Geweldige ervaring en noorderlicht is sowiesoquote:Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft die gedaan... Aanrader... Alleen voor de Aurora Borealis zou ik hem willen doen!
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar chickies hosselen doet 'ie in Heerlen. Bij Seven of Naar Huis.
Doen dusquote:Op woensdag 23 december 2015 01:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb al één keer zo hoog in het noorden gereden, maar niet naar de Noordkaap. Geweldige ervaring en noorderlicht is sowieso. Al op 3 verschillende momenten kunnen zien (2x tijdens aparte vakanties in Lapland) en 1x uit vliegtuig onderweg terug van VS.
Gewoon de gehele ervaring met vanaf hier beginnen en in een dikke rij naar Noordkaap rijden met 40 auto's lijkt me iets wat echt een once in a lifetime experience is.
Niet haten op Lukequote:Op woensdag 23 december 2015 01:39 schreef DaMook het volgende:
Deze slaap muziek heb ik liever morgen. Ben dan net zo laat klaar met werken als vandaag, maar moet wel 4 uur eerder opstaan
.
Laid back luke of een andere ?quote:
quote:
quote:
Die ken ik nietquote:
Ik vind het mooi. Twee jaar geleden gezien in de Paradijskerk in Rotterdam. Deed toen een (semi-)akoestische set. Het was muisstil in de kerk en ik had kippenvelquote:
Mooi dat kanquote:Op woensdag 23 december 2015 01:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Twee jaar geleden gezien in de Paradijskerk in Rotterdam. Deed toen een (semi-)akoestische set. Het was muisstil in de kerk en ik had kippenvel
'youtube'quote:Op woensdag 23 december 2015 01:48 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even een paar youtube filmpjes kijken, ben met een minuut of 30 hooguit wel terug.
Trekzequote:Op woensdag 23 december 2015 01:48 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even een paar youtube filmpjes kijken, ben met een minuut of 30 hooguit wel terug.
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:55 schreef ChatGirl het volgende:
Meh. Ik ga m'n bed opzoeken.
Tot morgen allemaal
Je mag mee kijken hoorquote:
Trustequote:Op woensdag 23 december 2015 01:55 schreef ChatGirl het volgende:
Meh. Ik ga m'n bed opzoeken.
Tot morgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |