Je houdt FOK! overeind!quote:
Hij heeft ook wel wat seminars/lezingen op het internet staan, topgozer, weet waar draaien over gaat. Draai voor het publiek, maar ook voor jezelf. En ken je platen uit je kop, ken de combi's.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
Zijn eerste keer Sensation as ook tof.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik nooit gehoord heb van deze gast?
Maar dat is dan ook een spamsnoepertquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al. Dat haalt zelfs Fylax niet
Nee. Ken hem ook nietquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
De beste DJ's zijn niet zo bekend als een Guetta of Afrojackquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
Ik zal nog eens een naam noemenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een spamsnoepert
Ik heb er wel van gehoord, al lang geleden ook, maar ken zijn stijl enz verder niet. Moet wel zeggen dat ie het wel kanquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
Nee hoor, maar het is wel echt een grote jongen in dit vakquote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
Nee, maar als mensen het over DJ's hebben moet je toegeven dat je er niks van weet.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Kyran het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een naam noemen
Maar dat is ook gewoon zo, heb echt niks met dit soort muziek. Dit is wel even leuk om te luisteren en best knap, maar niet mijn wereldje neequote:Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar als mensen het over DJ's hebben moet je toegeven dat je er niks van weet.
Je blijft erafquote:
Maar deze gast heeft mannen als een Afrojack en Avici dan weer wel ontzettend geholpenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
De beste DJ's zijn niet zo bekend als een Guetta of Afrojack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |