Die zangeres, ja dat wel.quote:
Misschien moet ik Poing! maar even aanvragenquote:
Nee. 2016 plaats ik hem zelf wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mag die in dit topic dan GC / Wie gaan er dood in 2015?
edit: Damn de 2015 versie geplakt
Fallout :pquote:Op woensdag 23 december 2015 02:03 schreef Impressme het volgende:
Farcry 4 of Battlefield 4?
Vraagje tussendoor.
Met de teloorgang van Macintosh (Invito, Dolcis, Manfield, Scapino) gaat dat gaten slaan in winkelstraten...quote:
Heeft ie al volgens mij.quote:
Jup.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met de teloorgang van Macintosh (Invito, Dolcis, Manfield, Scapino) gaat dat gaten slaan in winkelstraten...
Farcry, by farquote:Op woensdag 23 december 2015 02:03 schreef Impressme het volgende:
Farcry 4 of Battlefield 4?
Vraagje tussendoor.
Join the club.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met de teloorgang van Macintosh (Invito, Dolcis, Manfield, Scapino) gaat dat gaten slaan in winkelstraten...
Januari? Deze week nog:
http://www.nu.nl/ondernem(...)an-betaling-aan.html
Merry F**king Christmas als je daar werkt...
Dacht ik al, staat bovenaan zijn lijstje, 3e is: Ark survival evolved?quote:
Er komen geen nieuwe... Alles onlinequote:Op woensdag 23 december 2015 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi toch...alle slechte zaken er uit....ruimt lekker op....meer kans voor de betere winkels
Dat zijn toch ook winkels?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er komen geen nieuwe... Alles online
Doe ik vaak ook, met games is het niet te doen meestal aangezien het online gewoon altijd flink goedkoper is. Ik doe het wel met LP's. Als ze hier bij de lokale boer maximaal 5 euro duurder is haal ik het hier en anders online.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:08 schreef DaMook het volgende:
Wel jammer, al bestel ik ook best veel online, maar begin de echte winkels wel te missen. Maar ik steun liever lokale ondernemers dan de grote ketens. Als ik dan toch naar een echte winkel ga.
Ze is hyper, niet onder invloed.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:11 schreef Kyran het volgende:
Is zij altijd zo of is ze gewoon dronken/stoned/drugged?
Hipster dingen... Bakkerijen, lactosesuikerglutensmaakvrije organische cupcakes en zo...quote:Op woensdag 23 december 2015 02:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er komen geen nieuwe... Alles online
Precies...zaken die nu failliet gaan hebben de online boot gemistquote:Op woensdag 23 december 2015 02:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, ok. Prima
Moeten ze maar online doen en daarop focussen.
Duidelijk, vroeg het me gewoon af omdat ik ze verder niet echt ken.quote:
Mooi stuk over Thomann.de in de Gitarist van deze maand, zaten een jaar na de openstelling van het internet voor de gewone mens online en zijn nu 's wereld's grootste online muziekinstrumentenwinkel...quote:Op woensdag 23 december 2015 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies...zaken die nu failliet gaan hebben de online boot gemist
Echt heh, ik slaap zowat.quote:
Precies...er zijn heel veel zaken die het heeel goed doen maar ook die het heel slecht doenquote:Op woensdag 23 december 2015 02:14 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mooi stuk over Thomann.de in de Gitarist van deze maand, zaten een jaar na de openstelling van het internet voor de gewone mens online en zijn nu 's wereld's grootste online muziekinstrumentenwinkel...
Hehe, probleem heb ik ook jaquote:Op woensdag 23 december 2015 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat ik het geluid niet zo hard kan zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |